John is gewoon een eikel, dus automatisch de schuld...........quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef Schakeltopia het volgende:
Tuurlijk geef sjon maar weer de schuld
En zo is het ookquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef Schakeltopia het volgende:
Kan niet, die taak heeft Gerrit alquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John is gewoon een eikel, dus automatisch de schuld...........
Ze klagen ook nooit, één en al vreugde daarquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
Rare TT, volgens mij hebben John en Mike het wel redelijk voor elkaar en zijn ze ook redelijk tevreden.
Is ook een eikel, maar John is een nog grotere eikel............Je weet toch.........Je hebt eikels en je hebt eikels.....quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan niet, die taak heeft Gerrit al
TIM wilde dit maar vertelde de groep van 6 een ander verhaal. TIM vertelde die groep ook dat Mike het geld wilde pakken, maar dat wilde hij klaarblijkelijk zelf. Hij had het toen de hele tijd met Gerrit over ´witwassen´ zodat het geld hun kant op kon komen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook niet waar hoor
Ze hebben dit apart gelegd om rekeningen te betalen en omdat John en zijn holmaatje alleen maar in hout aan het investeren waren en Mike gezegd had dat de rekeningen later wel kwamen hebben ze dit gedaan
Die Yurt zouden ze op afbetaling doen, ik dacht iets van 250 per/maand
Hij ging zijn verdiende geld niet meer in de pot doen, hij ging zelf beslissen wat er met dat geld ging gebeuren, bier, bier, bier patat, bier sigaretten, bier spareribs en bierquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John is gewoon een eikel, dus automatisch de schuld...........
Pik nu mot ik echt effe lachen.......quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
Rare TT, volgens mij hebben John en Mike het wel redelijk voor elkaar en zijn ze ook redelijk tevreden.
Klagen is leuk, dat doen mensen voor hun plezier, hier kijk eens naar deze Cosquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze klagen ook nooit, één en al vreugde daar
Zo ze lang daar zitten vindt het primaquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Klagen is leuk, dat doen mensen voor hun plezier, hier kijk eens naar deze Cos
En dat wilde Mike ook heeft Mike zelf gezegd, die wilde dat geld besteden voor hout. De rekeningen kwamen later welquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
TIM wilde dit maar vertelde de groep van 6 een ander verhaal. TIM vertelde die groep ook dat Mike het geld wilde pakken, maar dat wilde hij klaarblijkelijk zelf. Hij had het toen de hele tijd met Gerrit over ´witwassen´ zodat het geld hun kant op kon komen.
Goeie, goeiequote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Klagen is leuk, dat doen mensen voor hun plezier, hier kijk eens naar deze Cos
Omgekeerde wereld idd..............quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging zijn verdiende geld niet meer in de pot doen, hij ging zelf beslissen wat er met dat geld ging gebeuren, bier, bier, bier patat, bier sigaretten, bier spareribs en bier![]()
Ze hebben schuld en nu willen ze dat de groep die tenten die Mike heeft besteld gaan betalen.
Dat zouden hun toch doen want Mike was zo goed Mike regelde dat wel even, Mike en John gingen zoveel verdienen die konden die tenten makkelijk betetalen, nou mooi niet dus >D
Helemaal met Dotteke eens.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |