Bedoelde worstenbroodjesquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heet geen Aber dus snap niet waarom je over worstenvingers begint.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah fijn, heb niks naars gezegd.
Je ui is back yaayyyquote:
Haha ja UI was dezelfde dag al terugquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ui is back yaayyy![]()
Of bedoel je andere nieuwe pic
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een quote van dat gedrocht waar jij ooit een oogje op had hoor.
As ifquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus haha
Echt he lolquote:
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprekquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja UI was dezelfde dag al terug
Ja wa
Hehehequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb voor 3000 kcal gegeten bij de snackbar, nu zit ik wel even half uurtje vol.
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprek
Watquote:
Ze komt toch in dat gesprek als ze het opent snap jij nou helemaal niksquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openen
Als je net met iemand zit te appen en je opent daarna weer dan opent ie vaak toch meteen dat gesprek waar je in zitquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |