abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181568067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:31 schreef Unlucky1 het volgende:
de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken.
_O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181568228
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

_O_ .
Dat kan toch niet serieus zijn. _O-
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:14:31 #205
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181568248
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_181568264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

MevrouwPuff begreep niet helemaal hoe de theorie van de incels in elkaar zit. Die heb ik even toegelicht, zonder dat ik er verder zelf in geloof.
Ik denk dat ik het toch wel redelijk begrijp, behalve de inconsequentheid en verder het gebrek aan inzicht, relativering en het smalle emotionele spectrum.
pi_181568491
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:31 schreef Unlucky1 het volgende:
de ware zieke donkere aard van vrouwen.
Ik probeer je te volgen, maar wat is volgens jou de ware zieke donkere aard van vrouwen dan?
pi_181568748
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is de kern.

Het is ergens ook wel heel sneu. Het is pure wanhoop en ik kan mij zo voorstellen dat de meesten vrij depressief zijn. Het is alleen dat ik zelf totaal niet tegen dat verongelijkte gejank kan en vrijwel direct een enorme hekel krijg aan zo’n figuur. Dat brengt dan weer niet het beste in mij boven. En ik ben volgens mij niet de enige daarin.
Eens. Ergens vind ik het oprecht kut dat een deel van de mannelijke populatie heel hard buiten de boot valt, daar hebben ze ergens gewoon een punt. Maar de toon maakt de muziek en daar slaan ze de plank helemaal mis.
pi_181569883
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:53 schreef Justinn het volgende:

[..]

Daar gaat seks (of een relatie) natuurlijk niet veel aan veranderen imo. Alsof de depressie/frustraties/wanhoop er in een avondje even uitgeneukt kan worden. Wanneer seks ze wel een keer gegund wordt, wordt de partner daarmee een hulpverlener voor hún problemen. Totale waanzin als je het mij vraagt.
Ik heb niet gezegd dat het om seks gaat. Het gaat waarschijnlijk om een diep gevoel van eenzaamheid en er niet toe doen. Met een fijne relatie zal dat wel anders liggen lijkt mij.
pi_181569921
Het begrip 'incel' is gewoon gekaapt door een groep gefrustreerde, narcistische, anti-sociale zolderkamerrukkertjes die de behoefte hebben zich af te reageren :(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181569936
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:47 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eens. Ergens vind ik het oprecht kut dat een deel van de mannelijke populatie heel hard buiten de boot valt, daar hebben ze ergens gewoon een punt. Maar de toon maakt de muziek en daar slaan ze de plank helemaal mis.
Maar waarom de mannelijke populatie. Er zijn echt ook vrouwen die met vergelijkbare problematiek zitten.
pi_181570650
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 06:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit gaat echt nergens meer over. Die termen tering he.
Grappig genoeg gaat het juist precies over jou.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181572108
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Grappig genoeg gaat het juist precies over jou.
Grappig. Als ik zou willen zou ik zo een date hebben voor een avontuurtje.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 13:33:47 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181572159
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is voor een vrouw ook geen moeite he, omdat te regelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181572195
[quote]0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[/quote

Is idd stukken makkelijker.

Maar hij zei dat die stompzinnige termen op mij sloegen....
pi_181572335
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:

Puntenjager kan je sowieso beter maar gewoon een beetje links laten liggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181572670
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 augustus 2018 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[/quote

Volcel? Welk gedeelte ervan ben je niet dan, vrijwillig of celibaat?
pi_181572735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Volcel? Welk gedeelte ervan ben je niet dan, vrijwillig of celibaat?
Allemaal niet joh.. flinker toch op met die termen _O-

Een succesvolle jongen een chad gaan noemen. Hoe kom je er bij?
pi_181572754
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat hoeven wij niet te snappen als vrouwen want wij zijn geboren zonder gevoel voor humor.
pi_181573916
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zegt alleen niet zoveel natuurlijk ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181573976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:53 schreef Justinn het volgende:

[..]

Daar gaat seks (of een relatie) natuurlijk niet veel aan veranderen imo. Alsof de depressie/frustraties/wanhoop er in een avondje even uitgeneukt kan worden. Wanneer seks ze wel een keer gegund wordt, wordt de partner daarmee een hulpverlener voor hún problemen. Totale waanzin als je het mij vraagt.
Nouja, ik geloof er best in dat seks een behoefte is die je gek kan maken en dat dat gewoon an sich ook prima een aanleiding kan zijn voor een depressie. Liefde en genegenheid is wel.... Belangrijk, in mijn opinie in ieder geval.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181574574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:44 schreef Sicstus het volgende:
Het begrip 'incel' is gewoon gekaapt door een groep gefrustreerde, narcistische, anti-sociale zolderkamerrukkertjes die de behoefte hebben zich af te reageren :(
Dat zou inhouden dat jij een biseksuele vrouw bent die geen andere vrouw kan vinden. Want dat is de oorspronkelijke betekenis van het begrip 'incel'.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181574918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat zou inhouden dat jij een biseksuele vrouw bent die geen andere vrouw kan vinden. Want dat is de oorspronkelijke betekenis van het begrip 'incel'.
Ik vind van niet.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181574929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Involuntarily celibate.
Kan twee kanten op toch?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:58:15 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181575002
Ja hoor, waardeloos. Het werkt niet voor mij of zo :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181575052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Tja, dat mag je vinden.

The first online community to use the term "incel" was started in 1993 when a Canadian college student known only by her first name, Alana, created a website in order to discuss her sexual inactivity with others. The website, titled "Alana's Involuntary Celibacy Project", was used by people of all genders to share their thoughts and experiences. In 1997, she started a mailing list on the topic that used the abbreviation INVCEL, which was later shortened to "incel", where it was defined as "anybody of any gender who was lonely, had never had sex or who hadn't had a relationship in a long time". During her college career and after, she realized she was queer, and became more comfortable with her identity. She later gave the site to a stranger. She later said, "It definitely wasn't a bunch of guys blaming women for their problems. That's a pretty sad version of this phenomenon that's happening today. Things have changed in the last 20 years."

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#History
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181576532
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 07:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die incels zijn net zo goed aan het wachten op iemand die ze leuk vinden. Met een uitstraling waar het woord dieptriest nog niet eens begint te omschrijven hoe extreem triest ze zijn.

Man/vrouw, beide.
Weet je wat een foid zou zeggen?

"Wat, je wil dat ik naar bed ga met iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 17:36:08 ]
pi_181576610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, dat mag je vinden.

The first online community to use the term "incel" was started in 1993 when a Canadian college student known only by her first name, Alana, created a website in order to discuss her sexual inactivity with others. The website, titled "Alana's Involuntary Celibacy Project", was used by people of all genders to share their thoughts and experiences. In 1997, she started a mailing list on the topic that used the abbreviation INVCEL, which was later shortened to "incel", where it was defined as "anybody of any gender who was lonely, had never had sex or who hadn't had a relationship in a long time". During her college career and after, she realized she was queer, and became more comfortable with her identity. She later gave the site to a stranger. She later said, "It definitely wasn't a bunch of guys blaming women for their problems. That's a pretty sad version of this phenomenon that's happening today. Things have changed in the last 20 years."

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#History
Dude, je leest echt niet goed.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen alleen oog hebben voor de knapsten en anders liever celibaat blijven tot ze eentje kunnen strikken. Kun je ervanuit gaan dat wanneer een jongen erg veel aandacht krijgt van foids. Hij wel een Chad moet zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor, waardeloos. Het werkt niet voor mij of zo :D.
Wat werkt niet. Fok! heeft hele goede techies in dienst.
pi_181576775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:09 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Weet je wat een foid zou zeggen?

"Wat, je wil dat ik naar bed ga met iemand waaf ik me niet tot aangetrokken voel?"
Die termen van jou. Goffer!

Ik neuk ook geen vrouwen die ik niet heel aantrekkelijk en leuk vind.
pi_181576776
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:12 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dude, je leest echt niet goed.

[..]

Omdat vrouwen alleen oog hebben voor de knapsten en anders liever celibaat blijven tot ze eentje kunnen strikken. Kun je ervanuit gaan dat wanneer een jongen erg veel aandacht krijgt van foids. Hij wel een Chad moet zijn.

[..]

Wat werkt niet. Fok! heeft hele goede techies in dienst.
Die termen. Heb echt geen idee waarover het gaat.

En waarom moet een vrouw naar bed met een vent die ze niet aantrekkelijk vindt? Om hem een plezier te doen? Of is het haar taak?

Chad/sad

:')
pi_181576908
foid
A word used in the incelosphere to describe women.
I hope that foids start to notice me someday.

Weet ik nog niet meer...
pi_181577031
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:44 schreef Sicstus het volgende:
Gekaapt,gekaapt.. Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

Mannen (ook de normies en Chads) zijn over het algemeen heel low inhib en stellen hun eisen drastisch bij als ze maar kunnen neuken. Dit is gewoon waarheid. Zelfs de walvisjes neuken meer dan de gemiddeld uitziende man.

Dit artikel zegt iets meer over de geschiedenis: https://www.elle.com/cult(...)rted-incel-movement/

Stellen dat incels (de echt verhongerde involuntary celibates) alleen maar de knapste 10/10 meiden willen slaat volledig de plank mis. Velen van ons willen gewoon dit

pi_181577091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Gekaapt,gekaapt..

Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

Mannen (ook de normies en Chads) zijn over het algemeen heel low inhib en stellen hun eisen drastisch bij als ze maar kunnen neuken. Dit is gewoon waarheid. Zelfs de walvisjes neuken meer dan de gemiddeld uitziende man.

Dit artikel zegt iets meer over de geschiedenis: https://www.elle.com/cult(...)rted-incel-movement/

Stellen dat incels (de echt verhongerde involuntary celibates) alleen maar de knapste 10/10 meiden willen slaat volledig de plank mis. Velen van ons willen gewoon dit

[ afbeelding ]
Heb je een begrippenlijst?
pi_181577125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die termen. Heb echt geen idee waarover het gaat.

En waarom moet een vrouw naar bed met een vent die ze niet aantrekkelijk vindt? Om hem een plezier te doen? Of is het haar taak?

Chad/sad

:')
Vrouwen zeggen veel dat incels alleen de knapste 10/10 vrouwen willen. Dat deze gozers daarom falen. Ik denk dat dit meer peojectie van vrouwen zelf is. En hoe vrouwen zelf tegenover partnerkeuze staan.
pi_181577185
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:32 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen veel dat incels alleen de knapste 10/10 vrouwen willen. Dat deze gozers daarom falen. Ik denk dat dit meer peojectie van vrouwen zelf is. En hoe vrouwen zelf tegenover partnerkeuze staan.
Dat was niet wat ik vroeg.

Krijg van dat hele incelonzin beetje het idee alsof jullie zo fucking zuur zijn omdat er eigenlijk wordt verwacht dat vrouwen ook maar gewoon sex met jullie moeten hebben...

Met die debiele termen als chads en staceytiers.

Eigenlijk ben je helemaal niet onvrijwillig zon incel. Je kan gewoon naar de hoeren namelijk.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 17:39:26 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181577318
Je moet je maagdelijkheid bij jezelf zoeken. Niet bij de rest van de wereld.

Jij bent waarschijnlijk gewoon een rare snuiter.
pi_181577333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:13 schreef Justinn het volgende:

[..]

Dat kan toch niet serieus zijn. _O-
Waarom vind je dat raar. Wat betekent respect volgens jou?

Respect betekent niet liefde of ontzag hebben voor. Het betekent wel dat je de aard van het beestje begrijpt. Normies die alle bullshit van vrouwen slikken en ze maar vergeven alleen omdat het vrouwen zijn. Begrijpen vrouwen totaal niet.
pi_181577375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Respect betekent niet liefde of ontzag hebben voor. Het betekent wel dat je de aard van het beestje begrijpt. Normies die alle bullshit van vrouwen slikken en ze maar vergeven alleen omdat het vrouwen zijn. Begrijpen vrouwen totaal niet.
En jij wel getuige je succes bij de vrouwtjes? Of nee wacht..
pi_181577376
quote:

[..]

Waar the fuck slaan die termen op?

Iemand een chad noemen omdat hij wel succes heeft is gewoon pure afgunst.
pi_181577378
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:

Waar slaat dat op. Partner kiezen voor sex/relatie doet niemand in zijn/haar eentje.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 17:44:42 #241
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181577477
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:41 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar slaat dat op. Partner kiezen voor sex/relatie doet niemand in zijn/haar eentje.
Daarom.

Zijn weinig vrouwen die interesse in je hebben kennelijk. Dat ligt dus aan jou aangezien ze wel interesse in anderen hebben.

Ging niet zo goed in budapest he syndroom?
pi_181577564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar the fuck slaan die termen op?

Iemand een chad noemen omdat hij wel succes heeft is gewoon pure afgunst.
Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Voor Chad heb ik juist ontzag.
Wat hem lukt lukt mij namelijk niet.
pi_181577577
quote:

[..]

Oh ja.

Vrouwen hebben een donkere, duistere aard.

Maar Unlucky wil wel een handje-vasthoud relatie met zo'n wezen. Want het gaat echt niet alleen om de seks.

Wie houd je voor de gek?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Gekaapt,gekaapt.. Het is sinds de evolutie van de term Incel wel duidelijk dat vrouwen, vrijwel alle vrouwen of ze Stacey-tier zijn of een 3/10. Eigenlijk geen incel (involuntary celibate) kunnen zijn. Want aandacht en kansen op sex wordt vrouwen overal aangeboden. De bedenker van de term Incel 'Alana' is hier zelf een voorbeeld van.

[ afbeelding ]
Is er niet een regel tegen krankzinnigheid op het forum?
pi_181577599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alleen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Voor Chad heb ik juist ontzag. Wat hem lukt lukt mij namelijk niet.
Dan ga je naar de wallen. Probleem opgelost.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577616
quote:

[..]

Afgunst? Neejoh! Kijk mannen zoals ik vangen alle negatieve bullshit die mannenhatende vrouwen te spuien hebben. Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken. Chad daarentegen daar doen vrouwen alles voor. Als je Chad bent word je alles vergeven inclusief je rotte persoonlijkheid. Chad hoeft geen bovengemiddeld goeie karakter te hebben. Chad hoeft meestal nieteens veel te zeggen. En vrouwenbenen gaan automatisch open.

Duidelijk dus. Vrouwen zijn je niks verplicht. :W
pi_181577623
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:

Wat bedoel je met ‘waarschijnlijk’?
pi_181577661
quote:

[..]

Kletskoek.
pi_181577683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh ja.

Vrouwen hebben een donkere, duistere aard.

Maar Unlucky wil wel een handje-vasthoud relatie met zo'n wezen. Want het gaat echt niet alleen om de seks.

Wie houd je voor de gek?
Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
pi_181577697
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Het werkt niet zo dat je plots homo wordt of geen sex en liefde meer verlangt alleen omdat vrouwen je niet willen.
Wat ik altijd heb gewild wil ik nogsteeds. Over de donkere aard van vrouwen leerde ik pas later.
Je bent zelf ook niet echt het zonnetje in huis :P
pi_181577728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Duidelijk dus. Vrouwen zijn je niks verplicht. :W
Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
pi_181577738
quote:

[..]

Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577768
quote:

[..]

Precies, dus gaat het helemaal niet om een relatie, om liefde, om handjes vasthouden maar puur om een gat waarin je je geslachtsdeel kwijt kunt, want 'de aard van de vrouw' is wat het is.

Je verwijt vrouwen oppervlakkig te zijn... kijk eens in de spiegel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181577771
quote:

[..]

Donkere aard van vrouwen.

Mijn hemel!
pi_181577775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:53 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat vrouwen mij of incels wat verplicht zijn. Dat maak jij er zelf van?
quote:
Al het gescheld alle verwijten plus we krijgen niks te neuken.
pi_181577823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weet je waarom jij niet aan je trekken komt?

Omdat je vrouwen ziet als hompen vlees die de verplichting hebben jou aan je gerief te helpen. Dat is volgens jou hun enige bestaansrecht.

Gek zeg, dat dat een afknapper is.
Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
pi_181577836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

Iedereen wordt onschuldig geboren zonder het gewicht van subjectieve politiek haat afgunst vooroordelen. Die laar je allemaal pas in de loop van je leven. Door obseveren en leren. Hoe denk je dat mannen zoals ik zo bitter zijn geworden op gebied van sex en relaties. Door vrouwen en hun gedrag.

[..]

Jezelf als vrouw geven en de ander krijgt of neemt. Verder is het gewoon spreektaal.
Mijn hemel.. het is de schuld van vrouwen en hun gedrag...

_O- _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181578067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Je probeert wel erg je best om van alles een stropop te maken die je zelf vervolgens afschiet. Met jou kan ik nu geen conversatie meer voeren heeft geen zin.
Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:15:37 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_181578324
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks hele saaie en lelijke kerels rondlopen met wat waarschijnlijk hun vrouw is.

Hoezo ligt het niet aan jou?
Omdat dat niet mag. Kan ie niet mee omgaan. Vanavond weer lekker wat bordjes kapot gooien Sadcopter? :D
pi_181578469
quote:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:24:21 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578653
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:19 schreef Justinn het volgende:

[..]

Serieuze vraag: wat is volgens jou deze donkere duistere aard van vrouwen dan?

Waarom hebben alleen vrouwen dit en geldt dit voor alle vrouwen?
Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Waarom reageren mensen zo hard op bittere mannen?

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Om advocaat van de duivel te spelen, en ik ben totaal niet eens met wat hij zegt en deelt ook niet zijn visie, maar:

Ik zeg niet dat wat hij zegt goed of juist is, maar mensen mogen bitter zijn. Het is heel goed mogelijk dat hij een aantal extreem kwetsende ervaring heeft gehad met vrouwen die hij helemaal vertrouwde, waardoor hij bitter is.

Als vrouwen bitter zijn, gunt de omgeving haar de ruimte om te klagen. Mannen krijgen vaak deze ruimte niet.
Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
pi_181578722
quote:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:27:15 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik lees uit zijn posts en die incelbeweging dat zij menen het recht te hebben om vrouwen te neuken. DIt lukt ze dus blijkbaar niet en dan onstaat er deze haat.
Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181578753
quote:

[..]

Gewoon, omdat ik jeuk krijg van zijn eigenwijze gezeik. Volgens mij had ik het al uitgelegd.

Bittere vrouwen kunnen ook ongezien de tyfus krijgen.
pi_181578773
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen. Waar meent hij recht om seks te hebben met vrouwen?
Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:29:23 #267
16180 crew  CoolGuy
pi_181578842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zei eerder dat vrouwen alleen maar zeiken maar sex met hem hebben ho maar.
Typisch he. Vrouwen zijn kut, zeikerds, allemaal kutwijven....maar waarom er dan zó graag seks mee willen hebben dat je bordjes en zo kapot gaat gooien in huis als je die seks vervolgens niet krijgt?

Omdat die lui hardstikke verknipt zijn, daarom.
pi_181578861
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:31:11 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:25 schreef T-D het volgende:

[..]

Volgens mij is hij juist bitter door het gebrek aan ervaringen met vrouwen. En zoals hij over vrouwen praat kan eigenlijk niet hè?
Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:32:08 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181578949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan mij overigens heel goed voorstellen dat je verbitterd raakt als het niet wilt lukken. Om je heen zie je het andere mensen wel constant lukken en jij blijft alleen achter.

Maar deze houding brengt echt niemand verder. En denk een verklaring te zoeken in die incelnonsens ook niet. raak je aleen maar meer gefrustreerd van.
Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
pi_181578976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn issue meer is dat we anders moeten reageren op bittere mensen. Mannen en vrouwen.
Nou ja als ik zijn rant lees over vrouwen dan denk ik wel dat hij een toontje lager moet zingen.
pi_181579014
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij mag venten en praten over vrouwen zo vaak hij wil. Vrouwen venten ook over mannen, dus waarom kan een man niet venten over vrouwen?

En hij klaagt niet alleen over gebrek aan ervaring, maar ook negatieve ervaring. En dat kan. Vrouwen kunnen, zeker voordat ze helemaal volwassen zijn, heel gemeen en evil zijn naar mannen die ze onaantrekkelijk/afstotelijk vinden. Dat is gewoon een feit, of je het terecht vindt of niet. Dus kan gewoon heel goed dat deze user heel erge pijnlijke ervaring heeft met een aantal vrouwen.

Dat betekent niet dat hij gelijk heeft of wat hij zegt goed of juist is. Maar misschien is het een slecht idee als wij met z’n allen hem nog meer gaan vernederen.
Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
pi_181579041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Nja dat gaat meer in de trant van alle mannen zijn klootzakken. niet te vertrouwen etc. Totdat ze weer een leuke vent tegenkomen :P
pi_181579053
quote:

[..]

Volgens mij hebben we het hier over een user die al een ban heeft gehad voor dit gejank en nu weer vrolijk onder een andere naam doorgaat.

Wie zaait zal oogsten. Prima als je even je ei kwijt wil, maar de manier waarop telt ook
pi_181579106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Er zijn ook zat vrouwen die heel slechte ervaringen met mannen hebben gehad maar die hoor je vrijwel nooit op zo'n denigrerende toon over mannen praten.
Pff uit de duim "er zijn ook zat vrouwen", ach weet hij veel klinkt toch aannemelijk. hoe verwerpt ie zoiets.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:36:54 #276
16180 crew  CoolGuy
pi_181579116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier over een user die al een ban heeft gehad voor dit gejank en nu weer vrolijk onder een andere naam doorgaat.

Wie zaait zal oogsten. Prima als je even je ei kwijt wil, maar de manier waarop telt ook
Correct. Was hier onder een andere naam waarbij hij een paar grenzen voorbij ging, toen een ban gekregen heeft, en nu onder deze naam terug is en weer exact hetzelfde doet.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:37:18 #277
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet al zijn Posts gelezen.
pi_181579216
quote:

[..]

Vernederen? Die enige die zich vernederend uitlaat over hele groepen mensen - vrouwen - is Unlucky zelf. Niet alleen hebben ze het gore lef geen seks met hem te hebben, ze hebben ook nog eens (allemaal!!!) een duistere aard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579282
quote:

Vrouwen krijgen als ze klagen alleen maar te horen "die mannen die jij trof waren uitzonderingen" "ga gewoon weer daten" "probeer het nog eens en dan positiever" lijkt wel hoe ze reageren als hoe ze reageren als ik over mijn psycholoog ervaringen post, precies hetzelfde

Met betrekking tot je gemene vrouwen dingetje: http://www.pick-up-artist(...)-easier-vt79208.html
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181579297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al die humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
pi_181579356
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:41 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties."Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid.
Peer-reviewed m'n reet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579386
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties."Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid.
Ja lekker elkaar ophitsen op een forum met die onzinnige termen.

Tis niet goed hoor.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:44:39 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579423
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. Dat is geen toeval. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al de humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
Hypergamy?
pi_181579466
quote:

[..]

Nee juist niet. Het was meer een openbaring. Ik was niet meer de enige met frappant genoeg precies diezelfde nare ervaringen en observaties. "Black pill" en female hypergamy zijn allemaal een soort peer-reviewed fenomeen. Vrouwonvriendelijk of niet, waarheid blijft waarheid. En daar kun je niet omheen. Al die humor en memes omtrent het hypocriete gedrag van vrouwen en normies. Het laat mij weten dat mijn situatie niet alleen aan mij ligt. Dat ik niet gek ben.
Tuurlijk Unlucky, het ligt allemaal aan anderen. Allemaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181579512
Toch wel een 9,3 schat ik zo
pi_181579515
Zo word de haat richting vrouwen natuurlijk alleen maar groter.

Wat nog meer afstand zal creeeren.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 18:49:29 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_181579601
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo word de haat richting vrouwen natuurlijk alleen maar groter.

Wat nog meer afstand zal creeeren.
Tuurlijk, maar gedeelde smart is halve smart he. Elkaar lekker ophitsen op een forumpje waar nog meer van dat soort mongolen zitten, en dan lekker met elkaar om het hardst roepen dat ALLE vrouwen kut zijn, terwijl ondertussen, terug in de echte wereld, veruit de meeste mannen en vrouwen van elkaar genieten op elke mogelijke manier.

En stiekem, heel stiekem, diep van binnen, weten die lui dat allemaal, daarom proberen ze dat ook op hun hardst te overschreeuwen, maar diep van binnen weten ze dat, en dat steekt. Daar komt ook die frustratie vandaan.

Heerlijk toch. :D
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:51:44 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181579689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Toch wel een 9,3 schat ik zo
Pics or it didn’t happen
pi_181579729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar gedeelde smart is halve smart he. Elkaar lekker ophitsen op een forumpje waar nog meer van dat soort mongolen zitten, en dan lekker met elkaar om het hardst roepen dat ALLE vrouwen kut zijn, terwijl ondertussen, terug in de echte wereld, veruit de meeste mannen en vrouwen van elkaar genieten op elke mogelijke manier.

En stiekem, heel stiekem, diep van binnen, weten die lui dat allemaal, daarom proberen ze dat ook op hun hardst te overschreeuwen, maar diep van binnen weten ze dat, en dat steekt. Daar komt ook die frustratie vandaan.

Heerlijk toch. :D
Nou ja vind het oprecht wel sneu als je zo in het leven staat. Denk dat het echt wel heel naar kan zijn.

Maar op zo'n forum met soortgelijke worden de gedachtenkronkels alleen maar versterkt natuurlijk. En neem aan dat dat daar ook geen contact is met vrouwen?
pi_181579844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tuurlijk Unlucky, het ligt allemaal aan anderen. Allemaal.
"Dat het niet allemaal aan mij ligt" can't you read?
pi_181580035
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:54 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

"Dat het niet allemaal aan mij ligt" can't you read?
Nee maar okay, ik vind dat we lang genoeg hebben gelachen.

Spreek jij weleens een psycholoog? Ben je echt zo afzichtelijk? Post eens wat beeldmateriaal anders dan verhelderd jouw gedachtegoed zich misschien een beetje.
pi_181581075
Net naar de kapper geweest. Zie er nu uit als een Chad. Arrogant was ik al *O*

En toch heeft unlucky gelijk. De goegemeente hier wil het alleen niet waar hebben dat uiterlijk vrijwel allesbepalend is.
Nee, bij mannen die vrouwen links laten liggen, ligt het aan hun karakter, want een onaantrekkelijk karakter is je eigen schuld. Je karakter kun je makkelijk veranderen. De wetenschappelijke inzichten dat dat tegenvalt ontkennen we natuurlijk even :)
pi_181581191
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb ook niet al zijn Posts gelezen.
Nee, dat snap ik. Want op zeker moment ben je het wel beu. ;)
pi_181581283
quote:

[..]

Ook iedere man kijkt rond of er wat leukers rondloopt. Bv die nieuwe stagiaire van 22 jaar is toch wel een stuk frisser dan mijn vrouw van 40.

Die verhalen ken jij toch ook wel, of niet?
pi_181581317
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hypergamy?
Als ik het goed begrepen heb: looking for a better deal (anders gezegd: als ze een leukere man kunnen krijgen, dan willen ze wel eens switchen).

Mannen schijnen dat dan nooit te doen. ;)
  donderdag 30 augustus 2018 @ 19:36:48 #296
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181581443
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb: looking for a better deal (anders gezegd: als ze een leukere man kunnen krijgen, dan willen ze wel eens switchen).

Mannen schijnen dat dan nooit te doen. ;)
Ja klopt iedereen heeft dat tot in zekere hoogte. Wat unlucky1 zijn probleem is dat hij een onrealistische idealistische beeld heeft over hoe vrouwen horen te zijn. En daardoor is hij heel teleurgesteld in de praktijksituatie.
pi_181581546
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja klopt iedereen heeft dat tot in zekere hoogte. Wat unlucky1 zijn probleem is dat hij een onrealistische idealistische beeld heeft over hoe vrouwen horen te zijn. En daardoor is hij heel teleurgesteld in de praktijksituatie.
Klopt.

Hij gaat er wellicht vanuit dat lief zijn voldoende is. Terwijl lief zijn op zichzelf seksueel totaal niet aantrekkelijk is.

Veel gemaakte fout. Ook een veel gemaakte fout is als je merkt dat het niet helemaal loopt zoals je hoopt gaan pushen. Soms moet je even je verlies nemen en zelf weglopen. Om het vervolgens op een beter moment nogmaals aan te knopen.
pi_181581794
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook iedere man kijkt rond of er wat leukers rondloopt. Bv die nieuwe stagiaire van 22 jaar is toch wel een stuk frisser dan mijn vrouw van 40.

Die verhalen ken jij toch ook wel, of niet?
Uiteraard. Alleen toen ik dit simpele feit uitlegde een paar dagen geleden hier, werd dat glashard ontkend. Was iets waar volwassenen geen "last" van hadden :')
pi_181584212
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uiteraard. Alleen toen ik dit simpele feit uitlegde een paar dagen geleden hier, werd dat glashard ontkend. Was iets waar volwassenen geen "last" van hadden :')
Waar hebben volwassenen geen last van?
pi_181584513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen als ze klagen alleen maar te horen "die mannen die jij trof waren uitzonderingen" "ga gewoon weer daten" "probeer het nog eens en dan positiever" lijkt wel hoe ze reageren als hoe ze reageren als ik over mijn psycholoog ervaringen post, precies hetzelfde

Met betrekking tot je gemene vrouwen dingetje: http://www.pick-up-artist(...)-easier-vt79208.html
Je zou toch ook iets meer moeite moeten doen qua schrijfgebruik... Het is echt slecht te lezen wat je nou precies bedoelt.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:40:53 #301
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181584734
Ben het wel met de laatste post eens
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')