Dit is de beste versie van mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals je nu bent geniet ik niet van je
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit is de beste versie van mezelf
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vriendenquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedjequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:58 schreef Amavi het volgende:
[..]
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vrienden
nicequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Yesquote:
ah okequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedje.
Ja daarom mogen die van mij gewoon op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
ah okeik dacht ook dat mijn hond op de mat op de vloer sliep, totdat ik elke ochtend zwarte haren op de bank aantrof en de bank gewoon nog warm was
mevrouw sliep gewoon stiekem op de bank en ging gauw heel schijnheilig op de grond liggen als er iemand naar beneden kwam. wel leuk hoe slim ze eigenlijk zijn.
Can he do it on...quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef McGrath het volgende:
Het wordt wel tijd voor een grand prix in Stoke en dat ie dan op woensdagavond gereden wordt.
okeequote:
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebtquote:
klasse amavi, pak hemquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebt
okeequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebt
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom op mijn piemel zitten aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |