abonnement Unibet Coolblue
pi_181292544
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve zure buren.
-edit-

[ Bericht 15% gewijzigd door murp op 05-11-2018 12:39:35 ]
pi_181292731
Ho ho, je moet wel tolerant zijn naar neonazi's. Kom kom, die mensen hebben ook maar een mening waar ze voor uit komen.
pi_181293033
Vredelievende neonazi's als extreem rechts afdoen is dan ook gewoon fascisme.
Ja doei.
pi_181293057
Een poging om links te rédden

Nog even over dat Vrij Links.
pi_181293089
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vredelievende neonazi's als extreem rechts afdoen is dan ook gewoon fascisme.
He hai! Jij bent er ook nog!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181293137
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vredelievende neonazi's als extreem rechts afdoen is dan ook gewoon fascisme.
Je mag nazi's niet wegzetten als extreemrechts. Dat is demonisering en een poging om ze de mond te snoeren.
pi_181293142
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vredelievende neonazi's als extreem rechts afdoen is dan ook gewoon fascisme.
Vredelievende neonazi's is wel een mooie oxymoron.
pi_181293221
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:03 schreef sigme het volgende:

[..]

He hai! Jij bent er ook nog!
werd geping'ed !

Hoe staat het leven?
Ja doei.
pi_181293368
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Vredelievende neonazi's is wel een mooie oxymoron.
Demoniseerder!
Ja doei.
pi_181293602
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
Een poging om links te rédden

Nog even over dat Vrij Links.
Prima geluiden op links, maar zo'n manifest haalt niet zo heel veel uit, ben ik bang. Dat wordt weer vergeten omdat links wordt geregeerd door de waan van de dag en de verontwaardiging van de kosmopolitische stadsbewoners. Die blijven de agenda van links bepalen omdat zij de middelen hebben om het hardst te roepen en maar al te graag worden uitgelicht door de media. Die media die het stempel "links" krijgen, niet omdat ze linkse sympathieën hebben, maar omdat ze steeds weer podium bieden aan een verontwaardigde grachtenpandbewoner die zich druk maakt om het wel en wee van minderheden, zonder die minderheden zelf te vragen wat ze er nu van vinden. #ophef op Twitter is vrijwel altijd afkomstig van linkse mensen uit de Randstad, ze kapen de agenda op links en ik weet niet hoe we er van af moeten komen.

Het is tekenend dat zeer linkse partijen het alleen nog in stedelijke gebieden goed doen. Ik ben pessimistisch over Vrij Links, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar omdat het alleen maar de symptomen van het dogmatische linksdenken uit de stadscentra aan de oppervlakte legt zonder er echt een remedie voor te vinden.
pi_181293733
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Prima geluiden op links, maar zo'n manifest haalt niet zo heel veel uit, ben ik bang. Dat wordt weer vergeten omdat links wordt geregeerd door de waan van de dag en de verontwaardiging van de kosmopolitische stadsbewoners. Die blijven de agenda van links bepalen omdat zij de middelen hebben om het hardst te roepen en maar al te graag worden uitgelicht door de media. Die media die het stempel "links" krijgen, niet omdat ze linkse sympathieën hebben, maar omdat ze steeds weer podium bieden aan een verontwaardigde grachtenpandbewoner die zich druk maakt om het wel en wee van minderheden, zonder die minderheden zelf te vragen wat ze er nu van vinden. #ophef op Twitter is vrijwel altijd afkomstig van linkse mensen uit de Randstad, ze kapen de agenda op links en ik weet niet hoe we er van af moeten komen.

Het is tekenend dat zeer linkse partijen het alleen nog in stedelijke gebieden goed doen. Ik ben pessimistisch over Vrij Links, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar omdat het alleen maar de symptomen van het dogmatische linksdenken uit de stadscentra aan de oppervlakte legt zonder er echt een remedie voor te vinden.
Nou, ik vind het eigenlijk al heel wat dat er aan die kant weer eens wat gebeurt. De PvdA is niets meer, zowel wat betreft omvang als wat betreft inhoud, de SP zit vast waar ze zitten, GroenLinks lijkt het momentum te hebben, maar gaat dan weer doodleuk een verbond aan met het radicaal conservatieve NIDA...

Dus ja, ik ben wel blij met dit soort initiatieven.
pi_181293754
FOK! anno nu:

Juichen en grapjes maken wanneer 200 vluchtelingen verdrinken in de Middellandse Zee en je krijgt schouderklopjes en vindt medestanders.

Verklaar dat je het niet bepaald vreselijk vindt wanneer een nazi een baksteen kopt, en je wordt door half NWS aangevallen.

Veelzeggend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181293930
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, ik vind het eigenlijk al heel wat dat er aan die kant weer eens wat gebeurt. De PvdA is niets meer, zowel wat betreft omvang als wat betreft inhoud, de SP zit vast waar ze zitten, GroenLinks lijkt het momentum te hebben, maar gaat dan weer doodleuk een verbond aan met het radicaal conservatieve NIDA...

Dus ja, ik ben wel blij met dit soort initiatieven.
Ja, beter wel doen dan niet, dat ben ik met je eens. Maar zolang zo'n initiatief niet leidt tot een politieke partij waar mensen op kunnen stemmen denk ik dat links te weinig introspectief is om de schuld bij zichzelf te leggen en zichzelf opnieuw uit te vinden. Ik mis een linkse partij die hard uit durft te halen naar conservatisme. Een linkse partij die progressieve waarden met hand en tand verdedigt. Tegen rechtse mafklappers, maar ook tegen conservatieve import.
pi_181293933
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
FOK! anno nu:

Juichen en grapjes maken wanneer 200 vluchtelingen verdrinken in de Middellandse Zee en je krijgt schouderklopjes en vindt medestanders.

Verklaar dat je het niet bepaald vreselijk vindt wanneer een nazi een baksteen kopt, en je wordt door half NWS aangevallen.

Veelzeggend.
Dat is niet vanochtend ineens ontstaan hoor. Dit is al tijden zo en het opiniemengsel wordt er steeds eenzijdiger. Een mix van onwil, onkunde en domme arrogantie heeft dit mogelijk gemaakt.
pi_181293945
Yup.
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:47:38 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_181293985
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Yup.
Weebee moblo *O*
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:48:07 #17
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181293998
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, beter wel doen dan niet, dat ben ik met je eens. Maar zolang zo'n initiatief niet leidt tot een politieke partij waar mensen op kunnen stemmen denk ik dat links te weinig introspectief is om de schuld bij zichzelf te leggen en zichzelf opnieuw uit te vinden. Ik mis een linkse partij die hard uit durft te halen naar conservatisme. Een linkse partij die progressieve waarden met hand en tand verdedigt. Tegen rechtse mafklappers, maar ook tegen conservatieve import.
Wat ook niet echt meehelpt is dat 'links' verre van een eenheid is. Men is aan die zijde van het spectrum veel te veel bezig om elkaar de morele maat te nemen, waardoor er nauwelijks een sterk links blok kan ontstaan. En daar komt dan nog bij dat op dit moment eigenlijk alleen je vluchtelingenstandpunt bepaalt of je links of rechts bent, daar moesten we ook maar weer eens vanaf. Er is meer op de wereld.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181294030
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

werd geping'ed !

Hoe staat het leven?
Goed! Beetje werken, handvol vee, af en toe naar Spanje. Grootste belevenissen zijn wel het kopen van een nieuwe auto en aanhangwagen :+
't Is een Subaru Forrester turbo geworden, van maar liefst 17 jaar oud :D.

Ik zag van jouw hand iets over huizen? Tijdje terug wou je eigenlijk wel verhuizen maar het kwam qua timing toen niet uit, meen ik me te herinneren. Alles nu anders?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294074
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat ook niet echt meehelpt is dat 'links' verre van een eenheid is. Men is aan die zijde van het spectrum veel te veel bezig om elkaar de morele maat te nemen, waardoor er nauwelijks een sterk links blok kan ontstaan. En daar komt dan nog bij dat op dit moment eigenlijk alleen je vluchtelingenstandpunt bepaalt of je links of rechts bent, daar moesten we ook maar weer eens vanaf. Er is meer op de wereld.
Nou ja , sociale zekerheid is ook nog een sterk puntje. Afschaffen van zo ongeveer alle uitkeringen onder het motto zelfredzaamheid vs. erkennen dat de samenleving niet toestaat dat iedereen zelfredzaam is.
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:52:35 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181294104
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja , sociale zekerheid is ook nog een sterk puntje. Afschaffen van zo ongeveer alle uitkeringen onder het motto zelfredzaamheid vs. erkennen dat de samenleving niet toestaat dat iedereen zelfredzaam is.
Ja, over dergelijke thema's zou het dus veel meer moeten gaan. Maar dat sneeuwt helemaal onder.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181294127
Het idee dat sommige zaken in handen van de staat beter af zijn, is voorlopig nog niet weer salonfähig. 't Is als altijd overal, de boel moet eerst ineenstorten voordat er ruimte is voor een nieuw plan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294142
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja , sociale zekerheid is ook nog een sterk puntje. Afschaffen van zo ongeveer alle uitkeringen onder het motto zelfredzaamheid vs. erkennen dat de samenleving niet toestaat dat iedereen zelfredzaam is.
Waarom dit inderdaad niet het thema is begrijp ik niet. Waarom gaat links niet gewoon over het willen zorgen voor elkaar en voor onze omgeving, in alle vrijheid? Waarom gaat het debat veel te vaak over moraliteit?
pi_181294151
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed! Beetje werken, handvol vee, af en toe naar Spanje. Grootste belevenissen zijn wel het kopen van een nieuwe auto en aanhangwagen :+
't Is een Subaru Forrester turbo geworden, van maar liefst 17 jaar oud :D.

Ik zag van jouw hand iets over huizen? Tijdje terug wou je eigenlijk wel verhuizen maar het kwam qua timing toen niet uit, meen ik me te herinneren. Alles nu anders?
Da's een leuke oto! Nu met die hitte niet naar Spanje neem ik aan? Of moet er desondanks af en toe gelandbouwd worden?

En ja, zijn middenin een dramaverkoop. :') maar hadden een huis gezien dat echt alles had wat we wilden en wensten. Hopelijk snel goed nieuws en een overdrachtsdatum. :o
Ja doei.
pi_181294167
Oh, en de controlecontroleconyrolemode is ook nog lang niet over. Zolang men vindt dat onder elke fraudeur bést goeden mogen lijden, gaan we zorg en zekerheid niet betaalbaar op orde krijgen. Maar het idee de controle gewoon lós te laten is links en rechts onverkoopbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294170
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom dit inderdaad niet het thema is begrijp ik niet. Waarom gaat links niet gewoon over het willen zorgen voor elkaar en voor onze omgeving, in alle vrijheid? Waarom gaat het debat veel te vaak over moraliteit?
voor anderen opkomen en zorgen is negatief tegenwoordig....
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:57:01 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181294173
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat ook niet echt meehelpt is dat 'links' verre van een eenheid is. Men is aan die zijde van het spectrum veel te veel bezig om elkaar de morele maat te nemen, waardoor er nauwelijks een sterk links blok kan ontstaan. En daar komt dan nog bij dat op dit moment eigenlijk alleen je vluchtelingenstandpunt bepaalt of je links of rechts bent, daar moesten we ook maar weer eens vanaf. Er is meer op de wereld.
Je wordt dan ook al als (extreem) links weggezet als je het (extreem) rechtse gedachtengoed dat zij ondersteunen/goedpraten niet acceptabel vindt.

Dus nee, ik kan geen eenheid op links vinden waar ik me bij kan aansluiten omdat ik absoluut niet links ben, maar omdat er toch een greintje medemenselijkheid en een flinke portie afkeer van xenofobie bij zit zal rechts dat anders zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181294177
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:56 schreef sigme het volgende:
Oh, en de controlecontroleconyrolemode is ook nog lang niet over. Zolang men vindt dat onder elke fraudeur bést goeden mogen lijden, gaan we zorg en zekerheid niet betaalbaar op orde krijgen. Maar het idee de controle gewoon lós te laten is links en rechts onverkoopbaar.
Het basisinkomen bedoel je?
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:58:08 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181294188
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

voor anderen opkomen en zorgen is negatief tegenwoordig....
Nee hoor, maar voor anderen opkomen en zorgen kan prima zonder dat er 12 ambtenaren tussen zitten die bepalen hoe jij dat moet doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181294198
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Da's een leuke oto! Nu met die hitte niet naar Spanje neem ik aan? Of moet er desondanks af en toe gelandbouwd worden?

En ja, zijn middenin een dramaverkoop. :') maar hadden een huis gezien dat echt alles had wat we wilden en wensten. Hopelijk snel goed nieuws en een overdrachtsdatum. :o
Spanje, mét honden mee (daar moesten we een nieuwe auto voor tenslotte), staat gepland voor November.

Droomhuis en binnenkort nieuws & overdracht klinkt nog niet erg dramatisch..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294218
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het basisinkomen bedoel je?
Nee, ik bedoel het veel algemener.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:03:18 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181294295
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:56 schreef sigme het volgende:
Oh, en de controlecontroleconyrolemode is ook nog lang niet over. Zolang men vindt dat onder elke fraudeur bést goeden mogen lijden, gaan we zorg en zekerheid niet betaalbaar op orde krijgen. Maar het idee de controle gewoon lós te laten is links en rechts onverkoopbaar.
Maar als die toeslagenfraudeur dan een blanke Hollander is dan vinden ze het allemaal niet zo erg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181294510
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als die toeslagenfraudeur dan een blanke Hollander is dan vinden ze het allemaal niet zo erg.
Het is vooral minder erg als het gaat om groot geld. Een kleine krabber die voor een tientje de soos de waarheid een beetje verdraaid mag persoonlijk falliet en alle rechten afgenomen. Een bankier die de boek flest is al genoeg gestraft met alle publiciteit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:14:49 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_181294536
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:53 schreef sigme het volgende:
Het idee dat sommige zaken in handen van de staat beter af zijn, is voorlopig nog niet weer salonfähig. 't Is als altijd overal, de boel moet eerst ineenstorten voordat er ruimte is voor een nieuw plan.
Infrastructuur hoort wat mij betreft in handen van de staat, zowel voor verkeer als voor energie.
pi_181294562
De Hond is ook weer terug van vakantie.

Nog maar 15% steunt de afschaffing van de dividendbelasting.
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:17:22 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181294576
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is vooral minder erg als het gaat om groot geld. Een kleine krabber die voor een tientje de soos de waarheid een beetje verdraaid mag persoonlijk falliet en alle rechten afgenomen. Een bankier die de boek flest is al genoeg gestraft met alle publiciteit.
Dat lijkt vooral de manier te zijn waarop de overheid het aanpakt.
Maar een toeslagenfradeur die werkt en daarnaast nog een flink bedrag zwart verdient is niet erg, want dat geld gaat dan iig niet naar een bijstandsuitkering voor een buitenlander...

Ik las dit pas bijna letterlijk in een topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 19 augustus 2018 @ 11:22:18 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181294661
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vredelievende neonazi's als extreem rechts afdoen is dan ook gewoon fascisme.
Hey, moblo! Hoe gaat het?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:25:13 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_181294702
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:16 schreef Jigzoz het volgende:
De Hond is ook weer terug van vakantie.

Nog maar 15% steunt de afschaffing van de dividendbelasting.
Mooi.
  Moderator zondag 19 augustus 2018 @ 11:25:14 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181294704
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom dit inderdaad niet het thema is begrijp ik niet. Waarom gaat links niet gewoon over het willen zorgen voor elkaar en voor onze omgeving, in alle vrijheid? Waarom gaat het debat veel te vaak over moraliteit?
Omdat je anders "wegkijkt van de eckte problemen!". Lees allochtonen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181294776
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Mooi.
Wat is er mooi aan dat 85% geschoffeerd gaat worden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294787
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Spanje, mét honden mee (daar moesten we een nieuwe auto voor tenslotte), staat gepland voor November.

Droomhuis en binnenkort nieuws & overdracht klinkt nog niet erg dramatisch..
meh, het is nog niet 100% zeker en zijn heel veel geld kwijtgeraakt :') maargoed, hopelijk deze week goed nieuws voor de verandering!

En November klinkt goed!
Ja doei.
  Moderator zondag 19 augustus 2018 @ 11:30:00 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181294802
quote:
3s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er mooi aan dat 85% geschoffeerd gaat worden?
Dat bedoelde remlof niet, vermoed ik
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181294811
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt vooral de manier te zijn waarop de overheid het aanpakt.
Maar een toeslagenfradeur die werkt en daarnaast nog een flink bedrag zwart verdient is niet erg, want dat geld gaat dan iig niet naar een bijstandsuitkering voor een buitenlander...

Ik las dit pas bijna letterlijk in een topic.
Ja, daar heb je wel een punt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181294849
quote:
3s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er mooi aan dat 85% geschoffeerd gaat worden?
En dat 31% van de mensen die D66 stemden dat weer gaan doen als dit plan doorgaat.
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:33:12 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_181294866
quote:
3s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er mooi aan dat 85% geschoffeerd gaat worden?
Het zou schofterig zijn als Nederland de dividendbelasting zou afschaffen terwijl onze buurlanden die wel gewoon handhaven.
Het afschaffen past ook niet in het Rijnlandse economische denken en die kant moeten we wat mij betreft toch steeds meer op nu we van de Britten af zijn.
pi_181295487
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Het zou schofterig zijn als Nederland de dividendbelasting zou afschaffen terwijl onze buurlanden die wel gewoon handhaven.
Het afschaffen past ook niet in het Rijnlandse economische denken en die kant moeten we wat mij betreft toch steeds meer op nu we van de Britten af zijn.
Je gaat je gelijk pas krijgen als 't allang niet meer hoeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181295549
Sorry dat ik alwéér over incels begin, maar ik blijf het een intrigerende subcultuur vinden.

Stel dat je er zo eentje bent. Je wil dolgraag een relatie, meer dan wat dan ook, maar het lukt niet. Wat ik dan met enige moeite nog wel kan begrijpen is een vorm van jaloezie richting mannen die wél een relatie hebben. Wat ik me maar niet voor kan stellen, is die vrouwenhaat die ze zo ongeveer allemaal hebben. Als je heel, heel erg graag een vriendin wil, maar het lukt niet, dan gebeurt toch juist het omgekeerde? Dan ga je vrouwen toch juist tot in het extreme idealiseren?

Waar zit mijn denkfout?
pi_181295562
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
FOK! anno nu:

Juichen en grapjes maken wanneer 200 vluchtelingen verdrinken in de Middellandse Zee en je krijgt schouderklopjes en vindt medestanders.

Verklaar dat je het niet bepaald vreselijk vindt wanneer een nazi een baksteen kopt, en je wordt door half NWS aangevallen.

Veelzeggend.
Het is een vreemde tendens. Users die dag in dag uit opteren om schepen met vluchtelingen lek te schieten, moslims willen deporteren, hopen dat bijltjesdag aanbreekt voor de slinkse elite, Europa willen zuiveren van de de Islam waarbij geweld niet geschuwd hoeft te worden, gaan huilen omdat je niet tolerant bent naar neonazis omdat deze mensen toch ook het democratisch recht hebben om hun mening te uiten dat ze een regime aanhangen die 6 miljoen joden hebben vergast. Daarnaast dan ook nog eens verontwaardigd doen over dat ze een steen naar hun kop krijgen terwijl ze dag in, dag uit zelf oproepen tot geweld tegen andere groepen :') 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 12:15:03 ]
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:17:30 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181295603
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Het is een vreemde tendens. Users die dag in dag uit opteren om schepen met vluchtelingen lek te schieten, moslims willen deporteren, hopen dat bijltjesdag aanbreekt voor de slinkse elite, Europa willen zuiveren van de de Islam waarbij geweld niet geschuwd hoeft te worden, gaan huilen omdat je niet tolerant bent naar neonazis omdat deze mensen toch ook het democratisch recht hebben om hun mening te uiten dat ze een regime aanhangen die 6 miljoen joden hebben vergast. Daarnaast dan ook nog eens verontwaardigd doen over dat ze een steen naar hun kop krijgen terwijl ze dag in, dag uit zelf oproepen tot geweld tegen andere groepen :') 8)7
Ben wel benieuwd wat ze er van vinden als neo-nazi's een vreedzame pro-IS betoging gaan aanvallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181295616
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat ze er van vinden als neo-nazi's een vreedzame pro-IS betoging gaan aanvallen.
Wacht. Er wás toch een keer zoiets gebeurd?
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:18:20 #50
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181295617
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat ze er van vinden als neo-nazi's een vreedzame pro-IS betoging gaan aanvallen.
Ik niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:18:26 #51
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181295622
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
Sorry dat ik alwéér over incels begin, maar ik blijf het een intrigerende subcultuur vinden.

Stel dat je er zo eentje bent. Je wil dolgraag een relatie, meer dan wat dan ook, maar het lukt niet. Wat ik dan met enige moeite nog wel kan begrijpen is een vorm van jaloezie richting mannen die wél een relatie hebben. Wat ik me maar niet voor kan stellen, is die vrouwenhaat die ze zo ongeveer allemaal hebben. Als je heel, heel erg graag een vriendin wil, maar het lukt niet, dan gebeurt toch juist het omgekeerde? Dan ga je vrouwen toch juist tot in het extreme idealiseren?

Waar zit mijn denkfout?
Zoals je het zegt: het is een subcultuur. Mensen haten vrouwen omdat andere mensen waar ze zich mee associëren dat ook doen.
pi_181295624
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
Sorry dat ik alwéér over incels begin, maar ik blijf het een intrigerende subcultuur vinden.

Stel dat je er zo eentje bent. Je wil dolgraag een relatie, meer dan wat dan ook, maar het lukt niet. Wat ik dan met enige moeite nog wel kan begrijpen is een vorm van jaloezie richting mannen die wél een relatie hebben. Wat ik me maar niet voor kan stellen, is die vrouwenhaat die ze zo ongeveer allemaal hebben. Als je heel, heel erg graag een vriendin wil, maar het lukt niet, dan gebeurt toch juist het omgekeerde? Dan ga je vrouwen toch juist tot in het extreme idealiseren?

Waar zit mijn denkfout?
Omdat ze waarschijnlijk van mening zijn dat het niet aan hen zou kunnen liggen dat geen vrouw geïnteresseerd is en vrouwen onrealistische eisen stellen aan mannen. Als je gaat idealiseren stel je je onderdanig op terwijl ze zich juist boven de vrouw vinden staan.
pi_181295639
Ondertussen repareer ik mijn wasmand.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181295696
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:18 schreef Tem het volgende:

[..]

Omdat ze waarschijnlijk van mening zijn dat het niet aan hen zou kunnen liggen dat geen vrouw geïnteresseerd is en vrouwen onrealistische eisen stellen aan mannen. Als je gaat idealiseren stel je je onderdanig op terwijl ze zich juist boven de vrouw vinden staan.
Dus het is een soort psychische overlevingstactiek? Dat volg ik wel, denk ik.
pi_181295705
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat ze er van vinden als neo-nazi's een vreedzame pro-IS betoging gaan aanvallen.
Beetje juichen denk ik.
pi_181295780
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:19 schreef sigme het volgende:
Ondertussen repareer ik mijn wasmand. [ afbeelding ]
incels zijn basket cases. Inderdaad.
Ja doei.
pi_181295792
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus het is een soort psychische overlevingstactiek? Dat volg ik wel, denk ik.
Zoiets, je beter voelen dan je bent waarbij onrealistische eisen worden gesteld. Zo'n dikke puisterige eigenkazer die vindt dat hij heus wel een Hollands next top model in bed kan krijgen en als dat niet lukt zal het wel een kutwijf zijn. Wanneer je daarin wordt bevestigd door je soortgenoten op 4Chan ga je het nog geloven ook natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 12:29:54 ]
pi_181295794
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Beetje juichen denk ik.
sowieso dat 'ja, nee, een vreedzame IS betoging zou ik ook prima vinden'. Uh huh. Sure. :')
Ja doei.
pi_181295805
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sowieso dat 'ja, nee, een vreedzame IS betoging zou ik ook prima vinden'. Uh huh. Sure. :')
Inderdaad, maak dat de kat wijs zeg.
pi_181295840
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Zoiets, je beter voelen dan je bent waarbij onrealistische eisen worden gesteld. Zo'n dikke puisterige eigenkazer die vind dat hij heus wel een Hollands next top model in bed kan krijgen en als dat niet lukt zal het wel een kutwijf zijn. Wanneer je daarin wordt bevestigd door je soortgenoten op 4Chan ga je het nog geloven ook natuurlijk.
Maar dat doet vermoeden dat die vrouwenhaat geen gevolg is van dat alleenstaand blijven, maar iets dat voortkomt uit het overschatten van je eigen kansen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 12:39:17 ]
pi_181295954
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar dat doet vermoeden dat die vrouwenhaat geen gevolg is van dat alleenstaand blijven, maar iets dat voorkomt uit het overschatten van je eigen kansen.
Als jij altijd in de verkeerde vijver aan het vissen bent sla je nooit wat aan de haak. Het één is dan het gevolg van het ander. Denk dat het voornamelijk voorkomt uit een onrealistisch zelfbeeld.
pi_181295965
Alle vrouwen zijn toch sowieso kuthoeren.
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:39:16 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181295990
quote:
19s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Alle vrouwen zijn toch sowieso kuthoeren.
Even quoten voor later gebruik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181296021
quote:
19s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Alle vrouwen zijn toch sowieso kuthoeren.
Wat doe jij uit de keuken, vrouwmens?
pi_181296026
Ja,ik denk, ik channel even wat eckte FOK! Anno 2018. Zijn allemaal extreem linkse feminazis die verkracht worden door een vluchteling als het summum van sjw-heid zien, en er daarom zoveel mogelijk van binnenlaten zodat de kans dat ze er echt bij horen groter wordt.
Ja doei.
pi_181296065
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ja,ik denk, ik channel even wat eckte FOK! Anno 2018. Zijn allemaal extreem linkse feminazis die verkracht worden door een vluchteling als het summum van sjw-heid zien, en er daarom zoveel mogelijk van binnenlaten zodat de kans dat ze er echt bij horen groter wordt.
Nah, ik heb gewoon een hoofddoekfetisj.
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:43:47 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296067
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Beetje juichen denk ik.
Dan is het dus wel okay als er met grof geweld op een vreedzame demonstratie gereageerd wordt?
Goh.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296090
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

incels zijn basket cases. Inderdaad.
Ik dacht meer dat ik een ideale vrouw was, de wasmand te repareren :') Het ding is ouder dan ik!

Het is ook niet mijn eerste reparatie er aan. Nu kan ie er weer een paar jaar tegen, hoop ik.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181296098
Vredelievende nazi's en ISIS terroristen
Ja doei.
pi_181296112
Grappig dat de term is begonnen door een vrouw die een hulpgroep startte voor mensen die onvrijwillig geen relatie hadden. Sneue is wel dat het nu alleen maar mannen zijn in de subcultuur zoals die nu is. Je ziet volgens mij geen groepen vrouwelijk incels die beetje online georganiseerd mannen haten.

Naja, misschien op Opzij.nl 8-)
pi_181296122
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ja,ik denk, ik channel even wat eckte FOK! Anno 2018. Zijn allemaal extreem linkse feminazis die verkracht worden door een vluchteling als het summum van sjw-heid zien, en er daarom zoveel mogelijk van binnenlaten zodat de kans dat ze er echt bij horen groter wordt.
Binnenlaten :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:47:20 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296140
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik dacht meer dat ik een ideale vrouw was, de wasmand te repareren :') Het ding is ouder dan ik!

Het is ook niet mijn eerste reparatie er aan. Nu kan ie er weer een paar jaar tegen, hoop ik.

[ afbeelding ]
Wow.
Als mijn wasmand kapot is ga ik gewoon bij Ikea een nieuwe halen.

Nu snap ik waarom jij 3 huizen hebt en ik 1, ik ben niet zuinig genoeg :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296147
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het dus wel okay als er met grof geweld op een vreedzame demonstratie gereageerd wordt?
Goh.
Ik zou er niet verrast over zijn. Jij wel?
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:47:52 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181296152
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:46 schreef Tem het volgende:
Grappig dat de term is begonnen door een vrouw die een hulpgroep startte voor mensen die onvrijwillig geen relatie hadden. Sneue is wel dat het nu alleen maar mannen zijn in de subcultuur zoals die nu is. Je ziet volgens mij geen groepen vrouwelijk incels die beetje online georganiseerd mannen haten.

Naja, misschien op Opzij.nl 8-)
Als je als minder aantrekkelijke vrouw daarentegen een beetje random mannen aanspreekt in de kroeg, lig je er zo met een of meer in bed :P

Zeker in bijv. Delft.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:47:57 #75
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181296153
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Binnenlaten :D
Gaan halen is inderdaad een betere omschrijving.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181296169
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Binnenlaten :D
huuhuuu!
Ja doei.
pi_181296177
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je als minder aantrekkelijke vrouw daarentegen een beetje random mannen aanspreekt in de kroeg, lig je er zo met een of meer in bed :P

Zeker in bijv. Delft.
Dat komt omdat mannen uiteindelijk hopeloze treurige wezens zijn.
pi_181296215
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen uiteindelijk hopeloze treurige wezens zijn.
Daarom is het vet stom om homo te zijn. Die mannen zouden beter moeten weten.
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:52:32 #79
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181296219
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen uiteindelijk hopeloze treurige wezens zijn.
Wandelende lullen, allemaal :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:52:48 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296226
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:47 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik zou er niet verrast over zijn. Jij wel?
Nee ik ook niet, maar in dat topic zitten ze te doen alsof het vreedzaam zijn van de demonstratie het punt is, ongeacht se herkomst of de signatuur en het doel van de demonstratie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296267
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar in dat topic zitten ze te doen alsof het vreedzaam zijn van de demonstratie het punt is, ongeacht se herkomst of de signatuur en het doel van de demonstratie.
Mwoah, dat zijn dezelfden die woest schreeuwen over demonisering, wegzetten als ditdatzuszo, monddood maken en dat soort zelfmedelijdende termen waaruit moet blijken dat weerwoord tegen rechtsextremisme absoluut niet de bedoeling is.
pi_181296274
Vreedzaam roepen om ethnic cleansing en het goedpraten van genocide. Niets mis mee. O+
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:01:51 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296367
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vreedzaam roepen om ethnic cleansing en het goedpraten van genocide. Niets mis mee. O+
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296456
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, dat zijn dezelfden die woest schreeuwen over demonisering, wegzetten als ditdatzuszo, monddood maken en dat soort zelfmedelijdende termen waaruit moet blijken dat weerwoord tegen rechtsextremisme absoluut niet de bedoeling is.
Er is een tijd geweest dat rechts-extremisten werden genegeerd of in fatsoenlijke woorden werden afgewezen door de progressieve hoek in de hoop dat het dan wel weg zou gaan. In die tijd konden ze lekker doorgaan met intimideren, polariseren, grote smoel opzetten en mensen proberen angst aan te jagen. Die tijd is alleen een beetje voorbij en nu gaat men huilen dat ze wel eens een grote smoel terug kunnen krijgen wanneer ze met verderfelijke onzin aan komen zetten.
pi_181296493
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je als minder aantrekkelijke vrouw daarentegen een beetje random mannen aanspreekt in de kroeg, lig je er zo met een of meer in bed :P

Zeker in bijv. Delft.
Delft heeft inderdaad een groot mannenoverschot in de leeftijd 20-25 jaar, volgens Het Parool. Op het platteland kent men ook een mannenoverschot, maar daar is men vaker sociaal-conservatiever dan in b.v. Amsterdam.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:09:43 #87
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181296543
Holmaatje is dacht ik één woord.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:10:18 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296553
quote:
Lekkere dubbele standaard weer, hier kom je niet weg met zo'n TT.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296561
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekkere dubbele standaard weer, hier kom je niet weg met zo'n TT.
_O-
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:11:32 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296586
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:09 schreef Tem het volgende:
Holmaatje is dacht ik één woord.
Niveautje daar...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:11:44 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_181296589
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Er is een tijd geweest dat rechts-extremisten werden genegeerd of in fatsoenlijke woorden werden afgewezen door de progressieve hoek in de hoop dat het dan wel weg zou gaan. In die tijd konden ze lekker doorgaan met intimideren, polariseren, grote smoel opzetten en mensen proberen angst aan te jagen. Die tijd is alleen een beetje voorbij en nu gaat men huilen dat ze wel eens een grote smoel terug kunnen krijgen wanneer ze met verderfelijke onzin aan komen zetten.
Ik heb een tijd terug bewust de beslissing genomen om domrecht en extreemrechs gewoon dzelfde grote bek terug te geven die ze zelf altjd al opzetten. En ik ben niet de enige zie ik.

De tijd van begrijpend luisteren naar dat tuig is echt voorbij. Van mij mogen ze nu allemaal opzouten.
pi_181296594
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekkere dubbele standaard weer, hier kom je niet weg met zo'n TT.
Verscherpt toezicht in verband met het herhaaldelijk signaleren van antirechtsextremisme.
pi_181296616
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb een tijd terug bewust de beslissing genomen om domrecht en extreemrechs gewoon dzelfde grote bek terug te geven die ze zelf altjd al opzetten. En ik ben niet de enige zie ik.

Heb ik ook een tijdje gedaan. Honderd notes verder en het maakte verder geen fuck uit.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:13:39 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181296635
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verscherpt toezicht in verband met het herhaaldelijk signaleren van antirechtsextremisme.
Antirechtsextemisme... die is mooi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181296697
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar dat doet vermoeden dat die vrouwenhaat geen gevolg is van dat alleenstaand blijven, maar iets dat voortkomt uit het overschatten van je eigen kansen.
Je hoort ook vaak dat ze vinden dat ze zelf aardig zijn en dat vrouwen alleen maar voor asociale sportschooltypes gaan, met de cynische ondertoon dat die vrouwen later wel zullen merken dat ze een verkeerde keuze gemaakt hebben.
pi_181296724
UTO :')
Ja doei.
pi_181296751
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Je hoort ook vaak dat ze vinden dat ze zelf aardig zijn en dat vrouwen alleen maar voor asociale sportschooltypes gaan, met de cynische ondertoon dat die vrouwen later wel zullen merken dat ze een verkeerde keuze gemaakt hebben.
Terwijl ik van vrouwen vrijwel altijd hoor dat ze absoluut niet op van die sportschooltypes vallen.

Nou ja, misschien is dat wel gewoon alleen om mij gerust te stellen. Hehehehehe....
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:22:36 #99
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181296805
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Je hoort ook vaak dat ze vinden dat ze zelf aardig zijn en dat vrouwen alleen maar voor asociale sportschooltypes gaan, met de cynische ondertoon dat die vrouwen later wel zullen merken dat ze een verkeerde keuze gemaakt hebben.
Ze gaan eerder voor noeste havenarbeiders als Tem.
pi_181296984
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Terwijl ik van vrouwen vrijwel altijd hoor dat ze absoluut niet op van die sportschooltypes vallen.

Nou ja, misschien is dat wel gewoon alleen om mij gerust te stellen. Hehehehehe....
Tja... ik heb ook niet alle antwoorden.

Ik heb wel gehoord dat mijn vriendin het zo galant vond hoe ik bij onze eerste ontmoeting de deur voor haar open hield - en de deur daarbij in het gezicht van een andere man duwde :D
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:31:24 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_181296997
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijdje gedaan. Honderd notes verder en het maakte verder geen fuck uit.
Het lucht mij echt enorm op om dat domme hersenloze utig eindeleljk als zodanig te benoemen.

Zit nu bijna op de 500 notes, dat waren er zo’n 50 toen ik de crew verliet :D
pi_181297022
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Het lucht mij echt enorm op om dat domme hersenloze utig eindeleljk als zodanig te benoemen.

Zit nu bijna op de 500 noetes, dat waren er zo’n 50 toen ik de crew verliet :D
Dat komt niet omdat je ineens zuur bent, maar omdat je eindelijk voor de schermen mag zeggen wat je eigenlijk al die tijd achter de schermen ook al zei en deed.
Ja doei.
pi_181297041
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Het lucht mij echt enorm op om dat domme hersenloze utig eindeleljk als zodanig te benoemen.

Zit nu bijna op de 500 notes, dat waren er zo’n 50 toen ik de crew verliet :D
Hmja, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar onder aan de streep maakte het niks uit. Je krijgt een note, een ban, of wat dan ook en die extremistische meuk staat er nog steeds.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:35:15 #104
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181297077
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar onder aan de streep maakte het niks uit. Je krijgt een note, een ban, of wat dan ook en die extremistische meuk staat er nog steeds.
Met als gevolg dat de niet-extremisten het een voor een opgeven om nog te posten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181297103
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat de niet-extremisten het een voor een opgeven om nog te posten.
En uiteindelijk zit iedereen in een echokamer z’n eigen bubbel na te praten.
pi_181297122
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat de niet-extremisten het een voor een opgeven om nog te posten.
*Zelfcensuur.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 13:40:06 ]
pi_181297146
Dit is natuurlijk ook wel allemaal op het randje dit...
Ja doei.
pi_181297159
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:36 schreef Igen het volgende:

[..]

En uiteindelijk zit iedereen in een echokamer z’n eigen bubbel na te praten.
Welnee. Dat ieder-zijn-eigen-bubbelgedoe is echt onzin. Als je in politieke zin over bubbels wil praten zou je hoogstens kunnen zeggen dat er binnen het hele spectrum een paar bubbels bestaan, maar de grote massa bevindt zich gewoon in de grote poel.
pi_181297162
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen uiteindelijk hopeloze treurige wezens zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181297169
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is natuurlijk ook wel allemaal op het randje dit...
O ja. Kak.
pi_181297204
Snel, ander onderwerp.
pi_181297209
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welnee. Dat ieder-zijn-eigen-bubbelgedoe is echt onzin. Als je in politieke zin over bubbels wil praten zou je hoogstens kunnen zeggen dat er binnen het hele spectrum een paar bubbels bestaan, maar de grote massa bevindt zich gewoon in de grote poel.
De grote massa leest hooguit de krant en zit niet op een discussieforum, denk ik.
pi_181297233
Auto van Jenson Button is een beetje stuk aan het gaan.
pi_181297237


:)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181297260
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:42 schreef Igen het volgende:

[..]

De grote massa leest hooguit de krant en zit niet op een discussieforum, denk ik.
Precies. Paar kennissen die GroenLinks stemmen, buurman die na vijf biertjes begint te klagen over buitenlanders, baas die zweert bij de VVD, noem maar op.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:49:49 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_181297336
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
Snel, ander onderwerp.


We zijn nu even ten noorden van Venetië op de eerste etappe van onze Balkanroadtrip. Vriendin heeft vanaf Milaan gereden, ik neem zo het stuur over voor de rest van de trip van vandaag, via Udine naar het meer van Bled, rechtsboven op het kaartje.
pi_181297351
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We zijn nu even ten noorden van Venetië op de eerste etappe van onze Balkanroadtrip. Vriendin heeft vanaf Milaan gereden, ik neem zo het stuur over voor de rest van de trip, via Udine naar het meer van Bled, rechtsboven op het kaartje.
Oe. Lekker bezig!
pi_181297365
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We zijn nu even ten noorden van Venetië op de eerste etappe van onze Balkanroadtrip. Vriendin heeft vanaf Milaan gereden, ik neem zo het stuur over voor de rest van de trip van vandaag, via Udine naar het meer van Bled, rechtsboven op het kaartje.
Nice O+
Ja doei.
pi_181297382
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nice O+
Nee, dat is echt de andere kant op.
pi_181297399
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat is echt de andere kant op.
-1 voorspelbaar 8-)
Ja doei.
pi_181297415
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

-1 voorspelbaar 8-)
Maar ook eigenlijk niet te voorkomen.
pi_181297480


Hebben we ze afgeschud?
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:58:16 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_181297510
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat is echt de andere kant op.
Het oorspronkelijke plan was inderdaad een roadtrip via de Cote d’Azur en de Costa Brava naar Portugal, maar dat duurt te lang en is te duur en te warm :P
pi_181297788
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:56 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben we ze afgeschud?
Ik ga maar weer even wat nuttigers doen voor het geval dat.
Ja doei.
pi_181298234
Het tergende van LMP2 is dat je dus twee prima coureurs hebt in op zich een prima auto, maar dat dat eigenlijk niet zo gek veel uitmaakt omdat ook de Jumbo-baas moet rijden en die is er zachtst gezegd niet heel goed in.
pi_181298244
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 02:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Woonachtig in Utrecht tegenwoordig?
Yup.
pi_181298661
'In dit land - hoe gaaf we ook zijn - hebben we nog steeds te maken net discriminatie en uitsluiting'

Gaaf :') wat een achterlijke turbotaal voor een MP.
pi_181298708
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:47 schreef Tem het volgende:
'In dit land - hoe gaaf we ook zijn - hebben we nog steeds te maken net discriminatie en uitsluiting'

Gaaf :') wat een achterlijke turbotaal voor een MP.
Daar maak je niet echt de blits meer mee tegenwoordig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181298786
Gaaf.
Ja doei.
pi_181298824
Zal Stef Blok weer frisse zin hebben om te starten na de verkansie?
pi_181298836
Echt gaaf!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181298878
Is er nog poezennieuws? :)
pi_181299087
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:53 schreef Tem het volgende:
Zal Stef Blok weer frisse zin hebben om te starten na de verkansie?
Tuurlijk. Hij is toch geen luie buitenlander?
pi_181299282
quote:
Ik had hem al doorgekregen. Mooi hè?
pi_181299313
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:11 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik had hem al doorgekregen. Mooi hè?
Die gasten zijn echt goed.
pi_181299378
Maar even serieus over Blok: hoop excuses en zo, verkeerde woorden, besloten bijeenkomst, blabla.

Weken later, alle tijd gehad, zeg nou eens wat je eigenlijk bedoelde in de juiste woorden.
  zondag 19 augustus 2018 @ 15:15:28 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181299403
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die gasten zijn echt goed.
Zou Rutte het ook lezen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181299424
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zou Rutte het ook lezen?
Hij vindt ze vast gaaf.
pi_181299492
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:14 schreef Jigzoz het volgende:
Maar even serieus over Blok: hoop excuses en zo, verkeerde woorden, besloten bijeenkomst, blabla.

Weken later, alle tijd gehad, zeg nou eens wat je eigenlijk bedoelde in de juiste woorden.
Naja, ik vind die excuses bullshit. Hij was helder genoeg in hoe hij erover denkt. Niet geschikt voor die positie in dit kabinet dus.
  zondag 19 augustus 2018 @ 15:20:17 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181299511
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Naja, ik vind die excuses bullshit. Hij was helder genoeg in hoe hij erover denkt. Niet geschikt voor die positie in dit kabinet dus.
Hij betreurt de ophef.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181299539
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Naja, ik vind die excuses bullshit. Hij was helder genoeg in hoe hij erover denkt. Niet geschikt voor die positie in dit kabinet dus.
O, zeker. Maar ik vind dat politici te makkelijk wegkomen met dat soort tactiekjes. Kwam het verkeerd over? Oké, leg maar uit wat je dan wel bedoelde.

Net zoals Baudet met zijn 'ik wil dat Nederland blank blijft'. Vindt hij dat nog steeds? Heeft hij inmiddels een andere mening? Of vindt hij hetzelfde en zegt hij het alleen niet meer?
pi_181299554
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij betreurt de ophef.
Blergh. Dat soort trucjes...
pi_181299765
Apart dat LelijKnap als kvg gewoon verder kan.
pi_181299792
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:34 schreef Tem het volgende:
Apart dat LelijKnap als kvg gewoon verder kan.
Hoe heet ie nu dan?

edit: o, die stomme aap natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 15:38:05 ]
pi_181300697
Ontopic.

Iets te zomers voor het weer, wel lekker verder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181300758
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We zijn nu even ten noorden van Venetië op de eerste etappe van onze Balkanroadtrip. Vriendin heeft vanaf Milaan gereden, ik neem zo het stuur over voor de rest van de trip van vandaag, via Udine naar het meer van Bled, rechtsboven op het kaartje.
Waren er bruggen en/of viaducten daar ook afgesloten nu naar aanleiding van wat er in Genua is gebeurd?
pi_181301120
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:34 schreef Tem het volgende:
Apart dat LelijKnap als kvg gewoon verder kan.
Hij uit ook maar gewoon een mening.
Ja doei.
pi_181301182
quote:
Ik ben geschokt hoeveel mensen vinden `dat die nazi´s een baksteen moeten koppen´. Wie zijn nou de werkelijke fascisten?

Nederland een tolerant land? Laat me niet lachen. Misschien is het toch eens tijd dat de moslims hier orde op zaken komen stellen.
Ja joh, gewoon nazisme toestaan O+
Ja doei.
pi_181301314
En nazi's zijn veel minder erg dan mensen die tegen fascisme zijn.

Het bekende verhaal.
pi_181301324
In Spanje zijn nu meer varkens dan mensen. Dat baart ze daar zorgen.
https://www.theguardian.c(...)humans-pork-industry
Volgens mij kunnen we dan het beste zorgen voor meer mensen die minder geneigd zijn varkens te eten. Meer joden!

Gister heb ik mijn varkjes nog vereeuwigd.
Het zijn luie zwijnen, maar alert op de nadering van (mogelijk voerende) mensen. Slapende varkens fotograferen valt daarom niet mee. Dit alles als verklaring voor de onscherpe foto :@.


Eén moment later zijn ze wakker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181301396
Prima varkjes.
pi_181301469
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:50 schreef sigme het volgende:
In Spanje zijn nu meer varkens dan mensen. Dat baart ze daar zorgen.
https://www.theguardian.c(...)humans-pork-industry
Volgens mij kunnen we dan het beste zorgen voor meer mensen die minder geneigd zijn varkens te eten. Meer joden!

Gister heb ik mijn varkjes nog vereeuwigd.
Het zijn luie zwijnen, maar alert op de nadering van (mogelijk voerende) mensen. Slapende varkens fotograferen valt daarom niet mee. Dit alles als verklaring voor de onscherpe foto :@.
[ afbeelding ]

Eén moment later zijn ze wakker.
[ afbeelding ]
Nawh O+

Heb net maar even hardgelopen. Het was best warm. Had liever een varkje gedaan. Beetje blijven loungen.

Maar dat ga ik dan dus zo maar doen. 8-)
Ja doei.
pi_181301513
RedTRaccoon twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 01:26:38 Marina Amaral's colorizations of black and white photos fascinate me.This specific photo will haunt me.If you want to get lost in more amazing photos, check out @marinamaral2. https://t.co/6jxgJ4ydpC reageer retweet
Voor de geschiedenisliefhebbers. Zouden die klootviolen in NWS ook wel eens mogen zien, als ze bovenstaande dingen zo makkelijk zeggen.
Ja doei.
pi_181301524


Ik heb deze bij de kaas en worst.
pi_181301583
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:58 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze bij de kaas en worst.
Dat klinkt nom.
Ja doei.
pi_181301588
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:58 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze bij de kaas en worst.
Is het wat? Ik ken alleen de Harrie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181301662
MoBlo heeft gewoon nazifobie.
pi_181301667
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat klinkt nom.
Zeker :9
pi_181301704
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is het wat? Ik ken alleen de Harrie.
Ja, wel lekker fris licht biertje. Ik heb ook nog een Karel staan, die is ook wel lekker op zijn tijd.
pi_181301711
Ik had laatst deze:



Erg lekker O+
Ja doei.
pi_181301768
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst deze:

[ afbeelding ]

Erg lekker O+
Ziet er interessant uit :P
pi_181301779
Ik drink deze graag:

pi_181301799
Heb een paar keer per jaar een bierpakket van Beer52.com _O_

Altijd nieuwe interessante biertjes. Meestal lekker, soms wat minder, maar nooit vies!
Ja doei.
pi_181301843
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
Ik drink deze graag:

[ afbeelding ]
Ik probeer ze regelmatig, porters en stouts, maar het kan me helaas niet bekoren -O- ;(
Ja doei.
pi_181301871
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik probeer ze regelmatig, porters en stouts, maar het kan me helaas niet bekoren -O- ;(
Wat mij betreft met afstand de lekkerste soort. Koude koffie met drop.
pi_181301991
Ik vind Porters ook heerlijk, maar ik geloof dat ik daarmee tot een minderheid behoor. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181302027
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:16 schreef Monolith het volgende:
Ik vind Porters ook heerlijk, maar ik geloof dat ik daarmee tot een minderheid behoor. :P
Drink ze zo snel als je kunt en je doet er rustig 45 minuten over om een glas te legen.
pi_181302078
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Drink ze zo snel als je kunt en je doet er rustig 45 minuten over om een glas te legen.
Klopt, heb ze ook het liefst zo stroperig als olie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181302220
Een goed hoppige citrus IPA O+
Ja doei.
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:26:22 #170
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181302240
Gaat het weer over bier?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_181302252
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
IPA O+
Fucking goor.
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:27:53 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181302279
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Fucking goor.
Indian Puke Ale.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_181302317
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Indian Puke Ale.
Exact. Ik snap echt geen moer van die hype.
pi_181302356
Zoveel verschillende smaken en variaties, ik vermaak me prima 8-)
Ja doei.
pi_181302432
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zoveel verschillende smaken en variaties, ik vermaak me prima 8-)
O, smaken verschillen, uiteraard. Maar waarom ineens zoveel mensen van die bitterzure smaak houden...
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:33:24 #176
104871 remlof
Europees federalist
pi_181302458
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:29 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Waren er bruggen en/of viaducten daar ook afgesloten nu naar aanleiding van wat er in Genua is gebeurd?
Nee, geen afgesloten brug gezien. Maar we zijn vooral tunnels gepasseerd onderweg naar Oostenrijk. Nu in Bled, Slovenië en tijd voor bier :9
pi_181302522
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, smaken verschillen, uiteraard. Maar waarom ineens zoveel mensen van die bitterzure smaak houden...
Niet elke IPA is superbitter, of superzuur; er is genoeg variatie, zeker omdat steeds meer kleinere brouwerijen het produceren op hun eigen manier. Zelfde voor stouts en porters en eigenlijk al het andere.

Hebben zelf een IPA gebrouwen een tijdje geleden. Improvised Pale Ale 8-) die was best goed te nachelen, beetje rokerig, qua smaak een beetje tussen een bitter en een dubbel in. Qua percentage ook.

Kan niet wachten tot we verhuisd zijn, dan kan de brouwerij weer open O+
Ja doei.
pi_181302538
Je eigen bier brouwen is wel echt behoorlijk tof. Ik ben jaloers.
pi_181302576
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, smaken verschillen, uiteraard. Maar waarom ineens zoveel mensen van die bitterzure smaak houden...
Hou jij wel van pompelmoes?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181302581
Het is leuk tijdverdrijf, en je hebt best goedkoop bier 8-)

We kunnen zo ongeveer 18 liter bottelen per keer dat we brouwen op dit moment, maar hebben de afgelopen 4 maanden niet gebrouwen ivm vakantie en verhuiszooi: een fermenteervat vol bier vervoeren is niet zo hendig :')
Ja doei.
pi_181302640
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou jij wel van pompelmoes?
Nooit gehad.
pi_181302977
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:26 schreef Euribob het volgende:
Gaat het weer over bier?
We kunnen het ook weer over nazi's hebben.
pi_181303033
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:01:18 #184
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181303176
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:03:38 #185
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181303233
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:16 schreef Monolith het volgende:
Ik vind Porters ook heerlijk, maar ik geloof dat ik daarmee tot een minderheid behoor. :P
Er zijn best goede porters, hoor. Wel iets om even voor te zitten.
pi_181303619
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nooit gehad.
Ook niet onder de naam grapefruit?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181303651
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook niet onder de naam grapefruit?
Ah...

Ja, dan wel. Vond ik niet erg lekker.
pi_181303722
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah...

Ja, dan wel. Vond ik niet erg lekker.
IPA heeft nogal wat van pompelmoes. Ik hou érg van pompelmoes, maar lang niet iedereen doet dat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181303834
Porters _O_
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181303842
En ook voor IPA's, trouwens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181303860
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:23 schreef sigme het volgende:

[..]

IPA heeft nogal wat van pompelmoes. Ik hou érg van pompelmoes, maar lang niet iedereen doet dat
Ik dacht dat pompelmoes en grapefruit twee verschillende vruchten waren.
pi_181303924
Maar IPA's... tsja. Sommige zijn echt lekker, het gros lijkt vooral heel veel op elkaar. Ik denk dat de 'hype' veroorzaakt wordt doordat ze makkelijk en goedkoop om te maken zijn, lekker wegdrinken (vooral in de zomer) en doordat speciaalbier an sich erg in de aandacht staat.

Ik vind het wel jammer dat driekwart van een supermarktschap speciaalbier (wat tegenwoordig wel heel groot is) uit witbier, alcoholvrij en (I)pale ales bestaat.
pi_181304043
Er zijn maar een paar IPA's die ik wel oké vind. En dat zullen onder de IPA adepten waarschijnlijk nogal laffe IPA's zijn. Ben meer van blond en tripel. In de winter vind ik stout en porters ook wel lekker.
pi_181304081
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:35 schreef Tem het volgende:
Er zijn maar een paar IPA's die ik wel oké vind. En dat zullen onder de IPA adepten waarschijnlijk nogal laffe IPA's zijn. Ben meer van blond en tripel. In de winter vind ik stout en porters ook wel lekker.
Het is ook gewoon een paar biertjes lekker, daarna neem ik ook wel weer wat anders. Op een gegeven moment heb je er ook wel weer genoeg van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181304776
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik dacht dat pompelmoes en grapefruit twee verschillende vruchten waren.
Ja, van origine is dat ook zo. Maar de benamingen worden ook door elkaar gebruikt, en die hele citrusfamilie is zo promiscue als de neten en kruist als konijnen. Ik meen dat wat we momenteel in Nederland kopen als 'pomelo' meer op de oude grapefruit lijkt. Of is, zou ook kunnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181305471
Kilo entrecote op de barbecue. Roken als een malle.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:31:48 #197
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181305559
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:29 schreef Jigzoz het volgende:
Kilo entrecote op de barbecue. Roken als een malle.
Je staat bij de ingang van de veganbeurs?
pi_181305596
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Je staat bij de ingang van de veganbeurs?
Whehe
pi_181305621
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Je staat bij de ingang van de veganbeurs?
Tegenover de plaatselijke moskee, maar er wordt nog steeds niemand boos. Ik weet niet wat ik verkeerd doe.


O. Kak...
pi_181305657
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tegenover de plaatselijke moskee, maar er wordt nog steeds niemand boos. Ik weet niet wat ik verkeerd doe.

O. Kak...
Ben je je vlag vergeten?
pi_181305689
Moslims mogen toch gewoon een kilo entrecote weg bikken?
pi_181305700
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Ben je je vlag vergeten?
Entrecote Henk. Entrecote.
pi_181305734
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Entrecote Henk. Entrecote.
Hoeveel dagen in de zomer bbq jij? Staat dat ding 24/7 te smeulen?
pi_181305747
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoeveel dagen in de zomer bbq jij? Staat dat ding 24/7 te smeulen?
Keer of drie per week.
pi_181305751
Ohja, is geen varrekuh. Wisikheuswelheur.
pi_181306095
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:39 schreef Tem het volgende:
Ohja, is geen varrekuh. Wisikheuswelheur.
Stef Blok is de lievelingetje van Markje.
pi_181306139
Heeft Sjon een tweede account?
Ja doei.
pi_181306559
Tijd voor Zomergasten.
pi_181307616
Inmiddels naar Indycar, want daar is het helemaal fout gegaan.
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:00:28 #210
104871 remlof
Europees federalist
pi_181307711
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou jij wel van pompelmoes?
Nee, één keer gegeten, smaakte als een laffe grapefruit. Die vind ik wel lekker, pers er elke dag dat ik ‘s middags thuis ben eentje uit :9

[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 19-08-2018 21:09:22 ]
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:02:26 #211
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181307779
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:57 schreef Jigzoz het volgende:
Inmiddels naar Indycar, want daar is het helemaal fout gegaan.
Fout als in levensgevaarlijke crash? :o
pi_181307833
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:02 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Fout als in levensgevaarlijke crash? :o
Ja.
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:04:42 #213
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181307837
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou jij wel van pompelmoes?
Ik ken ze als Pomelo, vind ze heerlijk, vooral als ze erg sappig zijn. Neem ze vaak naar werk mee. Ik koop ze bij de Chinese supermarkt of soms op de markt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:09:15 #214
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181307965
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja.
Potverdorie.
Voor mijn gevoel gebeuren zulke heftige crashes toch nog relatief vaak in de Indycar. :{
pi_181307968
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:14 schreef Jigzoz het volgende:
Maar even serieus over Blok: hoop excuses en zo, verkeerde woorden, besloten bijeenkomst, blabla.

Weken later, alle tijd gehad, zeg nou eens wat je eigenlijk bedoelde in de juiste woorden.
Ach, Rutte vond het ook wel prima. Even als VVD om de zoveel tijd wat PVV-uitspraken erin mikken om zo ‘oog te hebben voor de zorgen van de gemiddelde Nederlander’.

En natuurlijk als een razende tekeer als Grapperhaus voorstelt om bepaalde kinderen in Syrië terug naar Nederland te halen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:05:25 #217
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:07:16 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181309797
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:05 schreef remlof het volgende:
Sid Lukkassen :') :'( :D
Die claimt de idiotentroon idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181309847
Extreemrechtse psychoses. Waardevolle toevoeging aan... BNW of zo?
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:12:56 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181309961
Ryon's VVD vindt het heerlijk, Sid's gebazel op alt-rechts.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 augustus 2018 @ 23:51:40 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_181311956
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef Perrin het volgende:
Ryon's VVD vindt het heerlijk, Sid's gebazel op alt-rechts.
Tsja, daarmee vergeleken valt dat domme gebazel van Blok nog wel mee.
Maar die Lukkassen is dan ook echt een rechtsextemist, typetje schedelmeter.
pi_181313089
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Tsja, daarmee vergeleken valt dat domme gebazel van Blok nog wel mee.
Maar die Lukkassen is dan ook echt een rechtsextemist, typetje schedelmeter.
Nou, hij is voornamelijk gestoord. Ideologie is echt een tweede in dit geval.
  maandag 20 augustus 2018 @ 00:58:33 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_181313190
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, hij is voornamelijk gestoord. Ideologie is echt een tweede in dit geval.
Hij zou inderdaad eigenlijk wasknijpers in elkaar moeten zetten in de sociale werkplaats.
pi_181313352
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij zou inderdaad eigenlijk wasknijpers in elkaar moeten zetten in de sociale werkplaats.
Hij is niet dom of zo, dus dat is misschien wat simpel, maar muziektherapie? Puzzels maken onder begeleiding?
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:14:01 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_181313417
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hij is niet dom of zo, dus dat is misschien wat simpel, maar muziektherapie? Puzzels maken onder begeleiding?
Mwah, ik zou ‘m toch echt uit de buurt houden van andere mensen. Misschien kan ie nog wel de geiten voeren op de kinderboerderij.
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:19:22 #226
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181313495
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Mwah, ik zou ‘m toch echt uit de buurt houden van andere mensen. Misschien kan ie nog wel de geiten voeren op de kinderboerderij.
Toch zielig voor die geitjes.
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:24:15 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_181313549
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:19 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Toch zielig voor die geitjes.
Tsja, het is een incel hè? Die kan je inderdaad ook maar beter uit de buurt van dieren houden.
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:31:27 #228
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181313622
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Tsja, het is een incel hè? Die kan je inderdaad ook maar beter uit de buurt van dieren houden.
Misschien dat een isoleercel wel beter is voor de maatschappij, ja.
pi_181313739
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Mwah, ik zou ‘m toch echt uit de buurt houden van andere mensen. Misschien kan ie nog wel de geiten voeren op de kinderboerderij.
Daar komen ook kinderen. Onverantwoord.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:33:24 #230
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181315474
Maarten van de Weijden zwemt nog steeds. _O_
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:36:58 #231
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181315506
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Tsja, het is een incel hè? Die kan je inderdaad ook maar beter uit de buurt van dieren houden.
Blijkbaar heeft hij een vriendin. Zijn misogynie zal waarschijnlijk te maken hebben met het debiele vrouwbeeld die ze op de extreem-rechtse vleugel wel vaker hebben en minder met jaloezie jegens mensen met een relatie.
pi_181315525
quote:
Wat is 'in radar' nou?
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:13:57 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_181315877
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij een vriendin.
Ik geloof er niets van. Die meid wordt waarschijnlijk betaald door z’n ouders om te doen alsof.
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:50:11 #234
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_181316234
Twitter aarzelt over censuur.

quote:
Twitter is huiverig om haatzaaiers op de berichtendienst aan te pakken. Het aanpakken van berichten op basis van politieke of sociale meningen zou de angst van mensen aanwakkeren dat socialmediabedrijven bepalen wat ze wel en niet mogen zien. Dat heeft topman Jack Dorsey zondag in een interview bij de Amerikaanse nieuwszender CNN gezegd.

Dorsey wil wel wat doen aan het soms giftige klimaat op Twitter. Hij ziet het verlagen van de nadruk op het hebben van veel volgers en het toevoegen van context aan tweets met misinformatie als mogelijkheden. Een tijdlijn voor het in gang zetten van dergelijke initiatieven, wilde de Twitter-baas echter niet geven.

Twitter ligt al geruime tijd onder vuur omdat zijn platform wordt gebruikt voor racistische berichten, bedreigingen en het verspreiden van nepnieuws. Het bedrijf verweerde zich altijd met het argument dat het de vrijheid van meningsuiting van zijn gebruikers niet wilde aantasten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_181316262
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij een vriendin. Zijn misogynie zal waarschijnlijk te maken hebben met het debiele vrouwbeeld die ze op de extreem-rechtse vleugel wel vaker hebben en minder met jaloezie jegens mensen met een relatie.
Vrouwen zijn er dan ook vooral om te koken en de badkamer schoon te maken.
pi_181316295
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:50 schreef Dwersdriever het volgende:
Twitter aarzelt over censuur.

[..]

Ach, net als elders mag je er gewoon zeggen dat je wilt dat alle leden van een geaardheid/geloof/land doodvermoord worden, zolang je het zelf maar niet zegt daadwerkleijk te gaan doen. Een mening is wat anders dan een plan! Meningsuiting! Dingen! Vrijheid!
Ja doei.
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:55:49 #237
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:56:33 #238
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316318
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

:D
Jij houdt van zwemmen ?
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:57:46 #240
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316338
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:56 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Jij houdt van zwemmen ?
Nee, maar ik heb enorm veel respect voor wat deze man nu doet.
pi_181316365
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb enorm veel respect voor wat deze man nu doet.
Dat doet hij toch elk jaar ? Ik dacht dat hij dat vorig jaar ook ging zwemmen voor een goede doel
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:01:13 #242
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316386
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:59 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat doet hij toch elk jaar ? Ik dacht dat hij dat vorig jaar ook ging zwemmen voor een goede doel
Hij zal heus elk jaar lange afstanden zwemmen, maar 200 km (bijna) non-stop in open water is gekkenwerk en volgens mij nog niet eerder gebeurd.
pi_181316415
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Hij zal heus elk jaar lange afstanden zwemmen, maar 200 km (bijna) non-stop in open water is gekkenwerk en volgens mij nog niet eerder gebeurd.
Wow, ja inderdaad vorig jaar zwom hij 24 uur achter elkaar, wat ook een hele prestatie is...
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:03:08 #244
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_181316417
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, net als elders mag je er gewoon zeggen dat je wilt dat alle leden van een geaardheid/geloof/land doodvermoord worden, zolang je het zelf maar niet zegt daadwerkleijk te gaan doen. Een mening is wat anders dan een plan! Meningsuiting! Dingen! Vrijheid!
Op zich heb je daar natuurlijk een punt. Maar de zorg dat social media ongewenste meningen gaan filteren is natuurlijk ook wel valide. Je ziet dat nu bijvoorbeeld aan de interne discussie binnen Google waar men aan een Chinese gecensureerde versie van de zoekmachine werkt, tegen de zin van veel werknemers van het bedrijf in.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_181316472
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:03 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Op zich heb je daar natuurlijk een punt. Maar de zorg dat social media ongewenste meningen gaan filteren is natuurlijk ook wel valide. Je ziet dat nu bijvoorbeeld aan de interne discussie binnen Google waar men aan een Chinese gecensureerde versie van de zoekmachine werkt, tegen de zin van veel werknemers van het bedrijf in.
Ze doen dat alleen maar om het geld, tenminste dat lijkt dan zo.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:07:13 #246
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316492
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:06 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ze doen dat alleen maar om het geld, tenminste dat lijkt dan zo.
En waarschijnlijk de extra data die je kan verzamelen in China.
pi_181316665
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

En waarschijnlijk de extra data die je kan verzamelen in China.
Dat is gewoon geld, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181316734
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is gewoon geld, natuurlijk.
We zouden Google gewoon moeten boycotten met z´n allen
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:18:35 #249
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316748
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is gewoon geld, natuurlijk.
Klopt, uiteindelijk zal alles worden gebruikt om geld te verdienen.
pi_181316784
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Klopt, uiteindelijk zal alles worden gebruikt om geld te verdienen.
In het geval van Google is data bijna het hele verdienmodel, dus hier heb je absoluut gelijk in.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:21:46 #251
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181316834
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:17 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

We zouden Google gewoon moeten boycotten met z´n allen
Toch vrij lastig in de huidige wereld. Zeker als je ook wil voorkomen dat Apple en Microsoft veel data vangen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:24:31 #252
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_181316894
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:06 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ze doen dat alleen maar om het geld, tenminste dat lijkt dan zo.
Het is wat dat betreft interessant dat er intern binnen Google veel verzet is tegen het ontwikkelen van een zoekmachine voor de Chinese markt. Google lijkt op dat vlak ook wel gevoelig voor de mening van werknemers. Die voorkwamen eerder dat Google met zijn kunstmatige intelligentietak ging bijdragen aan de ontwikkeling van drones voor militaire doeleinden.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:26:27 #253
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_181316930
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Toch vrij lastig in de huidige wereld. Zeker als je ook wil voorkomen dat Apple en Microsoft veel data vangen.
Ik blijf het af en toe schokkend vinden hoeveel zoekmachines over je weten. Zo was ik twee jaar geleden in een winkel in het Canadese Montreal. Ik heb daar niet ingelogd, ik heb daar niks gekocht en ik heb daar geen gegevens achtergelaten. Toch kreeg ik terug in Nederland voortdurend advertenties via Google van de Nederlandse tak van die winkelketen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_181317024
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:50 schreef Dwersdriever het volgende:
Twitter aarzelt over censuur.

[..]

Mag je al porno verspreiden via Twitter? En zo nee: over welke categorie berichten gaat het dan nu?
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:31:49 #255
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181317029
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:26 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik blijf het af en toe schokkend vinden hoeveel zoekmachines over je weten. Zo was ik twee jaar geleden in een winkel in het Canadese Montreal. Ik heb daar niet ingelogd, ik heb daar niks gekocht en ik heb daar geen gegevens achtergelaten. Toch kreeg ik terug in Nederland voortdurend advertenties via Google van de Nederlandse tak van die winkelketen.
Is dat het mechanisme dat je telefoon bij het binnengaan van een winkel de wifi registreert en doorstuurt naar Google/Apple/Microsoft?

Ik vergeet gewoon vaak opzettelijk mijn telefoon als ik die niet nodig ga hebben.
pi_181317108
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:06 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ze doen dat alleen maar om het geld, tenminste dat lijkt dan zo.
Het is in beginsel best normaal dat bedrijven geld willen verdienen en zich aan de geldende wetgeving willen houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 10:37:37 ]
pi_181317175
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is in beginsel best normaal dat bedrijven geld willen verdienen en zich aan de geldende wetgeving willen houden.
Ja, maar ga je als bedrijf mee werken aan iets waardoor de Chinezen gehinderd worden om dingen te onderzoeken die de staat niet wil dat ze dat doen, dat is meer het punt. Voorbeeld, chinezen willen dingen weten over het kapitalisme, dat mag dan niet van de Chinese staat, en schakelen ze Google in om dat voor de chinezen te verhinderen.
pi_181317192
Ik zie niet wat nou het schandaal is. Voor iedereen is zichtbaar dat veel sociale media bitterzure gierputten vol rechtsextremisme zijn. De vraag hoe je je verdienmodel weer enigszins schoon krijgt zonder al te veel in te leveren op gebruikersvrijheid lijkt me bijzonder legitiem.
pi_181317235
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:42 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zie niet wat nou het schandaal is. Voor iedereen is zichtbaar dat veel sociale media bitterzure gierputten vol rechtsextremisme zijn. De vraag hoe je je verdienmodel weer enigszins schoon krijgt zonder al te veel in te leveren op gebruikersvrijheid lijkt me bijzonder legitiem.
Dat is het in China ook niet, juist de Chinezen die meer willen weten over kapitalisme, nationalisme, conservatisme krijgen niet of nauwelijks de toegang om dat te ontdekken wat ze willen ontdekken. Dat is ook beperking van de vrijheid die ze hebben.
pi_181317243
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:41 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ja, maar ga je als bedrijf mee werken aan iets waardoor de Chinezen gehinderd worden om dingen te onderzoeken die de staat niet wil dat ze dat doen, dat is meer het punt. Voorbeeld, chinezen willen dingen weten over het kapitalisme, dat mag dan niet van de Chinese staat, en schakelen ze Google in om dat voor de chinezen te verhinderen.
De grens van de vrijheid van meningsuiting wordt niet overal hetzelfde gelegd nee. Als je zegt dat alle negers een IQ van een baksteen hebben en daarom allemaal tot slaven gemaakt moeten worden dan is dat bij ons waarschijnlijk meervoudig strafbaar (groepsbelediging en aanzetten tot discriminatie) maar in de VS is dat gewoon een mening die je vrij moet kunnen uiten.
pi_181317279
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:45 schreef Igen het volgende:

[..]

De grens van de vrijheid van meningsuiting wordt niet overal hetzelfde gelegd nee. Als je zegt dat alle negers een IQ van een baksteen hebben en daarom allemaal tot slaven gemaakt moeten worden dan is dat bij ons waarschijnlijk meervoudig strafbaar (groepsbelediging en aanzetten tot discriminatie) maar in de VS is dat gewoon een mening die je vrij moet kunnen uiten.
Daarom had Google moeten zeggen, wij gaan uit van het Amerikaans gedachtegoed van vrije meningsuiting en werken hier niet aan mee.
pi_181317283
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:42 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zie niet wat nou het schandaal is. Voor iedereen is zichtbaar dat veel sociale media bitterzure gierputten vol rechtsextremisme zijn. De vraag hoe je je verdienmodel weer enigszins schoon krijgt zonder al te veel in te leveren op gebruikersvrijheid lijkt me bijzonder legitiem.
Dit.
Ja doei.
pi_181317287
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:47 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Daarom had Google moeten zeggen, wij gaan uit van het Amerikaans gedachtegoed van vrije meningsuiting en werken hier niet aan mee.
Dat hadden ze kunnen doen. En dan hadden wij hier ook geen Google gehad, net als in China.
pi_181317307
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat hadden ze kunnen doen. En dan hadden wij hier ook geen Google gehad, net als in China.
Nee, nou ja, Startpagina of Bing werken ook prima ;) w/
pi_181317333
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:49 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee, nou ja, Startpagina of Bing werken ook prima ;) w/
Ja, en Bing (Microsoft) werkt ook mee aan het naleven van de wetgeving in bijv. China.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 10:50:50 ]
pi_181317356
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, en Bing (Microsoft) werkt ook mee aan het naleven van de wetgeving in bijv. China.
O, ik wist niet dat Bing van Microsoft was... Nou ja dan alleen Startpagina, w/
pi_181317532
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:52 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

O, ik wist niet dat Bing van Microsoft was... Nou ja dan alleen Startpagina, w/
Met startpagina kan je toch niet zoeken? Of wel? Ik ben daar al wel 15 jaar niet geweest.
Maar misschien leeft Ilse nog?

Ik gebruik nu duckduckgo. Werkt redelijk. Als 'ie niks vindt en ik wil het toch weten wijk ik uit naar Google. Die werkt stukken beter.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181317558
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Met startpagina kan je toch niet zoeken? Of wel? Ik ben daar al wel 15 jaar niet geweest.
Maar misschien leeft Ilse nog?

Ik gebruik nu duckduckgo. Werkt redelijk. Als 'ie niks vindt en ik wil het toch weten wijk ik uit naar Google. Die werkt stukken beter.
Ik gebruik altijd Google, mijn ouders Startpagina, meestal wijkt startpagina je vanzelf uit naar Google, als Startpagina niet meer ´weet´
pi_181317593
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:10 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd Google, mijn ouders Startpagina, meestal wijkt startpagina je vanzelf uit naar Google, als Startpagina niet meer ´weet´
Zo te zien zoekt startpagina sowieso via google
https://startgoogle.start(...)omepage&query=lmgtfy
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181317605
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo te zien zoekt startpagina sowieso via google
https://startgoogle.start(...)omepage&query=lmgtfy
en dit ?
https://www.startpagina.nl/ mijn ouders zoeken het zo...
pi_181317661
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:14 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

en dit ?
https://www.startpagina.nl/ mijn ouders zoeken het zo...
Euh ja tsjonge ik weet nu niet zo goed wat ik moet zeggen. Tsja. Nou. Poeh. Hmm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181317671
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:45 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat is het in China ook niet, juist de Chinezen die meer willen weten over kapitalisme, nationalisme, conservatisme krijgen niet of nauwelijks de toegang om dat te ontdekken wat ze willen ontdekken. Dat is ook beperking van de vrijheid die ze hebben.
Ik geloof er geen hol van. Chinezen die afgeschermd worden van nationalistische en conservatieve informatie? Wat denk je dat China is? Een soort hyperprogressieve SJW-dictatuur? En wat de fuck is nou weer kapitalistische informatie? Waar je de dichtstbijzijnde Ferraridealer vindt of zo?
pi_181317698
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof er geen hol van. Chinezen die afgeschermd worden van nationalistische en conservatieve informatie? Wat denk je dat China is? Een soort hyperprogressieve SJW-dictatuur? En wat de fuck is nou weer kapitalistische informatie? Waar je de dichtstbijzijnde Ferraridealer vindt of zo?
Het is een dictatuur inderdaad, oppositie wordt niet geduld
pi_181317755
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:22 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Het is een dictatuur inderdaad, oppositie wordt niet geduld
Even tussendoor: wat voor middelbareschooldiploma heb je? Want ik heb sterk de indruk dat er nogal veel langs je heen gaat.
pi_181317759
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:22 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Het is een dictatuur inderdaad, oppositie wordt niet geduld
Ja, maar het is een kapitalistische, conservatieve, nationalistische dictatuur.
pi_181317791
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, maar het is een kapitalistische, conservatieve, nationalistische dictatuur.
ze zeggen zelf dat ze communistisch zijn, ik weet ook wel dat ze kapitalistische zones hebben (net als in Cuba) Ze interpreteren communistisch zijn zo uit, wij zouden dat inderdaad nationalistisch noemen.
pi_181317798
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Even tussendoor: wat voor middelbareschooldiploma heb je? Want ik heb sterk de indruk dat er nogal veel langs je heen gaat.
Nee hoor, valt wel mee
pi_181317806
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee hoor, valt wel mee
Dit bedoel ik.
pi_181317820
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit bedoel ik.
Je hebt geen kapitalistische informatie, dat heb ik ook nergens gezegd
pi_181317837
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:31 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Je hebt geen kapitalistische informatie, dat heb ik ook nergens gezegd
Ik heb geen kapitalistische informatie en dat zei jij nergens.

Ehm. Hmja. Oké. Laat maar.
pi_181317868
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb geen kapitalistische informatie en dat zei jij nergens.

Ehm. Hmja. Oké. Laat maar.
Er bestaat geen kapitalistische informatie, zo beter ? :?
pi_181317907
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:34 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Er bestaat geen kapitalistische informatie, zo beter ? :?
Ik weet niet wat dit moet betekenen. Gaat dit nog steeds over wat je in China wel of niet kunt vinden? En dit betekent dat je in China geen antwoord kunt vinden op 'kapitalistische vragen'?
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:40:10 #283
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181317958
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, maar het is een kapitalistische, conservatieve, nationalistische dictatuur.
Ik ben bijzonder onwetend aangaande China, dus dit is wellicht een wat naïeve vraag, maar zou je bijvoorbeeld zonder problemen werken van Milton Friedman kunnen lenen in de plaatselijke bibliotheek?
pi_181317993
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dit moet betekenen. Gaat dit nog steeds over wat je in China wel of niet kunt vinden? En dit betekent dat je in China geen antwoord kunt vinden op 'kapitalistische vragen'?
Ja, er wordt toch nog wel een grote beslag op de informatievoorziening gelegd. De Chinezen hoeven van mij niet bij elke artikel te lezen, en lof zij Xi Jinping, en Mao
pi_181318026
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:42 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ja, er wordt toch nog wel een grote beslag op de informatievoorziening gelegd. De Chinezen hoeven van mij niet bij elke artikel te lezen, en lof zij Xi Jinping, en Mao
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:46:11 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181318063
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Soms moet je de discussie überhaupt niet willen aangaan.
pi_181318069
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik ben bijzonder onwetend aangaande China, dus dit is wellicht een wat naïeve vraag, maar zou je bijvoorbeeld zonder problemen werken van Milton Friedman kunnen lenen in de plaatselijke bibliotheek?
Ik denk dat je daar hier in de plaatselijke bibliotheek ook al niet om hoeft te komen. Maar ik twijfel er ook niet aan dat je er op de universiteit gewoon bij kan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181318078
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Soms moet je de discussie überhaupt niet willen aangaan.
Het is ook wel een onzinnige discussie
pi_181318079
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Soms moet je de discussie überhaupt niet willen aangaan.
Ik ben een heel erg naïef mens.
pi_181318085
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben een heel erg naïef mens.
Dat heb ik in de gaten :P
pi_181318174
Maar goed. Twitter en de pogingen om zich van de vuile korsten te ontdoen.

Ik was pas ergens in de buurt op een discussieplatform waar potentieel terroristische extreemrechtse burgerwachten door een forumlid omschreven werden met "Moedige mannen staan op om hun vrouwen te beschermen tegen botergeile buitenlandse verkrachters."

Binnen de wet mag het misschien, maar als discussieplatform moet je dit soort ranzigheid schrappen wil je over een jaar of wat überhaupt nog bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 11:53:28 ]
pi_181318215
Zoek eens op ebay.nl en ernaast op ebay.de, krijg je heel andere resultaten, ebay.de heeft ook de optie wereldwijd.

Ik heb tevens een adresje in Duitsland waar ik kan laten leveren voor het geval dat.

Heden weer een telefoontje van zo een Indische klap...... gehad, computer, partner staat ze ook nog in het Engels te woord, spreek gewoon Nederlands vrouw, ze bellen met Nederland!

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 11:58:10 ]
pi_181318516
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh ja tsjonge ik weet nu niet zo goed wat ik moet zeggen. Tsja. Nou. Poeh. Hmm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181318600
Ik hang een beetje vast, aarslicht wat is dat? Iemand met een kaars in zijn aars? Oftewel een puntje van de kaars erin.
pi_181318601
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:11 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Nah, dat ziet er meer zo uit:

pi_181318619
Tja blond dat verklaard wel een hoop toch?

http://www.debestemoppen.nl/tag/dom-blondje/

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 12:21:01 ]
pi_181318671
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:53 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Twitter en de pogingen om zich van de vuile korsten te ontdoen.

Ik was pas ergens in de buurt op een discussieplatform waar potentieel terroristische extreemrechtse burgerwachten door een forumlid omschreven werden met "Moedige mannen staan op om hun vrouwen te beschermen tegen botergeile buitenlandse verkrachters."

Binnen de wet mag het misschien, maar als discussieplatform moet je dit soort ranzigheid schrappen wil je over een jaar of wat überhaupt nog bestaan.
De selectieve verkrachtingsobsessie bij dat soort mannen blijft bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181318710
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

De selectieve verkrachtingsobsessie bij dat soort mannen blijft bijzonder.
Die kan ik eerlijk gezegd wel plaatsen. Zo ziet dat soort zich, als koene strijders die hun panikerende vrouwen beschermen tegen woeste barbaren en duistere indringers.

Eigenlijk bijzonder kinderlijk.
pi_181318735
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nah, dat ziet er meer zo uit:

[ afbeelding ]
Het was meer de gelijkluidendheid van jouw reacties met de mijne dan een reflectie op jouw plaatje. Ik ben niet erg plaatjes-georiënteerd, een handvol woorden zegt mij vaak meer dan duizend plaatjes ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181318748
quote:
3s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het was meer de gelijkluidendheid van jouw reacties met de mijne dan een reflectie op jouw plaatje.
Ik weet.
quote:
Ik ben niet erg plaatjes-georiënteerd, handvol woorden zegt mij vaak meer dan duizend plaatjes ;)
Ik houd van gezichten.
pi_181318750
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die kan ik eerlijk gezegd wel plaatsen. Zo ziet dat soort zich, als koene strijders die hun panikerende vrouwen beschermen tegen woeste barbaren en duistere indringers.

Eigenlijk bijzonder kinderlijk.
Dat snap ik, maar dezelfde types staan vaak te stuiteren als vrouwen opkomen voor hun rechten en eisen van mannen dat ze toestemming hebben om hun lul erin te hangen en dergelijke.
Uiteindelijk heeft het natuurlijk geen zak met de rechten van vrouwen te maken, maar puur met een zekere compensatiedrang.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')