Ruilen? Krijg jij de 80 van hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt wel of ik aan een luchtvochtigheid van 10~20% gewend geraakt ben na het weer van de afgelopen 2 maanden. Nu, bij 22°C en 64% RV vind ik het gewoon klam aanvoelen. (wat natuurlijk versterkt wordt als je de supermarkt uitgelopen komt)
Wat is het dan voor weer bij jou?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Op dit weer kun je je echt onmogelijk kleden
bewolkt, klam, niet warm, niet koudquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is het dan voor weer bij jou?
Gewoon beetje luchtige lichte kleding en geen korte broek?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bewolkt, klam, niet warm, niet koud
Hier ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bewolkt, klam, niet warm, niet koud
Tot op zekere hoogte kan het prima. Maar bij de gevoelstemperaturen van -15, wat maanden terug, werd het wel wat lastiger.quote:
Daarvoor al. Het is niet gezond om je helemaal in te pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte kan het prima. Maar bij de gevoelstemperaturen van -15, wat maanden terug, werd het wel wat lastiger.
21 beneden. Boven warmer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe warm is het bij jou binnen dan?
Maar dan heb ik zowel binnen als buiten lagen nodig.quote:
En dit weekend zeiden ze nog dat dit de beste dag zou worden. Met volop zon, droog en warmquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matig dagje, alleen maar bewolkt en voelt ook frisjes.
das morgenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
En dit weekend zeiden ze nog dat dit de beste dag zou worden. Met volop zon, droog en warm
Ja! Vandaag vrije dag en in m'n dunne trainingsbroek en korte mouwen lekker bezig geweest. Zelfs stofzuigen boven was niet te warm met lange dunne broek, met alle ramen open.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is wel lekker weer om in de tuin bezig te zijn. Heb je het pas na 2 uur een beetje heet
T-shirt + korte broekquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik zowel binnen als buiten lagen nodig.
Binnen is het hier nu heerlijk. Veel te fris buiten om één outfit te hebben die overal past.
Echt koud nu jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matig dagje, alleen maar bewolkt en voelt ook frisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |