quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*virtuele hug*Resistance is futile.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Spannend Seven! En interessant om te lezen hoe jullie een donor kiezen.![]()
Helaas sinds gisteren weer ongesteld.![]()
Verder nog iemand op het wachtbankje?
En tóch blijft het spannend, hè?quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:25 schreef DonnaRush het volgende:
Nee ik ook niet. Geen verwachtingen gehad aangezien we 'te laat' besloten om er voor te gaan.
Dus idd ongesteld geworden en nu los
Klopt! Maar mijn cyclus was ineens 27 dagen i.p.v. ergens tussen 28 en 35 (laatsten waren 30+), dus het was een gevalletje; heh, nu al??quote:
Irritant is dat hè? Dan heb ik altijd de neiging om te denken dat het slecht nieuws is, en eigenlijk alleen maar omdat m'n schoonzusje altijd zegt dat ze er letterlijk de klop op gelijk kan zetten, elke cyclus weer 28 dagen en altijd rond 16:00 's middags. Maar zo werkt het volgens mij voor de meerderheid van de vrouwen niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Klopt! Maar mijn cyclus was ineens 27 dagen i.p.v. ergens tussen 28 en 35 (laatsten waren 30+), dus het was een gevalletje; heh, nu al??
Ah ok. In de avonduren kan het ook gezellig zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hè wat naar Thinkpink en dat juist nu.![]()
Mini wij zijn nog niet lang bezig. In februari was mijn eerste ongesteldheid na de zwangerschap en volgens mij is mijn cyclus nog niet zo stabiel. Dit was eigenlijk de eerste maand dat we er echt voor gingen, het was ook makkelijker nou mijn man vakantie had.Komende maand moet het dan allemaal weer 's avonds gebeuren.
Weet je eigenlijk al wanneer je kunt beginnen?
Jammer Donna maar toch alvast goed geoefend zo.
Jep en ik had altijd dezelfde cyclys als je schoonzusje. Kon er de klok op gelijk zetten. Maar naquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Irritant is dat hè? Dan heb ik altijd de neiging om te denken dat het slecht nieuws is, en eigenlijk alleen maar omdat m'n schoonzusje altijd zegt dat ze er letterlijk de klop op gelijk kan zetten, elke cyclus weer 28 dagen en altijd rond 16:00 's middags. Maar zo werkt het volgens mij voor de meerderheid van de vrouwen niet.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn cyclus is meestal tussen de 28 en 32 dagen soms wat uitschieters omhoog. Als ik een dag in die periode chagrijnig ben en hoofdpijn heb weet ik dat ik de volgende dag ongesteld ga worden
Voordat wij toen begonnen met onze kinderwens lette ik er nooit zo op. Maar toen lette ik op ieder krampje. Afgelopen tijd eens opgelet en ik heb dus gewoon vanaf mijn eisprong tot aan de menstruatie dagelijks krampjes dus dat heeft er iig niks mee te maken
Niet zo erg als tijdens de menstruatie natuurlijk hequote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..]damn. Elke dag kramp, wat een ellende!
Soms voel ik echt heel duidelijk steken. Maar meestal niks. Wel dan dus die twee weken erna wat krampjes enzo..quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:
Hoe merken jullie dat je een eisprong hebt? Ik merk daar dus nooit wat van, hoogstens een keer vaker zin.
Ik voel wel altijd een uur van tevoren dat ik ongesteld moet worden, gewoon een beetje kramp en dan moet ik heel rap maken dat ik een tampon in doe.
Oh gelukkigquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet zo erg als tijdens de menstruatie natuurlijk he
Haha nou o.a. dat vaker zin dus. En ik merk het aan m'n afscheiding en kramp. Heb echt behoorlijk buikpijn en steken dan, een paar uurtjes.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Seven. het volgende:
Hoe merken jullie dat je een eisprong hebt? Ik merk daar dus nooit wat van, hoogstens een keer vaker zin.
Hallo trolliequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef hoechst het volgende:
Waarom zou je met deze bosbranden steigende zeespiegel en andere shit nog een ontschuldig kindje nemen?
Dat moetjenietwillen
En onschuldig i.p.v. ontschuldig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hallo trollie, het is stijgende zeespiegel ipv steigend.
Welkom! En veel plezier van de weekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef Nolita het volgende:
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag.![]()
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder.
Hey!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef Nolita het volgende:
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag.![]()
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder.
Balen mini dat je nog minstens een extra ronde moet wachten, maar kan me voorstellen dat je alles optimaal wil hebben voor een poging.
Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Wat jammer MiNi, maar ik snap dat je zuinig bent op je pogingen. Hopelijk mag je volgende maand![]()
Ik zit weer te wachten. Ik probeer dat niet te nadrukkelijk te doen, maar makkelijker gezegd dan gedaan.
@:Seven, is het goed afgelopen met de track & trace? Jullie gaan nog even wachten las ik maar het is fijn als je bestelling op de goede plek beland is natuurlijk.
Ik ben de tel kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilen).
Hoe lang ben je aan het proberen?
Het ging toen best vlot, de derde cyclus zwanger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:10 schreef Nolita het volgende:
Jeej Donna, snel idd. Ik moest lachen om je laatste inhoudelijke post hierboven over geen verwachtingen haha. Zo zie je maar!
Edit: verkeerde topic 🙈quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?
We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Hahaha, wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?
We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Welkom!quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:10 schreef Nolita het volgende:
*schuift aan op het wachtbankje*
Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
Niet ongesteld dag. Oftewel de dag waarop je hoop positief te testenquote:
Wij hebben ook gekeken naar PGD maar uiteindelijk was het voor ons geen optie. Er moet dus al genetisch onderzoek gedaan zijn voor je doorgaat naar het PGD traject. Ik heb me direct laten doorverwijzen naar Maastricht voor PGD maar ik moest terug naar de huisarts die weer info ging halen bij een internist. Die heeft telefonisch met de klinisch geneticus in Nijmegen overlegd (ik heb ze zelf eerst gebeld) en toen bleek dat onze aandoening bij volwassenen al niet met zekerheid genetisch vast te stellen is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteitde twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.
Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.
Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.
Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan
Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.
Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedequote:Op vrijdag 13 september 2019 11:26 schreef AgathaRaisin het volgende:
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...
Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten
Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?
Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedeVerstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Ach wat jammer! Hopelijk snel ongesteld zodat je weer door kunt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.
Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedeVerstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee
Tnx dames. Stelt me weer een beetje gerustquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens. Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Ander stresspunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lang verhaal.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef AgnesGru het volgende:
Hier weer beetje spannende periode.Agnes over het eerste stuk 2-3 dagen voor woensdagochtend is zondagochtend of uiterlijk maandagochtend. Maar als met kortere onthouding de uitslag straks goed is, dan is het gewoon goed. Anders kan het altijd nog over. Hij kan morgen even bellen misschien of het door kan gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Vervelend gedoe ook van de familie. Ik zou ook overwegen ze in te lichten, dan kunnen ze rekening met je houden.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Hier weer beetje spannende periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Ander stresspunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lang verhaal.![]()
Licht ze gewoon in, dan weten ze zeker dat je geen bitch bent. En tegen die zwager zeg je gewoon dat hij zich sowieso niet voort zou moeten planten als hij het nodig vindt om jouw wederhelft in de zeik te nemen.
Resistance is futile.
Hier weer beetje spannende periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Ander stresspunt:Kutsituatie is dat, sterkte daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lang verhaal.
Onderzoek wel allemaal goed gegaan?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik schuif vanaf vandaag gezellig bij jullie aan!Ik ben vorig weekend getrouwd en sinds vandaag terug van onze huwelijksreis. En wij gaan het vanaf nu proberen!
Zal onze eerste zijn!
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:32 schreef Nolita het volgende:
Stop maar met duimen; zojuist ongesteld geworden.
Vriend heeft op dit moment zware griep dus ben bang dat de komende rondes de kansen nog wat lager zijn daardoor.
Agos, wat ontzettend kut voor julliequote:Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer zeg AR.
Ik ga me helaas hier ook weer aansluiten. Mijn zwangerschap is mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer zeg AR.
Ik ga me helaas hier ook weer aansluiten. Mijn zwangerschap is mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
Balen Nolitaquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:32 schreef Nolita het volgende:
Stop maar met duimen; zojuist ongesteld geworden.
Vriend heeft op dit moment zware griep dus ben bang dat de komende rondes de kansen nog wat lager zijn daardoor.
Wat leuk! Jij lurkte volgens mij al mee toen ik zwanger was van de oudste!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik schuif vanaf vandaag gezellig bij jullie aan!Ik ben vorig weekend getrouwd en sinds vandaag terug van onze huwelijksreis. En wij gaan het vanaf nu proberen!
Zal onze eerste zijn!
Ja!quote:Op zondag 22 september 2019 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij lurkte volgens mij al mee toen ik zwanger was van de oudste!
Hopenlijk mag je snel doorschuivenquote:Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja!Lurk al maanden stilletjes mee in Ouder(s). Maar nu mag ik meedoen! Zo spannend allemaal!
Leuk zeg, spannend!!quote:Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja!Lurk al maanden stilletjes mee in Ouder(s). Maar nu mag ik meedoen! Zo spannend allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |