Ik slaap s' nachts.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ik denk dat jij allang blij mag zijn als je die 60-jarige homo die je 's nachts in een parkje in je reet neemt je vriendje mag noemen.
Nee dacht iemand anders ook alquote:Op zondag 26 augustus 2018 12:47 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Komt dat misschien ook omdat het minder interessant wordt voor jou als een jongen achter jou aanloopt en interesse heeft ( dan is de vis in het net).
Lijkt uit je Posts wel of je meer voorkeur hebt/ krijgt voor jongens die juist weinig interesse in jou hebben
Sooooooow, shots fired. 🔫quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ik denk dat jij allang blij mag zijn als je die 60-jarige homo die je 's nachts in een parkje in je reet neemt je vriendje mag noemen.
Over de truimeneerquote:Op zondag 26 augustus 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dacht iemand anders ook al![]()
Heb het misschien verkeerd verwoord net. De meeste mannen die interesse in mij tonen vind ik dus zelf niet aantrekkelijk. Mijn posts zijn trouwens nu eigenlijk over nog maar 1 persoon gegaan.
Nee komt niet eens in de buurt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:10 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Over de truimeneer( lijkt ie op Badr Hari)
Je ging van 1 naar 10, hoe? Je kunt je uiterlijk-potentieel namelijk niet verhogen van 1 naar 10. Tenzij je eerst modderdik volcel was en daarna 60 kg bent afgevallen waardoor je fijne botstructuur van je gezicht naar voor kwam. Echt lelijke mensen hebben een niet zo mooie botstructuur ten faveure de geslacht die zij zijn en dat verander je gewoonweg niet natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 11:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als ik op m'n ervaringen af moet gaan: waardeloos. Misschien bij sommigen een 5 om alleen mee te flirten of voor een relatie van maximaal een maand.
Als ik op m'n eigen mening over mezelf af moet gaan, eerst was dat een 1 en nu een 10.
Vrijwillige incel... is dat iets nieuws?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:51 schreef Unlucky1 het volgende:
Mijn datingwaarde is lang geleden al bepaald door vrouwen en de omgeving en ben dus onvrijwllig een incel. Of het negatief is om jezelf zo te noemen het is hoe het is. Dit heeft niets te maken met mijn eigen houding, maar de houding en voorkeur van de wereld om mij heen.
Omdat men anders gaat lopen tieren, neuj je bent heulemaol geen incel je hebt alleen geen "zellufvertouwuh" puh.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrijwillige incel... is dat iets nieuws?
Engels is niet jouw sterkste punt vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Omdat men anders gaat lopen tieren, neuj je bent heulemaol geen incel je hebt alleen geen "zellufvertouwuh" puh.
Als je gemiddeld of voldoende aantrekkelijk bent. En dus geen gebrek aan sex lifde aandacht hebt gehad. Dan maken een paar blauwtjes je niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee en het lijkt me doodvermoeiend om me daarmee bezig te houden.
Als ik iemand leuk vind laat ik dat weten en als ik geluk heb vindt dat persoon mij ook leuk. Als ik pech heb niet, maar dat geeft niet.
Of iemand in mijn league zit hou ik me niet mee bezig, dat vind ik een onzinnig concept die in de praktijk toch niet werkt. Er zijn veelste veel variaties en vooral is het doodzonde je daardoor te laten beperken.
Beste josti, waar denk jij engels te zien in mijn comment en is het fout gespeld?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Engels is niet jouw sterkste punt vermoed ik.
Mannen nemen vaker genoegen met 'minder'. 15 kilo teveel of niet zo populair is niet zo'n biggie. Ik zie dit ook bij mijn vrienden. Als ze maar te neuken hebben zo is het helaas vaker wel dan niet. Bij vrouwen zie ik over het algemeen het omgekeerde. Neem dit meisje (ik stuur je de foto per pm. ja ik kende haar echt). In mijn ogen een 4.5-5. Ze zei "mijn man is ook niet zo knap hoor. hij heeft blond kroeshaar en wanneer hij het lang heeft, lijkt hij op andré rieu". Ze is ermee getrouwd en ik vind hem vele punten knapper dan zij is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Ik vind het lastig in te schatten omdat iemand leuk kan zijn op zoveel verschillende vlakken. Zullen zat mannen zijn die wel heel knap zijn, maar wel gewoon totale eikels. Of je dan trots moet zijn dat je die aan de haak hebt geslagen.. Op het eerste gezicht zal iemand kunnen denken “Zo, zij heeft geluk met zo’n vent!” Leren ze die vent met een kutkarakter kennen, zullen ze snel zeggen “Dat meisje is veel te goed/leuk voor hem!” Dus wat is dan zo’n “league”?
Ik scharrel al jaren met iemand waarvan ik zelf nogsteeds denk “Wat ziet hij in godsnaam in mij?” Nooit gedacht dat iemand die zoveel vrouwen kan krijgen überhaupt naar mij om zou kijken. Verbaas ik me nog overMaar blijkbaar ben ik de interesse voor hem waard en daar gaat het uiteindelijk om.
INcel = Involuntary celibate.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Beste josti, waar denk jij engels te zien in mijn comment en is het fout gespeld?
Dat staat er toch.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
INcel = Involuntary celibate.
Je Engels is zo goed dus je kan het zelf vertalen.
En jij denkt dat het niet (ook) aan jouw karakter kan liggen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Beste josti, waar denk jij engels te zien in mijn comment en is het fout gespeld?
Wat een kletskoek zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Mannen nemen vaker genoegen met 'minder'. 15 kilo teveel of niet zo populair is niet zo'n biggie. Ik zie dit ook bij mijn vrienden. Als ze maar te neuken hebben zo is het helaas vaker wel dan niet. Bij vrouwen zie ik over het algemeen het omgekeerde. Neem dit meisje (ik stuur je de foto per pm. ja ik kende haar echt). In mijn ogen een 4.5-5. Ze zei "mijn man is ook niet zo knap hoor. hij heeft blond kroeshaar en wanneer hij het lang heeft, lijkt hij op andré rieu". Ze is ermee getrouwd en ik vind hem vele punten knapper dan zij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |