quote:
Voor bitterballen? Dat is vrij simpelquote:
Je bent werkelijk niets waard zonder Iwanus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor bitterballen? Dat is vrij simpel
Kalfsvlees stoven tot het uit elkaar valt.
Vervolgens 100 gram boter, 100 gram meel, halve liter bouillon, champignons, zout en peper door elkaar tot je een papje krijgt. Vlees erbij, nacht in de koelkast.
Daarna ballen daarvan maken, paneren met ei en paneermeel en invriezen.
Tenslotte (heel belangrijk) op de wc een frituurpan aanzetten en tijdens en schijten de ballen bakken en opeten
Ik ga het proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor bitterballen? Dat is vrij simpel
Kalfsvlees stoven tot het uit elkaar valt.
Vervolgens 100 gram boter, 100 gram meel, halve liter bouillon, champignons, zout en peper door elkaar tot je een papje krijgt. Vlees erbij, nacht in de koelkast.
Daarna ballen daarvan maken, paneren met ei en paneermeel en invriezen.
Tenslotte (heel belangrijk) op de wc een frituurpan aanzetten en tijdens en schijten de ballen bakken en opeten
Jij ook niet. Je hele bestaansrecht was het haten op Iwaniusquote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:01 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je bent werkelijk niets waard zonder Iwanus.
En wat is jouw online succes ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij ook niet. Je hele bestaansrecht was het haten op Iwanius
Lees mijn pohiquote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En wat is jouw online succes ook alweer?
Nee, dat was Andrelon.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:09 schreef Fer het volgende:
Shout ? Was dat die van “Pam, je haar danst” ?
Kun jij zeggen dat je een note:post verhouding van 1:60 hebt bij meer dan 10k posts?quote:
Nee, 10k posts lijkt mij behoorlijk gênant, ik ben pas lid sinds 2005, 60 notes en 3438 posts, jij dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun jij zeggen dat je een note:post verhouding van 1:60 hebt bij meer dan 10k posts?
Stiekem denk ik dat Plompzakker de broer van Werkman isquote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En wat is jouw online succes ook alweer?
Werkman (de TS, TopicStarter) heeft de welkome gewoonte om vaste (of iets minder vaste) reageerders een DM (DirectMessage) te sturen als hij weer een pareltje van een topic plaatst.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 02:58 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ff offtopic maar kan iemand me uitleggen waar dat wel/geen dm ontvangen betrekking op heeft?
Ontopic: had het graag willen zien die ruzie
Ah op die fiets, merciquote:Op woensdag 22 augustus 2018 03:09 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Werkman (de TS, TopicStarter) heeft de welkome gewoonte om vaste (of iets minder vaste) reageerders een DM (DirectMessage) te sturen als hij weer een pareltje van een topic plaatst.
Geen idee of hij nog aanvragen honoreert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |