Ja gijquote:
Drug komt wel weer terug hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumpt
Ja zoiets iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt als teveel moeite, zou gewoon koekjes eten en morgen gaan
Ah fijn, heb niks naars gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumpt
Bedoelde worstenbroodjesquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heet geen Aber dus snap niet waarom je over worstenvingers begint.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah fijn, heb niks naars gezegd.
Je ui is back yaayyyquote:
Haha ja UI was dezelfde dag al terugquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ui is back yaayyy![]()
Of bedoel je andere nieuwe pic
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een quote van dat gedrocht waar jij ooit een oogje op had hoor.
As ifquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus haha
Echt he lolquote:
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprekquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja UI was dezelfde dag al terug
Ja wa
Hehehequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb voor 3000 kcal gegeten bij de snackbar, nu zit ik wel even half uurtje vol.
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprek
Watquote:
Ze komt toch in dat gesprek als ze het opent snap jij nou helemaal niksquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |