abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181577728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Duidelijk dus. Vrouwen zijn je niks verplicht. :W
Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
pi_181577738
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Voor Chad heb ik juist ontzag.
Wat hem lukt lukt mij namelijk niet.
Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577768
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
Precies, dus gaat het helemaal niet om een relatie, om liefde, om handjes vasthouden maar puur om een gat waarin je je geslachtsdeel kwijt kunt, want 'de aard van de vrouw' is wat het is.

Je verwijt vrouwen oppervlakkig te zijn... kijk eens in de spiegel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577771
quote:

[..]

Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
Donkere aard van vrouwen.

Mijn hemel!
pi_181577775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:53 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
quote:
Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken.
pi_181577823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent zelf ook niet echt het zonnetje in huis :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent zelf ook niet echt het zonnetje in huis :P
Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
pi_181577836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.
Mijn hemel.. het is de schuld van vrouwen en hun gedrag...

_O- _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181578067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:15:37 #259
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181578324
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
Omdat dat niet mag. Kan ie niet mee omgaan. Vanavond weer lekker wat bordjes kapot gooien Sadcopter? :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181578469
quote:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:24:21 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578653
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:19 schreef Justinn het volgende:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Waarom reageren mensen zo hard op bittere mannen?

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
pi_181578722
quote:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:27:15 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578753
quote:

[..]

Gewoon, omdat ik jeuk krijg van zijn eigenwijze gezeik. Volgens mij had ik het al uitgelegd.

Bittere vrouwen kunnen ook ongezien de tyfus krijgen.
pi_181578773
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:29:23 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181578842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
Typisch he. Vrouwen zijn kut, zeikerds, allemaal kutwijven....maar waarom er dan zó graag seks mee willen hebben dat je bordjes en zo kapot gaat gooien in huis als je die seks vervolgens niet krijgt?

Omdat die lui hardstikke verknipt zijn, daarom.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181578861
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:31:11 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:25 schreef T-D het volgende:

[..]

Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:32:08 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
pi_181578976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
Nou ja als ik zijn rant lees over vrouwen dan denk ik wel dat hij een toontje lager moet zingen.
pi_181579014
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
pi_181579041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Nja dat gaat meer in de trant van alle mannen zijn klootzakken. niet te vertrouwen etc. Totdat ze weer een leuke vent tegenkomen :P
pi_181579053
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier over een user die al een ban heeft gehad voor dit gejank en nu weer vrolijk onder een andere naam doorgaat.

Wie zaait zal oogsten. Prima als je even je ei kwijt wil, maar de manier waarop telt ook
pi_181579106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Pff uit de duim "er zijn ook zat vrouwen", ach weet hij veel klinkt toch aannemelijk. hoe verwerpt ie zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')