abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:04:45 #126
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181554988
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.
Misschien is 4 wat te laag, maar ik denk dat er zeker wel vrouwen zijn die mij een 5 vinden.
pi_181554994
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.
Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.

Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:11:47 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_181555204
Op Tinder/Happn wil iedereen me, maar voor de seks alleen denk ik dan.

30 toz van 20: minder waarde qua uiterlijk op de markt maar innerlijk qua baan en persoonlijkheid meer waard. Want: baan, studie en persoonlijkheid kwamen met leergeld.
pi_181555627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?

Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.

Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.

Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Ik kan je serieus zeggen dat de meest knappe meiden die ik in mijn leven heb leren kennen op slechts een uitzondering na superlief waren.

Als je het mij vraagt is het meer een eigenwaarde ding.
pi_181555664
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.

Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.

Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Kun je dit gelul niet beter tegen een psycholoog vertellen?
pi_181559062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.

Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.

Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.

Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.

Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.

Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
pi_181559270
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.

Daarnaast vinden vrouwen het fijn als een man (die in hun ogen veel vrouwen kan krijgen) specifiek voor hun kiest. Dan voelen ze zich speciaal.

Dat is namelijk het voornaamste punt. Voor vrouwen is het helemaal geen compliment als mannen seks met ze willen, aan ze willen zitten, met ze willen daten. Ze willen speciaal zijn voor een man. En bij een verlegen vent die geen initiatief neemt, krijgen ze dat gevoel niet. Wel bij een gast die in een maand 20 vrouwen aanspreekt / date en uitgerekend die ene vrouw eruit pikt.
pi_181559400
quote:

[..]

Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.

Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.

Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.

Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.

Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 22:05:05 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181559482
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waarom ben jij gestopt met username Catbert?
Krijgen we dat weer 8)7 Eerst was ik Nielsch, toen Catbert :') laat anders even een kloonscsn uitvoeren, dan zie ik je excuses daarna wel tegemoet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181559593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.

Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
pi_181559670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:

Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
Kan nog toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181559764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)

[..]

Kan nog toch?
Klopt :) Kan zeker nog. Ben 29, dus misschien moet het zelfs onderhand eens.

Heb het geluk dat zich in de loop der jaren een paar vrouwen op mij hebben gestort waardoor ik er niets voor hoefde te doen, anders was ik nog steeds maagd geweest.
pi_181561731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.

Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Unlucky1 op 29-08-2018 23:11:00 ]
  woensdag 29 augustus 2018 @ 23:10:35 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181561898
quote:

[..]

Het hangt er ook veel vanaf of je een beetje een interessante vent bent met een fijne instelling.

Een kleurloos en schaapachtig persoon die verder geen eigen mening heeft en nooit initiatief toont, zal doorgaans niet erg in de smaak vallen. Kun je jezelf een beetje onderscheiden met iets van een hobby, interesse of smaak dan ben je doorgaans al een stuk interessanter.

En ook iemand die een negatieve instelling heeft, en zich vooral als slachtoffer ziet en geen zelfreflectie kent is doorgaans iemand die vrouwen afstoot.
pi_181562279
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag :D
pi_181562337
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:04 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.
Niet elke relatie start met FWB. Soms ben je al een tijdje met iemand bevriend en vliegt de vonk over. Veruit de meeste relaties die ik ken zijn ontstaan uit vriendschap. Er moet op zijn minst iets zijn iemand zijn karakter wat aantrekkelijk is.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181562418
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag :D
Ik eigenlijk ook niet. Denk ik.
Wat verstaan jullie onder daten dan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:04:50 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?

Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.

Bij mij is het meer dat ik er gewoon geen klik mee heb. Het heeft dus ook wel een oorsprong in karakter.

Ik had dat al bij mn studentenvereniging vroeger. Die populaire ideale schoonzoon/dochter types vond ik meestal eigenlijk helemaal niet boeiend. Niet dat ze onaardig tegen me deden. Maar ik had vaak gewoon bitter weinig met ze te bespreken. Vaak speelden die mensen ontzettend op safe met alles dat ze zeggen. Veelal hadden ze hun status ook te danken aan het feit dat ze weinig tot niets doen dat weerstand kan opwekken bij anderen of waarmee ze uit de toon vielen. Een beetje waarom Radio 538 zo populair is.

Ik heb altijd meer aansluiting bij de wat excentriekere types gehad. Die net wat meer karakter tonen. Daar kon je lekker mee in discussie. Die maakten nog wel eens wat bijzonders mee. En daarmee kreeg je nog wel eens interessante ideeenuitwisseling. Die wekten bij die populaire types juist veel weerstand op maar ik vind ze juist een stuk leuker om bevriend mee te zijn. En dat heeft me ook inspiratie gegeven om dingen te doen die me veel moois hebben opgeleverd.

Dat heeft ook wel een beetje mijn smaak voor vrouwen gevormd. Daarom ben ik bijvoorbeeld dol op alternatieve/kunstzinnige vrouwen op op juist hele nerdy vrouwen. Met afwijkende kleding, brillen, tattoos en/of piercings en niet typisch vrouwelijke hobbies. Of op types die wel graag van een biertje/hamburger houden en niet zo bezig zijn of ze daardoor een kilo meer of minder wegen. Het type waar voor menig man behoorlijk wat afknappers aan zitten maar ik juist heel aantrekkelijk vind.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:07:56 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

En die lui met een grote bek krijgen ook heel vaak nul op het rekest. Maar omdat het ze weinig doet worden ze er niet minder pro-actief van en dan lukt het alsnog wel ergens.
pi_181563403
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.

Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.

Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.

Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:26:49 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181563687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.

Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.

Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.

Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.

Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
pi_181563893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.

Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.

Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
pi_181563921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.

Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Incels zijn vooral bezig met een lulverhaal waarom ze zelf geen enkele schuld hebben aan hun situatie. Is natuurlijk ook makkelijker, janken in plaats van jezelf ontwikkelen.
pi_181563935
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
pi_181563985
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.

Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.

Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
Goffer. Wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander weer minder aantrekkelijk. En als je iemand leuk vindt, ga je zijn/haar uiterlijk ook meer waarderen. Iemand kan letterlijk mooier worden in jouw ogen als je die persoon leert kennen en dat een positief gevoel bij je oproept

Echt goede seks ontstaat tussen twee mensen. En innerlijk speelt dat een minstens even grote rol in als uiterlijk. Ja, natuurlijk is het uitzicht ook van belang. Maar echt niet in die mate waar jij steeds maar weer over loopt te janken.

Mannen en vrouwen kijken inderdaad naar het uiterlijk. Het is ook zo stom om de hele tijd je ogen dicht te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')