Keer of drie per week.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in de zomer bbq jij? Staat dat ding 24/7 te smeulen?
Nee, één keer gegeten, smaakte als een laffe grapefruit. Die vind ik wel lekker, pers er elke dag dat ik ‘s middags thuis ben eentje uitquote:
Fout als in levensgevaarlijke crash?quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:57 schreef Jigzoz het volgende:
Inmiddels naar Indycar, want daar is het helemaal fout gegaan.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Fout als in levensgevaarlijke crash?
Ik ken ze als Pomelo, vind ze heerlijk, vooral als ze erg sappig zijn. Neem ze vaak naar werk mee. Ik koop ze bij de Chinese supermarkt of soms op de markt.quote:
Potverdorie.quote:
Ach, Rutte vond het ook wel prima. Even als VVD om de zoveel tijd wat PVV-uitspraken erin mikken om zo ‘oog te hebben voor de zorgen van de gemiddelde Nederlander’.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:14 schreef Jigzoz het volgende:
Maar even serieus over Blok: hoop excuses en zo, verkeerde woorden, besloten bijeenkomst, blabla.
Weken later, alle tijd gehad, zeg nou eens wat je eigenlijk bedoelde in de juiste woorden.
Die claimt de idiotentroon idd.quote:
Tsja, daarmee vergeleken valt dat domme gebazel van Blok nog wel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef Perrin het volgende:
Ryon's VVD vindt het heerlijk, Sid's gebazel op alt-rechts.
Nou, hij is voornamelijk gestoord. Ideologie is echt een tweede in dit geval.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, daarmee vergeleken valt dat domme gebazel van Blok nog wel mee.
Maar die Lukkassen is dan ook echt een rechtsextemist, typetje schedelmeter.
Hij zou inderdaad eigenlijk wasknijpers in elkaar moeten zetten in de sociale werkplaats.quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, hij is voornamelijk gestoord. Ideologie is echt een tweede in dit geval.
Hij is niet dom of zo, dus dat is misschien wat simpel, maar muziektherapie? Puzzels maken onder begeleiding?quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad eigenlijk wasknijpers in elkaar moeten zetten in de sociale werkplaats.
Mwah, ik zou ‘m toch echt uit de buurt houden van andere mensen. Misschien kan ie nog wel de geiten voeren op de kinderboerderij.quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hij is niet dom of zo, dus dat is misschien wat simpel, maar muziektherapie? Puzzels maken onder begeleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |