Dat is voor iedereen lastig hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef Scrapyard het volgende:
Wat ik lastiger vind dan het ''bepalen'' van mijn waarde op de datingmarkt, is het interpreteren van aan/afwezigheid van interesse van een vrouw.
Het is me regelmatig gebeurd dat ik denk dat een dame een hekel aan mij heeft (gezien ze nogal afstandelijk doet) en dan blijkt ze me leuk gevonden te hebben (kennelijk verlegen).
Aan de andere kant is het me ook regelmatig gebeurd dat ik bepaald gedrag van een vrouw jegens mij heb geïnterpreteerd als interesse/een uitnodiging, maar dat er uiteindelijk helemaal niets achter bleek te zitten.
Nog altijd vind ik dit erg lastig. Wanneer is een vrouw gewoon vriendelijk en is het gedrag dat ze tegen iedereen vertoont en wanneer is het aftasten / een signaal.
Ja, ben jij toevallig dan zélf het type Geraldine Kemper, en niet het type Yolanthe. Want wat moeten die jongens dan anders zeggen. "Ik ben helemaal weg van Yolanthe" terwijl ze jou proberen te versieren en jij geen Yolanthe bent? Natuurlijk niet, die zeggen gewoon wat zij denken dat jij wil horenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:41 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik hoor anders van menig man dat ze Yolanthe maar niks vinden en Geraldine Kemper wel mooi vinden .
Maar dit zijn altijd de type jongens die mij leuk vinden
Dat dus. Sowieso kun je misschien een centerfold-figuurtje hebben maar tegelijkertijd een complete bitch zijn als het om persoonlijkheid gaat. Of mijn persoonlijke afknapper: Een stem hebben van een viswijf dat elke dag een pakje zware shag heeft weggerookt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht zijn mn voorbeelden wat slecht. Maar er zijn types waar mannen mee weglopen die ik totaal onboeiend vind. En types waar menig man links laat liggen die ik heel aantrekkelijk vind.
Dan heb je het puur over uiterlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:10 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Nee om balans te houden en omdat het goed is heb je zowel nicheproducten als (ben die termen vergeten) massaproducten etc. Zowel in de economie als in het standhouden van het 'leven'
Zo is er voor ieder wat wils. De 1 koopt liever een niche product en de anderen zijn zeer tevreden met massaproducten die bijvoorbeeld op AliExpress verkocht worden.
Damn right. Maar vaak wordt vooral naar het uiterlijk gekeken, want als dat goed is, dan kun je in ieder geval roepen dat je een lekker wijf hebt, en dat doet het ook goed bij de sociale omgeving, maar dat je er dan vervolgens geen gesprek mee kunt hebben of dat het een total bitch is, dat is dan weer niet zo boeiend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat dus. Sowieso kun je misschien een centerfold-figuurtje hebben maar tegelijkertijd een complete bitch zijn als het om persoonlijkheid gaat. Of mijn persoonlijke afknapper: Een stem hebben van een viswijf dat elke dag een pakje zware shag heeft weggerookt.
Het totaalplaatje moet kloppen en dat kun je niet beoordelen van alleen foto's.
Ja maar zelfs al zijn ze gewoon heel leuk qua persoonlijkheid. Ik val niet op types die helemaal geen imperfecties lijken te hebben. Dat vind ik gewoon niet zo interessant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat dus. Sowieso kun je misschien een centerfold-figuurtje hebben maar tegelijkertijd een complete bitch zijn als het om persoonlijkheid gaat. Of mijn persoonlijke afknapper: Een stem hebben van een viswijf dat elke dag een pakje zware shag heeft weggerookt.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik heb ook een ex waarmee ik eigenlijk nooit eens flink ruzie kon maken in de relatie: In het begin klinkt dat heel leuk, maar voor mij is dat conflict soms juist heel belangrijk om de spanning er in te houden en scherp te blijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar zelfs al zijn ze gewoon heel leuk qua persoonlijkheid. Ik val niet op types die helemaal geen imperfecties lijken te hebben. Dat vind ik gewoon niet zo interessant.
Is cuckolding iets voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik heb ook een ex waarmee ik eigenlijk nooit eens flink ruzie kon maken in de relatie: In het begin klinkt dat heel leuk, maar voor mij is dat conflict soms juist heel belangrijk om de spanning er in te houden en scherp te blijven.
Anders krijg je hetzelfde idee als een film waar geen schurk in zit en er alleen maar mooie plaatjes te zien zijn.
Werd het niet eens tijd dat jij wat aan je erectiestoornis ging doen?quote:
Wat kan ik eraan doen dit is heel gecompliceerd elke man wie dit overkomt schrikt zich kapot. Een vrouw kan ook niks met een slappe piemel en gaat zelfs aan zichzelf twijfelen (hoe dom zijn die vrouwen eigenlijk). Dit kan lichamelijk of psychisch zijn waarschijnlijk een combinatie van factoten. Zeer ngewikkeld. Maar jij hebt vast het antwoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Werd het niet eens tijd dat jij wat aan je erectiestoornis ging doen?
Het uiterlijk is het belangrijkst.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Damn right. Maar vaak wordt vooral naar het uiterlijk gekeken, want als dat goed is, dan kun je in ieder geval roepen dat je een lekker wijf hebt, en dat doet het ook goed bij de sociale omgeving, maar dat je er dan vervolgens geen gesprek mee kunt hebben of dat het een total bitch is, dat is dan weer niet zo boeiend.
Je wil de combinatie van uiterlijk en innerlijk hebben, helemaal met je eens.
Ik weet wel een mogelijkheid met goede kans.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:31 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen dit is heel gecompliceerd elke man wie dit overkomt schrikt zich oam. Kan lichamelijk of psychisch zijn waarschijnlijk een combinatie van factoten. Maar jij hebt vast het antwoord.
Ja, en nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Het uiterlijk is het belangrijkst.
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Dit inderdaad. Die mafkees moet er m.i. gewoon afgeflikkerd worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:23 schreef Stoney3K het volgende:
Daar gaan we weer, nog een draadje dat de afgrond in dondert.
Je hebt het nu puur over een beurt, toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Het innerlijk is niet zo moeilijk en vaak overschat. Hoeveel mensen zijn nu echt een totale idioot. Bij iedereen vind je wel wat om aan leuk te vinden. Zeker wanneer je ze al kwa uiterlijk mag. Onderzoek toont aan dat als een meisje cute is haar persoonlijkheid al direkt wordt aanvaardt. Hoor al die mannen vrouwen ophemelen alleen omdat eze cute zijn. Omgekeerd werkt precies zo. Uiterlijk is het belangrijkst.
Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef Oblomov12345 het volgende:
Ik denk tussen de 6 en de 7. Afhankelijk van het moment en de ''beoordeler'' natuurlijk.
Natuurlijk zullen er ook dames zijn die mij een 4 vinden en ook die mij een 8 vinden.
Hoe bedoel je (mag liefste verder via DM want dit gaat vast off-topic).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je hebt het nu puur over een beurt, toch?
Waarom ben jij gestopt met username Catbert?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die mafkees moet er m.i. gewoon afgeflikkerd worden.
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht zijn mn voorbeelden wat slecht. Maar er zijn types waar mannen mee weglopen die ik totaal onboeiend vind. En types waar menig man links laat liggen die ik heel aantrekkelijk vind.
Zo heb ik bijvoorbeeld ook niks met het gemiddelde "perfecte" fotomodel/celebrity figuur. Vind dat allemaal veel te gladjes. Ik houd van een rafelrandje.
Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.
Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.
Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Misschien is 4 wat te laag, maar ik denk dat er zeker wel vrouwen zijn die mij een 5 vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zeer kritisch. Als je al succes hebt met vrouwen en soms ben je een 8. Dan is 'soms een 4' wel heel erg laag.
Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Mannen overschatten het effect van schoonheid schromelijk onder hun idealisme van 'meh ik hou niet van bitches en sletjes'.
Ik kan je serieus zeggen dat de meest knappe meiden die ik in mijn leven heb leren kennen op slechts een uitzondering na superlief waren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?
Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.
Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.
Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Kun je dit gelul niet beter tegen een psycholoog vertellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Volgens mij complete cope (ik weet wel zeker eigenlijk, vrijwel alle mannen zijn hierin hetzelfde).
Als miss centerfold-fguurtje langswandelt en ze doet wat bitchy maar ze vindt stoney3k wel leuk gaat hij gewoon als een puppy met haar mee.
Ik heb dit zo vaak van dichtbij meegemaakt. Mannnen veranderen hun houding en stem al wanneer ze een leuke meid aanspreken. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.
Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.
Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.
Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.
Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.
Vind het eerlijk gezegd soms wel eens raar dat veel vrouwen daar toch voor vallen. Ik denk vaak : je zult het bij mij veel beter hebben. Maar ik snap ook wel weer dat vrouwen een soort instinct hebben dat ze een man zoeken met een grote bek waarachter ze zich kunnen verschuilen / die hun toekomstige gezin kan beschermen (niet dat ik dit niet kan overigens, maargoed).
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt met username Catbert?
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Hebben vaak ook meer zelfvertrouwen die lui, zijn wat assertiever. 't is ook geen blame, vind het een goede eigenschap. Vind mezelf af en toe wat karakterloos op dit gebied.
Kan nog toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Vigilance het volgende:
Meer karakter/durf/lef/ruggegraat had me een veel mooier liefdesleven en veel meer seks opgeleverd. Want ik denk dat ik het qua uiterlijk prima kan krijgen.
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jij assertief bent en niet gelooft dat je minder zelfvertrouwen hebt maar gewoon die vrouwen aanspreekt (zelfs al vind je het ff spannend dat is de eerste 2 seconde man, cmon)
[..]
Kan nog toch?
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Voor een FWB zou het me geen barst uitmaken of iemand een bitch is, dan vind ik uiterlijk wel belangrijker. Maar dan geldt dat andersom net zo hard.
Maar voor een relatie vind ik toch dat er andere dingen ook mee spelen.
Het hangt er ook veel vanaf of je een beetje een interessante vent bent met een fijne instelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook hoor.
Natuurlijk heb je er altijd wel een buitencategorie bij zitten die echt onhandelbaar / narcistisch / lomp is, maar dat soort mensen zijn in de minderheid.
Maar uiteindelijk lijken de meeste mensen toch meer op elkaar dan we denken, met iedereen zijn/haar eigen positieve en negatieve eigenschappen.
Als iemand er goed uit ziet, is men eerder geneigd om de positieve eigenschappen te (willen) inzien over het algemeen.
Wat betreft mijn eigen waarde op de datingmarkt : Ik ben een typische good guy en trek derhalve ook een bepaald type vrouw aan. Qua uiterlijk lig ik denk ik wel goed in de markt (al is het alleen al omdat ik lang en breed ben), maar ik ben niet populair bij de vrouwen omdat ik best rustig/verlegen ben. Mannen met een grotere bek / popi jopies krijgen meer aandacht.
Niet elke relatie start met FWB. Soms ben je al een tijdje met iemand bevriend en vliegt de vonk over. Veruit de meeste relaties die ik ken zijn ontstaan uit vriendschap. Er moet op zijn minst iets zijn iemand zijn karakter wat aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:04 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring. Maar zie vaak dat het begint met fysieke aantrekking en FWB wat dan een relatie wordt. Hoe werkt dat dan.
Ik eigenlijk ook niet. Denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog nooite gedate dus ik denk heel laag
Bij mij is het meer dat ik er gewoon geen klik mee heb. Het heeft dus ook wel een oorsprong in karakter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?
Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.
En die lui met een grote bek krijgen ook heel vaak nul op het rekest. Maar omdat het ze weinig doet worden ze er niet minder pro-actief van en dan lukt het alsnog wel ergens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die met grote bek die komt met haar in contact, jij niet. Ligt niet aan het niet hebben van een grote bek dus.
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.
Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.
Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.
Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kletskoek. Tuurlijk, voor een ONS is uiterlijk alleen genoeg icm niet te dom en te irritant.
Maar als je niet matched, dan heb je elkaar in no time geen reet meer te melden en is de lol er zo af.
Daarnaast moet het ook seksueel klikken. Niet ieder lekker wijf is een feest in bed hoor. Wederom, voor een keertje is het dan wel best. Maar om het iedere dag leuk te hebben is er wel wat meer nodig dan een lekker lichaam en een mooi koppie.
Het uiterlijk lokt jou om iemand te leren kennen. Het innerlijk houdt je bij elkaar.
Incels zijn vooral bezig met een lulverhaal waarom ze zelf geen enkele schuld hebben aan hun situatie. Is natuurlijk ook makkelijker, janken in plaats van jezelf ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.
Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Goffer. Wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander weer minder aantrekkelijk. En als je iemand leuk vindt, ga je zijn/haar uiterlijk ook meer waarderen. Iemand kan letterlijk mooier worden in jouw ogen als je die persoon leert kennen en dat een positief gevoel bij je oproeptquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.
Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.
Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
Kun jij nou niet lezen? Er staat wat de rol is van uiterlijk. Lees het nog eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
Hey, geen kwaad woord over mijn alter ego, ja!?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik weet wel een mogelijkheid met goede kans.
Aangezien je ermee naar de huisarts en uroloog geweest bent en die stellen dat er geen lichamelijke medische reden is zover zij kunnen zien blijf ik je aanraden om eens andere vormen van prostitutie dan raamhoeren te proberen.
Evt eerst erotische massage, maar iig iets waar tijd en aandacht minder een probleem zijn.
Hoe heet die opa ook al weer? Heb hem al een tijdje niet gezien. Rare kwast, maar hierin heeft hij je verdomd goed advies gegeven.
Maar wat jij vooral moet doen is chillen. Wordt eens rusting, dat is wat je nu in de weg zit, je geslacht in de weg zit.
Zo werkt dat niet bij alle vrouwen hoor..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.
Daarnaast vinden vrouwen het fijn als een man (die in hun ogen veel vrouwen kan krijgen) specifiek voor hun kiest. Dan voelen ze zich speciaal.
Dat is namelijk het voornaamste punt. Voor vrouwen is het helemaal geen compliment als mannen seks met ze willen, aan ze willen zitten, met ze willen daten. Ze willen speciaal zijn voor een man. En bij een verlegen vent die geen initiatief neemt, krijgen ze dat gevoel niet. Wel bij een gast die in een maand 20 vrouwen aanspreekt / date en uitgerekend die ene vrouw eruit pikt.
en wat is WEL de oplossing voor incels dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.
Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.
Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.
Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en wat is WEL de oplossing voor incels dan?
Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.
Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.quote:Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Steek je zelf eigenlijk meer moeite in je uiterlijk dan alleen douchen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
"innerlijk qua baan"!?? innerlijk!?? Werkelijk!?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Mishu het volgende:
Op Tinder/Happn wil iedereen me, maar voor de seks alleen denk ik dan.
30 toz van 20: minder waarde qua uiterlijk op de markt maar innerlijk qua baan en persoonlijkheid meer waard. Want: baan, studie en persoonlijkheid kwamen met leergeld.
Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.
Smaken kunnen verschillen, maar niet zo heel veel. Over wat knap is en wat niet blijkt vrijwel iedereen min of meer hetzelfde te denken => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
Met Yolanthe versus Geraldine is het simpel. Als jij als man niet zo heel knap en stoer bent en diep in je hart eigenlijk een beetje een meeloper, een grijze muis, dan is het onmogelijk je de 'meerdere' van een Yolanthe te voelen.
Een Yolanthe is gewoon too much. Te dikke tieten, te slanke taille, te lekkere kont, te rood gestifte lippen, te sexy lach en uitstraling, te hoerderige outfit. Als jij daar niet het mannelijke equivalent van bent, dan is een Geraldine Kemper een veel aantrekkelijkere optie.
Alleen dat maakt Geraldine Kemper nog niet letterlijk aantrekkelijker. Nee, voor een Geraldine gaan is gewoon veel veiliger, veel haalbaarder, want gelijkwaardiger met jou. En het is niet alleen veiliger om voor een veel fletsere Geraldine te gaan. Het is ook verstandig om dat te verkondigen, want als jij als grijze muis denkt een kans te maken bij het type Yolanthe, dan word je redelijk hard uitgelachen achter je rug.
Uiteraard. Het is alleen wel redelijk shocking, dat aantrekkelijke mensen beduidend aardiger en socialer gevonden worden. Puur en alleen op basis van een foto dus al (dat zeg ik niet, dat blijkt uit onderzoek).quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:10 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Het is ook een wipwap-werking. Als jij een fantastisch leuk karakter hebt dan zul je al sneller wat aantrekkelijker gevonden worden, want je straalt iets uit. Ben je ontzettend heet en heb je een kut karakter, zullen toch wat minder mensen interesse in je hebben, op seksgebied en daarbuiten.
Geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:31 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.
Maar er zijn gradaties van incels.
Je hebt fakecels (jongens die wel knap zijn en inderdaad van zolder moeten).
Volcel (dikkerds, hit the gym bro dan komt je gezicht beter naar voren).
copecel (lelijkerds die aan PUA doen omdat ze denken dat het ligt aan hun innerlijk. Of normies die alle bluepill feministenbullshit geloven en verdedigen)
Treucels (echte lelijkerds. Deze laatsten kunnen niet meer dan LDAR, zichzelf vermaken met gamen of afentoe naar een hoer. en als het echt tegenzit, het touw).
Truecels zoeken geen oplossing meer. Want er is niks. Wat zij wel doen via oa. reddit.com/r/braincels is de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.
Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?
Ik ben bijvoorbeeld dol op vrouwen met piercings. Terwijl menig man hier ervan walgt. Gewoon een duidelijk verschil in opvatting in wat aantrekkelijk is.
Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.
Zijn punt is dat met maar weinig toename in optisch waarneembare aantrekkelijkheid een heel groot nadeel in karakter gecompenseerd kan worden.
Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.quote:Als karakter zo belangrijk zou zijn geweest, dan zouden vrouwen uit de categorie zeekoe of nijlpaard hardstikke gewild zijn, want vaak hebben zulke vrouwen best een lief karakter. Sterker nog, vaak zijn ze een stuk minder bitchy dan hun knappe seksegenten.
Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.quote:Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.
Kijk voor de grap eens naar Badder Haring en vraag bijvoorbeeld eens wat Yasmin23 hier van hem vindt... Je weet dondersgoed dat ze niet van haar stoel afglijdt van zijn fantastisch goede karakter.
Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.
Het is echter niet de beste auto. Verre van. Er zijn veel mooiere, snellere, stoerdere, veiligere, schonere of praktischere auto's.
Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.
Vrouwen zijn degene die ja of nee zeggen. Niet de mannen. Onaantrekkelijke vrouwen hebben het daardoor buitengewoon veel makkelijker op de relatiemarkt dan onaantrekkelijke mannen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.
Als je echter niet mooi bent en ook nog eens verder een onaangenaam persoon dan is er dus werkelijk niets waarmee iemand je aantrekkelijk kan vinden.
[..]
Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.
[..]
Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.
Misschien automatisme....van who die is knap...die wil mij toch niet ofzo..en daardoor beetje de link gelegd wordt aah die is arrogant ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:16 schreef VEM2012 het volgende:
Waar komt dat idee toch vandaan dat knappe vrouwen een minder leuk karakter hebben dan lelijke/dikke vrouwen?
Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
GeweldigIk gooi even een dobbelsteen om te bepalen in welke categorie ik zelf val
Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
1) Is beauty merely in the eye of the beholder? NO
Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
There seem to be universal standards by which facial attractiveness is judged.
En andersom. Knappe baby's (eerder 'minder lelijk' bij baby's) worden beter behandeld. Zelfs door de ouders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:55 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.
Dit gaat echt nergens meer over. Die termen tering he.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:46 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.
Dat gaat dus op basis van een foto en uitgaande van gezichtskenmerken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
Dat denk ik ook ja. Een soort van goedpraten dat je mis zal grijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien automatisme....van who die is knap...die wil mij toch niet ofzo..en daardoor beetje de link gelegd wordt aah die is arrogant ?
Die incels zijn net zo goed aan het wachten op iemand die ze leuk vinden. Met een uitstraling waar het woord dieptriest nog niet eens begint te omschrijven hoe extreem triest ze zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:46 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.
Dit ook ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 06:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Die termen tering he.
Dat is duidelijk, ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt.
Samen LDARquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:03 schreef LurkJeRot het volgende:
maar unlucky en geeninspiratie gaan daten, snap ik dat goed?
Ja en? Blijkbaar voldoen Yolanthe en Geraldine beide aan dat wetenschappelijke model van je. En ligt het aan andere, persoonlijke factoren waarom je dan de ene aantrekkelijker zult vinden dan de ander.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Polygamie is verboden dus er zijn toch mannen die die onaantrekkelijkere vrouwen weten te scoren. En als ik zie hoe ze hier bejegend worden (zeekoeien, nijlpaarden) dan hebben ze het duidelijk niet zo gemakkelijk als je denkt. Ja ze kunnen als ze willen zich wel laten neuken door lelijke wanhopige geile kerels, maar dat is niet waar ze nou heel blij van worden. Maar gewoon iemand vinden die geschikt is voor een relatie is een stuk moeilijker voor ze.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn degene die ja of nee zeggen. Niet de mannen. Onaantrekkelijke vrouwen hebben het daardoor buitengewoon veel makkelijker op de relatiemarkt dan onaantrekkelijke mannen.
Uit genetisch onderzoek blijkt ook dat de overgrote meerderheid van de vrouwen hun genen bijdraagt aan het algehele nageslacht van de mensheid. Voor mannen ligt dat percentage VEEL lager. Historisch gezien onder de 50%.
Dat laatste percentage zal in onze moderne, egalitaire Westerse samenleving wel hoger liggen, maar nog steeds komen lelijke vrouwen veel makkelijker aan een man dan lelijke mannen aan een vrouw.
Ik ken die Badder Haring niet. Maar wat ik al zeg. Hij heeft blijkbaar toch wat te bieden. In ieder geval zn uiterlijk en verder blijkbaar een bepaalde spanning en wellicht nog wel meer. Maar als hij zaligmakend zou zijn dan zouden alle mooie vrouwen met een Badder Haring lopen. En dat is gewoon niet zo. Wel hebben hun mannen allemaal wel eigenschappen die ze meer aantrekkelijk maken dan de rest.quote:En Badder Haring als voorbeeld doet er wel degelijk toe. Het is een knappe, sterke vent met een verschrikkelijk karakter. Een verschrikkelijk gevaarlijk karakter zelfs. En nog steeds is het een lekkere vent, waar de meeste vrouwen kleddernat van worden. Hooguit hun ratio houdt hen nog tegen. Dat zegt veel, zo niet alles.
Veel eenvoudiger.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt.
De theorie is vooral dat mannen vaker onder hun eigen niveau neuken en meer seks weggeven dan vrouwen ontvangen. Daardoor zou de allerlaagste allooi mannen dus helemaal buiten de boot vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik begrijp nog niet hoe het werkt. Ik heb het volgende gedestilleerd:
- Incel mannen willen een (maagdelijke) 10/10 en zijn daarom incel.
- Alle 10/10 mannen bezetten de 10/10 vrouwen.
- de 8/10 mannen nemen genoegen met de 7-9/10 vrouwen
Hoe valt dit samen met:
- Incel vrouwen bestaan niet.
Volgens deze logica zullen <7/10 vrouwen ook alleen zijn.
Ik zie dat ze genegeerd worden door de incel-mannen. Is dat omdat incels deze groep niet interessant vinden, zodanig dat ze genegeerd worden?
In ieder geval is het triest dat jongens elkaar hierin ophitsen.
Disclaimer: die cijfers onderstreep ik zelf niet.
Dat zie je aan figuren als sadcopter, en zo lopen/liepen er hier op FOK nog wel wat users rond.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
is het voor incels blijkbaar eenvoudiger te klagen dat ze tot het laagste allooi vallen dan om er wat aan te doen.
Dat laatste is de kern.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Veel eenvoudiger.
Incels zijn mannen die geen seks krijgen, maar dit wel willen. Een aantal opvallende kenmerken:
- Ze gaan er vanuit dat vrouwen altijd seks kunnen krijgen als ze willen, altijd keuze hebben en daarom het dominante geslacht is.
- Verminderde sociale vaardigheden en groot negatief zelfbeeld
- Desondanks ligt het probleem bij vrouwen (of de maatschappij) dat hun niks gegund wordt
- Gevolg is een ziekelijke afkeer van vrouwen wat imo hun vicieuze cirkel netjes in stand houdt.
De term is imo vooral een schreeuw om aandacht om de oorzaak van het probleem te verleggen. Vooral klagen, maar zelf geen actie ondernemen.
Nou ja, een hekel is wellicht wat zwaar aangezet, maar alle sympathie voor zo´n user gaat wel direct overboord ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is de kern.
Het is ergens ook wel heel sneu. Het is pure wanhoop en ik kan mij zo voorstellen dat de meesten vrij depressief zijn. Het is alleen dat ik zelf totaal niet tegen dat verongelijkte gejank kan en vrijwel direct een enorme hekel krijg aan zo’n figuur. Dat brengt dan weer niet het beste in mij boven. En ik ben volgens mij niet de enige daarin.
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen (in ieder geval die vrouwen die een hoog zelfbeeld hebben) de beslissing om al dan niet met je naar bed te gaan nemen vanuit het hebben van een connectie. Natuurlijk, ze moeten je ook aantrekkelijk genoeg vinden, maar de gedachte dat vrouwen alleen gaan voor de meest aantrekkelijke mannen is volstrekt buiten iedere realiteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De theorie is vooral dat mannen vaker onder hun eigen niveau neuken en meer seks weggeven dan vrouwen ontvangen. Daardoor zou de allerlaagste allooi mannen dus helemaal buiten de boot vallen.
Los dat het wetenschap van de koude grond is, is het voor incels blijkbaar eenvoudiger te klagen dat ze tot het laagste allooi vallen dan om er wat aan te doen.
Ik heb een allergie voor losers die in zelfmedelijden blijven hangen. Zoals ik al zeg: het haalt bepaald niet het beste in mij boven. Vandaar: hekel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, een hekel is wellicht wat zwaar aangezet, maar alle sympathie voor zo´n user gaat wel direct overboord ja.
Leg je de schuld ook bij alles en iedereen behalve jezelf of ben je wat meer down to earth?quote:
Ik ben het er ook niet mee eens maar leg even de logica van de incel uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen (in ieder geval die vrouwen die een hoog zelfbeeld hebben) de beslissing om al dan niet met je naar bed te gaan nemen vanuit het hebben van een connectie. Natuurlijk, ze moeten je ook aantrekkelijk genoeg vinden, maar de gedachte dat vrouwen alleen gaan voor de meest aantrekkelijke mannen is volstrekt buiten iedere realiteit.
Natuurlijk zijn er wel vrouwen die dat doen. Maar dat is niet de discussie.
Wat bedoel je nu te vragen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens maar leg even de logica van de incel uit.
Ik geloof van nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je wel iets leuks toe te voegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |