Gaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Ik lag tot half 2 op bed en sindsdien lig ik op de bank, moet eigenlijk boodschappen doen maar echt geen zin in
Gelukkig ben jij enkel door Aber afgewezen danquote:
Hoe kan jij boodschappen doen op zondag in refolandquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Ik lag tot half 2 op bed en sindsdien lig ik op de bank, moet eigenlijk boodschappen doen maar echt geen zin in
Andere stadquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan jij boodschappen doen op zondag in refoland
Kom, we bestellen gewoon pizzaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Maar supermarkt is toch dicht in gehucht van je op zondag?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Klinkt als teveel moeite, zou gewoon koekjes eten en morgen gaanquote:
Ja maar wel lekker toch.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet nodig, je wordt er wel moe van hoor haha
Doen ze weer naar tegen je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zou zeggen alle mannen hier maar daar doe je ze alleen maar een plezier mee
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingersquote:
Ja ik denk dat ik morgen een poging ga wagenquote:
Mietjequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Pas wel op he, eerst met zijwieltjes.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik morgen een poging ga wagen.
Kun jij wel door die dikke worstenvingers kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Was een quote van dat gedrocht waar jij ooit een oogje op had hoor.quote:
Ja, ga heel kort doen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas wel op he, eerst met zijwieltjes.
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumptquote:
Ik heet geen Aber dus snap niet waarom je over worstenvingers begint.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij wel door die dikke worstenvingers kijken
Hier wel iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar supermarkt is toch dicht in gehucht van je op zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |