Misschien is 4 wat te laag, maar ik denk dat er zeker wel vrouwen zijn die mij een 5 vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.
Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.
Ik kan je serieus zeggen dat de meest knappe meiden die ik in mijn leven heb leren kennen op slechts een uitzondering na superlief waren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?
Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.
Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.
Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Kun je dit gelul niet beter tegen een psycholoog vertellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.
Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.
Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.
Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.
Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.
Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.
Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.
Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt met username Catbert?
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.
Kan nog toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)
[..]
Kan nog toch?
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.
Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
Het hangt er ook veel vanaf of je een beetje een interessante vent bent met een fijne instelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.
Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.
Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.
Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.
Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.
Niet elke relatie start met FWB. Soms ben je al een tijdje met iemand bevriend en vliegt de vonk over. Veruit de meeste relaties die ik ken zijn ontstaan uit vriendschap. Er moet op zijn minst iets zijn iemand zijn karakter wat aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:04 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.
Ik eigenlijk ook niet. Denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag
Bij mij is het meer dat ik er gewoon geen klik mee heb. Het heeft dus ook wel een oorsprong in karakter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?
Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.
En die lui met een grote bek krijgen ook heel vaak nul op het rekest. Maar omdat het ze weinig doet worden ze er niet minder pro-actief van en dan lukt het alsnog wel ergens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.
Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.
Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.
Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.
Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.
Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.
Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Incels zijn vooral bezig met een lulverhaal waarom ze zelf geen enkele schuld hebben aan hun situatie. Is natuurlijk ook makkelijker, janken in plaats van jezelf ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.
Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Goffer. Wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander weer minder aantrekkelijk. En als je iemand leuk vindt, ga je zijn/haar uiterlijk ook meer waarderen. Iemand kan letterlijk mooier worden in jouw ogen als je die persoon leert kennen en dat een positief gevoel bij je oproeptquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.
Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.
Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |