Dit. Dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DM ontvangen, topic gelezen, hulde weer
Die heeft mijn vader gehad een verlaagde 2,3 l 😊 De Taunus als detail maakt het verhaal wel, het is wel vreemd dat de taunus eerst in de woonwijk verderop staat en bij het wegrijden gewoon op het parkeerterrein. Zeker een Taunus met Tesla's autopilot van de kringloop?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
Geen DM gehad.
Lees het straks wel
En wordt het niet een keertje tijd voor deze bazenbak?
[ afbeelding ]
Ooit een Sierra gehad. Nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan. Was een meesterlijke auto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:01 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader gehad een verlaagde 2,3 l 😊 De Taunus als detail maakt het verhaal wel, het is wel vreemd dat de taunus eerst in de woonwijk verderop staat en bij het wegrijden gewoon op het parkeerterrein. Zeker een Taunus met Tesla's autopilot van de kringloop?
Ik was toen een jaar of 12 ofzo die Sierra werd opgevolgd door een Scorpio dat vond ik pas een auto beter dan de Opel Senators die iedereen toen kocht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ooit een Sierra gehad. Nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan. Was een meesterlijke auto.
Stonden ze er nog op toen je thuis kwam??quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:02 schreef Werkman het volgende:
Ik zette de twee tassen op de kofferbak van de Taunus en reed van het parkeer terrein af.
Omg de Scorpio vond ik in die tijd écht een grote luxe bazenautoquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 12 ofzo die Sierra werd opgevolgd door een Scorpio dat vond ik pas een auto beter dan de Opel Senators die iedereen toen kocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |