abonnement Unibet Coolblue
pi_181088976
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ElisaMay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mango91
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst:
22 oktober: ElisaMay

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 28-01-2019 16:07:17 ]
Shine bright like a diamond.
pi_181089525
Ik mag uit de OP 😘
pi_181090738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:26 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik mag uit de OP 😘
Oh ja, natuurlijk :') Verder ook totaal niet gekeken haha. Hoe gaat het met je?
Shine bright like a diamond.
pi_181160466
Nog mensen op het wachtbankje hier ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181162157
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog mensen op het wachtbankje hier ofzo?
Ik doe nog mee. Maar wil even geen psych focus meer op mezelf. Lees graag de verhalen van anderen. Hoe gaat het klussen? ;)
pi_181163366
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:11 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Ik doe nog mee. Maar wil even geen psych focus meer op mezelf. Lees graag de verhalen van anderen. Hoe gaat het klussen? ;)
Haha zelfde verhaal nog het alleen deze maand dan een oopsje gehad. We zien wel. Het is niet alsof hij zelf aan dat rubbertje had gedacht
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181177259
Ik heb hier nog niet eerder gepost. Maar mijn man en ik proberen het vanaf mei! Het wordt dan onze eerste. Vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil is mijn cyclus meteen naar de 29 dagen gegaan (zoals ook voor de pil het geval was). Maar nu we op vakantie zijn is het helaas na 21 dagen al doorgebroken.
pi_181178091
Welkom Mango! Het kan makkelijk zo zijn dat je cyclus zich nog niet stabiliseren.

Ik bad vroeger ook een gele stipte cyclus en tegenwoordig kan ik er eerlijk gezegd geen pijl meer op trekken. Dan weer 36 dagen en dan weer 20 8)7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181178635
Op dit moment denk ik dat het meer te maken heeft gehad met werk/vakantie stress. Tussendoor ben ik ook twee jaar gestopt met de pil (niet ivm kinderwens maar geen voorstander van) en die periode was ook meteen regelmatig van 29 dagen. Ik wacht het rustig af wat het hierna weer gaat doen.
pi_181182352
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha zelfde verhaal nog het alleen deze maand dan een oopsje gehad. We zien wel. Het is niet alsof hij zelf aan dat rubbertje had gedacht
:D Spannend!!

Ik voel weer allerlei symptomen die ik nu gewoon pre-menstruele symptomen noem want ik laat me niet meer gek maken!

Welkom Mango! Gezellig weer iemand erbij! :Y
pi_181182588
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:12 schreef NewBalance het volgende:

[..]

:D Spannend!!

Ik voel weer allerlei symptomen die ik nu gewoon pre-menstruele symptomen noem want ik laat me niet meer gek maken!

Welkom Mango! Gezellig weer iemand erbij! :Y
Ik zal voor je duimen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181189760
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog mensen op het wachtbankje hier ofzo?
Ik! Zit een beetje tussen twee topics in, maar vooralsnog mogen we nog zelf blijven oefenen t/m december ;)

Volgende week NOD. Heb nu weer dat bloedverlies, wat elke cyclus heb door ectropion, maar lijkt wel iets minder dan voorgaande cycli (vorige maand aangestipt door de gyn).
Shine bright like a diamond.
pi_181202139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:07 schreef June. het volgende:

[..]

Oh ja, natuurlijk :') Verder ook totaal niet gekeken haha. Hoe gaat het met je?
Wat lief van je :-).
Moe en misselijk en maandag bij 8w3d eerste echo gehad, de 29e terug voor de officiële termijnecho. Leuk vooruitzicht :-)
pi_181206282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:17 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Wat lief van je :-).
Moe en misselijk en maandag bij 8w3d eerste echo gehad, de 29e terug voor de officiële termijnecho. Leuk vooruitzicht :-)
Inderdaad spannend! En een kloppend hartje O+

Hopelijk is die misselijkheid snel voorbij.
Shine bright like a diamond.
pi_181220494
Ik zit hier verdomme nog of weer of net hoe je het bekijkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stippelrientje gaat ergens weer moed zoeken.
Schudden voor gebruik
pi_181220504
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:17 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Wat lief van je :-).
Moe en misselijk en maandag bij 8w3d eerste echo gehad, de 29e terug voor de officiële termijnecho. Leuk vooruitzicht :-)
O+
Schudden voor gebruik
pi_181220576
He stippel wat ontzettend kut! :{
En die moed hoeft niet gelijk gevonden te worden he?! :*
pi_181221359
:* Stippel. Wat ontzettend ruk! Vorige keer hebben jullie ook zo vreselijk lang moeten wachten. Sterkte!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 06:56:03 #19
269689 crew  Viv
pi_181235073
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 01:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

O+
Knuffel! :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen :)
Lief, dank je. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:17 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Wat lief van je :-).
Moe en misselijk en maandag bij 8w3d eerste echo gehad, de 29e terug voor de officiële termijnecho. Leuk vooruitzicht :-)
Leukkk! :D Wil je weten wat het wordt?
pi_181274858
Ik wilde weer meeposten na mijn ZH bezoekje op de 3e (alles zag er prima uit) We wilden weten hoe ik ervoor stond met mijn Pcos en Hashimoto) 2 dominante follikels en ze zei dat ik ongeveer in het midden van mijn cyclus moest zijn. Ik vond van niet want altijd min. Boven de 36 dagen. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:

Ik kloten met ovutesten, want midden van mijn cyclus afgelopen week, bleven die kutsmilies maar knipperen en statisch zijn!
Mijn gevoel trok 1 van mijn 1200 zwangerschapstestjes uit de kast en voila!
Zwanger 1-2! (En nog 4 posi kruidvatjes!)

Kleurdoos is weer babydoos! En hopelijk plakdoos, knipperdoos en niet al te grote baby met groot hoofd doos 🖤
Groetjons!
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:09:56 #22
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181275025
Oooooh, ik duim voor die babydoos van jou!
pi_181275370
Ik duim kleurdoos! Dat zou heel fijn zijn!
♥ J & S
pi_181325625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wilde weer meeposten na mijn ZH bezoekje op de 3e (alles zag er prima uit) We wilden weten hoe ik ervoor stond met mijn Pcos en Hashimoto) 2 dominante follikels en ze zei dat ik ongeveer in het midden van mijn cyclus moest zijn. Ik vond van niet want altijd min. Boven de 36 dagen. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:

Ik kloten met ovutesten, want midden van mijn cyclus afgelopen week, bleven die kutsmilies maar knipperen en statisch zijn!
Mijn gevoel trok 1 van mijn 1200 zwangerschapstestjes uit de kast en voila!
Zwanger 1-2! (En nog 4 posi kruidvatjes!)

Kleurdoos is weer babydoos! En hopelijk plakdoos, knipperdoos en niet al te grote baby met groot hoofd doos 🖤
Groetjons!
Ahhh wat leuk!!! :D Gefeliciteerd!! *O* Ik hoop op veel dons voor je. :D
pi_181325651
Gefeliciteerd!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181393150
Testjes liepen de afgelopen dagen mooi op, tijd om te stoppen dus ;) 14 Sept. Echo!
pi_181393172
Wat fijn, KD! Aftellen naar de 14e dus.
pi_181397006
Ohh fijn KD! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181398341
Fijn KD! Spannende tijd weer, ik duim *O*
♥ J & S
pi_181411997
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wilde weer meeposten na mijn ZH bezoekje op de 3e (alles zag er prima uit) We wilden weten hoe ik ervoor stond met mijn Pcos en Hashimoto) 2 dominante follikels en ze zei dat ik ongeveer in het midden van mijn cyclus moest zijn. Ik vond van niet want altijd min. Boven de 36 dagen. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:

Ik kloten met ovutesten, want midden van mijn cyclus afgelopen week, bleven die kutsmilies maar knipperen en statisch zijn!
Mijn gevoel trok 1 van mijn 1200 zwangerschapstestjes uit de kast en voila!
Zwanger 1-2! (En nog 4 posi kruidvatjes!)

Kleurdoos is weer babydoos! En hopelijk plakdoos, knipperdoos en niet al te grote baby met groot hoofd doos 🖤
Groetjons!
babydoos! Met een noet al te groot hoofd doos :)
Schudden voor gebruik
pi_181412073
Bedankt allen.

Ik heb het nog niet echt gevonden. Ondertussen nu een aantal dagen niet meer misselijk en geen gekke cravings. Dus we gaan maar weer voor de volgende ronde pogen.

Mocht het een fijne tip zijn voor iemand... davitamon Kruidvat is 1+1
Ook dus de zwangerschaps en foliumzuur etc in de aanbieding.
Schudden voor gebruik
pi_181422072
Nou bij mij is de feestweek aangebroken. Ik kan het nietmeer volgen het fluctueert nu van 20 dagen tot 37... -O-

Anyhow komende maanden iets beter opletten O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181452589
Ik moet vandaag ongesteld worden maar ben het nog niet. Negatieve zwang.schapstest ook niet met ochtendurine gedaan. Ongeduldig! Kramp al de hele week met diarree ellende dus kan het ook niet plaatsen allemaal.

Edit: ongesteld.

[ Bericht 14% gewijzigd door NewBalance op 26-08-2018 11:02:21 ]
pi_181464694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou bij mij is de feestweek aangebroken. Ik kan het nietmeer volgen het fluctueert nu van 20 dagen tot 37... -O-

Anyhow komende maanden iets beter opletten O-)
Raar! Bij mij was het dus ook zo maf, denk je dat je ovuleert op dag 20, (want megalange cyclus) blijk je opeens al zwanger te zijn.. mijn nod is over 6 dagen en ik heb twee weken geleden al licht positief getest.
Opeens een cyclus van 28 dagen dus, ofzo 😂
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:10:15 #35
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_181514611
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Zwanger 1-2! (En nog 4 posi kruidvatjes!)

Kleurdoos is weer babydoos! En hopelijk plakdoos, knipperdoos en niet al te grote baby met groot hoofd doos 🖤
Groetjons!
YEAH! Gefeliciteerd!!! ik duim mee. XXX
in de haak.
pi_181515072
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Raar! Bij mij was het dus ook zo maf, denk je dat je ovuleert op dag 20, (want megalange cyclus) blijk je opeens al zwanger te zijn.. mijn nod is over 6 dagen en ik heb twee weken geleden al licht positief getest.
Opeens een cyclus van 28 dagen dus, ofzo 😂
Ik ga er binnenkort mee langs de huisarts. Na alle verhuis ellende enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181622560
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef NewBalance het volgende:
Ik moet vandaag ongesteld worden maar ben het nog niet. Negatieve zwang.schapstest ook niet met ochtendurine gedaan. Ongeduldig! Kramp al de hele week met diarree ellende dus kan het ook niet plaatsen allemaal.

Edit: ongesteld.
:*
Schudden voor gebruik
pi_182400126
Hoi Dames,

Zijn jullie nog actief hier?
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:40:12 #39
208890 June.
Seriously?
pi_182400348
Jazeker. Ik zit alleen een beetje inbetween topics ;)
Shine bright like a diamond.
pi_182400797
Ik heb nog steeds pauze. Wel druk aan de slag met mijn gezondheid. Meer sporten enzo dus dat is ook wel lekker. Hopelijk straks lekker fit en wat minder dik op de piste en dan kunnen we het daarna weer proberen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182401006
Oké haha ja..

Wij zijn nu in de 1e ronde voor baby nmr 3.. Moet nog 1,5 week wachten tot ik mag testen.. Kan gewoon niet wachten!!
pi_182411754
Zo..

Heb even een paar topics ( vanaf 400 ) terug gelezen.

June ik hoop dat jullie voor december nog iets moois mogen verwachten,
en Thinkk-Pinkk ( provinciegenoot ) ik snap dat je nu even een pauze inlast, alhoewel ik je kriebels ook snap! Misschien komt het er toch spontaan van zonder dat je er al te veel mee bezig bent.

Mijn NOD is 22-10.. dus ben benieuwd wat er de komende 2 weken gaat gebeuren.

Mijn oudste is 2,5 en mijn jongste 1,5.
Ben zelf 25, en ben gek op kinderen.. zou het liefst een heel elftal willen haha
Mijn helaasnognietmanwantdaarmoetjemetzijn2envoorzijn vriend die is eindelijk zover dat hij wil gaan voor een 3e.

Dus ben heel erg benieuwd!

Hopelijk volgen er snel meer verhalen hier en zit ik niet alleen op het wachtbankje, das nie zo gezellig namelijk!

Kan er ook verder met niemand over praten want ben veels te bang voor negatieve reacties op het feit dat er zo kort tussen zit..

Liefs
pi_182412105
Ik kom hier stiekem ook weer aanhaken.

31 jaar, zoon van 3, dochter van 2, man van 32 🤣. Het kriebelde al een tijdje, maar vooral het praktische hield ons tegen. En op een gegeven moment vraag je je af waarom in godsnaam..
Laatste strip van de pil is op, stopweek geweest en nu maar zien wat de toekomst brengt.

Elisamay, wij kregen ook genoeg reactie toen ik zwanger was van de tweede (zit net geen jaar tussen) nu was dat niet helemaal vrijwillig maar wel heel erg gewenst! Mensen hebben toch altijd wel een mening.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:12:40 #44
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182412191
Ooh wat leuk Ggirl! :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182412211
Lijkt mij alleen maar leuk voor die kinderen als ze dicht op elkaar zitten. En ook wel makkelijk.. In de luiers zit je dan toch al.

Waar ergens heb ik staan dat ik uit Brabant kom vraag ik mezelf ineens af _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182413702
Hahaha ja Think , ik las dat dus dat je waarschijnlijk rondom Eindhoven woont?

Ik woon onder EHV Airport :7

En idd nu zitten we toch nog in de luiers dus kan er nog wel 1 bij haha!

Ggirl, wat spannend is dit dan weer he.. als je de beslissing neemt om er voor te gaan!! Vind ik wel tenminste.

En idd mensen hebben toch altijd wel een mening hoe dat je het ook doet. En ik ben nu ook echt op t punt dat ik daar echt helemaal niks om geef!

Toevallig gister bij de apotheek aan de balie vroeg ik om foliumzuur, en terwijl ik dat vroeg keek ik achterom en zag n goede vriend van ons met mn zoontje staan.. toen dacht ik echt oeps! Zou hij het gehoord hebben.. maar nu denk ik, nou en.. geeft helemaal niks.. (8>

Ik hoop dat het weer net zo actief en gezellig wordt net als in de vorige topics!
pi_182413890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:41 schreef ElisaMay het volgende:
Hahaha ja Think , ik las dat dus dat je waarschijnlijk rondom Eindhoven woont?

Ik woon onder EHV Airport :7

En idd nu zitten we toch nog in de luiers dus kan er nog wel 1 bij haha!

Ggirl, wat spannend is dit dan weer he.. als je de beslissing neemt om er voor te gaan!! Vind ik wel tenminste.

En idd mensen hebben toch altijd wel een mening hoe dat je het ook doet. En ik ben nu ook echt op t punt dat ik daar echt helemaal niks om geef!

Toevallig gister bij de apotheek aan de balie vroeg ik om foliumzuur, en terwijl ik dat vroeg keek ik achterom en zag n goede vriend van ons met mn zoontje staan.. toen dacht ik echt oeps! Zou hij het gehoord hebben.. maar nu denk ik, nou en.. geeft helemaal niks.. (8>

Ik hoop dat het weer net zo actief en gezellig wordt net als in de vorige topics!
Klopt! Sinds twee jaar niet meer woonachtig in ehv :'( maar nog wel in Oost Brabant :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182425474
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Klopt! Sinds twee jaar niet meer woonachtig in ehv :'( maar nog wel in Oost Brabant :)
Ahh oké, nja ook leuk toch!!
pi_182453574
Even 'n vraagje,

Ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad, duidelijke op en afbouwende strepen. Verder niet meer getest.

Nou deed ik net uit nieuwsgierigheid weer 'n ovulatietest, en die gaf meteen een 2e streepje aan. Weliswaar niet zo donker als vorige week en als het controle streepje, maar wel 'n streep.
Kwam echt meteen erop staan.

Hoe kan dit? Iemand ervaring mee?

[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaMay op 11-10-2018 16:12:27 ]
pi_182453579
Oh en mijn nod is 22-10
pi_182453718
Op je ovulatietest moet de streep net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Lichte strepen zijn vaak te zien, maar zijn geen lh-piek

En ik mag uit de OP :p
pi_182455029
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:15 schreef douche-eendje het volgende:
Op je ovulatietest moet de streep net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Lichte strepen zijn vaak te zien, maar zijn geen lh-piek

En ik mag uit de OP :p
:o :o :o O+ *O* wat tof joh O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:18:53 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_182455088
Eend is gewieberd, willen er nog mensen in de op?
disclaimer
pi_182455492
Gefeliciteerd douche eend!

Hier helaas nog geen tweede streep te bekennen en vandaag weer ongesteld geworden.

Mijn menstruatie is (op die ene maand in de zomer na) erg regelmatig. Maar toch kan ik moeilijk mijn lh piek vinden.

Ik wil wel in de OP. We proberen sinds april 2018 voor onze eerste. Ik ben 27 en mijn man is 32.
pi_182455655
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Eend is gewieberd, willen er nog mensen in de op?
Yep, ik!

Wij (ik 25 en vriendlief 34) bezig voor een 3e frummel sinds Oktober 2018.
Nod is 22-10.
pi_182457410
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:15 schreef douche-eendje het volgende:
Op je ovulatietest moet de streep net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Lichte strepen zijn vaak te zien, maar zijn geen lh-piek

En ik mag uit de OP :p
Wat jij zegt gaat niet voor iedereen op. Mijn strepen werden nooit donkerder dan de controle streep. Sommige vrouwen maken altijd LH aan, en zullen altijd een heel licht streepje zien. Bij hun moet de piek streep donkerder zijn dan controle streep. Bij vrouwen zoals ik zie je maar 1 2, soms 3 dagen van de hele cyclus een streepje. En die is eigenlijk nooit donkerder dan de controle streep.
pi_182457586
Ik heb altijd een streepje maar op mijn vruchtbare dagen knalt hij eraf :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182457687
Ok thanks, m'n lijf houdt me nu al voor de gek.. Ik wil te graag denk ik! Maar dat hebben er hier meer denk ik haha
pi_182457756
Mijn streep rond mijn eisprong (die ik voor het eerst heb gevoeld) was ook niet donkerder dan het controle streepje
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:51:12 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_182457763
Ik denk dat je op 3dpo nog geen conclusies kunt verbinden aan zoiets iig ;)
disclaimer
pi_182457818
En ik ben daar vrij zeker van want ik heb 'n app waarin ik al 3 jaar bij hou wanneer ik ongesteld ben, en ook mijn hele cyclus kan zien, die is altijd 27 of 28 dagen. Toen ik mijn eisprong voelde zag ik in die app ook echt dat ik dan de eisprong zou moeten hebben.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:08:51 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_182458272
Waarom doe je dan ovulatietesten eigenlijk? Als je cyclus zo ontzettend stipt is?
disclaimer
pi_182458766
Om een keer te proberen, ik had nog nooit zulke testen gedaan.
pi_182611502
Pff ik heb zo'n hekel aan wachten..

Nog meer wachtenden hier??
pi_182624553
Die weken duren inderdaad lang!

Ik heb deze week mijn eisprong, wij zijn op vakantie dus daar kunnen we mooi gebruik van maken
pi_182634899
Hier helaas na 'n twijfelige start toch ong. geworden vandaag. Had eigenlijk maandag mijn Nod maar mijn lichaam test me uit denk ik.. Helaas.. Op naar de volgende ronde.
Mango een hele fijne vakantie en succes!!
pi_183057026
Ondanks een fijne vakantie toch weer ongesteld geworden, voelde het al aankomen. Op naar de volgende ronde!
pi_183098389
Ik sluit me ook weer aan. Samen besloten niet eerst voor anticonceptie te gaan, dus voorwaarts hoppa! :p
Eerst maar eens een cyclus ontdekken 😌
pi_183101095
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik sluit me ook weer aan. Samen besloten niet eerst voor anticonceptie te gaan, dus voorwaarts hoppa! :p
Eerst maar eens een cyclus ontdekken 😌
<3
Hoe is het met jullie?
pi_183102022
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 14:28 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

<3
Hoe is het met jullie?
We zijn weer vrij ok! Heftige tijd en het kost handenvol energie, (zeker omdat we beide ZZP'ers zijn en 3 kleintjes hebben al) maar we krabbelen weer op. Mijn lichaam was ook even aan het klooien met infecties en een ontsteking maar dat is gelukkig weer geheeld :)
pi_183102077
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:17 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

We zijn weer vrij ok! Heftige tijd en het kost handenvol energie, (zeker omdat we beide ZZP'ers zijn en 3 kleintjes hebben al) maar we krabbelen weer op. Mijn lichaam was ook even aan het klooien met infecties en een ontsteking maar dat is gelukkig weer geheeld :)
Gelukkig maar dat je lichaam nu iig in orde is! Lijkt me idd heftig, en sowieso druk met de kinderen. Veel succed en sterkte :*
pi_183119988
Hoi, ik laat ook weer even van mij horen. Het zwanger worden heeft 2/3 maanden op een laag pitje gestaan. We zijn nu weer begonnen.

Best wel wat heftige veranderingen dit jaar qua wonen en werken. Hopelijk is er nu eindelijk wat rust.

Leuk te lezen hoe iedereen 'bezig' is. :D
pi_183242003
Pff hier nu 2 dagen na nod, geen bloed maar ook geen 2e streep te zien....
pi_183246151
Wat fijn om een bericht van Kleurdoos te zien, ik moest nog aan je denken vandaag.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:07 schreef ElisaMay het volgende:
Pff hier nu 2 dagen na nod, geen bloed maar ook geen 2e streep te zien....
Een week na NOD had ik nog een negatieve test maar achteraf gezien was ik dus echt wel zwanger. Dus even wachten en opnieuw testen en tot die tijd duim ik voor je!
  dinsdag 4 december 2018 @ 10:50:09 #75
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_183528997
Eind november hebben mijn vriend en ik, na een ‘oops condoom vergeten’, nu echt voor een kleine te gaan. Voorheen hadden we een periode de flow als het gebeurd is het goed, gebeurd het niet ook goed. Tijdje terug een pauze genomen daarom dus veilig vrijen.

Mijn nod is 15 december.
Inmiddels wel gestart met foliumzuur.

Ben een aantal jaar geleden kort zwanger geweest (toenmalige partner), dat is destijds geëindigd in een miskraam.

Vind het wel spannend hoe het nu allemaal gaat.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_183691709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
Eind november hebben mijn vriend en ik, na een ‘oops condoom vergeten’, nu echt voor een kleine te gaan. Voorheen hadden we een periode de flow als het gebeurd is het goed, gebeurd het niet ook goed. Tijdje terug een pauze genomen daarom dus veilig vrijen.

Mijn nod is 15 december.
Inmiddels wel gestart met foliumzuur.

Ben een aantal jaar geleden kort zwanger geweest (toenmalige partner), dat is destijds geëindigd in een miskraam.

Vind het wel spannend hoe het nu allemaal gaat.
Duim voor je dat je preggo met de kerst bent. :D
  donderdag 13 december 2018 @ 10:50:58 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_183699024
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:22 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Duim voor je dat je preggo met de kerst bent. :D
Wat lief! Dank je!

Nog een paar spannende dagen te gaan. Heb nu wel kwaaltjes waardoor ik denk dat het wellicht zo is :D

Denk aan pijnlijke borsten, die groter lijken, aders op borsten die beter zichtbaar zijn, tepels steken wat meer uit.

Weeïg gevoel in mijn maag, voornamelijk in de ochtend en avond. Idee dat ik moet spugen, maar uit zich vooral in hoestbuien.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184028044
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Wat lief! Dank je!

Nog een paar spannende dagen te gaan. Heb nu wel kwaaltjes waardoor ik denk dat het wellicht zo is :D

Denk aan pijnlijke borsten, die groter lijken, aders op borsten die beter zichtbaar zijn, tepels steken wat meer uit.

Weeïg gevoel in mijn maag, voornamelijk in de ochtend en avond. Idee dat ik moet spugen, maar uit zich vooral in hoestbuien.
En is het iets geworden?

Ik was abnormaal heftig ongesteld na zoveel dagen overtijd. Verklaring van de huisarts was dat het waarschijnlijk een afgestoten vruchtje was. :'(
  zondag 30 december 2018 @ 10:57:27 #79
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184081653
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:15 schreef NewBalance het volgende:

[..]

En is het iets geworden?

Ik was abnormaal heftig ongesteld na zoveel dagen overtijd. Verklaring van de huisarts was dat het waarschijnlijk een afgestoten vruchtje was. :'(
Oh wat heftig zeg, sterkte :*

Hier geen resultaat, op nod geen tweede streepje en paar uur later werd ik ongesteld.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184165393
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 10:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Oh wat heftig zeg, sterkte :*

Hier geen resultaat, op nod geen tweede streepje en paar uur later werd ik ongesteld.
Thx. Jij ook een knuffel en de beste wensen voor 2019! :Y
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:05:23 #81
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184194332
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:03 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Thx. Jij ook een knuffel en de beste wensen voor 2019! :Y
Dank je! Jij ook!

Deze maand was ik tijdens mijn vruchtbare periode geveld door griep :’)
Dat werd hem dus niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:31:18 #82
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_184229225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef ElisaMay het volgende:
En ik ben daar vrij zeker van want ik heb 'n app waarin ik al 3 jaar bij hou wanneer ik ongesteld ben, en ook mijn hele cyclus kan zien, die is altijd 27 of 28 dagen. Toen ik mijn eisprong voelde zag ik in die app ook echt dat ik dan de eisprong zou moeten hebben.
Wat je voelt is meestal de laatste groeispurt, niet de daadwerkelijke sprong.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 14:11:43 #83
382129 crew  Donna
pi_184874951
TVP

:W

Ik ben gestopt met anticonceptie. We gaan er nog niet bewust voor, maar we gaan ook geen condooms gebruiken. *O*
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:44:13 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184875586
Spannend Donna! Succes
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185210173
Hoi,

Kan ik iemand hier nog een plezier doen met een stuk of 20 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten? Zijn tegen verzendkosten over te nemen of afhalen in regio 040!
pi_185665953
Hai! Ik heb een flinke stapel (tussen de 50 en 100) ovulatietesten liggen met een houdbaarheidsdatum tot september 2019. Kan ik iemand hier tegen verzendkosten gelukkig mee maken?
pi_185765121
Ik kom me melden! :W Mijn eerstgeborene (forumnaam Günther) is van januari 2018. Ik wilde eigenlijk al een meteen door voor een tweede maar zeer veelvuldig borstvoeden + samen slapen + overdag elke dag bij de koter thuis zijn zaten het opstarten van mijn cyclus blijkbaar een tikkie in de weg. *) Gisteren eiiiiindelijk ongesteld geworden, dus aan de slag! :7

Ik ben inmiddels 38 dus ik hoop dat het een beetje vlot lukt. Aan de andere kant kostte het ook tweeënhalf jaar om zwanger te raken bij Günther, dus ik reken verder nergens op. Mocht het nou niet lukken dan zijn we ook al erg tevreden met deze ene, maar een broertje of zusje zou toch wel erg leuk wezen. Eigenlijk ook wel omdat ik en mijn lief al wel een beetje op leeftijd zijn en Günther dus mogelijk nog relatief jong kan wezen wanneer niet meer op ons te rekenen valt. Fijn idee als -ie dan nog een broer of zus heeft :Y

Tot zover intro. Nou maar eens wachten op mijn eerstvolgende eisprong :9 Weer lustig naar random voorbijgangers loeren tijdens ovulatie, here I come! oO<
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:27:34 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185765987
Spannend Mini! Ik hoor hier niet, maar succes, ik ga lurken :-D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185775372
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:11 schreef Cholula het volgende:
Hai! Ik heb een flinke stapel (tussen de 50 en 100) ovulatietesten liggen met een houdbaarheidsdatum tot september 2019. Kan ik iemand hier tegen verzendkosten gelukkig mee maken?
Heb je ze nog? Vraag ik voor mijn zusje :)
Schudden voor gebruik
pi_185776676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Heb je ze nog? Vraag ik voor mijn zusje :)
Ik ben ze al kwijt. Sorry!
pi_185780975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Heb je ze nog? Vraag ik voor mijn zusje :)
Ik heb er nog een stuk of 30, houdbaar tot oktober 2019. Mogen weg tegen verzendkosten, als je een privébericht stuurt kan ik ze vandaag of morgen nog opsturen!
pi_185796692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 08:20 schreef eponine het volgende:

[..]

Ik heb er nog een stuk of 30, houdbaar tot oktober 2019. Mogen weg tegen verzendkosten, als je een privébericht stuurt kan ik ze vandaag of morgen nog opsturen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_185799547
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:59 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
pi_185871802
Hier zijn we ondertussen bijna een jaar verder zonder zwangerschap helaas! Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de huisarts..
pi_185879435
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef Mango91 het volgende:
Hier zijn we ondertussen bijna een jaar verder zonder zwangerschap helaas! Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de huisarts..
He, wat rot!
Heb je het bijgehouden in een app of op papier, want dat is wel handig om mee te nemen.
Schudden voor gebruik
pi_185880787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:28 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

He, wat rot!
Heb je het bijgehouden in een app of op papier, want dat is wel handig om mee te nemen.
Dankje! Ja we hebben het in de app bijgehouden en ook nog wat foto’s van de ovulatietesten. Maar mijn menstruaties bestaan altijd uit 29-31 dagen. En op de Sensitest is rond dag 15 een donkere streep te zien. Dus in principe weinig ‘geks’.
pi_185885995
Zeker weinig geks. Dat heb je al goed bijgehouden en in de smiezen!

En wacht je dan precies op het donkere streepje? Of hebben jullie ook al een aanloopje?

Beetje privé vragen zo :@

In ieder geval succes gewenst! Hoop dat de dokter je een nieuw handvat kan geven.
Schudden voor gebruik
pi_185891271
Haha maakt niet uit. Wij hebben van te voren altijd wel een aanloop van om de dag/twee dagen ongeveer. Het is een beetje afhankelijk van onze werkdruk maar we proberen er altijd wel tijd voor vrij te maken. Mijn man is zeer geïnteresseerd in de ovulatietesten en bestudeerd ze altijd grondig ;)

Dankje ik hoop het ook!
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:28:29 #99
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_185901226
Ik sluit me half aan, soort van. Kent iemand dat, dat je echt wel een kind wilt maar ook duizendenéén twijfels hebt en elke keer gelegenheden aangrijpt om het uit te stellen? Continu maar weer gesprekken of het nou handig is of niet. Misschien wat achtergrond; ik ben bijna 35, lief bijna 36. We wilden nooit, nooit kinderen. En ineens wel. En dat is ráár. En daar schrikken we soms zelf nog van dus we maken het onszelf erg lastig.

Enfin, inmiddels ongesteld en op naar ronde 4. Na 18 jaar pil slikken gok ik dat het wel even kan duren. We proberen niet echt bewust, maar gebruiken geen anticonceptie, dus ja, eigenlijk proberen we wel bewust :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_185902722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Kent iemand dat, dat je echt wel een kind wilt maar ook duizendenéén twijfels hebt
Iedereen, denk ik :D

Wel heel grappig, die plotse omslag. En vooral superfijn dat die bij jullie allebei kwam; je moet er toch niet aan denken dat de een ineens wel wil en de ander blijft bij ‘nooit’.

Succes in elk geval.

Ik hoor hier helemaal niet, ksssst :+
  zondag 31 maart 2019 @ 12:56:19 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_185947597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik sluit me half aan, soort van. Kent iemand dat, dat je echt wel een kind wilt maar ook duizendenéén twijfels hebt en elke keer gelegenheden aangrijpt om het uit te stellen? Continu maar weer gesprekken of het nou handig is of niet. Misschien wat achtergrond; ik ben bijna 35, lief bijna 36. We wilden nooit, nooit kinderen. En ineens wel. En dat is ráár. En daar schrikken we soms zelf nog van dus we maken het onszelf erg lastig.
Ik was al sinds mijn zeventiende met mijn lief samen en intussen ook halverwege de dertig geraakt en zo'n beetje vijftien jaar getwijfeld en steeds weer uitgesteld. :Y Ook tijdens zwanger zijn nog voortdurend gedacht: 'oef, is dit nou wel handig?!'
Was instant helemaal over vanaf de eerste seconde dat ik na de bevalling mijn zoon aankeek O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:06:18 #102
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187372802
Rustig hier, nog mensen op het wachtbankje?

Wij hebben een beetje een apart verloop gehad. Van december tot begin april er helemaal voor gegaan. Maar goed, er gebeurde een hoop privé en dat deed ons zo twijfelen. Dus we hebben even pauze gehad.

Sinds anderhalve week weer on board. De twijfel blijft, gaat toch niet weg. En er zijn 1001 praktische redenen om het niet te doen of iig te wachten, maar ik word bijna 35 en het gevoel dat we het wel willen gaat niet weg. Dus we zijn er weer.

Ik temperatuur al maanden maar de laatste 3/4 cycli kan ik mijn eisprong niet vinden. Dat is dus ook wel een reden dat we het laten gaan, want de kans bestaat ook dat het niet zo makkelijk gaat.
Voor nu zou ik, gezien eerdere ervaringen, mijn ei gehad moeten hebben. Heb ik hem voor het weekend gehad dan is de kans nihil deze maand, is hij later geweest dan is er een kansje :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_187378618
Als je je eisprong graag wil vinden kan je ook van die goedkope ovulatietesten kopen Maria2.0. Dat heb ik ook gedaan toen ik merkte dat temperaturen bij mij niet werkte. Spannend dat jullie weer zijn begonnen!

En verder: hoi, ik kom me melden. Ik wilde graag in stilte wachten op een tweede streepje en meelezen met anderen, maar als niemand post heeft dat geen zin. Zullen we dit topic nieuw leven inblazen? Ik wacht nog op het ei.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:39:21 #104
208890 June.
Seriously?
pi_187380727
Ik gooi de tip over testen er nog maar eens in: verkoper “klackstar” op eBay.
Dit zijn erg simpele, maar betrouwbare testen en kosten geen drol. Zowel zwangerschaps- als ovulatietesten.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:17:39 #105
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187383588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:16 schreef Costilla het volgende:
Als je je eisprong graag wil vinden kan je ook van die goedkope ovulatietesten kopen Maria2.0. Dat heb ik ook gedaan toen ik merkte dat temperaturen bij mij niet werkte. Spannend dat jullie weer zijn begonnen!

En verder: hoi, ik kom me melden. Ik wilde graag in stilte wachten op een tweede streepje en meelezen met anderen, maar als niemand post heeft dat geen zin. Zullen we dit topic nieuw leven inblazen? Ik wacht nog op het ei.
Ik heb ze van de Action, maar ik krijg eigenlijk nooit echt een positief resultaat, altijd een lichtere tweede streep.
Nou hebben we sowieso prima regelmatig seks, dus op zich moet dat voldoende zijn.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:27:30 #106
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187383683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef June. het volgende:
Ik gooi de tip over testen er nog maar eens in: verkoper “klackstar” op eBay.
Dit zijn erg simpele, maar betrouwbare testen en kosten geen drol. Zowel zwangerschaps- als ovulatietesten.
Ik zal eens gaan kijken, wellicht geven die meer duidelijkheid dan de Action testen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_187384176
Ik gebruik ovulatietesten van sensitest, daarmee kan ik de opbouw naar eisprong ook zien en vervolgens een duidelijke eisprong streep (action nooit). Binnen dag na bestelling ook al binnen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 23:04:00 #108
208890 June.
Seriously?
pi_187397256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:27 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ik zal eens gaan kijken, wellicht geven die meer duidelijkheid dan de Action testen.
Die van de action zijn in regel niet betrouwbaar..
Shine bright like a diamond.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 09:50:32 #109
382129 crew  Donna
pi_187401749
Ik zit nog op het rammelbankje. Kom me hier denk ik in aug/sept aansluiten!
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:06:40 #110
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187403184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:04 schreef June. het volgende:

[..]

Die van de action zijn in regel niet betrouwbaar..
Dat vind ik fijn om te horen, want je gaat aan je eigen lijf twijfelen.

Heb de ovulatie nog altijd niet bevestigd gezien op mijn kaartje, maar gister had ik er wel tekenen van, enorm opgeblazen en nog wat TMI tekenen. Hoop dat ie inderdaad gister geweest is en hoop het toch morgen wel terug te kunnen zien op mijn kaartje.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_187404034
Ik sluit me ook aan. Ons zoontje is anderhalf en ik geef nog borstvoeding maar heb weer een regelmatige cyclus.

Vannacht droomde ik toevallig over die fijne schopjes in mijn buik. O+ En doordat de eerste geboren was via het gat dat hij had geschopt bij mijn ribben moest nummer twee er ook op die plek uit. Het houdt me blijkbaar toch nogal bezig. ;)

Volgende week zaterdag is mijn eisprong, wij hebben dus wat te doen deze week.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187404338
123thuistesten.nl

Heeft ook allerlei testen voor geen gekke prijzen.

Ook glijmiddel dat geen zaad dood, mocht daar behoefte aan zijn.

Tip natuurlijk om zwangerschapstopic storm te laten lopen ;)
Schudden voor gebruik
  donderdag 13 juni 2019 @ 14:42:15 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_187404984
Hier nog niks 😑 ben inmiddels al bijna 2 jaar gestopt met pil. Wel beetje frustrerend dat mijn zwager zijn nieuwe partner (als in sinds begin dit jaar) al zwanger heeft “geschopt”, was een foutje oid :’)

Wij zijn dan nu het enige stel uit het gezin van mijn vriend dat geen kind(eren) heeft/verwacht en ergens voel ik nu vanuit schoonmoeder nu wel een soort druk van “en nu jullie” gelukkig staat mijn eigen moeder er een stuk nuchterder in.

Wat we nu wel overwegen is een verwijzing voor een pgd traject aan te vragen ivm een erfelijke ziekte (50% kans dat het wordt overgedragen).

Dus beetje lastige periode. Gelukkig bijna op vakantie, even wat afstand. Deze ronde daarom ook even overgeslagen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 13 juni 2019 @ 14:47:12 #114
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187405084
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:42 schreef AgnesGru het volgende:
Hier nog niks 😑 ben inmiddels al bijna 2 jaar gestopt met pil. Wel beetje frustrerend dat mijn zwager zijn nieuwe partner (als in sinds begin dit jaar) al zwanger heeft “geschopt”, was een foutje oid :’)

Wij zijn dan nu het enige stel uit het gezin van mijn vriend dat geen kind(eren) heeft/verwacht en ergens voel ik nu vanuit schoonmoeder nu wel een soort druk van “en nu jullie” gelukkig staat mijn eigen moeder er een stuk nuchterder in.

Wat we nu wel overwegen is een verwijzing voor een pgd traject aan te vragen ivm een erfelijke ziekte (50% kans dat het wordt overgedragen).

Dus beetje lastige periode. Gelukkig bijna op vakantie, even wat afstand. Deze ronde daarom ook even overgeslagen.
Wat heftig. Kan me voorstellen dat dat er toch flink inhakt. Slim om even pauze te nemen, hebben wij dus ook gedaan in een zware periode. Zou het helpen om alles zoveel mogelijk los te laten, dus geen echte pauze maar gewoon seks voor de leuk? Kan me voorstellen dat dat niet lukt hoor, maar als je dat als pauze kunt zien dan is er toch altijd nog een kansje.
Sterkte!
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:58:01 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_187415683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:47 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Wat heftig. Kan me voorstellen dat dat er toch flink inhakt. Slim om even pauze te nemen, hebben wij dus ook gedaan in een zware periode. Zou het helpen om alles zoveel mogelijk los te laten, dus geen echte pauze maar gewoon seks voor de leuk? Kan me voorstellen dat dat niet lukt hoor, maar als je dat als pauze kunt zien dan is er toch altijd nog een kansje.
Sterkte!
Thanks!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 16:44:18 #116
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187421509
Ik heb echt geen flauw idee op welk punt ik nu in mijn cyclus zit trouwens. Ik zit op dag 23, dus dat ei zal wel zijn geweest, maar vanwege het gebrek aan stijging van temperatuur heb ik geen idee wanneer. Ik heb dus ook geen idee of we effectief bezig zijn geweest :P
Ik verwacht mijn menstruatie donderdag of vrijdag, als ik kijk naar de normale duur van mijn cyclus, maar het kan ook zaterdag of zondag zijn.
Donderdag test ik sowieso even, omdat ik vrijdag een ingreep heb waarbij ik een roesje krijg, dus dan toch eventjes voor de zekerheid checken. Als ik af ga op afscheiding (TMI) dan zou ik dan 8 DPO zijn dus de kans is natuurlijk miniem dat er dan überhaupt al iets zichtbaar is, maar meer kan ik niet doen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_187425541
Hier doen de actiontesten het wel! In de zin van duidelijk oplopend en weer aflopend tweede streepje. En ik vind het fijn dat je daar met een duf hoofd overheen kan plassen, dat kijkt minder nauw dan die iele stripjes van eBay. Oftewel: een ei vinden lukt hier meestal wel. Behalve deze maand dan, dus in die zin misschien toch andere aanschaffen volgende maand |:(

2 jaar is wel lang zeg Agnes. Spannend om misschien dat PGD traject in te gaan. Om welke aandoening gaat het, als je dat wil delen?

Hoi Pannenkoekenmix :W . Hoi DonnaRush een bankje verderop :W
pi_187426918
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik sluit me ook aan. Ons zoontje is anderhalf en ik geef nog borstvoeding maar heb weer een regelmatige cyclus.

Vannacht droomde ik toevallig over die fijne schopjes in mijn buik. O+ En doordat de eerste geboren was via het gat dat hij had geschopt bij mijn ribben moest nummer twee er ook op die plek uit. Het houdt me blijkbaar toch nogal bezig. ;)

Volgende week zaterdag is mijn eisprong, wij hebben dus wat te doen deze week.
O+
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:16:55 #119
221912 minilot
Nancy boy
pi_187432884
:W
Hier ook nog proberende hoor, nu bezig aan vierde cyclus sinds eerste er is :)
Ovulatietesten gebruiken we niet, onze frequentie is wel zodanig dat we daar überhaupt niet op hoeven te letten :7 :9
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 15 juni 2019 @ 13:57:55 #120
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_187434890
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:16 schreef minilot het volgende:
:W
Hier ook nog proberende hoor, nu bezig aan vierde cyclus sinds eerste er is :)
Ovulatietesten gebruiken we niet, onze frequentie is wel zodanig dat we daar überhaupt niet op hoeven te letten :7 :9
Haha dat is hier ook wel zo, om de dag zeker en in de eerste 2 weken wel vaker op zich. De natuur heeft dat handig uitgedokterd.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_187756994
Rustig hier O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187757701
Wij zijn weer een ronde verder. Ik had nog een doos afgeprijsde Clearblue testen liggen, die belachelijk dure met een smiley. Dus die zijn nu in gebruik en ik was vergeten hoe bevredigend het is om die smiley te zien, haha. Verder online vast een bergje zwangerschapstesten gekocht O-) je weet maar nooit!
pi_187757912
Ik ben gewoon ongesteld geworden, drie dagen te vroeg zelfs. Ik verwachtte er toch al niet veel van deze keer.

Agnes vervelend dat het al zo lang duurt voor jullie. Heb je al een keus kunnen maken om pgd-traject in te gaan?

[ Bericht 5% gewijzigd door PKM op 04-07-2019 22:37:39 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 09:11:25 #124
382129 crew  Donna
pi_187947645
Joehoe! Op naar baby nr.2

hallo :W
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:07:47 #125
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187948163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:11 schreef DonnaRush het volgende:
Joehoe! Op naar baby nr.2

hallo :W
Wat leuk! Succes O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 16 juli 2019 @ 11:00:00 #126
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187948649
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:11 schreef DonnaRush het volgende:
Joehoe! Op naar baby nr.2

hallo :W
O+
Protège moi de mes désirs.
pi_187949031
Leuk Donna! Succes! O+
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 11:33:22 #128
382129 crew  Donna
pi_187949049
O+ Lievvvv!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 11:58:53 #129
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_187949382
quote:
3s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben gewoon ongesteld geworden, drie dagen te vroeg zelfs. Ik verwachtte er toch al niet veel van deze keer.

Agnes vervelend dat het al zo lang duurt voor jullie. Heb je al een keus kunnen maken om pgd-traject in te gaan?
Nee, nog geen keus gemaakt.

Weet niet of het voor jullie herkenbaar is, maar bij mij is de twijfel wel/geen kinderen ineens erg aanwezig. Herkennen jullie dit?

Ergens geniet ik wel van de vrijheid die ik nu heb. En ontzettend veel twijfels of ik wel een geschikte moeder ben enz.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vraag mezelf ook steeds meer af; is het niet een maatschappelijke verwachting/druk om een gezin te stichten? Ook binnen de familie, mijn schoonmoeder heeft nogal de focus op oma worden/zijn, stel wij krijgen geen kinderen, zal ze ons (met name mij, want het botert op dit moment niet zo) wel accepteren? Heb zo geen zin in dat gekat en toespelingen over krijgen van kinderen.

In mijn hoofd bedenk ik dan altijd pinnige opmerkingen terug, maar puntje bij paaltje durf ik weer niet🙈
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:16:11 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187951095
Als je al de druk van buitenaf voelt (of dat nou de maatschappij is of je schoonmoeder) dan zou ik dat echt zoveel mogelijk naast me neerleggen. Want jij bent degene die straks een kind heeft, of niet. Die er 24/7 verantwoordelijk voor is en 20 jaar voor mag zorgen. Of die de vrijheid en tegelijk misschien het gemis heeft als het kind er niet komt. Meningen zijn maar meningen. Het gaat om jouw leven. Het is zo essentieel dat ik er zelfs met overtuiging een paar keer naar een coach of psycholoog oid voor zou gaan om mijn beweegredenen te onderzoeken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 16 juli 2019 @ 15:27:11 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187951970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:16 schreef Lemijn het volgende:
Als je al de druk van buitenaf voelt (of dat nou de maatschappij is of je schoonmoeder) dan zou ik dat echt zoveel mogelijk naast me neerleggen. Want jij bent degene die straks een kind heeft, of niet. Die er 24/7 verantwoordelijk voor is en 20 jaar voor mag zorgen. Of die de vrijheid en tegelijk misschien het gemis heeft als het kind er niet komt. Meningen zijn maar meningen. Het gaat om jouw leven. Het is zo essentieel dat ik er zelfs met overtuiging een paar keer naar een coach of psycholoog oid voor zou gaan om mijn beweegredenen te onderzoeken.
+1 op alles wat jij zegt O+ Er zijn ook psychologen in gespecialiseerd (hier in het dorp zit erin). Een keer praten kan echt verhelderend zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188010970
Ik begrijp nu wat een Omo-witte test is }:| Maar ook geen bloed op NOD. Meestal haal ik die dag niet eens. Wat is deze :{w

Welkom DonnaRush! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?

Lastig AgnesGru. Staan jullie nog steeds op pauze? Heeft je vriend dezelfde twijfels?
pi_188011986
Donna w/
Vorige keer lurkte ik mee en was jij hier ook, hopelijk gaat het snel voor jullie.

Jammer Costilla, op naar de volgende ronde. Of verwacht je er toch nog wat van?

Agnes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen week was mijn eisprong. Ik verwacht er wederom niet veel van. Mijn man was er soms niet, dat is toch wel essentieel. Een keer hebben we er ook maar van afgezien omdat ik gesloopt was. Maar wie weet. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 08:23:24 #134
382129 crew  Donna
pi_188018015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:33 schreef Costilla het volgende:
Ik begrijp nu wat een Omo-witte test is }:| Maar ook geen bloed op NOD. Meestal haal ik die dag niet eens. Wat is deze :{w

Welkom DonnaRush! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?

Lastig AgnesGru. Staan jullie nog steeds op pauze? Heeft je vriend dezelfde twijfels?
Gets joh omo wit is zo rot als je al 'over tijd' bent!

Ik hoop dat het weer snel gaat deze keer. Ik raakte de eerste keer 'per ongeluk' zwanger en in maart 2017 werd dat een miskraam. Toen hebben we 1 cyclus over geslagen en begin juli was ik alweer zwanger van dochter. Super snel dus.

Helaas is m'n cyclus niet meer zo stipt na de bevalling en heb ik de afgelopen maanden ook al een paar keer met omo wit op de wc gezeten. Dan duurde het zo lang en de kans was klein, maar toch even testen voor de zekerheid.
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 08:25:14 #135
382129 crew  Donna
pi_188018024
Twijfels heb ik trouwens ook, heel erg zelfs. Niet of we meer kinderen willen, dat weten we zeker.
Maar ik vind het gewoon weer zo spannend en eng!
En onze dochter is zo lief en slaapt goed en nooit ziek (afkloppen). Dat gaat allemaal zo lekker dat ik denk; wat halen we ons nu weer op de hals?
pi_188018765
Is twijfelen niet geheel normaal.

Wij willen echt heel erg graag een kindje.
Maar nu hebben wij gewoon een vreselijk makkelijk leven. Gaan meerdere keren per jaar op vakantie, doen en laten wat we willen enzo. En dit leven gaat dan enorm veranderen. Maar dat maakt niet dat we het niet willen. Volgen jullie het nog :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188058431
* Flox_ kijkt om het hoekje

Kloon, sorry wil het nog niet weten voor de rest van de wereld waar we mee bezig zijn :P

Maar vorig jaar gestopt met anticonceptie. En nu voor de 3e maand op rij een menstruatie gehad. Tussendoor waarschijnlijk een hele vroege miskraam. Had wat vreemde dingen, gegoogeld en ik denk dat dat het moet zijn geweest. Dus op naar een nieuwe poging :9
pi_188059221
Ik moet nog foliumzuur halen. Net stond ik voor een gesloten deur bij de Etos. Dus morgen maar even heen weer.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 juli 2019 @ 14:12:07 #139
221912 minilot
Nancy boy
pi_188188104
Ik zwaai alweer uit! O+ :W
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 14:14:57 #140
382129 crew  Donna
pi_188188146
:D
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 14:15:59 #141
382129 crew  Donna
pi_188188154
Gefeliciteerd! O+
pi_188188211
Gefeliciteerd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188188334
Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_188190489
O+
pi_188191695
Mini *O*
  maandag 29 juli 2019 @ 18:54:03 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_188192405
Gefeliciteerd minilot! Wat leuk!
disclaimer
pi_188204205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet nog foliumzuur halen. Net stond ik voor een gesloten deur bij de Etos. Dus morgen maar even heen weer.
Bij ons was het vak leeg. Ik denk dat iedereen bezig is :')

Gefeliciteerd minilot *O*
pi_188204216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 14:33 schreef Flox_ het volgende:

[..]

Bij ons was het vak leeg. Ik denk dat iedereen bezig is :')

Gefeliciteerd minilot *O*
Uiteindelijk ook bij de Kruidvat gehaald hier was ook alles op.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 15:01:23 #149
382129 crew  Donna
pi_188204571
Haha. Dat snap ik wel, zwanger raken in de zomer maakt leuke lente baby's!
pi_188207487
Ik ben benieuwd :D Ik zit ergens in mijn cyclus en heb sinds gister ineens last van mijn boobies en vandaag vaag misselijk zonder verklaring. En dan ga je toch denken he :@
pi_188272920
Dames, hoe gaat het met jullie?
pi_188274692
Prima deze maand sowieso niks dus dat is lekker makkelijk. Dus nu met wijntje lekker op de bank. :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188276434
Ik zit te wachten, tweede helft van de maand. Ik ben trouwens ook elke maand wel een keer misselijk. Ik heb echt afgeleerd om daar iets achter te zoeken.

Een lentebaby lijkt mij ook heel leuk. Maar afwachten maar. Ik heb me voorgenomen deze maand niet vroeg te testen. Benieuwd of dat lukt.
pi_188276439
Flox, welkom nog! Hoe voel je je over die vroege miskraam?
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 09:16:01 #155
382129 crew  Donna
pi_188276998
Ik zit ook in de laatste 2 weken van de cyclus. Verwacht er niet zoveel van nog deze maand. Vermoedelijk waren we net te laat toen we besloten om ervoor te gaan. 8)7
pi_188294593
Ik kom hier alvast om het hoekje kijken en meelezen.

hier mijn verhaal.

Volgende maand wil ik gaan starten en dan is het voor mij ook wachten op het tweede streepje. Nu wacht ik vooral op het tweede streepje van de ovulatietest (die ik niet kan vinden maar wel verwacht had nu).

[ Bericht 48% gewijzigd door MiNi1981 op 05-08-2019 18:26:10 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 10:31:38 #157
269689 crew  Viv
pi_188294697
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188294840
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188301494
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! :*
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:44 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel :*

Lief van jullie! O+

[ Bericht 7% gewijzigd door MiNi1981 op 06-08-2019 07:48:40 ]
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:36:04 #160
382129 crew  Donna
pi_188313893
Welkom! :* :*

Ik moet echt nog wennen aan foliumzuur weer. Vergeet het zo snel!
pi_188314195
Ik heb het maar bij de medicijnen van mijn hond neergezet... Die vergeet ik tenminste niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188326850
Ja, de foliumzuur moet ik ook even aan wennen. Heb t bij de andere supplementen gelegd maar die vergeet ik ook regelmatig.

Vraagje voor wie er met ovulatietesten werkt. Waar hebben jullie ze vandaan?

Ik heb ze voor de testfase bij de action gehaald en er naast gebruikte ik de clearblue.
Ik moet zeggen dat ik wel een beter zichtbare lijn zag komen bij de actiontest en aan de hand daarvan de clearblue gebruikt heb om er achter te komen of er wel/geen eisprong was.
Die combi werkt opzich prima want clearblue is erg duidelijk maar ik vond de action dus wel wat wazig nog. Ik had het idee dat de teststreep nog wat donkerder zou moeten worden voor een eisprong, maar dat was dus niet het geval. Ben eerder op mijn gevoel en lichaam afgegaan dan op de actiontest.
De clearblue 100% gebruiken vind ik wel een erg duur grapje worden. Die zou ik hooguit op het 'moment suprême' in willen zetten voor de echte bevestiging.
pi_188327149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:23 schreef MiNi1981 het volgende:
Ja, de foliumzuur moet ik ook even aan wennen. Heb t bij de andere supplementen gelegd maar die vergeet ik ook regelmatig.

Vraagje voor wie er met ovulatietesten werkt. Waar hebben jullie ze vandaan?

Ik heb ze voor de testfase bij de action gehaald en er naast gebruikte ik de clearblue.
Ik moet zeggen dat ik wel een beter zichtbare lijn zag komen bij de actiontest en aan de hand daarvan de clearblue gebruikt heb om er achter te komen of er wel/geen eisprong was.
Die combi werkt opzich prima want clearblue is erg duidelijk maar ik vond de action dus wel wat wazig nog. Ik had het idee dat de teststreep nog wat donkerder zou moeten worden voor een eisprong, maar dat was dus niet het geval. Ben eerder op mijn gevoel en lichaam afgegaan dan op de actiontest.
De clearblue 100% gebruiken vind ik wel een erg duur grapje worden. Die zou ik hooguit op het 'moment suprême' in willen zetten voor de echte bevestiging.
Toen wij het de vorige keer aan het proberen waren heb ik ze via klackstar op ebay besteld. Waren zo binnen geloof dat toen heel veel mensen ze hadden.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:29:56 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188327762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Toen wij het de vorige keer aan het proberen waren heb ik ze via klackstar op ebay besteld. Waren zo binnen geloof dat toen heel veel mensen ze hadden.
+1, die werken prima :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:31:56 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188327795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:36 schreef DonnaRush het volgende:
Welkom! :* :*

Ik moet echt nog wennen aan foliumzuur weer. Vergeet het zo snel!
Ha, ik ook.. het is echt heel onregelmatig bij mij. De ene dag wel, de andere dag niet. Als ik niet thuis ben, vergeet ik het nooit.
Resistance is futile.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:44 #166
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_188328251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Toen wij het de vorige keer aan het proberen waren heb ik ze via klackstar op ebay besteld. Waren zo binnen geloof dat toen heel veel mensen ze hadden.
Deze inderdaad. Het voordeel is dat ze zo goedkoop zijn, dat je meerdere malen per dag kan testen. Het kan namelijk zijn dat je een korte piek hebt. Dan kan het streepje bijvoorbeeld om 12:00 uur nog veel lichter zijn dan om 18:00 uur op dezelfde dag.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188328524
Dank voor de tips dames! Ga ik daar even naar kijken. Had helemaal niet aan ebay gedacht. 😊

En idd mariposas dat had ik ook al begrepen dat je een korte piek kunt hebben dus handig en slim om dubbel te checken.

Ik las ergens dat je 4u tussen het plassen moet hebben voor een betrouwbare test? Is dat zo? Die piek zou toch elk moment er moeten zijn? Of kan veel drinken het toch vertroebelen dat beeld?
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:28:52 #168
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_188328620
Wel of niet plassen maakt niet uit. Het gaat om drinken, de concentratie van urine. Als je veel drinkt wordt je urine mindet geconcentreerd en dan kan het zijn dat je het LH niet goed kan meten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188328795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:28 schreef Mariposas het volgende:
Wel of niet plassen maakt niet uit. Het gaat om drinken, de concentratie van urine. Als je veel drinkt wordt je urine mindet geconcentreerd en dan kan het zijn dat je het LH niet goed kan meten.
Ah ja, dat dacht ik al maar begon toch even te twijfelen. Thanks.
Iets om in de gaten te houden.
pi_188328813
Ik drink altijd behoorlijk wat en hij heeft het bij mij iedere maand prima opgepakt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188329191
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik drink altijd behoorlijk wat en hij heeft het bij mij iedere maand prima opgepakt :)
Goed om te weten. Heb net iig de ovulatiesticks besteld.

Interessevraagje 😊, ken je verhaal (nog) niet maar zie je ook niet in de andere topics volgens mij.
Je zei dat het bij de vorige keer proberen ook gebruikt had. Heb je al een kindje?

er zijn zoveel tink/think-x/etc op Fok dat ik ze niet altijd goed uit elkaar kan houden 😬
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:05:03 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188329242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Prima deze maand sowieso niks dus dat is lekker makkelijk. Dus nu met wijntje lekker op de bank. :+
Ik wist niet dat jullie ook aan het proberen zijn. Wat leuk! *O*
Resistance is futile.
pi_188329373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:02 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Goed om te weten. Heb net iig de ovulatiesticks besteld.

Interessevraagje 😊, ken je verhaal (nog) niet maar zie je ook niet in de andere topics volgens mij.
Je zei dat het bij de vorige keer proberen ook gebruikt had. Heb je al een kindje?

er zijn zoveel tink/think-x/etc op Fok dat ik ze niet altijd goed uit elkaar kan houden 😬
Nee wij hebben geen kindje. De vorige keer werd mijn man overspannen. Ondertussen huis verkocht, gekocht, verbouwd nou ja gewoon het leven zeg maar.

Nu is er weer enigzins rust in de tent en willen we het weer gaan proberen. We verwachten niet dat het snel raak zal zijn.. De vorige keer dacht ik heel naïef dat je wel binnen 3 maanden zwanger zou zijn ofzo 'm nou ja niet dus :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188329383
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jullie ook aan het proberen zijn. Wat leuk! *O*
Ja ik vind het ook leuk dat jij in dit topic zit :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:22:37 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_188329513
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:23 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik kom hier alvast om het hoekje kijken en meelezen.

hier mijn verhaal.

Volgende maand wil ik gaan starten en dan is het voor mij ook wachten op het tweede streepje. Nu wacht ik vooral op het tweede streepje van de ovulatietest (die ik niet kan vinden maar wel verwacht had nu).

Ik had het nog gelezen, maar nog niet gereageerd. Maar wat heerlijk om jou hier te zien zeg O+
disclaimer
pi_188329627
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:23 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik kom hier alvast om het hoekje kijken en meelezen.

hier mijn verhaal.

Volgende maand wil ik gaan starten en dan is het voor mij ook wachten op het tweede streepje. Nu wacht ik vooral op het tweede streepje van de ovulatietest (die ik niet kan vinden maar wel verwacht had nu).

Wat leuk dat je er bent. O+ Je afwegingen had ik wel gelezen, maar van je geschiedenis had ik geen idee. Wat een nare ervaring, dapper dat je het nu toch weer aan durft. :*

Als het goed is is mijn eisprong weer geweest. Om de twee dagen geklust in plaats van om de dag wat ik eigenlijk van plan was. Ik heb soms wat moeite ons eerste kindje in slaap te krijgen en heb daarna echt geen zin meer. En ik denk eigenlijk ook niet dat als we dan toch wat proberen daar een zwangerschap van zou komen. :N Nou duimen maar weer. :)

[ Bericht 35% gewijzigd door PKM op 07-08-2019 13:33:46 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:31:28 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188329691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook leuk dat jij in dit topic zit :Y
Ik duim voor je :) :) ^O^ . Zou wel cool zijn als we na onze gelijktijdige verbouwing ook nog eens rond dezelfde tijd gaan zwangeren en moederen.
Resistance is futile.
pi_188329821
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik duim voor je :) :) ^O^ . Zou wel cool zijn als we na onze gelijktijdige verbouwing ook nog eens rond dezelfde tijd gaan zwangeren en moederen.
Ha, dat zou wel leuk zijn ja! Ik moet ergens de komende dagen ongesteld worden. dus tja.. van het weekend maar weer met een wijntje op de bank .. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188330730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee wij hebben geen kindje. De vorige keer werd mijn man overspannen. Ondertussen huis verkocht, gekocht, verbouwd nou ja gewoon het leven zeg maar.

Nu is er weer enigzins rust in de tent en willen we het weer gaan proberen. We verwachten niet dat het snel raak zal zijn.. De vorige keer dacht ik heel naïef dat je wel binnen 3 maanden zwanger zou zijn ofzo 'm nou ja niet dus :+
Ah ok, hopelijk geeft de rust die jullie nu hebben gevonden en met jullie nieuwe huis een positieve flow naar het zwanger worden!
pi_188330749
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had het nog gelezen, maar nog niet gereageerd. Maar wat heerlijk om jou hier te zien zeg O+
Dankjewel! 😊😊
Ik vind het rete spannend en eng. Misschien nog wel enger dan de eerste keer 😊
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:31:09 #181
382129 crew  Donna
pi_188330755
Spannend allemaal. Ik ga er vanuit dat wij afgelopen eisprong de boot net gemist hebben, maar wie weet.
Vanavond ga ik iig sushi eten, kan nu nog. :7
pi_188330772
quote:
3s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Wat leuk dat je er bent. O+ Je afwegingen had ik wel gelezen, maar van je geschiedenis had ik geen idee. Wat een nare ervaring, dapper dat je het nu toch weer aan durft. :*

Als het goed is is mijn eisprong weer geweest. Om de twee dagen geklust in plaats van om de dag wat ik eigenlijk van plan was. Ik heb soms wat moeite ons eerste kindje in slaap te krijgen en heb daarna echt geen zin meer. En ik denk eigenlijk ook niet dat als we dan toch wat proberen daar een zwangerschap van zou komen. :N Nou duimen maar weer. :)
Dankjewel! Het is eng maar dat komt vast goed.

Spannend voor jullie. Fingers crossed hier voor jullie!
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:35:04 #183
382129 crew  Donna
pi_188330815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:30 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Dankjewel! 😊😊
Ik vind het rete spannend en eng. Misschien nog wel enger dan de eerste keer 😊
Super spannend zeg. Ik ken het verhaal niet, toen zat ik niet in deze pijler, maar jeetje!

Hopelijk hebben we allemaal die 2 strepen gauw te pakken! :*
pi_188331185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:30 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Dankjewel! 😊😊
Ik vind het rete spannend en eng. Misschien nog wel enger dan de eerste keer 😊
Ik heb je weleens zien posten idd maar had geen idee dat dat toen zo afgelopen is. Wat naar. Hopelijk heb je snel wat te vieren
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188331197
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ah ok, hopelijk geeft de rust die jullie nu hebben gevonden en met jullie nieuwe huis een positieve flow naar het zwanger worden!
Hoop het ook. Al ben ik van nature gewoon een stresskip hoor :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188331215
Mijn rode duivel is er. Dag 29 dus dat is netjes. Hij kan nogal eens variëren.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 augustus 2019 @ 15:27:20 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188331707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ha, dat zou wel leuk zijn ja! Ik moet ergens de komende dagen ongesteld worden. dus tja.. van het weekend maar weer met een wijntje op de bank .. :')
Hehe, nu kun je nog lekker borrelen, over een paar maanden misschien niet meer! :7
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 15:29:44 #188
382129 crew  Donna
pi_188331748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn rode duivel is er. Dag 29 dus dat is netjes. Hij kan nogal eens variëren.
Netjes idd!
pi_188331812
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe, nu kun je nog lekker borrelen, over een paar maanden misschien niet meer! :7
Ja dan wordt het Co zonder Ba.. Nu is dat niet te hachelen natuurlijk dus tja.. dan maar water ofzo :+ Nee hoor komt vast wel goed heb daar niet zoveel moeite mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188332710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoop het ook. Al ben ik van nature gewoon een stresskip hoor :@
Awwww! Je hebt iig een nette cyclus zo te lezen. Hopelijk varieert deze niet te veel. En lekker van je wijntje genieten nu het nog kan!

Bij mij was mijn cyclus echt op de halve dag nauwkeurig tot een half jaar geleden. Sindsdien zit er iets meer variatie erin. Geen extreem grote schommelingen, maar wel irritante schommelingen.
pi_188372277
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 06:54 schreef Costilla het volgende:
Flox, welkom nog! Hoe voel je je over die vroege miskraam?
We wisten eigenlijk nog niet dat het kon, maar de klap was er wel. Vooral het besef wat het had kunnen zijn. En ineens ook de realisatie hoe ontzettend graag ik dit wil. En mijn lichaam doet sindsdien wat vreemd..

Ik ben heel lang misselijk gebleven, daarna ontzettend pijnlijke borsten met een normale menstruatie. Afgelopen cyclus vanaf dag 3 na de eisprong ontzettend pijnlijke borsten en ineens 6 dagen te vroeg ongesteld.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:08:27 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188372593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 09:39 schreef Flox_ het volgende:

[..]

We wisten eigenlijk nog niet dat het kon, maar de klap was er wel. Vooral het besef wat het had kunnen zijn. En ineens ook de realisatie hoe ontzettend graag ik dit wil. En mijn lichaam doet sindsdien wat vreemd..

Ik ben heel lang misselijk gebleven, daarna ontzettend pijnlijke borsten met een normale menstruatie. Afgelopen cyclus vanaf dag 3 na de eisprong ontzettend pijnlijke borsten en ineens 6 dagen te vroeg ongesteld.
;( wat ontzettend kut voor jullie. En dan ook nog zo'n heftige lichamelijke reactie..
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:10:23 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188372613
Ik heb gisteren maar eens een ovulatietest gedaan, in 1 keer raak. Wij gaan vandaag of morgen onze donorbestelling doen in Denemarken, dus over 4 weken (als ik weer ovuleer) naar het ziekenhuis voor kunstmatige inseminatie.
Resistance is futile.
pi_188373310
Spannend!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:06:41 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188374388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spannend!
Dat is het zeker. De selectie is wel een bijzonder proces hoor, gek en leuk tegelijk want waar selecteer je nou je donor op? Six. en ik hebben het er uitgebreid over gehad. Ik krijg op DM ook wat vragen hierover, dus bij deze wat meer informatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 10-08-2019 13:18:22 ]
Resistance is futile.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:19:37 #196
269689 crew  Viv
pi_188375141
@Seven.
Motiliteit is beweeglijkheid, dus waarschijnlijk bedoelen ze het percentage beweeglijke cellen. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:26:35 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188376694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 14:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Seven.
Motiliteit is beweeglijkheid, dus waarschijnlijk bedoelen ze het percentage beweeglijke cellen. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
pi_188516784
Spannend Seven! En interessant om te lezen hoe jullie een donor kiezen. :)

Helaas sinds gisteren weer ongesteld. :{

Verder nog iemand op het wachtbankje?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188516943
Nou nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 11:25:49 #200
382129 crew  Donna
pi_188518053
Nee ik ook niet. Geen verwachtingen gehad aangezien we 'te laat' besloten om er voor te gaan.
Dus idd ongesteld geworden en nu los :Y
pi_188518276
Jammer PKM, op naar de volgende ronde... Zijn jullie al lang bezig voor een 2e?

Ai, pijnlijk Thinkk-Pinkk. Hopelijk geneest het snel, vervelend dat het precies rond de eisprong gebeurt....

Nu dus het echte werk Donna ;)

Ik verwacht vandaag/morgen ongesteld te worden en dan kan ik ook echt beginnen! In September doe ik mee met op het wachtbankje zitten.
pi_188518922
Hè wat naar Thinkpink en dat juist nu. -O-

Mini wij zijn nog niet lang bezig. In februari was mijn eerste ongesteldheid na de zwangerschap en volgens mij is mijn cyclus nog niet zo stabiel. Dit was eigenlijk de eerste maand dat we er echt voor gingen, het was ook makkelijker nou mijn man vakantie had. :9 Komende maand moet het dan allemaal weer 's avonds gebeuren.
Weet je eigenlijk al wanneer je kunt beginnen?

Jammer Donna maar toch alvast goed geoefend zo. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:39:18 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188519096
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- -O-

*virtuele hug*
Resistance is futile.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:40:35 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188519118
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Spannend Seven! En interessant om te lezen hoe jullie een donor kiezen. :)

Helaas sinds gisteren weer ongesteld. :{

Verder nog iemand op het wachtbankje?
:* ik duim voor je volgende maand!
Resistance is futile.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:41:57 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188519142
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:25 schreef DonnaRush het volgende:
Nee ik ook niet. Geen verwachtingen gehad aangezien we 'te laat' besloten om er voor te gaan.
Dus idd ongesteld geworden en nu los :Y
En tóch blijft het spannend, hè?
Resistance is futile.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 12:43:43 #206
382129 crew  Donna
pi_188519171
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

:* ik duim voor je volgende maand!
Me2!!
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:43:50 #207
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188519175
Ik kreeg vandaag trouwens een track & trace van DHL :') . Wel voorgemeld maar nog niet afgehaald, blijkbaar.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 12:44:57 #208
382129 crew  Donna
pi_188519197
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

En tóch blijft het spannend, hè?
Klopt! Maar mijn cyclus was ineens 27 dagen i.p.v. ergens tussen 28 en 35 (laatsten waren 30+), dus het was een gevalletje; heh, nu al??
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:08:07 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188519484
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Klopt! Maar mijn cyclus was ineens 27 dagen i.p.v. ergens tussen 28 en 35 (laatsten waren 30+), dus het was een gevalletje; heh, nu al??
Irritant is dat hè? Dan heb ik altijd de neiging om te denken dat het slecht nieuws is, en eigenlijk alleen maar omdat m'n schoonzusje altijd zegt dat ze er letterlijk de klop op gelijk kan zetten, elke cyclus weer 28 dagen en altijd rond 16:00 's middags. Maar zo werkt het volgens mij voor de meerderheid van de vrouwen niet.
Resistance is futile.
pi_188519493
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hè wat naar Thinkpink en dat juist nu. -O-

Mini wij zijn nog niet lang bezig. In februari was mijn eerste ongesteldheid na de zwangerschap en volgens mij is mijn cyclus nog niet zo stabiel. Dit was eigenlijk de eerste maand dat we er echt voor gingen, het was ook makkelijker nou mijn man vakantie had. :9 Komende maand moet het dan allemaal weer 's avonds gebeuren.
Weet je eigenlijk al wanneer je kunt beginnen?

Jammer Donna maar toch alvast goed geoefend zo. ;)
Ah ok. In de avonduren kan het ook gezellig zijn ;)

Ja zodra ik mijn eisprong gevonden heb. Zal binnen nu en 2wkn zijn. Hoewel mijn cyclus een klein beetje aan het verschuiven is merk ik. Was altijd stabiel op 26dgn en in de namiddag ongesteld worden. Maar nu tussen de 27-30dgn en afwachten wanneer het doorbreekt.
Beetje jammer, maar zal dr bijhoren.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 14:27:04 #211
382129 crew  Donna
pi_188520479
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Irritant is dat hè? Dan heb ik altijd de neiging om te denken dat het slecht nieuws is, en eigenlijk alleen maar omdat m'n schoonzusje altijd zegt dat ze er letterlijk de klop op gelijk kan zetten, elke cyclus weer 28 dagen en altijd rond 16:00 's middags. Maar zo werkt het volgens mij voor de meerderheid van de vrouwen niet.
Jep en ik had altijd dezelfde cyclys als je schoonzusje. Kon er de klok op gelijk zetten. Maar na
een miskraam en de geboorte van dochter (bijna 17 maanden) is het maar een paar keer 28 dagen geweest.
Het is heel irritant idd en ik moet er elke keer weer aan wennen. Gelukkig merk ik wel redelijk goed wanneer m'n eisprong is, dat is wel mooi meegenomen.
pi_188520582
Mijn cyclus is meestal tussen de 28 en 32 dagen soms wat uitschieters omhoog. Als ik een dag in die periode chagrijnig ben en hoofdpijn heb weet ik dat ik de volgende dag ongesteld ga worden :')

Voordat wij toen begonnen met onze kinderwens lette ik er nooit zo op. Maar toen lette ik op ieder krampje. Afgelopen tijd eens opgelet en ik heb dus gewoon vanaf mijn eisprong tot aan de menstruatie dagelijks krampjes dus dat heeft er iig niks mee te maken :')
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:46:17 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188520717
Hoe merken jullie dat je een eisprong hebt? Ik merk daar dus nooit wat van, hoogstens een keer vaker zin >:) .

Ik voel wel altijd een uur van tevoren dat ik ongesteld moet worden, gewoon een beetje kramp en dan moet ik heel rap maken dat ik een tampon in doe.
Resistance is futile.
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:46:50 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188520730
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn cyclus is meestal tussen de 28 en 32 dagen soms wat uitschieters omhoog. Als ik een dag in die periode chagrijnig ben en hoofdpijn heb weet ik dat ik de volgende dag ongesteld ga worden :')

Voordat wij toen begonnen met onze kinderwens lette ik er nooit zo op. Maar toen lette ik op ieder krampje. Afgelopen tijd eens opgelet en ik heb dus gewoon vanaf mijn eisprong tot aan de menstruatie dagelijks krampjes dus dat heeft er iig niks mee te maken :')
:+ damn. Elke dag kramp, wat een ellende!
Resistance is futile.
pi_188520931
quote:
8s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

:+ damn. Elke dag kramp, wat een ellende!
Niet zo erg als tijdens de menstruatie natuurlijk he _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188520947
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:
Hoe merken jullie dat je een eisprong hebt? Ik merk daar dus nooit wat van, hoogstens een keer vaker zin >:) .

Ik voel wel altijd een uur van tevoren dat ik ongesteld moet worden, gewoon een beetje kramp en dan moet ik heel rap maken dat ik een tampon in doe.
Soms voel ik echt heel duidelijk steken. Maar meestal niks. Wel dan dus die twee weken erna wat krampjes enzo..
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:15:40 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188521167
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet zo erg als tijdens de menstruatie natuurlijk he _O-
Oh gelukkig :7
Resistance is futile.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 08:45:33 #218
382129 crew  Donna
pi_188629176
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:
Hoe merken jullie dat je een eisprong hebt? Ik merk daar dus nooit wat van, hoogstens een keer vaker zin >:) .

Haha nou o.a. dat vaker zin dus. En ik merk het aan m'n afscheiding en kramp. Heb echt behoorlijk buikpijn en steken dan, een paar uurtjes.
pi_188646293
Ik mag nog (minimaal) een extra ronde wachten helaas. Ik zou over ongeveer 8 dgn mn eisprong hebben maar mijn schildklier begint te etteren :(
Er wordt een advies gegeven om een bepaalde TSH waarde te hebben voor een zo optimaal mogelijk uitgangspunt om te starten met inseminaties.
Gezien dat ik al schildkliermedicatie gebruik wel iets om in de gaten te houden ook als ik zwanger ben.
Is mn schildklier al een jaar stabiel, begint ie dus juist net nu beetje anders te werken (trager te werken). Dus medicatie ophogen en meestal duurt het 4-6 weken voordat het dan zichtbaar is om het weer goed te kunnen meten en op die meting te vertrouwen.

Nu afgesproken dat ik met de eisprong van eind september een extra keer ga prikken en dan hopen dat ik weer in de gunstige waarde val om wel te starten. Vorige keren dat ik moest ophogen was dat wel het geval.

In theorie mag ik wel starten maar gezien de kostbaarheid van mijn traject proberen we alle uitgangspunten voor de start ideaal te hebben. Poliep verwijderd, schildklier goed afgesteld en vitaminen incl foliumzuur slikken. Dan maar een maandje langer wachten, dat overleef ik dan ook wel weer.

Zijn er andere dames die (bijna) op het wachtbankje zitten/mogen zitten?
pi_188657797
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag. ;)
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder. ^O^

Balen mini dat je nog minstens een extra ronde moet wachten, maar kan me voorstellen dat je alles optimaal wil hebben voor een poging.
pi_188658868
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?

Wat jammer MiNi, maar ik snap dat je zuinig bent op je pogingen. Hopelijk mag je volgende maand ^O^
Ik zit weer te wachten. Ik probeer dat niet te nadrukkelijk te doen, maar makkelijker gezegd dan gedaan.

@Seven, is het goed afgelopen met de track & trace? Jullie gaan nog even wachten las ik maar het is fijn als je bestelling op de goede plek beland is natuurlijk.
pi_188660494
Waarom zou je met deze bosbranden steigende zeespiegel en andere shit nog een ontschuldig kindje nemen?
Dat moetjenietwillen
  woensdag 28 augustus 2019 @ 08:43:50 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188663321
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef hoechst het volgende:
Waarom zou je met deze bosbranden steigende zeespiegel en andere shit nog een ontschuldig kindje nemen?
Dat moetjenietwillen
Hallo trollie O+ , het is stijgende zeespiegel ipv steigend. :*
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 08:44:46 #224
382129 crew  Donna
pi_188663326
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 08:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hallo trollie O+ , het is stijgende zeespiegel ipv steigend. :*
En onschuldig i.p.v. ontschuldig.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 08:44:50 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188663327
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef Nolita het volgende:
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag. ;)
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder. ^O^

Welkom! En veel plezier van de week *)
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 08:45:21 #226
382129 crew  Donna
pi_188663331
Ja ik zit op het wachtbankje maar m'n eisprong was in de afgelopen dagen en hittegolf en zulks. Heb er dus niet hoge verwachtingen van!
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 08:45:40 #227
382129 crew  Donna
pi_188663333
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef Nolita het volgende:
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag. ;)
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder. ^O^

Balen mini dat je nog minstens een extra ronde moet wachten, maar kan me voorstellen dat je alles optimaal wil hebben voor een poging.
Hey!
:W :W
  woensdag 28 augustus 2019 @ 08:47:24 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188663344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?

Wat jammer MiNi, maar ik snap dat je zuinig bent op je pogingen. Hopelijk mag je volgende maand ^O^
Ik zit weer te wachten. Ik probeer dat niet te nadrukkelijk te doen, maar makkelijker gezegd dan gedaan.

@:Seven, is het goed afgelopen met de track & trace? Jullie gaan nog even wachten las ik maar het is fijn als je bestelling op de goede plek beland is natuurlijk.
Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilen :+ ).

Hoe lang ben je aan het proberen?
Resistance is futile.
pi_188664102
Spannend Nolita dat jullie weer gaan starten. Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Weet je wanneer je een beetje extra plezier moet hebben ;)

En Costilla en DonnaRush op het wachtbankje. Spannend dames.
pi_188675364
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 08:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilen :+ ).

Hoe lang ben je aan het proberen?
Ik ben de tel kwijt :') maar sinds het voorjaar ongeveer. Gelukkig wat leuke dingen de komende weken, hopelijk leidt dat een beetje af.
pi_188677411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Het ging toen best vlot, de derde cyclus zwanger.
Ben heel benieuwd hoe het deze keer zal zijn.

Bedankt voor het welkom allemaal!

Seven fijn dat de bestelling aangekomen is
pi_188718565
Maar goed dat ik deze cyclus over moest slaan. Na een cyclus van 29dgn zat mn eisprong op dag 11 😱.
Dat is echt extreem vroeg voor mij. Ik zit normaal op dag 15/16 voor een eisprong.

Ik ga als backup toch maar de ovulatietesten van de action er ook bij halen. Scheelt gedoe met steeds in een potje plassen en een stick erin hangen.

En dan hopelijk volgende cyclus eerder beginnen en hem weer op tijd vinden en niet achteraf 😅.
pi_188720441
Het vergt wat handigheid maar ook over die dipsticks kan je heen plassen! Al geef ik toe dat toen mijn grote voorraad daarvan op was ik ook naar de Action ben gegaan.
pi_188720793
Hee Nolita :W

Toch wel fijn Mini dat je dan nog niet begonnen bent. Geluk bij een ongeluk. :) Ik duim voor je dat de schildklier waarde volgende keer goed is.

Ik ga ook op het wachtbankje maar verwacht er niks van. We zijn wat minder actief geweest want warm en ik was aan het eind van de dag soms ontzettend moe. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 14:30:43 #235
382129 crew  Donna
pi_188832547
Ik schuif door :9
pi_188832561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik schuif door :9
:D is dit een aankondiging *O*
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 15:08:35 #237
382129 crew  Donna
pi_188832957
:Y *O*
  zaterdag 7 september 2019 @ 15:11:09 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_188832993
Gefeliciteerd donna! Dat heb je snel gedaan :D
disclaimer
pi_188833063
Gefeliciteerd! Wat snel! *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188833076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik schuif door :9
Oh wat fijn! Gefeliciteerd! O+
pi_188834113
Gefeliciteerd DonnaRush! Wat snel en fijn!
pi_188834130
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188836078
Gefeliciteerd Donna! *O*
pi_188836990
Gefeliciteerd Donna!! *O*
pi_188837017
Gefeliciteerd Donna!
pi_188837037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:08 schreef DonnaRush het volgende:
:Y *O*
Gefeliciteerd! O+
  zaterdag 7 september 2019 @ 19:58:44 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188837164
Jaaaa Donna *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188837226
Gefeliciteerd, wat snel, wat fijn *O*
pi_188838185
Jeej Donna, snel idd :D. Ik moest lachen om je laatste inhoudelijke post hierboven over geen verwachtingen haha. Zo zie je maar!
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 21:22:01 #250
382129 crew  Donna
pi_188838366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:10 schreef Nolita het volgende:
Jeej Donna, snel idd :D. Ik moest lachen om je laatste inhoudelijke post hierboven over geen verwachtingen haha. Zo zie je maar!
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?

We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
pi_188839154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?

We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Edit: verkeerde topic 🙈
Edit edit: Gehiepciteerd! O+
  zondag 8 september 2019 @ 09:19:46 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188842777
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?

We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Hahaha, wat leuk! Gefeliciteerd *O*
Resistance is futile.
  zondag 8 september 2019 @ 10:16:23 #253
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188843344
Wat super Donna, gefeliciteerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188874831
*schuift aan op het wachtbankje*

Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
pi_188876916
Heeft iemand hier nog interesse in drie ovulatietesten (bij te bestellen op snelle webshop https://homehealth-uk.com(...)est-kits/midstreams/) en 3 zwangerschapstesten?
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:44:19 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188878517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:10 schreef Nolita het volgende:
*schuift aan op het wachtbankje*

Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
Welkom!

Wat is NOD? :@
Resistance is futile.
pi_188878551
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Welkom!

Wat is NOD? :@
Niet ongesteld dag. Oftewel de dag waarop je hoop positief te testen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:39:48 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188879128
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteit :') de twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.

Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.

Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.

Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan

Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.

Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188884474
Gefeliciteerd DonnaRush!

Succes met wachten, Nolita. Hopelijk gaat het bij jou ook lekker snel.

Wij zijn weer een ronde verder helaas |:(

AgnesGru, je schrijft over het temperaturen, ik heb dat wel een poosje gedaan maar het leverde bij mij geen duidelijke curve op. Ik vind ovulatietesten veel makkelijker.
pi_188886243
Spannend Nolita! En jammer Costilla! Nieuwe ronde...Nieuwe kansen...

Ik heb nooit mijn temp bijgehouden AgnesGru. Ik zou dat vooral gedoe vinden en als ik net wakker ben niet elke dag aan denken. En dan schijnt de metingen ook niet echt betrouwbaar te zijn.
Ik werk met ovulatietesten. Een PGD traject is wel spannend. Hopelijk kun je er snel terecht.

Hier kruipt de tijd echt voorbij. :')
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst niet kon wachten om ongesteld te worden :')
Eerst eind volgende week bloed prikken. Hopelijk zijn de waardes goed om te gaan starten. Zou het anders wel echt frustrerend gaan vinden.
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:50:36 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188887934
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteit :') de twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.

Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.

Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.

Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan

Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.

Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Wij hebben ook gekeken naar PGD maar uiteindelijk was het voor ons geen optie. Er moet dus al genetisch onderzoek gedaan zijn voor je doorgaat naar het PGD traject. Ik heb me direct laten doorverwijzen naar Maastricht voor PGD maar ik moest terug naar de huisarts die weer info ging halen bij een internist. Die heeft telefonisch met de klinisch geneticus in Nijmegen overlegd (ik heb ze zelf eerst gebeld) en toen bleek dat onze aandoening bij volwassenen al niet met zekerheid genetisch vast te stellen is.

Blijf er vooral over praten, samen en met je huisarts. Laat je niet zomaar afschepen in een voorstadium als jullie willen weten wat de mogelijkheden zijn. Heel veel succes!
Resistance is futile.
pi_188921833
Ik ben een dag overtijd. :o Bijzonder, de afgelopen tijd was het steeds twee dagen te vroeg.
Daar ga ik trouwens voorlopig geen testje tegenaan gooien om me te vertellen dat het niets is. :s)

Ik hoop dat je bloedwaarden goed zijn Mini. Mijn duimen draaien.

Agnes goed dat je toch alvast met de huisarts hebt gesproken, dan hebben jullie de eerste hobbels binnenkort alvast genomen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188922207
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Ik kan mij er nog niets bij voorstellen maar ik vind het nu al knap! Ik duim gewoon even voor je dat nu overtijd zijn nog 9 maanden aan blijft houden! 🤞🏼
pi_188923229
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...

Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten :P

Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?

Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
pi_188924474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:26 schreef AgathaRaisin het volgende:
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...

Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten :P

Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?

Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweede :) Verstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee ;)
pi_188924648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:

[..]

Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweede :) Verstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee ;)
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens :( . Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
pi_188933530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.

Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188933900
Welkom agatha!

Agnes hier geen ervaring met tempen; lijkt me inderdaad best lastig om iedere ochtend hetzelfde moment te pakken. Ook zonder onregelmatig werk!

Balen pkm! Overtijd en dan toch negatief. Hopelijk snel de start van een nieuwe ronde!

Ik wachtte bij de eerste ook tot 5 dagen overtijd. Voornamelijk praktisch want wilde dat mijn vriend ook thuis was. Had op maandag nod; (cyclus ervoor was ook plots 2 dagen langer dus) pas op donderdag de testen besteld; die kwamen vrijdagmiddag binnen; zaterdagochtend getest.
Knalstrepen waren het; mijn UD is ook nog eens 4 dagen vooruit gezet destijds wat ik met mijn toch al korte cyclus opmerkelijk vond.
Als ik nu in de historie van mijn app kijk start mijn cyclus dan ook op dag 5 i.p.v. dag 1. :+
Ik voelde overigens helemaal niets toen.

Ik ben dus een weekend tester. :D

Ik heb de vorige keer ook maar 1 test gebruikt van de 3 en die zijn sinds afgelopen juli over de tht heen. Iemand ervaring daarmee? Ze zullen hoogstens negatief blijven als ze positief zouden moeten worden, maar dan kan ik alsnog nieuwe bestellen als menstruatie uitblijft natuurlijk. Ik ga ze gewoon (hopelijk) gebruiken tzt.
pi_188934603
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.

Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen. :)
Ach wat jammer! Hopelijk snel ongesteld zodat je weer door kunt.

Ah ja op die manier kan ik het begrijpen. Fijn dat je het dan ook echt kunt voelen!
pi_188937219
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:

[..]

Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweede :) Verstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens :( . Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
Tnx dames. Stelt me weer een beetje gerust :) ik ga het zien.
pi_188937221
-

[ Bericht 100% gewijzigd door AgathaRaisin op 14-09-2019 01:49:06 ]
pi_188937229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:39 schreef Nolita het volgende:
Welkom agatha!
Dankje :*
pi_188938184
Niet te veel achter moordenaars aanhobbelen :P stress helpt niet mee :+

Goed dat je alles al bijhoud en in de smiezen hebt, dat geeft je een voorsprong:*
Schudden voor gebruik
pi_188943117
Haha heel stressvol is dat ja
  maandag 16 september 2019 @ 13:31:54 #275
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188972888
Hier weer beetje spannende periode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.

Ander stresspunt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry lang verhaal.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188978391
Weten ze van jullie situatie Agnes?
Als dat het geval is vind ik het echt niet oke dat ze zulke opmerkingen zouden maken; als ze het niet weten is het alsnog lomp, maar schamen ze zich wellicht kapot als ze er wel weet van hebben? Misschien overwegen om het dan kenbaar te maken zodat ze kunnen steunen / iig geen lompe opmerkingen maken?
  maandag 16 september 2019 @ 20:19:18 #277
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188978528
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef AgnesGru het volgende:
Hier weer beetje spannende periode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Agnes over het eerste stuk 2-3 dagen voor woensdagochtend is zondagochtend of uiterlijk maandagochtend. Maar als met kortere onthouding de uitslag straks goed is, dan is het gewoon goed. Anders kan het altijd nog over. Hij kan morgen even bellen misschien of het door kan gaan?

Vervelend gedoe ook van de familie. Ik zou ook overwegen ze in te lichten, dan kunnen ze rekening met je houden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:58:35 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188995100
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef AgnesGru het volgende:
Hier weer beetje spannende periode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.

Ander stresspunt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry lang verhaal.
:*

Licht ze gewoon in ;) , dan weten ze zeker dat je geen bitch bent. En tegen die zwager zeg je gewoon dat hij zich sowieso niet voort zou moeten planten als hij het nodig vindt om jouw wederhelft in de zeik te nemen.
Resistance is futile.
pi_189009243
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef AgnesGru het volgende:
Hier weer beetje spannende periode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.

Ander stresspunt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry lang verhaal.
Kutsituatie is dat, sterkte daarmee.
Onderzoek wel allemaal goed gegaan?
pi_189009272
Ik ben weer ongesteld aan het worden jeu :s)
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 14:45:45 #281
382129 crew  Donna
pi_189039227
Jammer zeg AR.

Ik ga me helaas hier ook weer aansluiten. Mijn zwangerschap is mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
pi_189040441
Wat shit zeg Donna, om je hier weer terug te zien. Dat is niet de bedoeling, hopelijk snel weer door met een plakker! :*

Ik merk dat ik het veel spannender vind dan de vorige keer; of ik heb dat verdrongen ofzo.
Morgen nod en aangezien ik een weekendtester ben doe ik dat zondag als ik morgen niet ongesteld wordt natuurlijk.
pi_189041536
He wat rot Donna! Hier zo snel terugkomen was natuurlijk niet de bedoeling! Hopelijk ben je hier weer snel weg. Net als de rest vh wachtbankje.

Oh spannend Nolita! Duimen op een positieve test zondag!
pi_189042063
Wat naar Donna. :{ :*

Agnes sterkte dit weekend. :* Hopelijk heb je het toch naar je zin en zijn het zorgen om niets.

AR op naar de volgende ronde dan maar.

Nolita ik duim voor jullie. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189054706
Stop maar met duimen; zojuist ongesteld geworden.
Vriend heeft op dit moment zware griep dus ben bang dat de komende rondes de kansen nog wat lager zijn daardoor. :{
  zaterdag 21 september 2019 @ 21:03:49 #286
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189060169
Ik schuif vanaf vandaag gezellig bij jullie aan! :D Ik ben vorig weekend getrouwd en sinds vandaag terug van onze huwelijksreis. En wij gaan het vanaf nu proberen! *O* Zal onze eerste zijn!
  zondag 22 september 2019 @ 08:30:37 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189066441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik schuif vanaf vandaag gezellig bij jullie aan! :D Ik ben vorig weekend getrouwd en sinds vandaag terug van onze huwelijksreis. En wij gaan het vanaf nu proberen! *O* Zal onze eerste zijn!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat leuk Bien, good luck!
Resistance is futile.
  zondag 22 september 2019 @ 08:30:59 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189066446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:32 schreef Nolita het volgende:
Stop maar met duimen; zojuist ongesteld geworden.
Vriend heeft op dit moment zware griep dus ben bang dat de komende rondes de kansen nog wat lager zijn daardoor. :{
:*
Resistance is futile.
  zondag 22 september 2019 @ 08:31:58 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189066451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer zeg AR.

Ik ga me helaas hier ook weer aansluiten. Mijn zwangerschap is mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
Agos, wat ontzettend kut voor jullie ;( .
Resistance is futile.
  zondag 22 september 2019 @ 08:35:44 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189066475
Hoe was je familieweekend, Agnes?
Resistance is futile.
pi_189079361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer zeg AR.

Ik ga me helaas hier ook weer aansluiten. Mijn zwangerschap is mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
;( :*
pi_189079385
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:32 schreef Nolita het volgende:
Stop maar met duimen; zojuist ongesteld geworden.
Vriend heeft op dit moment zware griep dus ben bang dat de komende rondes de kansen nog wat lager zijn daardoor. :{
Balen Nolita -O-
pi_189079642
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik schuif vanaf vandaag gezellig bij jullie aan! :D Ik ben vorig weekend getrouwd en sinds vandaag terug van onze huwelijksreis. En wij gaan het vanaf nu proberen! *O* Zal onze eerste zijn!
Wat leuk! Jij lurkte volgens mij al mee toen ik zwanger was van de oudste!
S. 2014
J. 2016
  maandag 23 september 2019 @ 09:24:49 #294
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189081932
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wat leuk! Jij lurkte volgens mij al mee toen ik zwanger was van de oudste!
Ja! *) Lurk al maanden stilletjes mee in Ouder(s). Maar nu mag ik meedoen! Zo spannend allemaal! :D
pi_189082020
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja! *) Lurk al maanden stilletjes mee in Ouder(s). Maar nu mag ik meedoen! Zo spannend allemaal! :D
Hopenlijk mag je snel doorschuiven *O*
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 09:43:04 #296
382129 crew  Donna
pi_189082079
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja! *) Lurk al maanden stilletjes mee in Ouder(s). Maar nu mag ik meedoen! Zo spannend allemaal! :D
Leuk zeg, spannend!!
pi_189082347
Ohh @DonnaRush wat verdrietig :'( sterkte! Ik duim voor je dat je snel weer mag doorschuiven en het dan wel goed gaat!

@Bienelientjee nog gefeliciteerd! En wat leuk dat je nu echt kan doorschuiven vanuit de rammelaars. En hopelijk schuif je er snel nog eentje op!
pi_189084954
Gezellig Bienelientje! En gefeliciteerd met je huwelijk!

Jammer Nolita. Griep helpt dan niet mee bij je vriend, maar hopelijk is hij snel weer een beetje opgeknapt.
pi_189087302
Gefeliciteerd en welkom bienelientje, spannend!!

Hmm, het is geen griep maar longontsteking. Zo’n antibiotica zal ook niet meewerken aan de kansen. :X
Hoop idd dat hij snel opknapt, zo ziek heb ik nog nooit iemand gezien.
pi_189087382
Ach jeetje. Van een longontsteking kan iemand inderdaad goed ziek worden! Veel beterschap voor je vriend. Dat kan lang duren voordat iemand volledig hersteld is. Maar hopelijk helpt de antibioticum iig snel voor het weer snel wat beter voelen in plaats van zo ziek te zijn.
pi_189087385
En vol...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')