picsquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Nog drie weken en dan komt mijn nieuwe bank.
Keep us updated. 🤜🏼quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Duurt langquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Je hebt er ook pas 6 weken op zitten ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb nog maar 4 dagen vakantie 😭
Kan niet wachten tot dat gejank van haar wat minder wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er ook pas 6 weken op zitten ofzo
Wowquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij erop gaat zitten wel
Maar goed dat ik weinig gegeten heb anders lag het nu op de grond.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij erop gaat zitten wel
Duurt nog even denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot dat gejank van haar wat minder wordt.
🤣 dat gaat ook wel wat verquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dood moet om het te laten stoppen? Ja zit ook wel wat in.
Heb na volgende week geen tijd meer voor jullie dus geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dood moet om het te laten stoppen? Ja zit ook wel wat in.
Zoals je nu bent geniet ik niet van jequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb na volgende week geen tijd meer voor jullie dus geniet er nog maar even van
Dit is de beste versie van mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals je nu bent geniet ik niet van je
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit is de beste versie van mezelf
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vriendenquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedjequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:58 schreef Amavi het volgende:
[..]
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vrienden
nicequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Yesquote:
ah okequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedje.
Ja daarom mogen die van mij gewoon op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
ah okeik dacht ook dat mijn hond op de mat op de vloer sliep, totdat ik elke ochtend zwarte haren op de bank aantrof en de bank gewoon nog warm was
mevrouw sliep gewoon stiekem op de bank en ging gauw heel schijnheilig op de grond liggen als er iemand naar beneden kwam. wel leuk hoe slim ze eigenlijk zijn.
Can he do it on...quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef McGrath het volgende:
Het wordt wel tijd voor een grand prix in Stoke en dat ie dan op woensdagavond gereden wordt.
okeequote:
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebtquote:
klasse amavi, pak hemquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebt
okeequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom op mijn piemel zitten aub
valt reuze meequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dima en amavi zijn wel match made in heaven
haha dima heeft 120 chromosomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:33 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
heb je nog drankjes gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |