abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181350707
Het was weer zover, de wekelijkse boodschappen moesten weer gedaan worden.
Aangezien ik gisterenavond een beetje ruim op tijd thuis was wilde ik de drukte van de avond voor zijn en alles inslaan wat ik deze week nodig had.
s'morgens al aan gedacht, dus pinpas mee naar mijn werk genomen en de boodschappentassen achter in de Taunus gepleurd zodat ik na werktijd gelijk van de betoncentrale lekker door kon rijden naar de winkel en dan van mijn welverdiende avondrust kon genieten.

Toen ik het parkeerterrein van de Super op reed bleek mijn logica dus totaal ijdele hoop.
Het maakte geen flikker uit dat ik er voor vijven al was, de hele tyfuszooi stond zo stampvol dat ik de Taunus pas na twintig minuten zoeken op een net vrij gekomen plekkie kwijt kon.
Volle parkeerplek is natuurlijk ook volle bak en dat betekent natuurlijk ook weer lange kassarijen, desalniettemin besloot ik toch door te pakken vanuit de gedachte dat ik ondanks de drukte dan toch vroeg was en dus nog wat aan mijn avond zou hebben met het vrouwtje. :7

Ik loop daar dus wederom met de lijst in de hand en de winkelkar door de gangpaden.
Het was wederom weer net een hindernissenbaan met wispelturige huismoeders met en zonder jengelende kinderen die urenlang voor de schappen stonden te koekeloeren totdat je vraagt of je er bij kan, dikke kamerolifanten die het gangpad blokkeerden door ff lekker naast elkaar met de winkelwagen te beppen over kutjes en datjes.
Bij iedere hoek die je omging kwam er weer één je tegemoet dus moest je iedere keer uitwijken, het personeel stond ook lekker in de weg met hun magazijnwagens en iedere keer als je zo'n snotjoch vroeg of je er langs mocht moest je natuurlijk eerst op z'n schouder tikken vanwege zijn oordopjes met muziek! :(

In die hele janboel vielen een paar dames me iedere keer weer op omdat ik ze overal tegen kwam. Het waren jonge maar toch niet echt bijzonder aantrekkelijke dames van begin twintig met blond haar en paardenstaarten, beetje mollig maar niet echt veel bijzonders om naar te kijken. Deze vielen bijzonder op vanwege hun harde stemgeluid omdat ze met laaiend enthousiasme elkaar op de hoogte stelden van hun vakantiebelevenissen in Spanje.

Alsof de duivel er mee speelde waren deze dames toevallig samen met mij klaar en stonden we in dezelfde kassarij, tussen ons in stonden twee jonge Marokkaanse vrouwen met hoofddoek die eveneens bezig waren om hun boodschappen op de band te zetten.
De twee blonde dames vooraan bleken bekenden te zijn van de kassamiep en deelde schijnbaar ook het enthousiasme voor het uitwissellen van de vakantieverhalen.
Toen de boodschappen gescand werden begonnen onder luid volume de uitwisselingen op de schelle manier waarop alleen maar jonge vrouwen dat kunnen... :')

'' VERTEL OP JOH! ECHT! WAT HEB JE ALLEMAAL GEDAAN ????
- NOU VAN ALLES JOH!!! ECHT WEL!!!
EN NOG WAT LEUKS TEGEN GEKOMEN ?????''

Hierna werd het even stil en werd één van de blonde dames een beetje rood en begon te giechelen waarop de cassierre reageerde met:

''AAAAAAAAAAH!!! JA IK ZAG HET AL!!! JE BENT IEMAND BIJZONDERS TEGENGEKOMEN!!!"
- "NOU NIET ALLEEN TEGEN GEKOMEN, OOK NOG HARDSTIKKE VERLIEFD GEWORDEN!!! ECHT WAAR!!! MET EEN JONGEN ACHTER DE RECEPTIE VAN HET HOTEL!!!"
"WHAAAAAH!!!! EEEECHT!!!! DAT MOET IK ZIEN!!!! HEB JE FOTO???''

Waarop de enthousiaste blondine haar mobiel pakte en aan de cassierre liet zien.
Deze was daarvan zo onder de indruk terwijl ze uitschreeuwde ''OOOOH! WAT STAAN JULLIE ER LEUK OP! HOE HEET IE??'' dat ze de verkeerde toet indrukte en de hele boel schijnbaar overnieuw gescand moest worden. ''ACH SHIT NEE HÈ!!!''
Dat was nog niet alles, daar boven op scheen ook nog het systeem vastgelopen te zijn en er moest iemand bij worden geroepen die nogal lang op zich liet wachten....
Er waren geen extra kassa's open omdat ze allemaal al bezet waren met ellenlange rijen.
De rij waarin ik stond, ikzelf inbegrepen, waren hierdoor behoorlijk gepikeerd.
Zeker toen bleek dat de dames het zelf nogal licht op schenen te vatten en door bleven gaan met hun gekeuvel en gegiechel...
''NOU, NU HEBBEN WE TOCH WEL TIJD..(HIEHIEHIEHIEHIE!) ECHT EEN SCHAT VAN EEN JONGEN, LEKKER BRUIN OOK...VEEL MEE GEDAAN..KIJK..HIER HEB JE NOG EEN PAAR FOTO'S VAN ONS....''
Weer de mobiel er bij!
Niemand kwam, de kassa deed het nog steeds niet en zij stonden maar te keuvelen alsof ze met z'n drieën bij de bushalte stonden! :(
De spanning en irritatie in de rij begon nu duidelijk zichtbaar te worden...
''ALLEEN ÉÉN DING SNAP IK NIET! SINDS IK TERUG BEN IN NEDERLAND HEB IK ME SUF GEAPT MAAR HEEFT IE NOG GEEN ENKELE REACTIE TERUG GEGEVEN!!!!
IK DACHT EERST MISSCHIEN HEEFT IE HET DRUK OF ZO WEET JE MAAR IK DENK...''

''HIJ APT JOU NIET MEER TERUG OMDAT IE ALLANG BEZIG IS MET EEN ANDERE MAKKELIJKE HOER EN JOUW ALLANG VERGETEN IS MET JE DROMEN EN JE DOMME GELUL!!!!

Klonk het plots keihard voor mij! :)
Het was één van de Marokkaanse dames voor mij die het eveneens spuggzat begonnen te worden en aan duidelijkheid niks te wensen over lieten!
''PARDON?!?!?'' reageerde het kwekkende drietal bij de kassa als door een wesp gestoken.
De andere Marokkaanse dame was wat terughoudender van aard en probeerde de boel te sussen...''RUSTIG AYSIA RUSTIG, WE KUNNEN BETER..''
- ''JA WAT RUSTIG! NIKS RUSTIG! TOZZZZZ DIE STOMME HOER HIER ZIT FF LEKKER TEGEN DIE ANDERE HOER AAN TE ZEIKEN OVER HAAR NEUKVAKANTIE ZODAT ALLES VERKEERD GAAT EN DAN GAAN ZE NOG LACHEN EN EVEN VROLIJK DOOR OOK!!!
WOLLAH!!!! GA NAAR HUIS OF BUITEN OUWEHOEREN OF ZO!!!''

Waarop de blonder reageerde met:
''HEE!!! NOU MOET JIJ GOED NAAR MIJ LUISTEREN JA! IK BEN GEEN HOER!!!
KAN BEST DAT JE KWAAD BENT EN IK VIND DIT OOK NIET LEUK MAAR IK LAAT ME NIET DOOR JOU UITMAKEN VOOR...''

- ''TFFOEOEOEOE GEEN GROTE BEK TEGEN MIJ STOMME KECH!!!''

''WAT ZEI JE?!?!?''

- ''JA WAT?? WIL JIJ ZEGGEN DAT IK LIEG DAN???
WOLLAH!!! JE LOOPT HIER GEWOON DOOR DE HELE SUPERMARKT TE SCHREEUWEN DAT JE IEMAND VAN EEN HOTEL GENEUKT HEBT WAT KAN ONS DAT SCHELEN KANKER OP MET DIE KUTFOTO'S VAN JE TOZZZZZZ!!!!''

De cassierre kwam eveneens tussenbeide om de zaak te sussen maar werd al snel gesmoord..

''JA WAT!!!! EN JIJ MOET NIET BLIJVEN ZITTEN EN OUWEHOEREN EN FOTO'S KIJKEN WANT DOOR JOU ...'' EN KLETS!!!''
Daar trof iets wat wat ik kon identificeren als een Monatoetje van schijnbaar griesmeel met rode bessensaus vol de hoofddoek van de woedende Marokaanse, met complimenten van de ''hoerige'' blondine.
De Marokkaanse die hierop niet meer te houden was stomde op de blondine af en de andere er gelijk boven op!
Er ontstond een catfight van heb-ik-jou-daar waarbij niet alleen maar klappen werden uitgedeeld maar alles wat op de band lag, (of het nu van henzelf was of niet) werd benut als munitie!
Toevallig kwam daar net op dat moment de manager aan gelopen en het gekrijs van de hysterischecasierre zorde er ook nog eens voor dat de beveiliging twee man sterk er aan kwamen lopen.
Terstond werd er ingegrepen en werden de woedende dames intens woedend en schreeuwend uit elkaar gehaald, wat de potige beveiligers nog moeite scheen te kosten,
''WOLLAH!!! IK MAAK JOU AF!!! IK MAAK JOU ECHT DOOD!!!
- KOM MAAR!!! KOM MAAR DAN MET JE HELE FAMILIE!!! IK BEN HEUS NIET BANG VOOR JULLIE HOOR!!!! IK HEB ZELF OOK FAMILIE OP HET KAMP!!!

nog steeds schoppend en onder de vla, vruchtencake, appelmoes en whatever werden de vrouwen in een houdgreep gehouden terwijl de manager met angstzweet op zijn kop de politie belde.

Binnen de kortste keren stonden er twee politie-auto's voor de deur die de dames van de inmiddels uitgeputte beveiligers over nam en naar buiten drapeerde!
Een politievrouw kwam schijnbaar verbaal de boel sussen terwijl de mannelijke agenten de beide partijen in bedwang hielden en als buffer er tussen in bleven staan...

Ondertussen moest binnen de zaken ook afgehandeld worden en de zwetende manager had intussen zelf de kassa overgenomen van de kassamiep die jankend en overstuur naar huis was gegaan om haar haren te wassen.
Omdat de Marokkaanse dames even buiten met de hermandad bezig waren werden hun boodschappen opzij gezet en mocht ik als eerste af rekenen.
Schijnbaar was de beste man nog steeds van slag af want ik merkte bij controle van de kassabon dat ik in verhouding tot wat ik ingeslagen had wel heel erg weinig kreeg afgerekend!
Een hele karrenlading paste krap in twee grote big bags en dat koste mij in totaal slechts 20 ¤ ! :') ^O^ :s)

Ach..in de overtuiging dat de beste man het al druk genoeg had besloot ik hem niet lastig te vallen met zoiets onbelangrijks en liep maar snel door naar buiten... :')
Alwaar ik langs de politieauto's liep waar de politie nog steeds met de dames stond te praten..
''MEVROUW HIER WORD NIET GEDREIGD!!!''
- ''NEE WOLLAH! IK ZWEER JE, ZIJ GAAT DOOD! ALS IK HAAR ECHT NOG ÉÉN KEER TEGEN KOM...''

HEEEEE!!! Klonk het ineens luidkeels uit mijn strot, zo hard dat alle partijen inclusief de sussende politie er van verstomde en iedereen mijn kant op keek.
Zeker toek ik daar een fles shout door de lucht gooide die kordaat werd opgevangen (goede reflexen) door de woedende moslima die me gelijk vragend aan keek.

''DAARMEE KRIJG JE VAST WEL DIE VLEKKEN UIT DIE HOOFDOEKJES!
NOG BEDANKT VOOR HET VERMAAK EN DE KORTING DAMES!
PRETTIGE DAG VERDER!!!''

Waarna ik mijn duim omhoog stak en er vlug van tussen ging voordat ze adequaat konden reageren, ik hoorde nog ff achter me ''Wat is dit nu weer?'' ''Wie is die man?'' ''Waar heeft ie het over?''
Ik zette de twee tassen op de achterbank van de Taunus en reed van het parkeer terrein af.
terwijl ik er van af reed reden er een paar auto's het terrein op waarvan een paar golfjes met getinte medelanders en een ander stel met pick up's met heren met gouden kettingen om hun brede nek.
In de achteruitkijkspiegel kon ik nog net zien dat beide partijen het elkaar en de politie niet bepaald makkelijk maakten door lief en aardig tegen elkaar te doen.
Ik gaf glimlachend richting aan en reed de hoek om.

Klacht: van mijn rustig avondje op tijd thuis kwam ook geen ene rotmoer terecht omdat mijn vriendin laaiend was omdat ik de shout er niet meer tussen zat en ik toch weer terug kon... :'( :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 21-08-2018 21:48:05 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:05:37 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181350759
Too short; didn't read.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181350803
DM ontvangen _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_181350814
Geen DM gehad.
Lees het straks wel

En wordt het niet een keertje tijd voor deze bazenbak?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181350818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DM ontvangen _O_
pi_181350830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja, jij wel.
pi_181350871
DM gehad.

Gelezen.

Gelachen _O_
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:13:45 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181350900
Goed verhaal, maar de pickups zijn wat overdreven ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181350902
Geniale OP _O_

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 17:15:26 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:13:50 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_181350905
straks even lezen ouwe pikkebaas

ขอแสดงความนับถือ Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:13:56 #12
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181350906
DM ontvangen en mijn naam ge-eerd in de TT. _O_
#KICKOUTZP
pi_181350980
Goed topic weer *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:18:35 #14
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_181351019
DM gehad, morgen lezen :7
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_181351044
DM gehad! B-) Ik lees het zo! :Y
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:19:33 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181351051
DM ontvangen, topic gelezen, hulde weer _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_181351070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DM ontvangen _O_
Weggegaan en opgerot
pi_181351072
DM gekregen _O_ Nog niet gelezen, wellicht komt het voorbij als topic van de dag!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_181351099
Ik zie het ook zo voor me _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181351119
Dadelijk lezen tijdens kakken
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:24:49 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181351141
DM Ontvangen _O_

Hier gaan we eens goed voor zitten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181351201
Goed verhaal.
Was een van die Marokkaanse dames toevallig magrebijnse?
pi_181351221
Dus met shout krijg je vlekken eruit? Weer wat geleerd!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:30:47 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_181351266
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
DM gehad, morgen lezen :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:30:58 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_181351271
DM gehad _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_181351278
Fipo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181351522
Goed verhaal! ^O^ Pakkend, en neemt je helemaal mee. En bijna literaire actie-thriller! _O_
Eens kijken
pi_181351588
_O- Gelezen, goed verhaal weer! :D
pi_181351621
DM gehad sta niet eens in de DM lijst :@

Gelezen en gelachen!
_O_ O+

Uiteraard zijn deze boodschappen struggles zeer herkenbaar! Terechte klacht.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_181351646
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DM ontvangen, topic gelezen, hulde weer _O_
Dit. Dank.
pi_181351680
DM gekregen *O*
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:54:15 #32
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_181351724
Dm gehad. Goed verhaal was dit. Lekker lezen tijdens het kakken!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:55:01 #33
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_181351736
Dank voor de DM!
Werkman _O_
pi_181351749
Dit topic wordt voor zeker opgenomen in mijn show op Radio 49, van 21-23. Zal Werkman wel een DM sturen wanneer zijn topic in de show is :s)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_181351830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
Geen DM gehad.
Lees het straks wel

[ afbeelding ]
Die heeft mijn vader gehad een verlaagde 2,3 l 😊 De Taunus als detail maakt het verhaal wel, het is wel vreemd dat de taunus eerst in de woonwijk verderop staat en bij het wegrijden gewoon op het parkeerterrein. Zeker een Taunus met Tesla's autopilot van de kringloop?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181351881
Dm ontvangen. Vermakelijk
-
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:07:25 #37
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_181351939
DM gehad _O_

Gelezen _O_

Werkman _O_
pi_181352041
Dm gehad *O*

ga bezig met lezen :P

Goed topic ,

Gelezen. O+

Dm als je er weer eentje hebt.

Klinkt zo bekend, en kan zo gebeuren in Hoogezand / Groningen . _O-

[ Bericht 42% gewijzigd door cablegunmaster op 21-08-2018 18:18:43 ]
Redacted
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:14:13 #39
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_181352054
Dm gehad
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_181352058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:01 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die heeft mijn vader gehad een verlaagde 2,3 l 😊 De Taunus als detail maakt het verhaal wel, het is wel vreemd dat de taunus eerst in de woonwijk verderop staat en bij het wegrijden gewoon op het parkeerterrein. Zeker een Taunus met Tesla's autopilot van de kringloop?
Ooit een Sierra gehad. Nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan. Was een meesterlijke auto.
pi_181352073
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
DM gehad.

Gelezen.

Gelachen _O_
pi_181352095
Geen DM gehad ;(

Wel weer prima vermaakt ^O^
I was a fool to trust in the light.
pi_181352295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ooit een Sierra gehad. Nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan. Was een meesterlijke auto.
Ik was toen een jaar of 12 ofzo die Sierra werd opgevolgd door een Scorpio dat vond ik pas een auto beter dan de Opel Senators die iedereen toen kocht.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181352412
Lekker gelezen ^O^
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:35:53 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181352498
DM gehad *O* *O* *O*
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:42:30 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181352639
DM gehad

herkenbaar
Oh ja Ford Taunus _O_

Is het er zo één ?

of zo één als deze

Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:44:54 #47
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181352680
Godver geen DM gekregen :')

Maar wel een van de betere pareltjes van de afgelopen maanden.
pi_181352761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:02 schreef Werkman het volgende:

Ik zette de twee tassen op de kofferbak van de Taunus en reed van het parkeer terrein af.
Stonden ze er nog op toen je thuis kwam??
5 Ferrari's op videoband!
pi_181352820
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:26 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik was toen een jaar of 12 ofzo die Sierra werd opgevolgd door een Scorpio dat vond ik pas een auto beter dan de Opel Senators die iedereen toen kocht.
Omg de Scorpio vond ik in die tijd écht een grote luxe bazenauto _O_
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:53:23 #50
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_181352868
Wat een goed verhaal _O_
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_181353028
DM gehad, vanavond lezen
pi_181353139
DM gehad, was weer mooi!
Radar.
pi_181353190
DM gekrijgd _O_ :B *O*
pi_181353296
Geen DM toch gelezen. :P

Prachtig geschreven man, of ik er zelf bij was. ^O^
The needs of the few outweigh the needs of the many.
pi_181353462
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:02 schreef Werkman het volgende:
Aangezien ik gisterenavond een beetje ruim op tijd thuis was wilde ik de drukte van de avond voor zijn en alles inslaan wat ik deze week nodig had.
s'morgens al aan gedacht, dus pinpas mee naar mijn werk genomen en de boodschappentassen achter in de Taunus gepleurd zodat ik na werktijd gelijk van de betoncentrale lekker door kon rijden naar de winkel en dan van mijn welverdiende avondrust kon genieten.

Toen ik het parkeerterrein van de Super op reed bleek mijn logica dus totaal ijdele hoop.
Het maakte geen flikker uit dat ik er voor vijven al was, de hele tyfuszooi stond zo stampvol dat ik de Taunus pas na twintig minuten zoeken op een net vrij gekomen plekkie kwijt kon.
Volle parkeerplek is natuurlijk ook volle bak en dat betekent natuurlijk ook weer lange kassarijen, desalniettemin besloot ik toch door te pakken vanuit de gedachte dat ik ondanks de drukte dan toch vroeg was en dus nog wat aan mijn avond zou hebben met het vrouwtje. :7

Ik loop daar dus wederom met de lijst in de hand en de winkelkar door de gangpaden.
Het was wederom weer net een hindernissenbaan met wispelturige huismoeders met en zonder jengelende kinderen die urenlang voor de schappen stonden te koekeloeren totdat je vraagt of je er bij kan, dikke kamerolifanten die het gangpad blokkeerden door ff lekker naast elkaar met de winkelwagen te beppen over kutjes en datjes.
Bij iedere hoek die je omging kwam er weer één je tegemoet dus moest je iedere keer uitwijken, het personeel stond ook lekker in de weg met hun magazijnwagens en iedere keer als je zo'n snotjoch vroeg of je er langs mocht moest je natuurlijk eerst op z'n schouder tikken vanwege zijn oordopjes met muziek! :(

In die hele janboel vielen een paar dames me iedere keer weer op omdat ik ze overal tegen kwam. Het waren jonge maar toch niet echt bijzonder aantrekkelijke dames van begin twintig met blond haar en paardenstaarten, beetje mollig maar niet echt veel bijzonders om naar te kijken. Deze vielen mbijzonder op vanwege hun harde stemgeluid omdat ze met laaiend enthousiasme elkaar op de hoogte stelden van hun vakantiebelevenissen in Spanje.

Alsof de duivel er mee speelde waren deze dames toevallig samen met mij klaar en stonden we in dezelfde kassarij, tussen ons in stonden twee jonge vermoedelijk Marokkaanse vrouwen met hoofddoek die bezig waren hun boodschappen op de band te zetten.
De twee blonde dames vooraan bleken bekend te zijn van de kassamiep en deelde schijnbaar ook het enthousiasme voor de vakantieverhalen.
Toen de boodschappen gescand werden begonnen onder luid volume de uitwisselingen op de schelle manier waarop alleen maar jonge vrouwen dat kunnen...

Hierna werd het even stil en werd één van de blonde dames een beetje rood en begon te giechelen waarop de cassierre reageerde met:

- "NOU NIET ALLEEN TEGEN GEKOMEN, OOK NOG HARDSTIKKE VERLIEFD GEWORDEN!!! ECHT WAAR!!! MET EEN JONGEN ACHTER DE RECEPTIE VAN HET HOTEL!!!"

Waarop de enthousiaste blondine haar mobiel pakte en aan de cassierre liet zien.
Deze was daarvan zo onder de indruk terwijl ze uitschreeuwde ''OOOOH! WAT STAAN JULLIE ER LEUK OP! HOE HEET IE??'' dat ze de verkeerde toet indrukte en de hele boel schijnbaar overnieuw gescand moest worden. ''ACH SHIT NEE HÈ!!!''
Dat was nog niet alles, daar boven op scheen ook nog het systeem vastgelopen te zijn en er moest iemand bij worden geroepen die nogal lang op zich liet wachten....
Er waren geen extra kassa's open omdat ze allemaal al bezet waren met ellenlange rijen.
Zeker toen bleek dat de dames het zelf nogal licht op schenen te vatten en door bleven gaan met hun gekeuvel en gegiechel...
''NOU, NU HEBBEN WE TOCH WEL TIJD..(HIEHIEHIEHIEHIE!) ECHT EEN SCHAT VAN EEN JONGEN, LEKKER BRUIN OOK...VEEL MEE GEDAAN..KIJK..HIER HEB JE NOG EEN PAAR FOTO'S VAN ONS....''
Weer de mobiel er bij!
Niemand kwam, de kassa deed het nog steeds niet en zij stonden maar te keuvelen alsof ze met z'n drieën bij de bushalte stonden! :(
''ALLEEN ÉÉN DING SNAP IK NIET! SINDS IK TERUG BEN IN NEDERLAND HEB IK ME SUF GEAPT MAAR HEEFT IE NOG GEEN ENKELE REACTIE TERUG GEGEVEN!!!!

''HIJ APT JOU NIET MEER TERUG OMDAT IE ALLANG BEZIG IS MET EEN ANDERE MAKKELIJKE HOER EN JOUW ALLANG VERGETEN IS MET JE DROMEN EN JE DOMME GELUL!!!!

Het was één van de Marokkaanse dames voor mij die het eveneens spuggzat begonnen te worden en aan duidelijkheid niks te wensen over lieten!
''PARDON?!?!?'' reageerde het kwekkende drietal bij de kassa als door een wesp gestoken.
De andere Marokkaanse dame was wat terughoudender van aard dame probeerde de boel te sussen...''RUSTIG AYSIA RUSTIG, WE KUNNEN BETER..''
- ''JA WAT RUSTIG! NIKS RUSTIG! TOZZZZZ DIE STOMME HOER HIER ZIT FF LEKKER TEGEN DIE ANDERE HOER AAN TE ZEIKEN OVER HAAR NEUKVAKANTIE ZODAT ALLES VERKEERD GAAT EN DAN GAAN ZE NOG LACHEN EN EVEN VROLIJK DOOR OOK!!!

KAN BEST DAT JE KWAAD BENT EN IK VIND DIT OOK NIET LEUK MAAR IK LAAT ME NIET DOOR JOU UITMAKEN VOOR...''

''WAT ZEI JE?!?!?''

WOLLAH!!! JE LOOPT HIER GEWOON DOOR DE HELE SUPERMARKT TE SCHREEUWEN DAT JE IEMAND VAN EEN HOTEL GENEUKT HEBT WAT KAN ONS DAT SCHELEN KANKER OP MET DIE KUTFOTO'S VAN JE TOZZZZZZ!!!!''

De cassierre kwam eveneens tussenbeide om de zaak te sussen maar werd al snel gesmoord..

''JA WAT!!!! EN JIJ MOET NIET BLIJVEN ZITTEN EN OUWEHOEREN EN FOTO'S KIJKEN WANT DOOR JOU ...'' EN KLETS!!!''
Daar trof iets wat wat ik kon identificeren als een Monatoetje van schijnbaar griesmeel met rode bessensaus vol de hoofddoek van de woedende Marokaanse, met complimenten van de ''hoerige'' blondine.
De Marokkaanse die hierop niet meer te houden was stomde op de blondine af en de andere er gelijk boven op!
Er ontstond een catfight van heb-ik-jou-daar waarbij niet alleen maar klappen werden uitgedeeld maar alles wat op de band lag, (of het nu van henzelf was of niet) werd benut als munitie!
Toevallig kwam daar net op dat moment de manager aan gelopen en het gekrijs van de hysterischecasierre zorde er ook nog eens voor dat de beveiliging twee man sterk er aan kwamen lopen.
Terstond werd er ingegrepen en werden de woedende dames intens woedend en schreeuwend uit elkaar gehaald, wat de potige beveiligers nog moeite scheen te kosten,
- KOM MAAR!!! KOM MAAR DAN MET JE HELE FAMILIE!!! IK BEN HEUS NIET BANG VOOR JULLIE HOOR!!!! IK HEB ZELF OOK FAMILIE OP HET KAMP!!!

nog steeds schoppend en onder de vla, vruchtencake, appelmoes en whatever werden de vrouwen in een houdgreep gehouden terwijl de manager met angstzweet op zijn kop de politie belde.

Binnen de kortste keren stonden er twee politie-auto's voor de deur die de dames van de inmiddels uitgeputte beveiligers over nam en naar buiten drapeerde!
Een politievrouw kwam schijnbaar verbaal de boel sussen terwijl de mannelijke agenten de beide partijen in bedwang hielden en als buffer er tussen in bleven staan...

Ondertussen moest binnen de zaken ook afgehandeld worden en de zwetende manager had intussen zelf de kassa overgenomen van de kassamiep die jankend en overstuur naar huis was gegaan om haar haren te wassen.
Omdat de Marokkaanse dames even buiten met de hermandad bezig waren werden hun boodschappen opzij gezet en mocht ik als eerste af rekenen.
Schijnbaar was de beste man nog steeds van slag af want ik merkte bij controle van de kassabon dat ik in verhouding tot wat ik ingeslagen had wel heel erg weinig kreeg afgerekend!
Een hele karrenlading paste krap in twee grote big bags en dat koste mij in totaal slechts 20 ¤ ! :') ^O^ :s)

Ach..in de overtuiging dat de beste man het al druk genoeg had besloot ik hem niet lastig te vallen met zoiets onbelangrijks en liep maar snel door naar buiten... :')
Alwaar ik langs de politieauto's liep waar de politie nog steeds met de dames stond te praten..
- ''NEE WOLLAH! IK ZWEER JE, ZIJ GAAT DOOD! ALS IK HAAR ECHT NOG ÉÉN KEER TEGEN KOM...''

HEEEEE!!! Klonk het ineens luidkeels uit mijn strot, zo hard dat alle partijen inclusief de sussende politie er van verstomde en iedereen mijn kant op keek.
Zeker toek ik daar een fles shout door de lucht gooide die kordaat werd opgevangen (goede reflexen) door de woedende moslima die me gelijk vragend aan keek.

PRETTIGE DAG VERDER!!!''

Waarna ik mijn duim omhoog stak en er vlug van tussen ging voordat ze adequaat konden reageren, ik hoorde nog ff achter me ''Wat is dit nu weer?'' ''Wie is die man?'' ''Waar heeft ie het over?''
Ik zette de twee tassen op de achterbank van de Taunus en reed van het parkeer terrein af.
terwijl ik er van af reed reden er een paar auto's het terrein op waarvan een paar golfjes met getinte medelanders en een ander stel met pick up's met heren met gouden kettingen om hun brede nek.
In de achteruitkijkspiegel kon ik nog net zien dat beide partijen het elkaar en de politie niet bepaald makkelijk maakten door lief en aardig tegen elkaar te doen.

Klacht: van mijn rustig avondje op tijd thuis kwam ook geen ene rotmoer terecht omdat mijn vriendin laaiend was omdat ik de shout er niet meer tussen zat en ik toch weer terug kon... :'( :'( :'( :'(
Tekst afgezocht op het woord seks. Niet gevonden dus niet gelezen.
pi_181353477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Omg de Scorpio vond ik in die tijd écht een grote luxe bazenauto _O_
Mijn vader ook ik kan me niet herinneren dat hij ooit een andere auto uitgeprobeerd heeft qua topsnelheid
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:26:16 #57
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_181353560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
Geen DM gehad.
Lees het straks wel

[ afbeelding ]
niet in een prelude rijden :')
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_181353609
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:26 schreef VleesLollie het volgende:

[..]

niet in een prelude rijden :')
Dat is ook een bazenbak.
pi_181353782
En toen zijn ze verder gegaan op rode dorp in Deventer?
pi_181353829
Werkman _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:39:25 #61
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181353834
Wel een goed verhaal om tegen je vriendin te zeggen wanneer je de shout vergeten bent en het ook niet op de kassabon stond.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:50:52 #62
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181354181
DM gehad. _O_ Nu lekker lezen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:55:11 #63
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181354288
Ik heb gelachen, gehuild, eomoties gevoeld waarvan het bestaan mij onbekend was! Magistraal verhaal weer. Hulde! _O_ _O_ _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:56:28 #64
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181354313
Lief dagboek
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181354384
dm gekregen!

straks eens tijd maken om te lezen :p
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_181354431
Werkman, is zelfscan geen optie?
pi_181354631
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
Lief dagboek
...Vandaag weer eens een frituurtopic open gegooid. :7
pi_181354649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:00 schreef CyberCow het volgende:
Werkman, is zelfscan geen optie?
Te modern voor mij.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:19:11 #69
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181354953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:07 schreef Werkman het volgende:

[..]

...Vandaag weer eens een frituurtopic open gegooid. :7
Geen dm van gehad
pi_181354976
DM gehad, redelijk gelachen in de rij van de drivethrough (heb geen frituurpan).
pi_181355236
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:22 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mijn vader ook ik kan me niet herinneren dat hij ooit een andere auto uitgeprobeerd heeft qua topsnelheid
En qua uitstraling. In het zwart, echt een gangsterwagen!
pi_181355750
Met plezier gelezen :)
pi_181355838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:27 schreef T-D het volgende:
Goed verhaal.
Was een van die Marokkaanse dames toevallig magrebijnse?
Nee die is verhuisd naar het buitenland.

Geweldig gekakt dankzij dit topic.

Werkman _O_
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:29:51 #74
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_181358879
Helemaal voorgelezen
pi_181358972
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
DM gehad.

Gelezen.

Gelachen _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_181359024
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Helemaal voorgelezen
Inclusief accenten e.d. :T
pi_181359362
Dm gehad

Gelezen en genoten, 4.5 ster.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:54:06 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181360410
Geweldig topique _O_ kwaliteitspost
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:55:25 #80
88815 The_Emotion
98.3
pi_181360473
Mooi verhaal
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181361424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:19 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Geen dm van gehad
Heb jij nog recepten?
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 00:00:04 #82
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181361974
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:30 schreef Werkman het volgende:

[..]

Heb jij nog recepten?
Voor bitterballen? Dat is vrij simpel

Kalfsvlees stoven tot het uit elkaar valt.
Vervolgens 100 gram boter, 100 gram meel, halve liter bouillon, champignons, zout en peper door elkaar tot je een papje krijgt. Vlees erbij, nacht in de koelkast.
Daarna ballen daarvan maken, paneren met ei en paneermeel en invriezen.
Tenslotte (heel belangrijk) op de wc een frituurpan aanzetten en tijdens en schijten de ballen bakken en opeten
pi_181362000
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:00 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Vervolgens 100 gram boter, 100 gram meel, halve liter bouillon, champignons, zout en peper door elkaar tot je een papje krijgt. Vlees erbij, nacht in de koelkast.
Tenslotte (heel belangrijk) op de wc een frituurpan aanzetten en tijdens en schijten de ballen bakken en opeten
Je bent werkelijk niets waard zonder Iwanus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2018 00:01:39 ]
pi_181362039
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:00 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik ga het proberen.
Morgen buitendienst dus ff een arregraat en een verlenghaspeltje naast de Dixie plaatsen.
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 00:05:14 #85
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181362055
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:01 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Je bent werkelijk niets waard zonder Iwanus.
Jij ook niet. Je hele bestaansrecht was het haten op Iwanius
pi_181362100
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:05 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Jij ook niet. Je hele bestaansrecht was het haten op Iwanius
En wat is jouw online succes ook alweer?
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 00:09:30 #87
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181362119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Lees mijn pohi
pi_181362121
Shout ? Was dat die van “Pam, je haar danst” ?
.
pi_181362127
Prima verhaal. De golfjes en pick-ups waren niet nodig.
hardcoholic
pi_181362128
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:09 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Lees mijn pohi
Je “vakantie” bedoel je?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 00:10:26 #91
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181362133
_O_
With love :*
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 00:10:55 #92
88815 The_Emotion
98.3
pi_181362143
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:09 schreef Fer het volgende:
Shout ? Was dat die van “Pam, je haar danst” ?
Nee, dat was Andrelon.

Shout is/was zo'n vlekkenverwijderaar
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 00:11:57 #93
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181362155
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:10 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Je “vakantie” bedoel je?
Kun jij zeggen dat je een note:post verhouding van 1:60 hebt bij meer dan 10k posts?
pi_181362269
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:11 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Kun jij zeggen dat je een note:post verhouding van 1:60 hebt bij meer dan 10k posts?
Nee, 10k posts lijkt mij behoorlijk gênant, ik ben pas lid sinds 2005, 60 notes en 3438 posts, jij dan?
pi_181362971
DM gehad :)

+gelezen

Taunus +1
"kutjes & datjes" +1

Slalommen rond huiswalvissen: herkenbaar

Pareltje weer. :)

Goede lectuur voor t slapen gaan!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181363027
Gelezen, geglimlacht
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 01:37:07 #97
88815 The_Emotion
98.3
pi_181363057
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Stiekem denk ik dat Plompzakker de broer van Werkman is
- Ian Malcolm
  woensdag 22 augustus 2018 @ 02:58:39 #98
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_181363703
Ff offtopic maar kan iemand me uitleggen waar dat wel/geen dm ontvangen betrekking op heeft?

Ontopic: had het graag willen zien die ruzie :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_181363859
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 02:58 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ff offtopic maar kan iemand me uitleggen waar dat wel/geen dm ontvangen betrekking op heeft?

Ontopic: had het graag willen zien die ruzie :D
Werkman (de TS, TopicStarter) heeft de welkome gewoonte om vaste (of iets minder vaste) reageerders een DM (DirectMessage) te sturen als hij weer een pareltje van een topic plaatst.

Geen idee of hij nog aanvragen honoreert. :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 03:16:30 #100
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_181363907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 03:09 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Werkman (de TS, TopicStarter) heeft de welkome gewoonte om vaste (of iets minder vaste) reageerders een DM (DirectMessage) te sturen als hij weer een pareltje van een topic plaatst.

Geen idee of hij nog aanvragen honoreert. :)
Ah op die fiets, merci :*
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_181363963
Alleen de topictitel is al geweldig. 'enorme wollah, tozzzzz & tfffooee-ruzie' :') _O-
Eens kijken
pi_181363970
Wat mij betreft houden we die erin hier op fok mocht er weer eens een relfilmpje opduiken van een wollah, tozzzz & tfffooeeee-ruzie.
Eens kijken
pi_181364216
DM ontvangen _O_ Leesvoer voor op het werk :D

Edit: Gelezen.

Conclusie: _O_

[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 22-08-2018 07:25:58 ]
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 08:03:53 #104
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181364777
Dm ontvangen _O_ _O_ _O_

Wat een verhaal weer _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 45% gewijzigd door genakt op 22-08-2018 08:10:21 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181365246
Zag dit topic gisteravond al bij het ter ruste gaan, dus leek me niet verstandig om het toen nog te lezen. Voor je t weet ben je zo enthousiast dat je tot 3 uur s nachts niet in slaap komt.

Goede keuze om te wachten, want nu ik dit net bij een kop koffie heb doorgenomen zat ik bij elke paragraaf te rillen van spanning en verwachting. Wat een stuk!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 22 augustus 2018 @ 08:55:10 #106
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181365294
Wij willen een vervolgtopic!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:00:16 #107
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181365344
Niet normaal hoeveel gepijp hier
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_181365398
DM gehad en ook hier ontbrak het woord "kutje" niet. ^O^

Maar Werkman, als je volgende keer naar de AH gaat ipv Lidl, dan heb je in ieder geval geen hoofddoeken voor je.
pi_181365673
_O_
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:34:40 #110
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_181365790
DM ontvangen, ik kijk er al naar uit om het straks te lezen. _O_
  Admin woensdag 22 augustus 2018 @ 09:37:31 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181365833
Goed verhaal weer *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181365844
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:00 schreef SuperNeger het volgende:
Gun een blanke werkman ook eens wat. :7
pi_181365904
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

Gun een blanke werkman ook eens wat. :7
Oh wacht das waar ook..ben gemixed. :7
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:49:14 #114
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181367362
DM gehad. Gelezen. Mooi verhaal. Wel 1 vraag, waarom moet jij altijd boodschappen doen?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:00 schreef SuperNeger het volgende:
Jaloers omdat jouw geschreeuw om aandacht niet zo veel 'gepijp' oplevert?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:52:31 #115
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_181367440
Dm gehad.
Mooi verhaal.
klassieke autist en zolderbewoner
pi_181369833
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:08 schreef Werkman het volgende:

[..]

Te modern voor mij.
Snap het al daarom de Taunis ook niet inruilen voor een Mondeo.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 12:46:33 #117
37957 Intinn
Telefoonpiraat.
pi_181370022
Ook geen DM gehad ;(

Werkman topic _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Intinn op 22-08-2018 12:47:01 (learn2smiley noob) ]
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
pi_181370416
DM ontvangen. _O_ Ik ga er dadelijk weer eens goed voor zitten tijdens het afleggen van een ontlastende verklaring.
pi_181372397
DM gehad _O_

Top topic _O_ _O_ _O_
pi_181374359
geen dm gehad
  woensdag 22 augustus 2018 @ 17:17:03 #121
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181375934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 03:26 schreef Maharski het volgende:
Alleen de topictitel is al geweldig. 'enorme wollah, tozzzzz & tfffooee-ruzie' :') _O-
Wollah ken ik nog wel, maar wat betekenen in godsnaam tozzzzz & tfffooee?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 22 augustus 2018 @ 17:18:44 #122
3647 B.R.Oekhoest
pi_181375955
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hier, deze Fransoos weet het ook al niet:

http://www.jeuxvideo.com/(...)x-dire-quoi-tozz.htm
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181376049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kom op, beetje algemene ontwikkeling voor dei straattaal man, tozzz!! Tfooeee

Oké, voor de nerds dan: dat roepen ze gewoon uit, en betekent niet heel veel meer als: 'pffff' 'tsssss', 'sjonge jonge, fuck you!'
Eens kijken
pi_181376274
Niet onder werktijd boodschappen doen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:08:44 #125
65945 Cascade
Green changed to White
pi_181379740
Fascinerend stuk proza #nosarcasm. Ik mis de foto's nog.
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_181379898
Wat een topic _O- Goed verhaal wel.
Maar tevens ook, niet in de commotie met je boodschappen naar buiten lopen zonder te betalen :')
pi_181380612
Geen DM gehad, toch gelezen.
Klein stijfje gehad bij vlaworstelscene. :@.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_181380886
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 01:37 schreef Remqo het volgende:

[..]

Stiekem denk ik dat Plompzakker de broer van Werkman is
kun je daar een paint van maken?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181392915
DM gehad _O_
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:00:04 #130
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_181402096
_o_
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:10:43 #131
3647 B.R.Oekhoest
pi_181402365
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:02 schreef Werkman het volgende:

In die hele janboel vielen een paar dames me iedere keer weer op omdat ik ze overal tegen kwam. Het waren jonge maar toch niet echt bijzonder aantrekkelijke dames van begin twintig met blond haar en paardenstaarten, beetje mollig maar niet echt veel bijzonders om naar te kijken. Deze vielen bijzonder op vanwege hun harde stemgeluid omdat ze met laaiend enthousiasme elkaar op de hoogte stelden van hun vakantiebelevenissen in Spanje.

Alsof de duivel er mee speelde waren deze dames toevallig samen met mij klaar en stonden we in dezelfde kassarij, tussen ons in stonden twee jonge Marokkaanse vrouwen met hoofddoek die eveneens bezig waren om hun boodschappen op de band te zetten.
De twee blonde dames vooraan bleken bekenden te zijn van de kassamiep en deelde schijnbaar ook het enthousiasme voor het uitwissellen van de vakantieverhalen.
Toen de boodschappen gescand werden begonnen onder luid volume de uitwisselingen op de schelle manier waarop alleen maar jonge vrouwen dat kunnen... :')

Weer de mobiel er bij!

De andere Marokkaanse dame was wat terughoudender van aard en probeerde de boel te sussen...''RUSTIG AYSIA RUSTIG, WE KUNNEN BETER..''

''WAT ZEI JE?!?!?''

PRETTIGE DAG VERDER!!!''

TT klopt overigens niet want op geen enkele manier komt Tfffoeoeoe in het verhaal voor.

En dat personeel dat steeds met hun steekwagens in de weg stond, dat heette allemaal Peter, uitgesproken als Peeetuuuur?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181480322
Waarom was je nou niet even gebleven tot het einde?
Klonk veelbelovend.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181511418
DM gehad, echter door vakantie nu pas kunnen lezen.
Ik moest lachen, puick topic 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')