abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181466534
Dit klinkt natuurlijk best oppervlakkig, en die 'waarde' wordt ook niet op een goudschaaltje gewogen.

Maar over het algemeen zie je toch wel dat mensen die een relatie met elkaar aan gaan gelijkwaardig aan elkaar zijn. Dit hoeft natuurlijk niet alleen op het gebied van uiterlijk te zijn. Een minder uiterlijk kan weer gecompenseerd worden door een interessante persoonlijkheid, net zo goed als dat een nare persoonlijkheid soms weer gecompenseerd wordt door een fantastisch uiterlijk.

Zelf vind ik het voor mijzelf best lastig om te bepalen wat mijn ''league'' is op de dating markt. Ik heb wel eens vrouwen achter me aan gehad waarvan ik het echt een belediging vond dat ze dachten dat ze bij mij een kans maakten (aanzienlijk overgewicht, geen mooi gezicht en weinig intelligentie / uit een tokkie familie o.i.d.), maar ook wel weer interesse gehad van mooie, slanke vrouwen die werken als arts bijvoorbeeld. Aan de andere kant heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik dacht een meid makkelijk te kunnen krijgen terwijl er achteraf 0,0 interesse was van haar kant.

Daar is bij mij dus geen pijl op te trekken.

Hebben jullie hier een duidelijk beeld over van jezelf? Natuurlijk is het nooit in beton gegoten en zijn er altijd afwijkingen van de standaard, maar over het algeheel is er toch wel een soort rode draad in te ontdekken lijkt me.
  zondag 26 augustus 2018 @ 10:53:10 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181466582
Weet je, dat wisselt per persoon. De ene heeft lage standaarden, de andere hoge.
De ene kijkt meer naar uiterlijk, de ander meer naar innerlijk. Of uitstraling. De ene meer naar een gezicht, de ander naar spieren, of lengte.

Alles bij elkaar genomen wisselt het cijfer dat ik mezelf geef daardoor. Voor veel zal ik een 2tje zijn, maar voor anderen ben ik een solide 3.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181466616
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je, dat wisselt per persoon. De ene heeft lage standaarden, de andere hoge.
De ene kijkt meer naar uiterlijk, de ander meer naar innerlijk. Of uitstraling. De ene meer naar een gezicht, de ander naar spieren, of lengte.

Alles bij elkaar genomen wisselt het cijfer dat ik mezelf geef daardoor. Voor veel zal ik een 2tje zijn, maar voor anderen ben ik een solide 3.
3+ voor mij O+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181466661
Nee.

Heb gemerkt dat de meeste mannen die mij leuk vonden niet mijn voorkeur hadden.

[ Bericht 1% gewijzigd door bitterbal op 26-08-2018 11:03:25 ]
pi_181466720
quote:

Een 3 van de 10? Das toch veelte weinig joh.
pi_181466806
Als ik op m'n ervaringen af moet gaan: waardeloos. Misschien bij sommigen een 5 om alleen mee te flirten of voor een relatie van maximaal een maand.
Als ik op m'n eigen mening over mezelf af moet gaan, eerst was dat een 1 en nu een 10. Heeft verder niets met oppervlakkige redenen te maken, daarop beoordeel ik mijzelf niet meer op deze manier. Maar in theorie is iedereen gewoon een 10 als diegene dat zo voelt. Je moet je eigen waarde bepalen, en als je dat niet doet gaat men zaniken dat je te weinig zelfvertrouwen hebt en al je problemen daardoor komen. Als je jezelf een 10 vind gaan ze even erg zaniken trouwens als dat je jezelf een 1 vindt, dan ben je ineens weer arrogant/narcistisch, beiden mag niet. Maar ik ben het zo zat om mezelf langs een meetlat te leggen van hoe anderen, die me inmiddels vaak geen reet meer interesseren, te leggen. Als ik het dan toch niet doe voel ik me liever zo goed als mogelijk over mezelf, ook al kan ik misschien wel honderd dingen bedenken aan mezelf die ik nog wil verbeteren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181466883
quote:

Ik geloof dat niet zo, dat dit wisselt per persoon.

Denk dat wij mensen allemaal prima geprogrammeerd zijn om een persoon op kwaliteit te schatten. Aan welke kwaliteit jij als persoon dan weer de voorkeur hecht, dat kan wel weer verschillen natuurlijk.

Maar het is natuurlijk wel zo dat je zelden een hoogblonde bekakte zuidas advocate met een dikke getatoeëerde twentenaar met een gigantisch accent die in de wegenbouw zit ziet gaan. Natuurlijk, er zullen best een paar uitzonderingen zijn. En ze komen elkaar in het dagelijks leven ook niet tegen meestal dus dat zal eraan bijdragen, maar ook hier geldt toch zeker dat bepaalde type mensen elkaar aantrekken terwijl andere types op straat straal langs elkaar heen lopen zonder elkaar op te merken omdat die types simpelweg heel ver van elkaar af staan.
pi_181467064
Vind ik ook heel moeilijk in te schatten.

Als ik zo door mijn Facebook lijst scroll, zijn er best wel wat meisjes die sinds de middelbare school interesse hebben gehad (ik kom op zeker 40 meisjes die ooit impliciet of expliciet hebben aangegeven interesse te hebben). Daar zitten knappe en minder knappe dames tussen.

Aan de andere kant ben ik nooit echt heel populair geweest bij de vrouwen in die zin dat ze me echt berichtjes sturen ofzo. Als je ook door mijn WhatsApp lijst scrollt, kom je in de afgelopen 2-3 jaar hooguit 3 chats tegen met vrouwen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:49:45 #9
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181467742
Ik lig wel goed op de markt *O*
#KICKOUTZP
pi_181468209
Je maakt een fout door ervanuit te gaan dat er maar één markt is.

Zelf lig ik bijvoorbeeld echt héél goed in de markt. Maar alleen bij een bepaald type vrouw, en dus in een bepaalde sociale setting.

Als ik naar zo'n hittepetitten club ga waar alleen maar van die instagram-sletjes komen met louis vuitton kleding enzo, dan kijkt waarschijnlijk geen één vrouw me aan. Terwijl als ik bij een studentenroeiclub in de soos loop, kan ik 80% van de vrijgezelle dames daar waarschijnlijk wel krijgen.

Met andere woorden : ik doe het beter bij de nuchtere, hollandse, hoger opgeleide meisjes dan bij de poppetjes/make up dozen met Balmain / Versace kleding en een vespa incl. woolrich jas met enorme bontkraag. Dus lig je dan goed in de markt of slecht? ik weet het niet.
pi_181468490
Chicks worden onzeker over zichzelf als ze met mij gaan, omdat ik dan de knapste van de twee ben.
En hun vriendje wordt ook onzeker, want die ziet ook dat zijn vriendin op mij aan het geilen is _O-

Heb ook meer een voorkeur voor een kort avontuurtje, dan zo'n gare relatie waar je na 2 weken al spijt van hebt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181468518
Denk dat het wel snor zit met mijn marktwaarde, maar goed vind de meeste mannen niet interessant
pi_181468539
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Denk dat het wel snor zit met mijn marktwaarde, maar goed vind de meeste mannen niet interessant
Wanneer is een man voor jou interessant?
pi_181468609
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:32 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Wanneer is een man voor jou interessant?
Groot, grof gebouwd, motorrijbewijs en dan neig ik meer naar de chopper types dan de racer types
pi_181468717
Ik vind dit een lastige kwestie. Mijn eigen waarden, maar ook mijn valkuilen op het gebied van dating kan ik wel inschatten, maar ik vraag me af of ik in de goede pool dobber.

Ik krijg wel aandacht, genoeg aandacht en ik ben iemand die innerlijk boven uiterlijk kiest, maar ik ben gewoon nog niets interessants tegengekomen. Meestal heb ik het na 3 dates wel gezien.

Dan knap ik vaak af op het feit dat de intenties van de man duidelijk zijn of doordat er aan mijn kant duidelijk geen gevoelens zijn. Maar om nou te settelen voor minder..
-
pi_181468795
Ik lig wel goed in de markt bij vrouwen.

Maar ik ben niet populair bij vrouwen. (srs).

Zie er best goed uit denk ik, dus oppervlakkig geflirt op straat is er wel. Merk ook dat ik mega veel word aangekeken, ook in de kroeg loopt het vaak wel lekker. Maar ik ben erg verlegen dus maak maar bij weinig vrouwen iets los dat ze het ook echt in hun hoofd halen om contact met mij op te nemen. Daarnaast ontmoet ik weinig vrouwen, dus ook weinig nieuwe impulsen tot contact.

Qua niveau (uiterlijk) zou ik (met een beetje inzet en initiatief) met gemak een ''leuke'' meid moeten kunnen krijgen. De echte modelletjes vinden me niet interessant denk ik, maar een Lieke Martens type moet prima kunnen lukken. En daar zou ik ook heel tevreden mee zijn :)
pi_181468850
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee.

Heb gemerkt dat de meeste mannen die mij leuk vonden niet mijn voorkeur hadden.
Komt dat misschien ook omdat het minder interessant wordt voor jou als een jongen achter jou aanloopt en interesse heeft ( dan is de vis in het net).
Lijkt uit je Posts wel of je meer voorkeur hebt/ krijgt voor jongens die juist weinig interesse in jou hebben
pi_181468962
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Groot, grof gebouwd, motorrijbewijs en dan neig ik meer naar de chopper types dan de racer types
Gebouwd of geschapen ?😬
pi_181469169
Boeit me niets, als tiener vond ik het belangrijk hoe anderen mij vonden. Ik wilde populair zijn en had vaak wel eens een meisje achter me aan die misschien toen niet echt interessant leek waardoor ik er niet mee omging.

Achteraf gezien, eens je de 25 voorbij bent, denk je 'verdorie, ik had daar een pussy kunnen krijgen'. Maar ik had hogere standaarden. Toen schatte ik me op een 5 in ofzo. Achteraf gezien te hoog.
Nu heb ik al jaren een vaste relatie/getrouwd met een knappe dame, ook gestudeerd. Maar ik geef mezelf nu toch wel een veel lagere score hoor. Vooral omdat je niet meer in de datingmarkt bent, ik zou zelfs niet meer weten hoe je moet daten.
Mijn flirtskills zullen ook wel volledig verdwenen zijn, dat merkte ik onlangs nog. Iemand maakte een opmerking waarop ik jaren geleden zou in meegegaan zijn. Nu kan ik er geen houding aangeven waardoor het misschien overkomt alsof ik het afblok? Wat niet zo is, ik kan er gewoon niet meer mee om, denk ik.
Cindy De Vuyst
pi_181469370
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:51 schreef Jaume_I het volgende:
Zelf vind ik het voor mijzelf best lastig om te bepalen wat mijn ''league'' is op de dating markt. Ik heb wel eens vrouwen achter me aan gehad waarvan ik het echt een belediging vond dat ze dachten dat ze bij mij een kans maakten (aanzienlijk overgewicht, geen mooi gezicht en weinig intelligentie / uit een tokkie familie o.i.d.), maar ook wel weer interesse gehad van mooie, slanke vrouwen die werken als arts bijvoorbeeld. Aan de andere kant heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik dacht een meid makkelijk te kunnen krijgen terwijl er achteraf 0,0 interesse was van haar kant.

Daar is bij mij dus geen pijl op te trekken.
Mijn pijl gaat sowieso alleen richting wat ik een leuke man vindt, daar kan ik namelijk wel een prima peil op trekken.

quote:
Hebben jullie hier een duidelijk beeld over van jezelf? Natuurlijk is het nooit in beton gegoten en zijn er altijd afwijkingen van de standaard, maar over het algeheel is er toch wel een soort rode draad in te ontdekken lijkt me.
De rode draad zou moeten zijn wat je leuk vindt en je marktwaarde speelt daar eigenlijk voornamelijk pas een rol in als het je vooral om het scoren gaat lijkt me. Het verschil tussen deze persoon/dit type willen scoren en gewoon iemand willen scoren zeg maar..

Maar goed, dat is makkelijk lullen als borstenbezitster die nog voor het Tindertijdperk van de markt af is afgeraakt.

Ik vind die cijfers geven echt een heel vervelend smaakje hebben, om niet te zeggen keiverdrietig makend. Het haalt het menselijke en het magische er uit imo -O- :'(
Motorbloempje schreef ooit een mooie post over hoe je voor de een niet zo kan zijn, maar voor de ander wel een 10.
pi_181469466
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:01 schreef einzeinz het volgende:
Boeit me niets, als tiener vond ik het belangrijk hoe anderen mij vonden. Ik wilde populair zijn en had vaak wel eens een meisje achter me aan die misschien toen niet echt interessant leek waardoor ik er niet mee omging.

Achteraf gezien, eens je de 25 voorbij bent, denk je 'verdorie, ik had daar een pussy kunnen krijgen'. Maar ik had hogere standaarden. Toen schatte ik me op een 5 in ofzo. Achteraf gezien te hoog.
Nu heb ik al jaren een vaste relatie/getrouwd met een knappe dame, ook gestudeerd. Maar ik geef mezelf nu toch wel een veel lagere score hoor. Vooral omdat je niet meer in de datingmarkt bent, ik zou zelfs niet meer weten hoe je moet daten.
Mijn flirtskills zullen ook wel volledig verdwenen zijn, dat merkte ik onlangs nog. Iemand maakte een opmerking waarop ik jaren geleden zou in meegegaan zijn. Nu kan ik er geen houding aangeven waardoor het misschien overkomt alsof ik het afblok? Wat niet zo is, ik kan er gewoon niet meer mee om, denk ik.
Maar dat staat toch los van het feit dat andere vrouwen jou alsnog wel een hele leuke kerel zouden kunnen vinden?

Bij nader inzien is de boodschap van dit topic niet helemaal juist. Ik bedoel zo zeer wat voor cijfer je jezelf geeft, maar meer of je weet waar in de ''vijver'' je zou moeten vissen om geïnteresseerde potentieel partners te vinden (die dus ''happen'').

Ik denk dat elk mens door de buitenwereld wordt gezien als een bepaald type. Sowieso al op basis van je uitstraling, de kleding die je draagt, je manier van praten en je gedrag. Meestal als je iemand net een paar seconden kent, heb je diegene al onder een bepaald type geschaard. Vervolgens kun je zo'n persoon naar mate je diegene beter leert kennen ook weer onderverdelen in sub-types om het zo maar te noemen.

Ik denk zelf dat ik een redelijke inschatting kan maken van hoe andere mensen (vrouwen) mij zien. Dit op basis van mijn ervaringen in het verleden en gedragingen / uitlatingen van vrouwen jegens mij. Ik weet daardoor ook wel ongeveer bij welk type vrouw de kans dat ze mij leuk vindt groot is en bij welk type vrouw de kans dat ze mij leuk vindt klein is.
pi_181469517
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mijn pijl gaat sowieso alleen richting wat ik een leuke man vindt, daar kan ik namelijk wel een prima peil op trekken.

[..]

De rode draad zou moeten zijn wat je leuk vindt en je marktwaarde speelt daar eigenlijk voornamelijk pas een rol in als het je vooral om het scoren gaat lijkt me. Het verschil tussen deze persoon/dit type willen scoren en gewoon iemand willen scoren zeg maar..

Maar goed, dat is makkelijk lullen als borstenbezitster die nog voor het Tindertijdperk van de markt af is afgeraakt.

Ik vind die cijfers geven echt een heel vervelend smaakje hebben, om niet te zeggen keiverdrietig makend. Het haalt het menselijke en het magische er uit imo -O- :'(
Motorbloempje schreef ooit een mooie post over hoe je voor de een niet zo kan zijn, maar voor de ander wel een 10.
Klopt ook wel. Cijfer geven was eigenlijk ook niet helemaal mijn bedoeling. Meer je zelfbewustheid van je positionering in de markt.

Natuurlijk vind jij als persoon een bepaald type aantrekkelijk. Maar andersom word jij door anderen ook als een bepaald type gezien.

En over het algemeen zie je toch wel dat bijvoorbeeld type A en B vaker met elkaar gaan en C en D, maar dat er onderling tussen A en C en B en D weinig wordt gedate (dus niet dat het nooit voorkomt, maar wel veel minder).
pi_181469833
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:17 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Klopt ook wel. Cijfer geven was eigenlijk ook niet helemaal mijn bedoeling. Meer je zelfbewustheid van je positionering in de markt.

Natuurlijk vind jij als persoon een bepaald type aantrekkelijk. Maar andersom word jij door anderen ook als een bepaald type gezien.

En over het algemeen zie je toch wel dat bijvoorbeeld type A en B vaker met elkaar gaan en C en D, maar dat er onderling tussen A en C en B en D weinig wordt gedate (dus niet dat het nooit voorkomt, maar wel veel minder).
Denk niet dat het zo een bewuste oorzaak en gevolg is. Onbewust kan waar je scoort aantrekkelijker worden en waar je niet scoort vice versa. Maar in hoeverre dat een bewuste keuze is die verder gaat dan jeetje, hij/zij is veel knapper en vast al bezet ofzo.. Daarnaast heb je maatschappelijk nu ook weer meer van een soort verzuiling. Met dank aan o.a. sociale media kun je je makkelijker blindstaren op hetzelfde vijvertje waar je minder oog hebt voor de gehele zee zeg maar..
pi_181469898
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:30 schreef Aiciu het volgende:
Chicks worden onzeker over zichzelf als ze met mij gaan, omdat ik dan de knapste van de twee ben.
En hun vriendje wordt ook onzeker, want die ziet ook dat zijn vriendin op mij aan het geilen is _O-

Heb ook meer een voorkeur voor een kort avontuurtje, dan zo'n gare relatie waar je na 2 weken al spijt van hebt.
Ik denk dat jij allang blij mag zijn als je die 60-jarige homo die je 's nachts in een parkje in je reet neemt je vriendje mag noemen.
pi_181469942
_O_
-
pi_181469952
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ik denk dat jij allang blij mag zijn als je die 60-jarige homo die je 's nachts in een parkje in je reet neemt je vriendje mag noemen.
Ik slaap s' nachts.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181470368
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:47 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Komt dat misschien ook omdat het minder interessant wordt voor jou als een jongen achter jou aanloopt en interesse heeft ( dan is de vis in het net).
Lijkt uit je Posts wel of je meer voorkeur hebt/ krijgt voor jongens die juist weinig interesse in jou hebben
Nee dacht iemand anders ook al :P

Heb het misschien verkeerd verwoord net. De meeste mannen die interesse in mij tonen vind ik dus zelf niet aantrekkelijk. Mijn posts zijn trouwens nu eigenlijk over nog maar 1 persoon gegaan.
pi_181470740
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Sooooooow, shots fired. 🔫
pi_181470748
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:36 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik slaap s' nachts.
;)
pi_181472276
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dacht iemand anders ook al :P

Heb het misschien verkeerd verwoord net. De meeste mannen die interesse in mij tonen vind ik dus zelf niet aantrekkelijk. Mijn posts zijn trouwens nu eigenlijk over nog maar 1 persoon gegaan.
Over de truimeneer :) ( lijkt ie op Badr Hari?)
pi_181472299
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:10 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Over de truimeneer :) ( lijkt ie op Badr Hari)
Nee komt niet eens in de buurt.
pi_181472520
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee komt niet eens in de buurt.
Hij is in ieder geval wat rustiger :p
pi_181472900
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:52 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Gebouwd of geschapen ?😬
Gebouwd
pi_181473599
Mijn datingwaarde is lang geleden al bepaald door vrouwen en de omgeving en ben dus onvrijwllig een incel. Of het negatief is om jezelf zo te noemen het is hoe het is. Dit heeft niets te maken met mijn eigen houding, maar de houding en voorkeur van de wereld om mij heen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Unlucky1 op 26-08-2018 15:58:45 ]
pi_181473761
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als ik op m'n ervaringen af moet gaan: waardeloos. Misschien bij sommigen een 5 om alleen mee te flirten of voor een relatie van maximaal een maand.
Als ik op m'n eigen mening over mezelf af moet gaan, eerst was dat een 1 en nu een 10.
Je ging van 1 naar 10, hoe? Je kunt je uiterlijk-potentieel namelijk niet verhogen van 1 naar 10. Tenzij je eerst modderdik volcel was en daarna 60 kg bent afgevallen waardoor je fijne botstructuur van je gezicht naar voor kwam. Echt lelijke mensen hebben een niet zo mooie botstructuur ten faveure de geslacht die zij zijn en dat verander je gewoonweg niet natuurlijk.
pi_181474066
Ah, JaJammerJan is weer eens terug.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181474694
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:51 schreef Unlucky1 het volgende:
Mijn datingwaarde is lang geleden al bepaald door vrouwen en de omgeving en ben dus onvrijwllig een incel. Of het negatief is om jezelf zo te noemen het is hoe het is. Dit heeft niets te maken met mijn eigen houding, maar de houding en voorkeur van de wereld om mij heen.
Vrijwillige incel... is dat iets nieuws?
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:54:59 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181475545
Eerlijk gezegd heb ik geen idee en het lijkt me doodvermoeiend om me daarmee bezig te houden.

Als ik iemand leuk vind laat ik dat weten en als ik geluk heb vindt dat persoon mij ook leuk. Als ik pech heb niet, maar dat geeft niet.
Of iemand in mijn league zit hou ik me niet mee bezig, dat vind ik een onzinnig concept die in de praktijk toch niet werkt. Er zijn veelste veel variaties en vooral is het doodzonde je daardoor te laten beperken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181475586
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vrijwillige incel... is dat iets nieuws?
Omdat men anders gaat lopen tieren, neuj je bent heulemaol geen incel je hebt alleen geen "zellufvertouwuh" puh.
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:58:04 #40
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_181475613
Ik heb er nooit zo echt op deze manier naar gekeken eigenlijk. Het is denk ik meer dat ik weet wie ik ben en weet wat ik zoek/wat bij me past. Puur strikt gezien zou een, ik noem maar wat, Manuel Broekman uit mijn league zijn, maar ik val ook niet op dat soort gasten omdat ik ze vaak te oppervlakkig/glad/hipster vind. Ik kijk gewoon naar hoeveel gemeenschappelijke kenmerken we hebben, hoe meer hoe beter.
Ik hou niet van fraude.
pi_181475622
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Omdat men anders gaat lopen tieren, neuj je bent heulemaol geen incel je hebt alleen geen "zellufvertouwuh" puh.
Engels is niet jouw sterkste punt vermoed ik.
pi_181475641
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee en het lijkt me doodvermoeiend om me daarmee bezig te houden.

Als ik iemand leuk vind laat ik dat weten en als ik geluk heb vindt dat persoon mij ook leuk. Als ik pech heb niet, maar dat geeft niet.
Of iemand in mijn league zit hou ik me niet mee bezig, dat vind ik een onzinnig concept die in de praktijk toch niet werkt. Er zijn veelste veel variaties en vooral is het doodzonde je daardoor te laten beperken.
Als je gemiddeld of voldoende aantrekkelijk bent. En dus geen gebrek aan sex lifde aandacht hebt gehad. Dan maken een paar blauwtjes je niet zoveel uit natuurlijk.
pi_181475663
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Engels is niet jouw sterkste punt vermoed ik.
Beste josti, waar denk jij engels te zien in mijn comment en is het fout gespeld?
pi_181476024
Ik vind het lastig in te schatten omdat iemand leuk kan zijn op zoveel verschillende vlakken. Zullen zat mannen zijn die wel heel knap zijn, maar wel gewoon totale eikels. Of je dan trots moet zijn dat je die aan de haak hebt geslagen.. Op het eerste gezicht zal iemand kunnen denken “Zo, zij heeft geluk met zo’n vent!” Leren ze die vent met een kutkarakter kennen, zullen ze snel zeggen “Dat meisje is veel te goed/leuk voor hem!” Dus wat is dan zo’n “league”?

Ik scharrel al jaren met iemand waarvan ik zelf nogsteeds denk “Wat ziet hij in godsnaam in mij?” Nooit gedacht dat iemand die zoveel vrouwen kan krijgen überhaupt naar mij om zou kijken. Verbaas ik me nog over _O- Maar blijkbaar ben ik de interesse voor hem waard en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_181476582
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Ik vind het lastig in te schatten omdat iemand leuk kan zijn op zoveel verschillende vlakken. Zullen zat mannen zijn die wel heel knap zijn, maar wel gewoon totale eikels. Of je dan trots moet zijn dat je die aan de haak hebt geslagen.. Op het eerste gezicht zal iemand kunnen denken “Zo, zij heeft geluk met zo’n vent!” Leren ze die vent met een kutkarakter kennen, zullen ze snel zeggen “Dat meisje is veel te goed/leuk voor hem!” Dus wat is dan zo’n “league”?

Ik scharrel al jaren met iemand waarvan ik zelf nogsteeds denk “Wat ziet hij in godsnaam in mij?” Nooit gedacht dat iemand die zoveel vrouwen kan krijgen überhaupt naar mij om zou kijken. Verbaas ik me nog over _O- Maar blijkbaar ben ik de interesse voor hem waard en daar gaat het uiteindelijk om.
Mannen nemen vaker genoegen met 'minder'. 15 kilo teveel of niet zo populair is niet zo'n biggie. Ik zie dit ook bij mijn vrienden. Als ze maar te neuken hebben zo is het helaas vaker wel dan niet. Bij vrouwen zie ik over het algemeen het omgekeerde. Neem dit meisje (ik stuur je de foto per pm. ja ik kende haar echt). In mijn ogen een 4.5-5. Ze zei "mijn man is ook niet zo knap hoor. hij heeft blond kroeshaar en wanneer hij het lang heeft, lijkt hij op andré rieu". Ze is ermee getrouwd en ik vind hem vele punten knapper dan zij is.
pi_181476631
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Beste josti, waar denk jij engels te zien in mijn comment en is het fout gespeld?
INcel = Involuntary celibate.

Je Engels is zo goed dus je kan het zelf vertalen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181476718
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

INcel = Involuntary celibate.

Je Engels is zo goed dus je kan het zelf vertalen.
Dat staat er toch.
pi_181476738
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

En jij denkt dat het niet (ook) aan jouw karakter kan liggen?
pi_181476754
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Mannen nemen vaker genoegen met 'minder'. 15 kilo teveel of niet zo populair is niet zo'n biggie. Ik zie dit ook bij mijn vrienden. Als ze maar te neuken hebben zo is het helaas vaker wel dan niet. Bij vrouwen zie ik over het algemeen het omgekeerde. Neem dit meisje (ik stuur je de foto per pm. ja ik kende haar echt). In mijn ogen een 4.5-5. Ze zei "mijn man is ook niet zo knap hoor. hij heeft blond kroeshaar en wanneer hij het lang heeft, lijkt hij op andré rieu". Ze is ermee getrouwd en ik vind hem vele punten knapper dan zij is.
Wat een kletskoek zeg.
pi_181476809
Feministen moeten ver wegblijven, ze mag wel vegetarisch zijn maar ik eet vlees en veel ook, rauw. Beetje de oude school, huishouden, ik doe wat ik wil, ze gaat tenslotte met mijn geld opstap.
pi_181477627
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik vind dit ook onzin. Ik weet dat hij mij erg aantrekkelijk vindt, en dat een ander me weer spuuglelijk zal vinden. Is gewoon smaak. Met een ONS hebben veel mannen (én vrouwen!) door drank e.d. vaak een lage standaard om even te kunnen neuken, maar daar hebben we het nu niet over.

Edit (ik kan niet terug dm’en, want, newbie): Ik zag die foto’s en vind geen van de twee lelijk of belachelijk heet, ik vind het beide gewoon hele mooie mensen en ze zien er gelukkig uit. Zeker geen “league” verschil.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 18:11:15 ]
pi_181478103
Ik ben waardeloos ;(
pi_181478240
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

En die aantrekkelijke vent scharrelt naast jou vrolijk met andere vrouwen door!?

Ik heb ook wel eens iets gehad met echt een extreem lekker wijf. En ja, ook zij had de ene na andere vent in bed. Grappig genoeg was ze verliefd op haar vaste fuck buddy met wie ze toch een vaste relatie kreeg. Vervolgens vroeg ze of ik haar nieuwe fuck buddy wilde worden. Toch maar gepast. Hoe belachelijk lekker ze ook was.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181479062
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:08 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

[..]

Ik vind dit ook onzin. Ik weet dat hij mij erg aantrekkelijk vindt, en dat een ander me weer spuuglelijk zal vinden. Is gewoon smaak. Met een ONS hebben veel mannen (én vrouwen!) door drank e.d. vaak een lage standaard om even te kunnen neuken, maar daar hebben we het nu niet over.

Edit (ik kan niet terug dm’en, want, newbie): Ik zag die foto’s en vind geen van de twee lelijk of belachelijk heet, ik vind het beide gewoon hele mooie mensen en ze zien er gelukkig uit. Zeker geen “league” verschil.
Kom nou je foto staat in het foto-topic. Zijn er serieus mensen die jou spuuglelijk vinden. Dat geloof ik niet. Je hebt in ieder geval genoeg zelfvertrouwen (en dit komt naar mijn idee niet vanuit jezelf maar door feedback van anderen in je leven) om jezelf te durven laten zien.

Mijn eerste reactie op jou was omdat je zelf zei dat je totaal niet begreep wat die jongen in jou ziet. Dat is dus helemaal noet zo'n mysterie hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Unlucky1 op 26-08-2018 19:09:54 ]
pi_181479134
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ben waardeloos ;(
Doe is normaal lieverd..
-
pi_181479180
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:42 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Feministen moeten ver wegblijven, ze mag wel vegetarisch zijn maar ik eet vlees en veel ook, rauw. Beetje de oude school, huishouden, ik doe wat ik wil, ze gaat tenslotte met mijn geld opstap.
Hou op hoor :r
-
pi_181479222
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Kom nou je foto staat in het foto-topic. Zijn er serieus mensen die jou spuuglelijk vinden. Je hebt in ieder geval genoeg zelfverteouwen (komt niet vanuit jezelf maar door feedback van anderen) om jezelf te willen laten zien.
Tuurlijk zijn die er! Niemand wordt door iedereen van de bevolking knap gevonden. Als je nou valt op een tintje, krullen, dikke billen, kort haar, volle lippen, sproeten, whatever? Ben je bij mij niet aan het goede adres hoor. Ik (en jij, en de buurman, en wie dan ook..) val niet onder een noemer “knap” of “lelijk” want daar is geen standaard voor.

Ik vind mijzelf zeker niet een echt knappe meid naar mijn eigen standaarden (en ik denk dat dat ook snel vrouw-eigen is, niet snel tevreden enzo), maar ik zit wel lekker in mijn vel over mijzelf. En dat vind ik belangrijk. En gelukkig zullen er mensen zijn met standaarden waar ik wel echt knap bij ben, oa die vriend van mij. Maar ook bij zat mensen niet. /Care, als je maar gelukkig bent toch? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 19:16:39 ]
pi_181479350
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:06 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Doe is normaal lieverd..
Op de datingmarkt dan he ;(
pi_181479383
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat datingapps gewoon niet voor jou werken.. waarom niet nmlk proberen? Kunnen wel een keer samen naar zo’n meet? Of ga mee naar de brouwerijmeet in Utrecht?
-
pi_181479419
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geloof ik niks van want je reageerde zo lief in een ander topic O+
pi_181479495
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik denk dat datingapps gewoon niet voor jou werken.. waarom niet nmlk proberen? Kunnen wel een keer samen naar zo’n meet? Of ga mee naar de brouwerijmeet in Utrecht?
Die meet overweeg ik al ja :Y Even kijken of ik dan kan maar heb dan lang weekend dus zal wel lukken
pi_181479514
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die meet overweeg ik al ja :Y Even kijken of ik dan kan maar heb dan lang weekend dus zal wel lukken
Is er al een datum :o .. ik loop achter
-
pi_181479517
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:17 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

[..]

Geloof ik niks van want je reageerde zo lief in een ander topic O+
Fok en het echte leven zijn niet hetzelfde ;(
pi_181479527
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:20 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Is er al een datum :o .. ik loop achter
De 1e werd geopperd
pi_181479557
Dan kan ik niet..kom ik net aan op schiphol
-
pi_181479602
Je hebt gelijk hoor Chaotic, maar dat alles een kwestie van smaak is, is wel iets te simplistisch .
Gemiddeld genomen wordt de een gewoon knapper gevonden dan de ander. Als 10000 mannen jou zouden raten kom je gewoon gemiddeld goed uit. Anders zou je ook kunnen betogen dat Doutzen kroes mooi vinden een kwestie van smaak is, gemiddeld is dat nou eenmaal zo dat ze mooi is en mooier dan bv 95% van de vrouwen als je een poll zou houden , maar het is natuurlijk ieder zijn of haar goed recht om haar toch spuuglelijk te vinden...

zo zullen er ook mannen zijn die Maartje Verhoef niet mooi vinden ( al kan ik me dat niet voorstellen 😍)
pi_181479689
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:10 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die er! Niemand wordt door iedereen van de bevolking knap gevonden. Als je nou valt op een tintje, krullen, dikke billen, kort haar, volle lippen, sproeten, whatever? Ben je bij mij niet aan het goede adres hoor. Ik (en jij, en de buurman, en wie dan ook..) val niet onder een noemer “knap” of “lelijk” want daar is geen standaard voor.

Ik vind mijzelf zeker niet een echt knappe meid naar mijn eigen standaarden (en ik denk dat dat ook snel vrouw-eigen is, niet snel tevreden enzo), maar ik zit wel lekker in mijn vel over mijzelf. En dat vind ik belangrijk. En gelukkig zullen er mensen zijn met standaarden waar ik wel echt knap bij ben, oa die vriend van mij. Maar ook bij zat mensen niet. /Care, als je maar gelukkig bent toch? :)
Meiden zoals jij doen het goed bij iedereen hoor. Al zullen diegenen ook vallen op kroeshaar een tintje en dikke billen. Je bent wel erg naiëf alleen zodat je politiek correct en 'lief' blijft? Politiek correct zijn heeft bij mijzelf nooit geholpen dus ik kan me zo'n houding ook niet veroorloven.
pi_181479720
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:23 schreef Pleaserr het volgende:
Je hebt gelijk hoor Chaotic, maar dat alles een kwestie van smaak is, is wel iets te simplistisch .
Gemiddeld genomen wordt de een gewoon knapper gevonden dan de ander. Als 10000 mannen jou zouden raten kom je gewoon gemiddeld goed uit. Anders zou je ook kunnen betogen dat Doutzen kroes mooi vinden een kwestie van smaak is, gemiddeld is dat nou eenmaal zo dat ze mooi is en mooier dan bv 95% van de vrouwen als je een poll zou houden , maar het is natuurlijk ieder zijn of haar goed recht om haar toch spuuglelijk te vinden...

zo zullen er ook mannen zijn die Maartje Verhoef niet mooi vinden ( al kan ik me dat niet voorstellen 😍)
Daar heb je idd wel gelijk in. Ik denk wel dat er een groot gemiddelde is met “Prima aantrekkelijk” met uitschieters die extreem knap zijn of gewoon wel wat meer pech hebben dan het gemiddelde.

Die Maartje Verhoef lijkt op een teamgenootje van mij, knappe meid idd :Y
pi_181479731
quote:

Even google aangeslingerd. Niet onder de indruk. Mijn type is het niet in ieder geval.

Verder heb je gelijk.
pi_181479779
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:22 schreef Anneloos het volgende:
Dan kan ik niet..kom ik net aan op schiphol
Ow ;(
pi_181479794
quote:

Ja man, wat een poser. Te mager en kijk die dikke wenkbrauwen /Cope

pi_181479827
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:30 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ja man, wat een poser. Te mager en kijk die dikke wenkbrauwen /Cope

[ afbeelding ]
:')
pi_181479848
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:26 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Meiden zoals jij doen het goed bij iedereen hoor. Al zullen diegenen ook vallen op kroeshaar een tintje en dikke billen. Je bent wel erg naiëf alleen zodat je politiek correct en 'lief' blijft? Politiek correct zijn heeft bij mijzelf nooit geholpen dus ik kan me zo'n houding ook niet veroorloven.
Nee ben zelf niet politiek correct aangelegd eigenlijk, maar ik vind dit ow eigenlijk een van de meest subjectieve van allemaal en daarom wil ik er altijd een beetje mee in het midden blijven. Ik heb gewoon een beetje een hekel aan judgemental gedrag (niet dat dat hier gebeurt, zo bedoel ik dat niet).

Er zijn mensen die ik zelf totaaaal niet knap vind die toch gewoon een relatie krijgen en erg gelukkig worden, wat voor mij bewijst dat ik iemand wel als een gedrocht kan bestempelen, een ander zal hem/haar wel aantrekkelijk vinden. Er is een chick in mijn dorp, typisch modellenkoppie, kaaklijn, erg slank, lange benen.. En werkelijkwaar iedereen vindt haar heet. Ik vind haar dus echt verre van knap, met die getuite lipjes altijd.
pi_181480717
Ik kan een vrouw ook best 'heet' vinden maar dan niet mooi of knap.

Leuk om een keer een nachtje mee te stoeien, zeg maar, maar meer wil je er dan ook niet mee doen.
pi_181480803
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:08 schreef Stoney3K het volgende:
Ik kan een vrouw ook best 'heet' vinden maar dan niet mooi of knap.

Leuk om een keer een nachtje mee te stoeien, zeg maar, maar meer wil je er dan ook niet mee doen.
Je hebt knappe mensen en mooie mensen vind ik idd. Knap ben je gewoon heet, het typische gewenste (kaaklijn, erg slank/strak, borsten of voor mannen dikke buikspieren), maar mooi straal je echt wat uit ofzo, in alles wat je doet. Mooi kun je ook niet worden met makeup of die dingen, dat heb je gewoon ofzo :Y
pi_181482281
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

[..]

Je hebt knappe mensen en mooie mensen vind ik idd. Knap ben je gewoon heet, het typische gewenste (kaaklijn, erg slank/strak, borsten of voor mannen dikke buikspieren), maar mooi straal je echt wat uit ofzo, in alles wat je doet. Mooi kun je ook niet worden met makeup of die dingen, dat heb je gewoon ofzo :Y
Kan het zijn dat je knappe mannen en vrouwen extra punten geeft in uitstraling. Anders gesteld ben je welleens naar bed geweest met een man of vrouw die je niet knap genoeg vondt maar die volgens jou wel uitstraling had. En durf je een foto vann ze te plaatsen of sturen?
Gezien je eerdere posts en je eigen foto en je reactie op je eigen foto. Ben je volgens mij niet volledig bewust van de effecten van een knap uiterlijk.
pi_181482387
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Anders gesteld ben je welleens naar bed geweest met een man of vrouw die je niet knap genoeg vondt maar die volgens jou wel uitstraling had. En durf je een foto vann ze te plaatsen of sturen?
Foto van een derde plaatsen lijkt me naast ongewenst en ongepast , ook in strijd met de nieuwe avg/ privacy wetgeving

Dit naast het feit dat het nogal een bizarre vraag is :)
Waarom wil je een foto zien van iemand met wie ze naar bed is geweest, creep factor 10/10✅😬
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:11:23 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181482537
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je knappe mannen en vrouwen extra punten geeft in uitstraling. Anders gesteld ben je welleens naar bed geweest met een man of vrouw die je niet knap genoeg vondt maar die volgens jou wel uitstraling had. En durf je een foto vann ze te plaatsen of sturen?
Gezien je eerdere posts en je eigen foto en je reactie op je eigen foto. Ben je volgens mij niet volledig bewust van de effecten van een knap uiterlijk.
Het is niet toegestaan profielen en foto's van anderen dan jezelf te delen. Dus die vraag hoef je niet meer te stellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181482727
Gisteren stond ik in een feest tent en stond er een dame naast mij in een of ander flodderig tshirt. Ze stond een minuut naar mij te kijken en ik kreeg vervolgens een of andere opmerking of ik alleen was. Ging in gesprek, was benieuwd waarom sommige mensen in carnaval kleding rond liepen. Er werden nog wat opmerkingen gemaakt over mijn uiterlijk. Helaas kon ik niet zo veel positief terug zeggen, ze had een beetje een snor en ze stond naar bier.

Vervolgens keek ze langs mij heen. Ik keek mee en zag een jochie van 3 zitten met zijn Oma. "Ja, die is ook mee. Gezellig met Oma."

Wat is het toch kut om 30+ te zijn. :')
pi_181482773
_O- _O-
-
pi_181482796
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Aneurism het volgende:
Gisteren stond ik in een feest tent en stond er een dame naast mij in een of ander flodderig tshirt. Ze stond een minuut naar mij te kijken en ik kreeg vervolgens een of andere opmerking of ik alleen was. Ging in gesprek, was benieuwd waarom sommige mensen in carnaval kleding rond liepen. Er werden nog wat opmerkingen gemaakt over mijn uiterlijk. Helaas kon ik niet zo veel positief terug zeggen, ze had een beetje een snor en ze stond naar bier.

Vervolgens keek ze langs mij heen. Ik keek mee en zag een jochie van 3 zitten met zijn Oma. "Ja, die is ook mee. Gezellig met Oma."

:D
pi_181485888
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Aneurism het volgende:

Ik voel je ;(
pi_181505950
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:14 schreef Jaume_I het volgende:
Bij nader inzien is de boodschap van dit topic niet helemaal juist. Ik bedoel zo zeer wat voor cijfer je jezelf geeft, maar meer of je weet waar in de ''vijver'' je zou moeten vissen om geïnteresseerde potentieel partners te vinden (die dus ''happen'').

Ik denk dat elk mens door de buitenwereld wordt gezien als een bepaald type. Sowieso al op basis van je uitstraling, de kleding die je draagt, je manier van praten en je gedrag. Meestal als je iemand net een paar seconden kent, heb je diegene al onder een bepaald type geschaard. Vervolgens kun je zo'n persoon naar mate je diegene beter leert kennen ook weer onderverdelen in sub-types om het zo maar te noemen.

Ik denk zelf dat ik een redelijke inschatting kan maken van hoe andere mensen (vrouwen) mij zien. Dit op basis van mijn ervaringen in het verleden en gedragingen / uitlatingen van vrouwen jegens mij. Ik weet daardoor ook wel ongeveer bij welk type vrouw de kans dat ze mij leuk vindt groot is en bij welk type vrouw de kans dat ze mij leuk vindt klein is.
Nee, geen idee. Over het algemeen geldt: degene die het meeste op je lijkt en/of het meest ziet. Echter hangt het van zoveel factoren af dat het een mysterie is.

Sowieso zou iemand nooit zichzelf op aantrekkelijkheid moeten beoordelen, laat dit gewoon aan de ander over voordat de sabotage het ontstaan van iets al kapot kan maken.
pi_181510440
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:42 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Haha

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:57 schreef Unlucky1 het volgende:

Je ging van 1 naar 10, hoe? Je kunt je uiterlijk-potentieel namelijk niet verhogen van 1 naar 10. Tenzij je eerst modderdik volcel was en daarna 60 kg bent afgevallen waardoor je fijne botstructuur van je gezicht naar voor kwam. Echt lelijke mensen hebben een niet zo mooie botstructuur ten faveure de geslacht die zij zijn en dat verander je gewoonweg niet natuurlijk.
Dat snap jij niet.. Je snapt niet dat iemand zelfvertrouwen kan hebben wat onafhankelijk is van hoeveel mensen er nu direct op basis van je uiterlijk met je willen neuken...
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:30:21 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181513770
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:15 schreef Ruislip het volgende:
Je maakt een fout door ervanuit te gaan dat er maar één markt is.

Zelf lig ik bijvoorbeeld echt héél goed in de markt. Maar alleen bij een bepaald type vrouw, en dus in een bepaalde sociale setting.

Als ik naar zo'n hittepetitten club ga waar alleen maar van die instagram-sletjes komen met louis vuitton kleding enzo, dan kijkt waarschijnlijk geen één vrouw me aan. Terwijl als ik bij een studentenroeiclub in de soos loop, kan ik 80% van de vrijgezelle dames daar waarschijnlijk wel krijgen.

Met andere woorden : ik doe het beter bij de nuchtere, hollandse, hoger opgeleide meisjes dan bij de poppetjes/make up dozen met Balmain / Versace kleding en een vespa incl. woolrich jas met enorme bontkraag. Dus lig je dan goed in de markt of slecht? ik weet het niet.
Een beetje dit verhaal.

Bij van die typische tuttige yuppenvrouwtjes krijg ik bijvoorbeeld helemaal niets voor elkaar. Maar de wat meer alternatieve/kunstzinnige/bourgondische en/of nerdy types vinden me vaak weer harstikke leuk. En de vriendinnen die ik gehad heb waren doorgaans ook gewoon populaire vrouwen.

Dus ja ik ben een bepaald type en doe het zodoende bij sommige type vrouwen heel goed en bepaalde andere types keuren me geen blik waardig. Dus het is zo eenvoudig niet te beantwoorden. Het gaat er deels ook om wie er wel en niet bij je past.
pi_181513828
Ik ben een solide middenmoot op elk gebied behave misschien professioneel gezien (y)
pi_181514269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een beetje dit verhaal.

Bij van die typische tuttige yuppenvrouwtjes krijg ik bijvoorbeeld helemaal niets voor elkaar. Maar de wat meer alternatieve/kunstzinnige/bourgondische en/of nerdy types vinden me vaak weer harstikke leuk. En de vriendinnen die ik gehad heb waren doorgaans ook gewoon populaire vrouwen.

Dus ja ik ben een bepaald type en doe het zodoende bij sommige type vrouwen heel goed en bepaalde andere types keuren me geen blik waardig. Dus het is zo eenvoudig niet te beantwoorden. Het gaat er deels ook om wie er wel en niet bij je past.
Klopt, je kunt nooit alle types aanspreken.

Een Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld laat een bepaalde doelgroep aan vrouwen soppen (nu misschien niet meer maar een jaar of 5/6 terug nog wel), een andere groep vrouwen vindt hem weer helemaal niets.

Ik denk dat er qua uiterlijk/uitstraling/type maar heel weinig mannen/vrouwen zijn die er zodanig uit zien dat ze een heel breed publiek aanspreken. Ik denk dat dit voor mannen ook sterker geldt dan voor vrouwen.

Een mooie, slanke blonde vrouw die modieus (niet per se duur) gekleed is en verder niet verwaand is, zal 90% van de mannen aanspreken. Maar als man komt er veel meer bij kijken denk ik : Heb je een 'bad boy' of een 'good guy' uitstraling, heb je een grote/assertieve bek of ben je juist rustig en ingetogen? Elke combinatie van eigenschappen trekt weer een ander type vrouw aan is mijn ervaring.
pi_181514362
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:57 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Is plastische chirurgie dan niet gewoon slim? Kan je dan toch deels gelukkiger maken. Of verstoren we dan de werkende natuur en haar evolutie / gewenste DNA matches voor op de lange termijn?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:36:33 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181515167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:54 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Klopt, je kunt nooit alle types aanspreken.

Een Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld laat een bepaalde doelgroep aan vrouwen soppen (nu misschien niet meer maar een jaar of 5/6 terug nog wel), een andere groep vrouwen vindt hem weer helemaal niets.

Ik denk dat er qua uiterlijk/uitstraling/type maar heel weinig mannen/vrouwen zijn die er zodanig uit zien dat ze een heel breed publiek aanspreken. Ik denk dat dit voor mannen ook sterker geldt dan voor vrouwen.

Een mooie, slanke blonde vrouw die modieus (niet per se duur) gekleed is en verder niet verwaand is, zal 90% van de mannen aanspreken. Maar als man komt er veel meer bij kijken denk ik : Heb je een 'bad boy' of een 'good guy' uitstraling, heb je een grote/assertieve bek of ben je juist rustig en ingetogen? Elke combinatie van eigenschappen trekt weer een ander type vrouw aan is mijn ervaring.
Och bij mij speelt het ook wel dat ik bepaalde types leuk vind en bepaalde types niet en dat ik daarbij ook vaak een afwijkende smaak heb.

Ik kan er bijvoorbeeld niet bij dat zoveel mannen lopen te kwijlen op Yolanthe. Die vrouw is allesbehalve lelijk maar ik vind haar echt totaal onaantrekkelijk en oninteressant. Ze mist gewoon dat menselijke en komt niet sympathiek over. Maar daar verschil ik duidelijk van mening met anderen,

Een type als Geraldine Kemper vind ik bijvoorbeeld weer een hele aantrekkelijke vrouw die heel menselijk overkomt met een rafelrandje. Terwijl menig fokuser zal roepen dat ze dik en lelijk is.
pi_181516009
Ja jullie verwoording is eigenlijk wat ik bedoelde :Y

En liefde voor Geraldine idd! Zij straalt uit dat ze mooi en toch benaderbaar is, lekker zichzelf. Denk dat dat ook veel zegt. Maar ik zeg dat als hetero vrouw zijnde.
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:25:18 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181516158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och bij mij speelt het ook wel dat ik bepaalde types leuk vind en bepaalde types niet en dat ik daarbij ook vaak een afwijkende smaak heb.

Ik kan er bijvoorbeeld niet bij dat zoveel mannen lopen te kwijlen op Yolanthe. Die vrouw is allesbehalve lelijk maar ik vind haar echt totaal onaantrekkelijk en oninteressant. Ze mist gewoon dat menselijke en komt niet sympathiek over. Maar daar verschil ik duidelijk van mening met anderen,

Een type als Geraldine Kemper vind ik bijvoorbeeld weer een hele aantrekkelijke vrouw die heel menselijk overkomt met een rafelrandje. Terwijl menig fokuser zal roepen dat ze dik en lelijk is.
Ik ben het met je eens wbt Yolanthe. In de tijd van die video die toen rondging over die skater die op zn hoofd viel en door 'een turkse (yolanthe)' rechtop werd geholpen, gesluierd in een hoofddoek en die toen ineens in lingerie tegen een boom aan stond...toen vond ik d'r wel mooi. Nu, met alles wat ze schijnbaar heeft laten doen ziet ze er heel anders uit, en daar vind ik dan weer niks aan.

Maar dat is allemaal uiterlijk. Haar uitstraling vind ik helemaal niks aan. Geraldine Kemper vind ik ook een redelijk aantrekkelijke meid, en qua uitstraling komt ze heel anders over dan Yolanthe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181521641
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen ook niet meer zo kwijlen op de 2018 Yolanthe maar wel op de Yolanthe toen ze nog met Jan Smit ging. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik iemand voor het laatst heb horen zeggen dat Yolanthe zo lekker is. Wel dat ze zo erg afgetakeld is.

Weer zo'n typisch voorbeeld van het feit dat mensen over het algemeen juist redelijk dezelfde smaak hebben. Ik hoor zelden iemand die Geraldine niets vindt, terwijl bijna iedereen Yolanthe niet (meer) sympathiek vindt en kil vindt overkomen (mede door de chirurgische ingrepen). Geraldine is/lijkt benaderbaarder door haar girl next door gedrag. Gemiddeld genomen valt een benaderbaar/bereikbaar type als Geraldine meer in de smaak dan een onbereikbaar/afstandelijk type als Yolanthe.
pi_181521887
Wat ik lastiger vind dan het ''bepalen'' van mijn waarde op de datingmarkt, is het interpreteren van aan/afwezigheid van interesse van een vrouw.

Het is me regelmatig gebeurd dat ik denk dat een dame een hekel aan mij heeft (gezien ze nogal afstandelijk doet) en dan blijkt ze me leuk gevonden te hebben (kennelijk verlegen).

Aan de andere kant is het me ook regelmatig gebeurd dat ik bepaald gedrag van een vrouw jegens mij heb geïnterpreteerd als interesse/een uitnodiging, maar dat er uiteindelijk helemaal niets achter bleek te zitten.

Nog altijd vind ik dit erg lastig. Wanneer is een vrouw gewoon vriendelijk en is het gedrag dat ze tegen iedereen vertoont en wanneer is het aftasten / een signaal.
pi_181534091

[ Bericht 34% gewijzigd door Joppiez op 29-08-2018 00:49:47 ]
pi_181534486
Ben wel een nicheproduct denk ik.
Verder, waarde is maar net wat een dwaas ervoor wil geven.
pi_181537396
quote:

[..]

Ik hoor anders van menig man dat ze Yolanthe maar niks vinden en Geraldine Kemper wel mooi vinden .
Maar dit zijn altijd de type jongens die mij leuk vinden ;)
pi_181537462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:14 schreef Lokasenna het volgende:

Mooi geformuleerd!
pi_181537504
quote:
Nou ben ik wel benieuwd waarom eigenlijk :+
pi_181537647
quote:
Verder, waarde is maar net wat een dwaas ervoor wil geven.
Onder de streep ben ik ook een nicheproduct. Maar geldt dat niet voor iedereen?
pi_181537787
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onder de streep ben ik ook een nicheproduct. Maar geldt dat niet voor iedereen?
Nee om balans te houden en omdat het goed is heb je zowel nicheproducten als (ben die termen vergeten) massaproducten etc. Zowel in de economie als in het standhouden van het 'leven'

Zo is er voor ieder wat wils. De 1 koopt liever een niche product en de anderen zijn zeer tevreden met massaproducten die bijvoorbeeld op AliExpress verkocht worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 09:11:21 ]
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 09:17:36 #101
16180 crew  CoolGuy
pi_181537886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef Scrapyard het volgende:
Wat ik lastiger vind dan het ''bepalen'' van mijn waarde op de datingmarkt, is het interpreteren van aan/afwezigheid van interesse van een vrouw.

Het is me regelmatig gebeurd dat ik denk dat een dame een hekel aan mij heeft (gezien ze nogal afstandelijk doet) en dan blijkt ze me leuk gevonden te hebben (kennelijk verlegen).

Aan de andere kant is het me ook regelmatig gebeurd dat ik bepaald gedrag van een vrouw jegens mij heb geïnterpreteerd als interesse/een uitnodiging, maar dat er uiteindelijk helemaal niets achter bleek te zitten.

Nog altijd vind ik dit erg lastig. Wanneer is een vrouw gewoon vriendelijk en is het gedrag dat ze tegen iedereen vertoont en wanneer is het aftasten / een signaal.
Dat is voor iedereen lastig hoor ;)
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:07 #102
16180 crew  CoolGuy
pi_181537910
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:41 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Ik hoor anders van menig man dat ze Yolanthe maar niks vinden en Geraldine Kemper wel mooi vinden .
Maar dit zijn altijd de type jongens die mij leuk vinden ;)
Ja, ben jij toevallig dan zélf het type Geraldine Kemper, en niet het type Yolanthe. Want wat moeten die jongens dan anders zeggen. "Ik ben helemaal weg van Yolanthe" terwijl ze jou proberen te versieren en jij geen Yolanthe bent? Natuurlijk niet, die zeggen gewoon wat zij denken dat jij wil horen ;)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:29:08 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181538127
Wellicht zijn mn voorbeelden wat slecht. Maar er zijn types waar mannen mee weglopen die ik totaal onboeiend vind. En types waar menig man links laat liggen die ik heel aantrekkelijk vind.

Zo heb ik bijvoorbeeld ook niks met het gemiddelde "perfecte" fotomodel/celebrity figuur. Vind dat allemaal veel te gladjes. Ik houd van een rafelrandje.
pi_181538187
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht zijn mn voorbeelden wat slecht. Maar er zijn types waar mannen mee weglopen die ik totaal onboeiend vind. En types waar menig man links laat liggen die ik heel aantrekkelijk vind.
Dat dus. Sowieso kun je misschien een centerfold-figuurtje hebben maar tegelijkertijd een complete bitch zijn als het om persoonlijkheid gaat. Of mijn persoonlijke afknapper: Een stem hebben van een viswijf dat elke dag een pakje zware shag heeft weggerookt. ;)

Het totaalplaatje moet kloppen en dat kun je niet beoordelen van alleen foto's.
pi_181538493
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:10 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Nee om balans te houden en omdat het goed is heb je zowel nicheproducten als (ben die termen vergeten) massaproducten etc. Zowel in de economie als in het standhouden van het 'leven'

Zo is er voor ieder wat wils. De 1 koopt liever een niche product en de anderen zijn zeer tevreden met massaproducten die bijvoorbeeld op AliExpress verkocht worden.
Dan heb je het puur over uiterlijk.

Ik ben dan wel oppervlakkig, maar niet tweedimensionaal.
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 10:00:01 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_181538833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat dus. Sowieso kun je misschien een centerfold-figuurtje hebben maar tegelijkertijd een complete bitch zijn als het om persoonlijkheid gaat. Of mijn persoonlijke afknapper: Een stem hebben van een viswijf dat elke dag een pakje zware shag heeft weggerookt. ;)

Damn right. Maar vaak wordt vooral naar het uiterlijk gekeken, want als dat goed is, dan kun je in ieder geval roepen dat je een lekker wijf hebt, en dat doet het ook goed bij de sociale omgeving, maar dat je er dan vervolgens geen gesprek mee kunt hebben of dat het een total bitch is, dat is dan weer niet zo boeiend.

Je wil de combinatie van uiterlijk en innerlijk hebben, helemaal met je eens.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:34:13 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181541106
quote:

[..]

Ja maar zelfs al zijn ze gewoon heel leuk qua persoonlijkheid. Ik val niet op types die helemaal geen imperfecties lijken te hebben. Dat vind ik gewoon niet zo interessant.
pi_181541483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar zelfs al zijn ze gewoon heel leuk qua persoonlijkheid. Ik val niet op types die helemaal geen imperfecties lijken te hebben. Dat vind ik gewoon niet zo interessant.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik heb ook een ex waarmee ik eigenlijk nooit eens flink ruzie kon maken in de relatie: In het begin klinkt dat heel leuk, maar voor mij is dat conflict soms juist heel belangrijk om de spanning er in te houden en scherp te blijven.

Anders krijg je hetzelfde idee als een film waar geen schurk in zit en er alleen maar mooie plaatjes te zien zijn.
pi_181547529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik heb ook een ex waarmee ik eigenlijk nooit eens flink ruzie kon maken in de relatie: In het begin klinkt dat heel leuk, maar voor mij is dat conflict soms juist heel belangrijk om de spanning er in te houden en scherp te blijven.

Anders krijg je hetzelfde idee als een film waar geen schurk in zit en er alleen maar mooie plaatjes te zien zijn.
Is cuckolding iets voor je?
pi_181548981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:48 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Is cuckolding iets voor je?
Werd het niet eens tijd dat jij wat aan je erectiestoornis ging doen?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:47:17 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181549159
Bij mij is het "Garantie tot aan de deur O+"
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_181550440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Werd het niet eens tijd dat jij wat aan je erectiestoornis ging doen?
Wat kan ik eraan doen dit is heel gecompliceerd elke man wie dit overkomt schrikt zich kapot. Een vrouw kan ook niks met een slappe piemel en gaat zelfs aan zichzelf twijfelen (hoe dom zijn die vrouwen eigenlijk). Dit kan lichamelijk of psychisch zijn waarschijnlijk een combinatie van factoten. Zeer ngewikkeld. Maar jij hebt vast het antwoord.

[ Bericht 9% gewijzigd door Unlucky1 op 29-08-2018 17:37:49 ]
pi_181550497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Damn right. Maar vaak wordt vooral naar het uiterlijk gekeken, want als dat goed is, dan kun je in ieder geval roepen dat je een lekker wijf hebt, en dat doet het ook goed bij de sociale omgeving, maar dat je er dan vervolgens geen gesprek mee kunt hebben of dat het een total bitch is, dat is dan weer niet zo boeiend.

Je wil de combinatie van uiterlijk en innerlijk hebben, helemaal met je eens.
Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Unlucky1 op 29-08-2018 17:40:24 ]
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:43:18 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181550741
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:31 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Wat kan ik eraan doen dit is heel gecompliceerd elke man wie dit overkomt schrikt zich oam. Kan lichamelijk of psychisch zijn waarschijnlijk een combinatie van factoten. Maar jij hebt vast het antwoord.
Ik weet wel een mogelijkheid met goede kans.

Aangezien je ermee naar de huisarts en uroloog geweest bent en die stellen dat er geen lichamelijke medische reden is zover zij kunnen zien blijf ik je aanraden om eens andere vormen van prostitutie dan raamhoeren te proberen.
Evt eerst erotische massage, maar iig iets waar tijd en aandacht minder een probleem zijn.

Hoe heet die opa ook al weer? Heb hem al een tijdje niet gezien. Rare kwast, maar hierin heeft hij je verdomd goed advies gegeven.

Maar wat jij vooral moet doen is chillen. Wordt eens rusting, dat is wat je nu in de weg zit, je geslacht in de weg zit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181551808
Daar gaan we weer, nog een draadje dat de afgrond in dondert.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:25:38 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181551880
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Ja, en nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 18:26:24 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_181551899
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:23 schreef Stoney3K het volgende:
Daar gaan we weer, nog een draadje dat de afgrond in dondert.
Dit inderdaad. Die mafkees moet er m.i. gewoon afgeflikkerd worden.
pi_181552241
quote:

[..]

Je hebt het nu puur over een beurt, toch?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:02:53 #119
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181552968
Ik denk tussen de 6 en de 7. Afhankelijk van het moment en de ''beoordeler'' natuurlijk.
Natuurlijk zullen er ook dames zijn die mij een 5 vinden en ook die mij een 7.5 vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Oblomov12345 op 29-08-2018 20:05:00 ]
pi_181553303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef Oblomov12345 het volgende:
Ik denk tussen de 6 en de 7. Afhankelijk van het moment en de ''beoordeler'' natuurlijk.
Natuurlijk zullen er ook dames zijn die mij een 4 vinden en ook die mij een 8 vinden.
Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.
pi_181553351
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je hebt het nu puur over een beurt, toch?
Hoe bedoel je (mag liefste verder via DM want dit gaat vast off-topic).
pi_181553387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Die mafkees moet er m.i. gewoon afgeflikkerd worden.
Waarom ben jij gestopt met username Catbert?
pi_181553875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Hexagon het volgende:

Zo heb ik bijvoorbeeld ook niks met het gemiddelde "perfecte" fotomodel/celebrity figuur. Vind dat allemaal veel te gladjes. Ik houd van een rafelrandje.
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?

Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.

Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.

Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
pi_181554516
quote:

[..]

Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.

Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.

Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:55:37 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181554764
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.

Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.

Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:04:45 #126
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181554988
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.
Misschien is 4 wat te laag, maar ik denk dat er zeker wel vrouwen zijn die mij een 5 vinden.
pi_181554994
quote:

[..]

Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.

Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:11:47 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_181555204
Op Tinder/Happn wil iedereen me, maar voor de seks alleen denk ik dan.

30 toz van 20: minder waarde qua uiterlijk op de markt maar innerlijk qua baan en persoonlijkheid meer waard. Want: baan, studie en persoonlijkheid kwamen met leergeld.
pi_181555627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?

Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.

Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.

Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Ik kan je serieus zeggen dat de meest knappe meiden die ik in mijn leven heb leren kennen op slechts een uitzondering na superlief waren.

Als je het mij vraagt is het meer een eigenwaarde ding.
pi_181555664
quote:

[..]

Kun je dit gelul niet beter tegen een psycholoog vertellen?
pi_181559062
quote:

[..]

Dit denk ik eigenlijk ook hoor.

Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.

Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.

Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.

Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.

Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
pi_181559270
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.

Daarnaast vinden vrouwen het fijn als een man (die in hun ogen veel vrouwen kan krijgen) specifiek voor hun kiest. Dan voelen ze zich speciaal.

Dat is namelijk het voornaamste punt. Voor vrouwen is het helemaal geen compliment als mannen seks met ze willen, aan ze willen zitten, met ze willen daten. Ze willen speciaal zijn voor een man. En bij een verlegen vent die geen initiatief neemt, krijgen ze dat gevoel niet. Wel bij een gast die in een maand 20 vrouwen aanspreekt / date en uitgerekend die ene vrouw eruit pikt.
pi_181559400
quote:

[..]

Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.

Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.

Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.

Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.

Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 22:05:05 #134
16180 crew  CoolGuy
pi_181559482
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waarom ben jij gestopt met username Catbert?
Krijgen we dat weer 8)7 Eerst was ik Nielsch, toen Catbert :') laat anders even een kloonscsn uitvoeren, dan zie ik je excuses daarna wel tegemoet.
pi_181559593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.

Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
pi_181559670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:

Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
Kan nog toch?
pi_181559764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)

[..]

Kan nog toch?
Klopt :) Kan zeker nog. Ben 29, dus misschien moet het zelfs onderhand eens.

Heb het geluk dat zich in de loop der jaren een paar vrouwen op mij hebben gestort waardoor ik er niets voor hoefde te doen, anders was ik nog steeds maagd geweest.
pi_181561731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.

Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Unlucky1 op 29-08-2018 23:11:00 ]
  woensdag 29 augustus 2018 @ 23:10:35 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181561898
quote:

[..]

Het hangt er ook veel vanaf of je een beetje een interessante vent bent met een fijne instelling.

Een kleurloos en schaapachtig persoon die verder geen eigen mening heeft en nooit initiatief toont, zal doorgaans niet erg in de smaak vallen. Kun je jezelf een beetje onderscheiden met iets van een hobby, interesse of smaak dan ben je doorgaans al een stuk interessanter.

En ook iemand die een negatieve instelling heeft, en zich vooral als slachtoffer ziet en geen zelfreflectie kent is doorgaans iemand die vrouwen afstoot.
pi_181562279
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag :D
pi_181562337
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:04 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.
Niet elke relatie start met FWB. Soms ben je al een tijdje met iemand bevriend en vliegt de vonk over. Veruit de meeste relaties die ik ken zijn ontstaan uit vriendschap. Er moet op zijn minst iets zijn iemand zijn karakter wat aantrekkelijk is.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181562418
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag :D
Ik eigenlijk ook niet. Denk ik.
Wat verstaan jullie onder daten dan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:04:50 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563308
quote:

[..]

Bij mij is het meer dat ik er gewoon geen klik mee heb. Het heeft dus ook wel een oorsprong in karakter.

Ik had dat al bij mn studentenvereniging vroeger. Die populaire ideale schoonzoon/dochter types vond ik meestal eigenlijk helemaal niet boeiend. Niet dat ze onaardig tegen me deden. Maar ik had vaak gewoon bitter weinig met ze te bespreken. Vaak speelden die mensen ontzettend op safe met alles dat ze zeggen. Veelal hadden ze hun status ook te danken aan het feit dat ze weinig tot niets doen dat weerstand kan opwekken bij anderen of waarmee ze uit de toon vielen. Een beetje waarom Radio 538 zo populair is.

Ik heb altijd meer aansluiting bij de wat excentriekere types gehad. Die net wat meer karakter tonen. Daar kon je lekker mee in discussie. Die maakten nog wel eens wat bijzonders mee. En daarmee kreeg je nog wel eens interessante ideeenuitwisseling. Die wekten bij die populaire types juist veel weerstand op maar ik vind ze juist een stuk leuker om bevriend mee te zijn. En dat heeft me ook inspiratie gegeven om dingen te doen die me veel moois hebben opgeleverd.

Dat heeft ook wel een beetje mijn smaak voor vrouwen gevormd. Daarom ben ik bijvoorbeeld dol op alternatieve/kunstzinnige vrouwen op op juist hele nerdy vrouwen. Met afwijkende kleding, brillen, tattoos en/of piercings en niet typisch vrouwelijke hobbies. Of op types die wel graag van een biertje/hamburger houden en niet zo bezig zijn of ze daardoor een kilo meer of minder wegen. Het type waar voor menig man behoorlijk wat afknappers aan zitten maar ik juist heel aantrekkelijk vind.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:07:56 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

En die lui met een grote bek krijgen ook heel vaak nul op het rekest. Maar omdat het ze weinig doet worden ze er niet minder pro-actief van en dan lukt het alsnog wel ergens.
pi_181563403
quote:

[..]

Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.

Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.

Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.

Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:26:49 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.

Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.

Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.

Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.

Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
pi_181563893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.

Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.

Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
pi_181563921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.

Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Incels zijn vooral bezig met een lulverhaal waarom ze zelf geen enkele schuld hebben aan hun situatie. Is natuurlijk ook makkelijker, janken in plaats van jezelf ontwikkelen.
pi_181563935
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
pi_181563985
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.

Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.

Goffer. Wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander weer minder aantrekkelijk. En als je iemand leuk vindt, ga je zijn/haar uiterlijk ook meer waarderen. Iemand kan letterlijk mooier worden in jouw ogen als je die persoon leert kennen en dat een positief gevoel bij je oproept

Echt goede seks ontstaat tussen twee mensen. En innerlijk speelt dat een minstens even grote rol in als uiterlijk. Ja, natuurlijk is het uitzicht ook van belang. Maar echt niet in die mate waar jij steeds maar weer over loopt te janken.

Mannen en vrouwen kijken inderdaad naar het uiterlijk. Het is ook zo stom om de hele tijd je ogen dicht te houden.
pi_181564011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
Kun jij nou niet lezen? Er staat wat de rol is van uiterlijk. Lees het nog eens.

Enne, wil je een sticker voor jouw vrouwrespecterende kwaliteiten?
pi_181564070
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik weet wel een mogelijkheid met goede kans.

Aangezien je ermee naar de huisarts en uroloog geweest bent en die stellen dat er geen lichamelijke medische reden is zover zij kunnen zien blijf ik je aanraden om eens andere vormen van prostitutie dan raamhoeren te proberen.
Evt eerst erotische massage, maar iig iets waar tijd en aandacht minder een probleem zijn.

Hoe heet die opa ook al weer? Heb hem al een tijdje niet gezien. Rare kwast, maar hierin heeft hij je verdomd goed advies gegeven.

Maar wat jij vooral moet doen is chillen. Wordt eens rusting, dat is wat je nu in de weg zit, je geslacht in de weg zit.
Hey, geen kwaad woord over mijn alter ego, ja!? :(

Verder: gewoon een halfje blauw slikken. Hoef je je over je zenuwen geen zorgen meer te maken. Of althans een heel stuk minder :)
pi_181564137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.

Daarnaast vinden vrouwen het fijn als een man (die in hun ogen veel vrouwen kan krijgen) specifiek voor hun kiest. Dan voelen ze zich speciaal.

Dat is namelijk het voornaamste punt. Voor vrouwen is het helemaal geen compliment als mannen seks met ze willen, aan ze willen zitten, met ze willen daten. Ze willen speciaal zijn voor een man. En bij een verlegen vent die geen initiatief neemt, krijgen ze dat gevoel niet. Wel bij een gast die in een maand 20 vrouwen aanspreekt / date en uitgerekend die ene vrouw eruit pikt.
Zo werkt dat niet bij alle vrouwen hoor..
Ik vind pas dat een man mij speciaal vindt als hij me leuk vindt om mijn goede en slechte eigenschappen, mijn unieke eigenschappen. Het talent voor flirten van de man zelf heeft er weinig mee te maken. Dat gaat om hem, niet om mij. Sterker nog, ik zou het idee hebben dat hij niet weet wat hij wil als hij 20 vrouwen date. Of een versierder is, afknapper. Tenzij hij de rest allemaal niks vond, maar wel met goede intenties een date had en 1 tegelijk, niet 20
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:06:53 #154
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181564174
Vrouwen zijn niet moeilijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181564221
Het is ook een wipwap-werking. Als jij een fantastisch leuk karakter hebt dan zul je al sneller wat aantrekkelijker gevonden worden, want je straalt iets uit. Ben je ontzettend heet en heb je een kut karakter, zullen toch wat minder mensen interesse in je hebben, op seksgebied en daarbuiten.
pi_181564247
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

en wat is WEL de oplossing voor incels dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181564308
quote:

[..]

Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.

Smaken kunnen verschillen, maar niet zo heel veel. Over wat knap is en wat niet blijkt vrijwel iedereen min of meer hetzelfde te denken => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

Met Yolanthe versus Geraldine is het simpel. Als jij als man niet zo heel knap en stoer bent en diep in je hart eigenlijk een beetje een meeloper, een grijze muis, dan is het onmogelijk je de 'meerdere' van een Yolanthe te voelen.
Een Yolanthe is gewoon too much. Te dikke tieten, te slanke taille, te lekkere kont, te rood gestifte lippen, te sexy lach en uitstraling, te hoerderige outfit. Als jij daar niet het mannelijke equivalent van bent, dan is een Geraldine Kemper een veel aantrekkelijkere optie.
Alleen dat maakt Geraldine Kemper nog niet letterlijk aantrekkelijker. Nee, voor een Geraldine gaan is gewoon veel veiliger, veel haalbaarder, want gelijkwaardiger met jou. En het is niet alleen veiliger om voor een veel fletsere Geraldine te gaan. Het is ook verstandig om dat te verkondigen, want als jij als grijze muis denkt een kans te maken bij het type Yolanthe, dan word je redelijk hard uitgelachen achter je rug.
pi_181564493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en wat is WEL de oplossing voor incels dan?
Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.

Maar er zijn gradaties van incels.

Je hebt fakecels (jongens die wel knap zijn en inderdaad van zolder moeten).

Volcel (dikkerds, hit the gym bro dan komt je gezicht beter naar voren).

copecel (lelijkerds die aan PUA doen omdat ze denken dat het ligt aan hun innerlijk. Of normies die alle bluepill feministenbullshit geloven en verdedigen)

Treucels (echte lelijkerds. Deze laatsten kunnen niet meer dan LDAR, zichzelf vermaken met gamen of afentoe naar een hoer. en als het echt tegenzit, het touw).

Truecels zoeken geen oplossing meer. Want er is niks. Wat zij wel doen via oa. reddit.com/r/braincels is de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 01:42:07 ]
pi_181564516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.
Zijn punt is dat met maar weinig toename in optisch waarneembare aantrekkelijkheid een heel groot nadeel in karakter gecompenseerd kan worden.
Als karakter zo belangrijk zou zijn geweest, dan zouden vrouwen uit de categorie zeekoe of nijlpaard hardstikke gewild zijn, want vaak hebben zulke vrouwen best een lief karakter. Sterker nog, vaak zijn ze een stuk minder bitchy dan hun knappe seksegenoten.

quote:
Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.
Kijk voor de grap eens naar Badder Haring en vraag bijvoorbeeld eens wat Yasmin23 hier van hem vindt... Je weet dondersgoed dat ze niet van haar stoel afglijdt van zijn fantastisch goede karakter.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 01:56:06 ]
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:35:14 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564524
quote:
Steek je zelf eigenlijk meer moeite in je uiterlijk dan alleen douchen?
pi_181564560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Mishu het volgende:
Op Tinder/Happn wil iedereen me, maar voor de seks alleen denk ik dan.

30 toz van 20: minder waarde qua uiterlijk op de markt maar innerlijk qua baan en persoonlijkheid meer waard. Want: baan, studie en persoonlijkheid kwamen met leergeld.
"innerlijk qua baan"!?? innerlijk!?? Werkelijk!?

Maar je denkt dus werkelijk dat een man jou leuk vindt door de studie die je gevolgd hebt en wat voor werk je nu doet!??

En hoe kan die studie + baan + persoonlijkheid nou nog meer waard zijn dan je uiterlijk, als je al 100% scoort op uiterlijk!??

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 02:07:01 ]
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:51:31 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564655
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.

Smaken kunnen verschillen, maar niet zo heel veel. Over wat knap is en wat niet blijkt vrijwel iedereen min of meer hetzelfde te denken => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

Met Yolanthe versus Geraldine is het simpel. Als jij als man niet zo heel knap en stoer bent en diep in je hart eigenlijk een beetje een meeloper, een grijze muis, dan is het onmogelijk je de 'meerdere' van een Yolanthe te voelen.
Een Yolanthe is gewoon too much. Te dikke tieten, te slanke taille, te lekkere kont, te rood gestifte lippen, te sexy lach en uitstraling, te hoerderige outfit. Als jij daar niet het mannelijke equivalent van bent, dan is een Geraldine Kemper een veel aantrekkelijkere optie.
Alleen dat maakt Geraldine Kemper nog niet letterlijk aantrekkelijker. Nee, voor een Geraldine gaan is gewoon veel veiliger, veel haalbaarder, want gelijkwaardiger met jou. En het is niet alleen veiliger om voor een veel fletsere Geraldine te gaan. Het is ook verstandig om dat te verkondigen, want als jij als grijze muis denkt een kans te maken bij het type Yolanthe, dan word je redelijk hard uitgelachen achter je rug.
Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?

Ik ben bijvoorbeeld dol op vrouwen met piercings. Terwijl menig man hier ervan walgt. Gewoon een duidelijk verschil in opvatting in wat aantrekkelijk is.
pi_181564671
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:10 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Het is ook een wipwap-werking. Als jij een fantastisch leuk karakter hebt dan zul je al sneller wat aantrekkelijker gevonden worden, want je straalt iets uit. Ben je ontzettend heet en heb je een kut karakter, zullen toch wat minder mensen interesse in je hebben, op seksgebied en daarbuiten.
Uiteraard. Het is alleen wel redelijk shocking, dat aantrekkelijke mensen beduidend aardiger en socialer gevonden worden. Puur en alleen op basis van een foto dus al (dat zeg ik niet, dat blijkt uit onderzoek).

Ik denk trouwens niet dat karakter zoveel kan compenseren. Het is gewoon noodzakelijk om fysieke aantrekkingskracht te voelen. Iets dat toch grotendeels door je looks wordt bepaald. Dat een leuk karakter daarnaast erg prettig is en ook redelijk bevorderlijk voor een goede relatie, spreekt voor zich. Maar de initiële keuze gaat toch via uiterlijk, ben ik bang.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 01:59:31 ]
pi_181564694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:31 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.

Maar er zijn gradaties van incels.

Je hebt fakecels (jongens die wel knap zijn en inderdaad van zolder moeten).

Volcel (dikkerds, hit the gym bro dan komt je gezicht beter naar voren).

copecel (lelijkerds die aan PUA doen omdat ze denken dat het ligt aan hun innerlijk. Of normies die alle bluepill feministenbullshit geloven en verdedigen)

Treucels (echte lelijkerds. Deze laatsten kunnen niet meer dan LDAR, zichzelf vermaken met gamen of afentoe naar een hoer. en als het echt tegenzit, het touw).

Truecels zoeken geen oplossing meer. Want er is niks. Wat zij wel doen via oa. reddit.com/r/braincels is de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.
Geweldig _O- Ik gooi even een dobbelsteen om te bepalen in welke categorie ik zelf val :)
pi_181564798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?

Ik ben bijvoorbeeld dol op vrouwen met piercings. Terwijl menig man hier ervan walgt. Gewoon een duidelijk verschil in opvatting in wat aantrekkelijk is.
Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.
Het is echter niet de beste auto. Verre van. Er zijn veel mooiere, snellere, stoerdere, veiligere, schonere of praktischere auto's.

Verder zijn piercings geen biologisch kenmerk en inderdaad erg sociaal en cultureel gebonden.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:13:57 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564901
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.
Zijn punt is dat met maar weinig toename in optisch waarneembare aantrekkelijkheid een heel groot nadeel in karakter gecompenseerd kan worden.
Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.

Als je echter niet mooi bent en ook nog eens verder een onaangenaam persoon dan is er dus werkelijk niets waarmee iemand je aantrekkelijk kan vinden.

quote:
Als karakter zo belangrijk zou zijn geweest, dan zouden vrouwen uit de categorie zeekoe of nijlpaard hardstikke gewild zijn, want vaak hebben zulke vrouwen best een lief karakter. Sterker nog, vaak zijn ze een stuk minder bitchy dan hun knappe seksegenten.
Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.

quote:
Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.
Kijk voor de grap eens naar Badder Haring en vraag bijvoorbeeld eens wat Yasmin23 hier van hem vindt... Je weet dondersgoed dat ze niet van haar stoel afglijdt van zijn fantastisch goede karakter.
Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.
pi_181564919
Waar komt dat idee toch vandaan dat knappe vrouwen een minder leuk karakter hebben dan lelijke/dikke vrouwen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:22:49 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564975
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:03 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.
Het is echter niet de beste auto. Verre van. Er zijn veel mooiere, snellere, stoerdere, veiligere, schonere of praktischere auto's.
Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.
pi_181564996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.
Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

1) Is beauty merely in the eye of the beholder? NO

Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
There seem to be universal standards by which facial attractiveness is judged.
pi_181565077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.

Als je echter niet mooi bent en ook nog eens verder een onaangenaam persoon dan is er dus werkelijk niets waarmee iemand je aantrekkelijk kan vinden.

[..]

Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.

[..]

Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.
Vrouwen zijn degene die ja of nee zeggen. Niet de mannen. Onaantrekkelijke vrouwen hebben het daardoor buitengewoon veel makkelijker op de relatiemarkt dan onaantrekkelijke mannen.
Uit genetisch onderzoek blijkt ook dat de overgrote meerderheid van de vrouwen hun genen bijdraagt aan het algehele nageslacht van de mensheid. Voor mannen ligt dat percentage VEEL lager. Historisch gezien onder de 50%.
Dat laatste percentage zal in onze moderne, egalitaire Westerse samenleving wel hoger liggen, maar nog steeds komen lelijke vrouwen veel makkelijker aan een man dan lelijke mannen aan een vrouw.

En Badder Haring als voorbeeld doet er wel degelijk toe. Het is een knappe, sterke vent met een verschrikkelijk karakter. Een verschrikkelijk gevaarlijk karakter zelfs. En nog steeds is het een lekkere vent, waar de meeste vrouwen kleddernat van worden. Hooguit hun ratio houdt hen nog tegen. Dat zegt veel, zo niet alles.
pi_181565122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:16 schreef VEM2012 het volgende:
Waar komt dat idee toch vandaan dat knappe vrouwen een minder leuk karakter hebben dan lelijke/dikke vrouwen?
Misschien automatisme....van who die is knap...die wil mij toch niet ofzo..en daardoor beetje de link gelegd wordt aah die is arrogant ?
pi_181565150
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Geweldig _O- Ik gooi even een dobbelsteen om te bepalen in welke categorie ik zelf val :)
Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 02:54:33 ]
pi_181565195
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,

Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.
pi_181565209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:55 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.
En andersom. Knappe baby's (eerder 'minder lelijk' bij baby's) worden beter behandeld. Zelfs door de ouders.
pi_181566036
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:46 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.
Dit gaat echt nergens meer over. Die termen tering he.
pi_181566231
quote:

[..]

Dat gaat dus op basis van een foto en uitgaande van gezichtskenmerken.

Ik neem aan dat jij van jezelf al wel weet dat hetzelfde gezicht op een slank lichaam een andere aantrekkingskracht geeff dan op een stevig lichaam. Kortom, veel meer factoren.

Laat staan op het moment dat je elkaar ontmoet.
pi_181566238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Misschien automatisme....van who die is knap...die wil mij toch niet ofzo..en daardoor beetje de link gelegd wordt aah die is arrogant ?
Dat denk ik ook ja. Een soort van goedpraten dat je mis zal grijpen.
pi_181566254
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:46 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Die incels zijn net zo goed aan het wachten op iemand die ze leuk vinden. Met een uitstraling waar het woord dieptriest nog niet eens begint te omschrijven hoe extreem triest ze zijn.

Man/vrouw, beide.
pi_181566257
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 06:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit ook ja.
pi_181566402
Ik begrijp nog niet hoe het werkt. Ik heb het volgende gedestilleerd:
- Incel mannen willen een (maagdelijke) 10/10 en zijn daarom incel.
- Alle 10/10 mannen bezetten de 10/10 vrouwen.
- de 8/10 mannen nemen genoegen met de 7-9/10 vrouwen

Hoe valt dit samen met:
- Incel vrouwen bestaan niet.
Volgens deze logica zullen <7/10 vrouwen ook alleen zijn.
Ik zie dat ze genegeerd worden door de incel-mannen. Is dat omdat incels deze groep niet interessant vinden, zodanig dat ze genegeerd worden?

In ieder geval is het triest dat jongens elkaar hierin ophitsen.

Disclaimer: die cijfers onderstreep ik zelf niet.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 07:52:16 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181566410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt.
Dat is duidelijk, ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181566472
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 07:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is duidelijk, ja.
Verlicht me?
pi_181566484
maar unlucky en geeninspiratie gaan daten, snap ik dat goed?
pi_181566599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:03 schreef LurkJeRot het volgende:
maar unlucky en geeninspiratie gaan daten, snap ik dat goed?
Samen LDAR O+
  donderdag 30 augustus 2018 @ 08:27:46 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181566648
quote:

[..]

Ja en? Blijkbaar voldoen Yolanthe en Geraldine beide aan dat wetenschappelijke model van je. En ligt het aan andere, persoonlijke factoren waarom je dan de ene aantrekkelijker zult vinden dan de ander.

En ja, ben je lelijk dan heb je een behoorlijk nadeel. Dat ontkent niemand. Maar dit draadje gaat over wat voor partner je wel kunt vinden. Niet of iedereen een kans maakt bij de aantrekkelijksten op aarde.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:15:19 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181567189
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen zijn degene die ja of nee zeggen. Niet de mannen. Onaantrekkelijke vrouwen hebben het daardoor buitengewoon veel makkelijker op de relatiemarkt dan onaantrekkelijke mannen.
Uit genetisch onderzoek blijkt ook dat de overgrote meerderheid van de vrouwen hun genen bijdraagt aan het algehele nageslacht van de mensheid. Voor mannen ligt dat percentage VEEL lager. Historisch gezien onder de 50%.
Dat laatste percentage zal in onze moderne, egalitaire Westerse samenleving wel hoger liggen, maar nog steeds komen lelijke vrouwen veel makkelijker aan een man dan lelijke mannen aan een vrouw.
Polygamie is verboden dus er zijn toch mannen die die onaantrekkelijkere vrouwen weten te scoren. En als ik zie hoe ze hier bejegend worden (zeekoeien, nijlpaarden) dan hebben ze het duidelijk niet zo gemakkelijk als je denkt. Ja ze kunnen als ze willen zich wel laten neuken door lelijke wanhopige geile kerels, maar dat is niet waar ze nou heel blij van worden. Maar gewoon iemand vinden die geschikt is voor een relatie is een stuk moeilijker voor ze.

Doorgaans zijn de mannen die de lelijkere exemplaren trouwen zelf ook niet heel mooi. Maar hebben in ieder geval hun leven dusdanig op orde dat ze als goed genoeg worden beschouwd. Dus het is prima mogelijk voor de lelijkere man om te daten en een vrouw te vinden. Je zal je alleen neer moeten leggen bij het feit dat je een minder knap exemplaar voo rhet uitkiezen hebt.

quote:
En Badder Haring als voorbeeld doet er wel degelijk toe. Het is een knappe, sterke vent met een verschrikkelijk karakter. Een verschrikkelijk gevaarlijk karakter zelfs. En nog steeds is het een lekkere vent, waar de meeste vrouwen kleddernat van worden. Hooguit hun ratio houdt hen nog tegen. Dat zegt veel, zo niet alles.
Ik ken die Badder Haring niet. Maar wat ik al zeg. Hij heeft blijkbaar toch wat te bieden. In ieder geval zn uiterlijk en verder blijkbaar een bepaalde spanning en wellicht nog wel meer. Maar als hij zaligmakend zou zijn dan zouden alle mooie vrouwen met een Badder Haring lopen. En dat is gewoon niet zo. Wel hebben hun mannen allemaal wel eigenschappen die ze meer aantrekkelijk maken dan de rest.

De gemiddelde incel heeft in tegenstelling tot Badder Haring helemaal niets aantrekkelijks aan zich. Als je naast lelijk, slap en onverzorgd ook nog eens saai, vervelend, passief, onzelfstandig, verongelijkt, negatief en wanhopig bent, dan is het niet zo vreemd dat er geen enkele vrouw is die op jou zit te wachten.
pi_181567429
quote:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt.
Veel eenvoudiger.

Incels zijn mannen die geen seks krijgen, maar dit wel willen. Een aantal opvallende kenmerken:
- Ze gaan er vanuit dat vrouwen altijd seks kunnen krijgen als ze willen, altijd keuze hebben en daarom het dominante geslacht is.
- Verminderde sociale vaardigheden en groot negatief zelfbeeld
- Desondanks ligt het probleem bij vrouwen (of de maatschappij) dat hun niks gegund wordt
- Gevolg is een ziekelijke afkeer van vrouwen wat imo hun vicieuze cirkel netjes in stand houdt.

De term is imo vooral een schreeuw om aandacht om de oorzaak van het probleem te verleggen. Vooral klagen, maar zelf geen actie ondernemen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:34:50 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181567472
quote:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt. Ik heb het volgende gedestilleerd:
- Incel mannen willen een (maagdelijke) 10/10 en zijn daarom incel.
- Alle 10/10 mannen bezetten de 10/10 vrouwen.
- de 8/10 mannen nemen genoegen met de 7-9/10 vrouwen

Hoe valt dit samen met:
- Incel vrouwen bestaan niet.
Volgens deze logica zullen <7/10 vrouwen ook alleen zijn.
Ik zie dat ze genegeerd worden door de incel-mannen. Is dat omdat incels deze groep niet interessant vinden, zodanig dat ze genegeerd worden?

In ieder geval is het triest dat jongens elkaar hierin ophitsen.

Disclaimer: die cijfers onderstreep ik zelf niet.
De theorie is vooral dat mannen vaker onder hun eigen niveau neuken en meer seks weggeven dan vrouwen ontvangen. Daardoor zou de allerlaagste allooi mannen dus helemaal buiten de boot vallen.

Los dat het wetenschap van de koude grond is, is het voor incels blijkbaar eenvoudiger te klagen dat ze tot het laagste allooi vallen dan om er wat aan te doen.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 09:37:50 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_181567538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

is het voor incels blijkbaar eenvoudiger te klagen dat ze tot het laagste allooi vallen dan om er wat aan te doen.
Dat zie je aan figuren als sadcopter, en zo lopen/liepen er hier op FOK nog wel wat users rond.
pi_181567571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:31 schreef Justinn het volgende:

[..]

Veel eenvoudiger.

Incels zijn mannen die geen seks krijgen, maar dit wel willen. Een aantal opvallende kenmerken:
- Ze gaan er vanuit dat vrouwen altijd seks kunnen krijgen als ze willen, altijd keuze hebben en daarom het dominante geslacht is.
- Verminderde sociale vaardigheden en groot negatief zelfbeeld
- Desondanks ligt het probleem bij vrouwen (of de maatschappij) dat hun niks gegund wordt
- Gevolg is een ziekelijke afkeer van vrouwen wat imo hun vicieuze cirkel netjes in stand houdt.

De term is imo vooral een schreeuw om aandacht om de oorzaak van het probleem te verleggen. Vooral klagen, maar zelf geen actie ondernemen.
Dat laatste is de kern.

Het is ergens ook wel heel sneu. Het is pure wanhoop en ik kan mij zo voorstellen dat de meesten vrij depressief zijn. Het is alleen dat ik zelf totaal niet tegen dat verongelijkte gejank kan en vrijwel direct een enorme hekel krijg aan zo’n figuur. Dat brengt dan weer niet het beste in mij boven. En ik ben volgens mij niet de enige daarin.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 09:42:08 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_181567633
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is de kern.

Het is ergens ook wel heel sneu. Het is pure wanhoop en ik kan mij zo voorstellen dat de meesten vrij depressief zijn. Het is alleen dat ik zelf totaal niet tegen dat verongelijkte gejank kan en vrijwel direct een enorme hekel krijg aan zo’n figuur. Dat brengt dan weer niet het beste in mij boven. En ik ben volgens mij niet de enige daarin.
Nou ja, een hekel is wellicht wat zwaar aangezet, maar alle sympathie voor zo´n user gaat wel direct overboord ja.
pi_181567643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De theorie is vooral dat mannen vaker onder hun eigen niveau neuken en meer seks weggeven dan vrouwen ontvangen. Daardoor zou de allerlaagste allooi mannen dus helemaal buiten de boot vallen.

Los dat het wetenschap van de koude grond is, is het voor incels blijkbaar eenvoudiger te klagen dat ze tot het laagste allooi vallen dan om er wat aan te doen.
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen (in ieder geval die vrouwen die een hoog zelfbeeld hebben) de beslissing om al dan niet met je naar bed te gaan nemen vanuit het hebben van een connectie. Natuurlijk, ze moeten je ook aantrekkelijk genoeg vinden, maar de gedachte dat vrouwen alleen gaan voor de meest aantrekkelijke mannen is volstrekt buiten iedere realiteit.

Natuurlijk zijn er wel vrouwen die dat doen. Maar dat is niet de discussie.
pi_181567682
Incel hier! :W
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181567700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, een hekel is wellicht wat zwaar aangezet, maar alle sympathie voor zo´n user gaat wel direct overboord ja.
Ik heb een allergie voor losers die in zelfmedelijden blijven hangen. Zoals ik al zeg: het haalt bepaald niet het beste in mij boven. Vandaar: hekel.

Maar daar zal ik best wat extremer in staan. ;)
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 09:45:53 #195
16180 crew  CoolGuy
pi_181567705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:44 schreef Sicstus het volgende:
Leg je de schuld ook bij alles en iedereen behalve jezelf of ben je wat meer down to earth?
pi_181567713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:44 schreef Sicstus het volgende:
Heb je wel iets leuks toe te voegen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:47:43 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181567736
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen (in ieder geval die vrouwen die een hoog zelfbeeld hebben) de beslissing om al dan niet met je naar bed te gaan nemen vanuit het hebben van een connectie. Natuurlijk, ze moeten je ook aantrekkelijk genoeg vinden, maar de gedachte dat vrouwen alleen gaan voor de meest aantrekkelijke mannen is volstrekt buiten iedere realiteit.

Natuurlijk zijn er wel vrouwen die dat doen. Maar dat is niet de discussie.
Ik ben het er ook niet mee eens maar leg even de logica van de incel uit.
pi_181567790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens maar leg even de logica van de incel uit.
Wat bedoel je nu te vragen?
pi_181567822
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb je wel iets leuks toe te voegen?
Ik geloof van niet :N
pi_181567858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:50 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik geloof van niet :N
Jammer. Maar in ieder geval ook geen gejank. Dat is al een flinke bonus.
pi_181567898
quote:

[..]

Dat laatste is de kern.

Het is ergens ook wel heel sneu. Het is pure wanhoop en ik kan mij zo voorstellen dat de meesten vrij depressief zijn.
Daar gaat seks (of een relatie) natuurlijk niet veel aan veranderen imo. Alsof de depressie/frustraties/wanhoop er in een avondje even uitgeneukt kan worden. Wanneer seks ze wel een keer gegund wordt, wordt de partner daarmee een hulpverlener voor hún problemen. Totale waanzin als je het mij vraagt.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:00:59 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181568058
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu te vragen?
MevrouwPuff begreep niet helemaal hoe de theorie van de incels in elkaar zit. Die heb ik even toegelicht, zonder dat ik er verder zelf in geloof.
pi_181568067
quote:
de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.
quote:
Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken.
_O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181568228
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

_O_ .
Dat kan toch niet serieus zijn. _O-
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:14:31 #205
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181568248
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_181568264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

MevrouwPuff begreep niet helemaal hoe de theorie van de incels in elkaar zit. Die heb ik even toegelicht, zonder dat ik er verder zelf in geloof.
Ik denk dat ik het toch wel redelijk begrijp, behalve de inconsequentheid en verder het gebrek aan inzicht, relativering en het smalle emotionele spectrum.
pi_181568491
quote:
de ware zieke donkere aard van vrouwen.
Ik probeer je te volgen, maar wat is volgens jou de ware zieke donkere aard van vrouwen dan?
pi_181568748
quote:

[..]

Dat laatste is de kern.

Eens. Ergens vind ik het oprecht kut dat een deel van de mannelijke populatie heel hard buiten de boot valt, daar hebben ze ergens gewoon een punt. Maar de toon maakt de muziek en daar slaan ze de plank helemaal mis.
pi_181569883
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:53 schreef Justinn het volgende:

[..]

Daar gaat seks (of een relatie) natuurlijk niet veel aan veranderen imo. Alsof de depressie/frustraties/wanhoop er in een avondje even uitgeneukt kan worden. Wanneer seks ze wel een keer gegund wordt, wordt de partner daarmee een hulpverlener voor hún problemen. Totale waanzin als je het mij vraagt.
Ik heb niet gezegd dat het om seks gaat. Het gaat waarschijnlijk om een diep gevoel van eenzaamheid en er niet toe doen. Met een fijne relatie zal dat wel anders liggen lijkt mij.
pi_181569921
Het begrip 'incel' is gewoon gekaapt door een groep gefrustreerde, narcistische, anti-sociale zolderkamerrukkertjes die de behoefte hebben zich af te reageren :(
pi_181569936
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:47 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eens. Ergens vind ik het oprecht kut dat een deel van de mannelijke populatie heel hard buiten de boot valt, daar hebben ze ergens gewoon een punt. Maar de toon maakt de muziek en daar slaan ze de plank helemaal mis.
Maar waarom de mannelijke populatie. Er zijn echt ook vrouwen die met vergelijkbare problematiek zitten.
pi_181570650
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 06:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Grappig genoeg gaat het juist precies over jou.
pi_181572108
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Grappig genoeg gaat het juist precies over jou.
Grappig. Als ik zou willen zou ik zo een date hebben voor een avontuurtje.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 13:33:47 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_181572159
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is voor een vrouw ook geen moeite he, omdat te regelen.
pi_181572195
[quote]0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[/quote

Is idd stukken makkelijker.

Maar hij zei dat die stompzinnige termen op mij sloegen....
pi_181572335
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:

Puntenjager kan je sowieso beter maar gewoon een beetje links laten liggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181572670
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 augustus 2018 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[/quote

Volcel? Welk gedeelte ervan ben je niet dan, vrijwillig of celibaat?
pi_181572735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Volcel? Welk gedeelte ervan ben je niet dan, vrijwillig of celibaat?
Allemaal niet joh.. flinker toch op met die termen _O-

Een succesvolle jongen een chad gaan noemen. Hoe kom je er bij?
pi_181572754
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat hoeven wij niet te snappen als vrouwen want wij zijn geboren zonder gevoel voor humor.
pi_181573916
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zegt alleen niet zoveel natuurlijk ;)
pi_181573976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:53 schreef Justinn het volgende:

[..]

Nouja, ik geloof er best in dat seks een behoefte is die je gek kan maken en dat dat gewoon an sich ook prima een aanleiding kan zijn voor een depressie. Liefde en genegenheid is wel.... Belangrijk, in mijn opinie in ieder geval.
pi_181574574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:44 schreef Sicstus het volgende:
Het begrip 'incel' is gewoon gekaapt door een groep gefrustreerde, narcistische, anti-sociale zolderkamerrukkertjes die de behoefte hebben zich af te reageren :(
Dat zou inhouden dat jij een biseksuele vrouw bent die geen andere vrouw kan vinden. Want dat is de oorspronkelijke betekenis van het begrip 'incel'.
pi_181574918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat zou inhouden dat jij een biseksuele vrouw bent die geen andere vrouw kan vinden. Want dat is de oorspronkelijke betekenis van het begrip 'incel'.
Ik vind van niet.
pi_181574929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Involuntarily celibate.
Kan twee kanten op toch?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:58:15 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181575002
Ja hoor, waardeloos. Het werkt niet voor mij of zo :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181575052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Tja, dat mag je vinden.

The first online community to use the term "incel" was started in 1993 when a Canadian college student known only by her first name, Alana, created a website in order to discuss her sexual inactivity with others. The website, titled "Alana's Involuntary Celibacy Project", was used by people of all genders to share their thoughts and experiences. In 1997, she started a mailing list on the topic that used the abbreviation INVCEL, which was later shortened to "incel", where it was defined as "anybody of any gender who was lonely, had never had sex or who hadn't had a relationship in a long time". During her college career and after, she realized she was queer, and became more comfortable with her identity. She later gave the site to a stranger. She later said, "It definitely wasn't a bunch of guys blaming women for their problems. That's a pretty sad version of this phenomenon that's happening today. Things have changed in the last 20 years."

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#History
pi_181576532
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 07:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die incels zijn net zo goed aan het wachten op iemand die ze leuk vinden. Met een uitstraling waar het woord dieptriest nog niet eens begint te omschrijven hoe extreem triest ze zijn.

Man/vrouw, beide.
Weet je wat een foid zou zeggen?

"Wat, je wil dat ik naar bed ga met iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 17:36:08 ]
pi_181576610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, dat mag je vinden.

The first online community to use the term "incel" was started in 1993 when a Canadian college student known only by her first name, Alana, created a website in order to discuss her sexual inactivity with others. The website, titled "Alana's Involuntary Celibacy Project", was used by people of all genders to share their thoughts and experiences. In 1997, she started a mailing list on the topic that used the abbreviation INVCEL, which was later shortened to "incel", where it was defined as "anybody of any gender who was lonely, had never had sex or who hadn't had a relationship in a long time". During her college career and after, she realized she was queer, and became more comfortable with her identity. She later gave the site to a stranger. She later said, "It definitely wasn't a bunch of guys blaming women for their problems. That's a pretty sad version of this phenomenon that's happening today. Things have changed in the last 20 years."

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#History
Dude, je leest echt niet goed.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen alleen oog hebben voor de knapsten en anders liever celibaat blijven tot ze eentje kunnen strikken. Kun je ervanuit gaan dat wanneer een jongen erg veel aandacht krijgt van foids. Hij wel een Chad moet zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor, waardeloos. Het werkt niet voor mij of zo :D.
Wat werkt niet. Fok! heeft hele goede techies in dienst.
pi_181576775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:09 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Weet je wat een foid zou zeggen?

"Wat, je wil dat ik naar bed ga met iemand waaf ik me niet tot aangetrokken voel?"
Die termen van jou. Goffer!

Ik neuk ook geen vrouwen die ik niet heel aantrekkelijk en leuk vind.
pi_181576776
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:12 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dude, je leest echt niet goed.

[..]

Omdat vrouwen alleen oog hebben voor de knapsten en anders liever celibaat blijven tot ze eentje kunnen strikken. Kun je ervanuit gaan dat wanneer een jongen erg veel aandacht krijgt van foids. Hij wel een Chad moet zijn.

[..]

Wat werkt niet. Fok! heeft hele goede techies in dienst.
Die termen. Heb echt geen idee waarover het gaat.

En waarom moet een vrouw naar bed met een vent die ze niet aantrekkelijk vindt? Om hem een plezier te doen? Of is het haar taak?

Chad/sad

pi_181576908
foid
A word used in the incelosphere to describe women.
I hope that foids start to notice me someday.

Weet ik nog niet meer...
pi_181577031
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:44 schreef Sicstus het volgende:
Gekaapt,gekaapt.. Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

Mannen (ook de normies en Chads) zijn over het algemeen heel low inhib en stellen hun eisen drastisch bij als ze maar kunnen neuken. Dit is gewoon waarheid. Zelfs de walvisjes neuken meer dan de gemiddeld uitziende man.

Dit artikel zegt iets meer over de geschiedenis: https://www.elle.com/cult(...)rted-incel-movement/

Stellen dat incels (de echt verhongerde involuntary celibates) alleen maar de knapste 10/10 meiden willen slaat volledig de plank mis. Velen van ons willen gewoon dit

pi_181577091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Gekaapt,gekaapt..

Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

Mannen (ook de normies en Chads) zijn over het algemeen heel low inhib en stellen hun eisen drastisch bij als ze maar kunnen neuken. Dit is gewoon waarheid. Zelfs de walvisjes neuken meer dan de gemiddeld uitziende man.

Dit artikel zegt iets meer over de geschiedenis: https://www.elle.com/cult(...)rted-incel-movement/

Stellen dat incels (de echt verhongerde involuntary celibates) alleen maar de knapste 10/10 meiden willen slaat volledig de plank mis. Velen van ons willen gewoon dit

[ afbeelding ]
Heb je een begrippenlijst?
pi_181577125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die termen. Heb echt geen idee waarover het gaat.

En waarom moet een vrouw naar bed met een vent die ze niet aantrekkelijk vindt? Om hem een plezier te doen? Of is het haar taak?

Chad/sad

Vrouwen zeggen veel dat incels alleen de knapste 10/10 vrouwen willen. Dat deze gozers daarom falen. Ik denk dat dit meer peojectie van vrouwen zelf is. En hoe vrouwen zelf tegenover partnerkeuze staan.
pi_181577185
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:32 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen veel dat incels alleen de knapste 10/10 vrouwen willen. Dat deze gozers daarom falen. Ik denk dat dit meer peojectie van vrouwen zelf is. En hoe vrouwen zelf tegenover partnerkeuze staan.
Dat was niet wat ik vroeg.

Krijg van dat hele incelonzin beetje het idee alsof jullie zo fucking zuur zijn omdat er eigenlijk wordt verwacht dat vrouwen ook maar gewoon sex met jullie moeten hebben...

Met die debiele termen als chads en staceytiers.

Eigenlijk ben je helemaal niet onvrijwillig zon incel. Je kan gewoon naar de hoeren namelijk.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 17:39:26 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181577318
Je moet je maagdelijkheid bij jezelf zoeken. Niet bij de rest van de wereld.

Jij bent waarschijnlijk gewoon een rare snuiter.
pi_181577333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:13 schreef Justinn het volgende:

[..]

Dat kan toch niet serieus zijn. _O-
Waarom vind je dat raar. Wat betekent respect volgens jou?

Respect betekent niet liefde of ontzag hebben voor. Het betekent wel dat je de aard van het beestje begrijpt. Normies die alle bullshit van vrouwen slikken en ze maar vergeven alleen omdat het vrouwen zijn. Begrijpen vrouwen totaal niet.
pi_181577375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Respect betekent niet liefde of ontzag hebben voor. Het betekent wel dat je de aard van het beestje begrijpt. Normies die alle bullshit van vrouwen slikken en ze maar vergeven alleen omdat het vrouwen zijn. Begrijpen vrouwen totaal niet.
En jij wel getuige je succes bij de vrouwtjes? Of nee wacht..
pi_181577376
quote:

[..]

Waar the fuck slaan die termen op?

Iemand een chad noemen omdat hij wel succes heeft is gewoon pure afgunst.
pi_181577378
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:

Waar slaat dat op. Partner kiezen voor sex/relatie doet niemand in zijn/haar eentje.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 17:44:42 #241
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181577477
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:41 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar slaat dat op. Partner kiezen voor sex/relatie doet niemand in zijn/haar eentje.
Daarom.

Zijn weinig vrouwen die interesse in je hebben kennelijk. Dat ligt dus aan jou aangezien ze wel interesse in anderen hebben.

Ging niet zo goed in budapest he syndroom?
pi_181577564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar the fuck slaan die termen op?

Iemand een chad noemen omdat hij wel succes heeft is gewoon pure afgunst.
Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Voor Chad heb ik juist ontzag.
Wat hem lukt lukt mij namelijk niet.
pi_181577577
quote:

[..]

Oh ja.

Vrouwen hebben een donkere, duistere aard.

Maar Unlucky wil wel een handje-vasthoud relatie met zo'n wezen. Want het gaat echt niet alleen om de seks.

Wie houd je voor de gek?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Gekaapt,gekaapt.. Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

[ afbeelding ]
Is er niet een regel tegen krankzinnigheid op het forum?
pi_181577599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alleen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Voor Chad heb ik juist ontzag. Wat hem lukt lukt mij namelijk niet.
Dan ga je naar de wallen. Probleem opgelost.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577616
quote:

[..]

Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Duidelijk dus. Vrouwen zijn je niks verplicht. :W
pi_181577623
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:

Wat bedoel je met ‘waarschijnlijk’?
pi_181577661
quote:

[..]

Kletskoek.
pi_181577683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh ja.

Vrouwen hebben een donkere, duistere aard.

Maar Unlucky wil wel een handje-vasthoud relatie met zo'n wezen. Want het gaat echt niet alleen om de seks.

Wie houd je voor de gek?
Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
pi_181577697
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
Je bent zelf ook niet echt het zonnetje in huis :P
pi_181577728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Duidelijk dus. Vrouwen zijn je niks verplicht. :W
Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
pi_181577738
quote:

[..]

Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577768
quote:

[..]

Precies, dus gaat het helemaal niet om een relatie, om liefde, om handjes vasthouden maar puur om een gat waarin je je geslachtsdeel kwijt kunt, want 'de aard van de vrouw' is wat het is.

Je verwijt vrouwen oppervlakkig te zijn... kijk eens in de spiegel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577771
quote:

[..]

Donkere aard van vrouwen.

Mijn hemel!
pi_181577775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:53 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
quote:
Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken.
pi_181577823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
pi_181577836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.
Mijn hemel.. het is de schuld van vrouwen en hun gedrag...

_O- _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181578067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:15:37 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_181578324
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
Omdat dat niet mag. Kan ie niet mee omgaan. Vanavond weer lekker wat bordjes kapot gooien Sadcopter? :D
pi_181578469
quote:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:24:21 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578653
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:19 schreef Justinn het volgende:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Waarom reageren mensen zo hard op bittere mannen?

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
pi_181578722
quote:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:27:15 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578753
quote:

[..]

Gewoon, omdat ik jeuk krijg van zijn eigenwijze gezeik. Volgens mij had ik het al uitgelegd.

Bittere vrouwen kunnen ook ongezien de tyfus krijgen.
pi_181578773
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:29:23 #267
16180 crew  CoolGuy
pi_181578842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
Typisch he. Vrouwen zijn kut, zeikerds, allemaal kutwijven....maar waarom er dan zó graag seks mee willen hebben dat je bordjes en zo kapot gaat gooien in huis als je die seks vervolgens niet krijgt?

Omdat die lui hardstikke verknipt zijn, daarom.
pi_181578861
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:31:11 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:25 schreef T-D het volgende:

[..]

Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:32:08 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
pi_181578976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
Nou ja als ik zijn rant lees over vrouwen dan denk ik wel dat hij een toontje lager moet zingen.
pi_181579014
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
pi_181579041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Nja dat gaat meer in de trant van alle mannen zijn klootzakken. niet te vertrouwen etc. Totdat ze weer een leuke vent tegenkomen :P
pi_181579053
quote:

[..]

Volgens mij hebben we het hier over een user die al een ban heeft gehad voor dit gejank en nu weer vrolijk onder een andere naam doorgaat.

Wie zaait zal oogsten. Prima als je even je ei kwijt wil, maar de manier waarop telt ook
pi_181579106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Pff uit de duim "er zijn ook zat vrouwen", ach weet hij veel klinkt toch aannemelijk. hoe verwerpt ie zoiets.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:36:54 #276
16180 crew  CoolGuy
pi_181579116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier over een user die al een ban heeft gehad voor dit gejank en nu weer vrolijk onder een andere naam doorgaat.

Wie zaait zal oogsten. Prima als je even je ei kwijt wil, maar de manier waarop telt ook
Correct. Was hier onder een andere naam waarbij hij een paar grenzen voorbij ging, toen een ban gekregen heeft, en nu onder deze naam terug is en weer exact hetzelfde doet.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:37:18 #277
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet al zijn Posts gelezen.
pi_181579216
quote:

[..]

Vernederen? Die enige die zich vernederend uitlaat over hele groepen mensen - vrouwen - is Unlucky zelf. Niet alleen hebben ze het gore lef geen seks met hem te hebben, ze hebben ook nog eens (allemaal!!!) een duistere aard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579282
quote:

Vrouwen krijgen als ze klagen alleen maar te horen "die mannen die jij trof waren uitzonderingen" "ga gewoon weer daten" "probeer het nog eens en dan positiever" lijkt wel hoe ze reageren als hoe ze reageren als ik over mijn psycholoog ervaringen post, precies hetzelfde

Met betrekking tot je gemene vrouwen dingetje: http://www.pick-up-artist(...)-easier-vt79208.html
pi_181579297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al die humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
pi_181579356
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:41 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties."Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid.
Peer-reviewed m'n reet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579386
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties."Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid.
Ja lekker elkaar ophitsen op een forum met die onzinnige termen.

Tis niet goed hoor.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:44:39 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579423
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. Dat is geen toeval. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al de humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
Hypergamy?
pi_181579466
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al die humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
Tuurlijk Unlucky, het ligt allemaal aan anderen. Allemaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579512
Toch wel een 9,3 schat ik zo
pi_181579515
Zo word de haat richting vrouwen natuurlijk alleen maar groter.

Wat nog meer afstand zal creeeren.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:49:29 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_181579601
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo word de haat richting vrouwen natuurlijk alleen maar groter.

Wat nog meer afstand zal creeeren.
Tuurlijk, maar gedeelde smart is halve smart he. Elkaar lekker ophitsen op een forumpje waar nog meer van dat soort mongolen zitten, en dan lekker met elkaar om het hardst roepen dat ALLE vrouwen kut zijn, terwijl ondertussen, terug in de echte wereld, veruit de meeste mannen en vrouwen van elkaar genieten op elke mogelijke manier.

En stiekem, heel stiekem, diep van binnen, weten die lui dat allemaal, daarom proberen ze dat ook op hun hardst te overschreeuwen, maar diep van binnen weten ze dat, en dat steekt. Daar komt ook die frustratie vandaan.

Heerlijk toch. :D
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:51:44 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Toch wel een 9,3 schat ik zo
Pics or it didn’t happen
pi_181579729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar gedeelde smart is halve smart he. Elkaar lekker ophitsen op een forumpje waar nog meer van dat soort mongolen zitten, en dan lekker met elkaar om het hardst roepen dat ALLE vrouwen kut zijn, terwijl ondertussen, terug in de echte wereld, veruit de meeste mannen en vrouwen van elkaar genieten op elke mogelijke manier.

En stiekem, heel stiekem, diep van binnen, weten die lui dat allemaal, daarom proberen ze dat ook op hun hardst te overschreeuwen, maar diep van binnen weten ze dat, en dat steekt. Daar komt ook die frustratie vandaan.

Heerlijk toch. :D
Nou ja vind het oprecht wel sneu als je zo in het leven staat. Denk dat het echt wel heel naar kan zijn.

Maar op zo'n forum met soortgelijke worden de gedachtenkronkels alleen maar versterkt natuurlijk. En neem aan dat dat daar ook geen contact is met vrouwen?
pi_181579844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tuurlijk Unlucky, het ligt allemaal aan anderen. Allemaal.
"Dat het niet allemaal aan mij ligt" can't you read?
pi_181580035
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:54 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

"Dat het niet allemaal aan mij ligt" can't you read?
Nee maar okay, ik vind dat we lang genoeg hebben gelachen.

Spreek jij weleens een psycholoog? Ben je echt zo afzichtelijk? Post eens wat beeldmateriaal anders dan verhelderd jouw gedachtegoed zich misschien een beetje.
pi_181581075
Net naar de kapper geweest. Zie er nu uit als een Chad. Arrogant was ik al *O*

En toch heeft unlucky gelijk. De goegemeente hier wil het alleen niet waar hebben dat uiterlijk vrijwel allesbepalend is.
Nee, bij mannen die vrouwen links laten liggen, ligt het aan hun karakter, want een onaantrekkelijk karakter is je eigen schuld. Je karakter kun je makkelijk veranderen. De wetenschappelijke inzichten dat dat tegenvalt ontkennen we natuurlijk even :)
pi_181581191
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb ook niet al zijn Posts gelezen.
Nee, dat snap ik. Want op zeker moment ben je het wel beu. ;)
pi_181581283
quote:

[..]

Ook iedere man kijkt rond of er wat leukers rondloopt. Bv die nieuwe stagiaire van 22 jaar is toch wel een stuk frisser dan mijn vrouw van 40.

Die verhalen ken jij toch ook wel, of niet?
pi_181581317
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hypergamy?
Als ik het goed begrepen heb: looking for a better deal (anders gezegd: als ze een leukere man kunnen krijgen, dan willen ze wel eens switchen).

Mannen schijnen dat dan nooit te doen. ;)
  donderdag 30 augustus 2018 @ 19:36:48 #296
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181581443
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb: looking for a better deal (anders gezegd: als ze een leukere man kunnen krijgen, dan willen ze wel eens switchen).

Mannen schijnen dat dan nooit te doen. ;)
Ja klopt iedereen heeft dat tot in zekere hoogte. Wat unlucky1 zijn probleem is dat hij een onrealistische idealistische beeld heeft over hoe vrouwen horen te zijn. En daardoor is hij heel teleurgesteld in de praktijksituatie.
pi_181581546
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja klopt iedereen heeft dat tot in zekere hoogte. Wat unlucky1 zijn probleem is dat hij een onrealistische idealistische beeld heeft over hoe vrouwen horen te zijn. En daardoor is hij heel teleurgesteld in de praktijksituatie.
Klopt.

Hij gaat er wellicht vanuit dat lief zijn voldoende is. Terwijl lief zijn op zichzelf seksueel totaal niet aantrekkelijk is.

Veel gemaakte fout. Ook een veel gemaakte fout is als je merkt dat het niet helemaal loopt zoals je hoopt gaan pushen. Soms moet je even je verlies nemen en zelf weglopen. Om het vervolgens op een beter moment nogmaals aan te knopen.
pi_181581794
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook iedere man kijkt rond of er wat leukers rondloopt. Bv die nieuwe stagiaire van 22 jaar is toch wel een stuk frisser dan mijn vrouw van 40.

Die verhalen ken jij toch ook wel, of niet?
Uiteraard. Alleen toen ik dit simpele feit uitlegde een paar dagen geleden hier, werd dat glashard ontkend. Was iets waar volwassenen geen "last" van hadden :')
pi_181584212
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uiteraard. Alleen toen ik dit simpele feit uitlegde een paar dagen geleden hier, werd dat glashard ontkend. Was iets waar volwassenen geen "last" van hadden :')
Waar hebben volwassenen geen last van?
pi_181584513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen als ze klagen alleen maar te horen "die mannen die jij trof waren uitzonderingen" "ga gewoon weer daten" "probeer het nog eens en dan positiever" lijkt wel hoe ze reageren als hoe ze reageren als ik over mijn psycholoog ervaringen post, precies hetzelfde

Met betrekking tot je gemene vrouwen dingetje: http://www.pick-up-artist(...)-easier-vt79208.html
Je zou toch ook iets meer moeite moeten doen qua schrijfgebruik... Het is echt slecht te lezen wat je nou precies bedoelt.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:40:53 #301
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181584734
Ben het wel met de laatste post eens
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')