In Duitsland heeft het toch gewoon meer geregend? Ook toen het hier droog was.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 06:49 schreef jajablahblah het volgende:
Ik was gisteren in Sauerland en daar leek de natuur veel minder aangetast door de droogte.
Misschien minder directe zon ofzo?
Hier ook helemaal grijs en donker nuquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hier een volstrekt depressieve dag met een wolkendek waarvan ik niet geloof dat dit nog te redden is.
We zullen het zien
Goede oude tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Weten jullie die tijd nog jongens, dat het iedere dag 30 graden en zonnig was
Iedere keer als ik stop met trappen word ik weer naar huis terug geblazenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
En een pak wind waar je weer u tegen zegt
Ik werd echt aan de zijkant van de weg geblazenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik stop met trappen word ik weer naar huis terug geblazen
En er zijn mensen die dit prefereren boven zonnig en 30 gradenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd echt aan de zijkant van de weg geblazen
CODE ROOD ALLEMEMAGGIESquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik stop met trappen word ik weer naar huis terug geblazen
Ben blij dat die tijd voorbij is.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Weten jullie die tijd nog jongens, dat het iedere dag 30 graden en zonnig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |