Klinkt dat logisch als iemand niet van langzaam fietsen houdt, dat diegene als een poffertje electrisch fietst?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen![]()
jij hebt zeker geen fiets of zo'n electrisch mormel ?
Katten zijn wel de prinsesjes onder de dieren.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:13 schreef Greys het volgende:
Altijd gedacht dat degenen die niet van langdurige hitte houden de grootste klagers hier waren maar degenen die juíst van hitte houden en daar maanden mee verwend zijn juist de grootste klagers als het dan even 22 is ofzo (ik noem geen namen hoi kat). Manmanman
Dit topic![]()
Jengelkat
Ah, dan snap ik hetquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar geen zin om zeiknat op mijn werk te komen.
True, die van mij jankt ook de hele dag.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten zijn wel de prinsesjes onder de dieren.
Je geeft mij de beste zomer ooit, dan baal ik als een stekker als ie afgelopen isquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:13 schreef Greys het volgende:
Altijd gedacht dat degenen die niet van langdurige hitte houden de grootste klagers hier waren maar degenen die juíst van hitte houden en daar maanden mee verwend zijn juist de grootste klagers als het dan even 22 is ofzo (ik noem geen namen hoi kat). Manmanman
Dit topic![]()
Jengelkat
Weet ik toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je geeft mij de beste zomer ooit, dan baal ik als een stekker als ie afgelopen is
En groot deel is gewoon een act.
Wat heet langzaam.. langzaam is voor mietjes... rustig is normaalquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt dat logisch als iemand niet van langzaam fietsen houdt, dat diegene als een poffertje electrisch fietst?
Nou, dat is er toch maar 1... Ik klaag niet, maar vooral ook niet omdat het weer nog steeds prima is. 24 graden is ook lekker hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:13 schreef Greys het volgende:
Dit topic![]()
Jengelkat
Niet iedereen woont in altijd-mooi-weer-stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, dat is er toch maar 1... Ik klaag niet, maar vooral ook niet omdat het weer nog steeds prima is. 24 graden is ook lekker hoor.
Ik overdreef ook expres wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, dat is er toch maar 1... Ik klaag niet, maar vooral ook niet omdat het weer nog steeds prima is. 24 graden is ook lekker hoor.
23 graden en windkracht 3. Luguberquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:16 schreef Djeez het volgende:
Het weer valt weer eens tegen. Extreem zwaar bewolkt, harde wind en fris. Echt huiveringwekkend, luguber weer
Hashtag tisooknooitgoedquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Stop de persen, het is nu zo bewolkt en donker buiten dat het zelf MIJ te ver gaat.
Nee inderdaad.quote:
Eens hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Nee, ik wil gewoon geen hitte meer, maar een beetje een zonnetje mag wel.
'We'quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens hoor![]()
Maar een week of drie geleden smeekten we zo ongeveer om dit bedoel ik
Ja is zoquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens hoor![]()
Maar een week of drie geleden smeekten we zo ongeveer om dit bedoel ik
We zijn allemaal weleens een beetjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is zo
Ik vind mezelf ook wel een beetjenu. Want ik denk altijd dat ik zo min mogelijk zon wil, maar blijkbaar is de omslag zelfs mij te gortig nu
HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal weleens een beetje![]()
JA JIJ OOK KAT
Ruilen? Krijg jij de 80 van hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt wel of ik aan een luchtvochtigheid van 10~20% gewend geraakt ben na het weer van de afgelopen 2 maanden. Nu, bij 22°C en 64% RV vind ik het gewoon klam aanvoelen. (wat natuurlijk versterkt wordt als je de supermarkt uitgelopen komt)
Wat is het dan voor weer bij jou?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Op dit weer kun je je echt onmogelijk kleden
bewolkt, klam, niet warm, niet koudquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is het dan voor weer bij jou?
Gewoon beetje luchtige lichte kleding en geen korte broek?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bewolkt, klam, niet warm, niet koud
Hier ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bewolkt, klam, niet warm, niet koud
Tot op zekere hoogte kan het prima. Maar bij de gevoelstemperaturen van -15, wat maanden terug, werd het wel wat lastiger.quote:
Daarvoor al. Het is niet gezond om je helemaal in te pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte kan het prima. Maar bij de gevoelstemperaturen van -15, wat maanden terug, werd het wel wat lastiger.
21 beneden. Boven warmer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe warm is het bij jou binnen dan?
Maar dan heb ik zowel binnen als buiten lagen nodig.quote:
En dit weekend zeiden ze nog dat dit de beste dag zou worden. Met volop zon, droog en warmquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matig dagje, alleen maar bewolkt en voelt ook frisjes.
das morgenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
En dit weekend zeiden ze nog dat dit de beste dag zou worden. Met volop zon, droog en warm
Ja! Vandaag vrije dag en in m'n dunne trainingsbroek en korte mouwen lekker bezig geweest. Zelfs stofzuigen boven was niet te warm met lange dunne broek, met alle ramen open.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is wel lekker weer om in de tuin bezig te zijn. Heb je het pas na 2 uur een beetje heet
T-shirt + korte broekquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik zowel binnen als buiten lagen nodig.
Binnen is het hier nu heerlijk. Veel te fris buiten om één outfit te hebben die overal past.
Echt koud nu jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matig dagje, alleen maar bewolkt en voelt ook frisjes.
In Duitsland heeft het toch gewoon meer geregend? Ook toen het hier droog was.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 06:49 schreef jajablahblah het volgende:
Ik was gisteren in Sauerland en daar leek de natuur veel minder aangetast door de droogte.
Misschien minder directe zon ofzo?
Hier ook helemaal grijs en donker nuquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hier een volstrekt depressieve dag met een wolkendek waarvan ik niet geloof dat dit nog te redden is.
We zullen het zien
Goede oude tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Weten jullie die tijd nog jongens, dat het iedere dag 30 graden en zonnig was
Iedere keer als ik stop met trappen word ik weer naar huis terug geblazenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
En een pak wind waar je weer u tegen zegt
Ik werd echt aan de zijkant van de weg geblazenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik stop met trappen word ik weer naar huis terug geblazen
En er zijn mensen die dit prefereren boven zonnig en 30 gradenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd echt aan de zijkant van de weg geblazen
CODE ROOD ALLEMEMAGGIESquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben blij dat die tijd voorbij is.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Weten jullie die tijd nog jongens, dat het iedere dag 30 graden en zonnig was
Mietjequote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welkom thuis. Whehehequote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
Ben sinds gisteren weer terug in NL.
Fijn dat jullie een mooie zomer gehad hebben! Maar het lijkt er op dat de wolkenmagneet boven NL weer ouderwets geactiveerd is 😂
[ afbeelding ]
Sterkte met de jetlag. Je kijkt verder wel terug op een mooie reis? Ik wil zooo graag terug naar het zuidwesten van de VS, vorig jaar geweest en over een paar jaar wil ik echt echt echt weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
Zon niet meer gezien sinds ik op t vliegtuig stapte in LA.
Zou vandaag ook vrij zonnig en 25 graden moeten worden aldus knmi... Nou tis al de hele dag grijs en nipt 20 graden 😂
(Maakt me verder ook niet heel veel uit, ik voel me nog zwaar verrot door de jetlag)
Ohquote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Duitsland heeft het toch gewoon meer geregend? Ook toen het hier droog was.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even melden dat het hier vanmiddag nog helemaal prima is geworden, zonnig, 25 graden met een licht briesje. Maar omdat ik bang ben dat ik daar sommigen hier nog meer de depressiviteit in werk laat ik dat bij deze toch maar achterwege. Misschien morgen weer dan.
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even melden dat het hier vanmiddag nog helemaal prima is geworden, zonnig, 25 graden met een licht briesje. Maar omdat ik bang ben dat ik daar sommigen hier nog meer de depressiviteit in werk laat ik dat bij deze toch maar achterwege. Misschien morgen weer dan.
Vooral als je door een wolk vliegen fietstquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Soms is het verstandiger om je mond dicht te houden.
Zeer wijs advies.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral als je door een wolk vliegen fietst
die spinnenraggen overal op je lichaam dat gaat kriebelen en irriterenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral als je door een wolk vliegen fietst
Had je naar Limburg moeten komen, hier is het de hele dag prachtig weer geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:43 schreef Djeez het volgende:
Wat een kutweer! Je hebt echt geen ene reet aan dit lugubere weer. Het is droog, dus nog groter neerslagtekort. Het is zwaar bewolkt, dus geen lekker zonnetje om buiten te zitten. Het waait, dus fris. En het is benauwd, dus kut voor mijn astma
Sssstttt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had je naar Limburg moeten komen, hier is het de hele dag prachtig weer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |