abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188839154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?

We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Edit: verkeerde topic 🙈
Edit edit: Gehiepciteerd! O+
  zondag 8 september 2019 @ 09:19:46 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188842777
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?

We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Hahaha, wat leuk! Gefeliciteerd *O*
Resistance is futile.
  zondag 8 september 2019 @ 10:16:23 #253
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188843344
Wat super Donna, gefeliciteerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188874831
*schuift aan op het wachtbankje*

Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
pi_188876916
Heeft iemand hier nog interesse in drie ovulatietesten (bij te bestellen op snelle webshop https://homehealth-uk.com(...)est-kits/midstreams/) en 3 zwangerschapstesten?
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:44:19 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188878517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:10 schreef Nolita het volgende:
*schuift aan op het wachtbankje*

Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
Welkom!

Wat is NOD? :@
Resistance is futile.
pi_188878551
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Welkom!

Wat is NOD? :@
Niet ongesteld dag. Oftewel de dag waarop je hoop positief te testen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188879128
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteit :') de twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.

Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.

Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.

Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan

Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.

Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188884474
Gefeliciteerd DonnaRush!

Succes met wachten, Nolita. Hopelijk gaat het bij jou ook lekker snel.

Wij zijn weer een ronde verder helaas |:(

AgnesGru, je schrijft over het temperaturen, ik heb dat wel een poosje gedaan maar het leverde bij mij geen duidelijke curve op. Ik vind ovulatietesten veel makkelijker.
pi_188886243
Spannend Nolita! En jammer Costilla! Nieuwe ronde...Nieuwe kansen...

Ik heb nooit mijn temp bijgehouden AgnesGru. Ik zou dat vooral gedoe vinden en als ik net wakker ben niet elke dag aan denken. En dan schijnt de metingen ook niet echt betrouwbaar te zijn.
Ik werk met ovulatietesten. Een PGD traject is wel spannend. Hopelijk kun je er snel terecht.

Hier kruipt de tijd echt voorbij. :')
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst niet kon wachten om ongesteld te worden :')
Eerst eind volgende week bloed prikken. Hopelijk zijn de waardes goed om te gaan starten. Zou het anders wel echt frustrerend gaan vinden.
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:50:36 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188887934
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteit :') de twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.

Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.

Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.

Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan

Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.

Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Wij hebben ook gekeken naar PGD maar uiteindelijk was het voor ons geen optie. Er moet dus al genetisch onderzoek gedaan zijn voor je doorgaat naar het PGD traject. Ik heb me direct laten doorverwijzen naar Maastricht voor PGD maar ik moest terug naar de huisarts die weer info ging halen bij een internist. Die heeft telefonisch met de klinisch geneticus in Nijmegen overlegd (ik heb ze zelf eerst gebeld) en toen bleek dat onze aandoening bij volwassenen al niet met zekerheid genetisch vast te stellen is.

Blijf er vooral over praten, samen en met je huisarts. Laat je niet zomaar afschepen in een voorstadium als jullie willen weten wat de mogelijkheden zijn. Heel veel succes!
Resistance is futile.
pi_188921833
Ik ben een dag overtijd. :o Bijzonder, de afgelopen tijd was het steeds twee dagen te vroeg.
Daar ga ik trouwens voorlopig geen testje tegenaan gooien om me te vertellen dat het niets is. :s)

Ik hoop dat je bloedwaarden goed zijn Mini. Mijn duimen draaien.

Agnes goed dat je toch alvast met de huisarts hebt gesproken, dan hebben jullie de eerste hobbels binnenkort alvast genomen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188922207
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Ik kan mij er nog niets bij voorstellen maar ik vind het nu al knap! Ik duim gewoon even voor je dat nu overtijd zijn nog 9 maanden aan blijft houden! 🤞🏼
pi_188923229
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...

Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten :P

Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?

Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
pi_188924474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:26 schreef AgathaRaisin het volgende:
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...

Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten :P

Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?

Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweede :) Verstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee ;)
pi_188924648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:

[..]

Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweede :) Verstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee ;)
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens :( . Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
pi_188933530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.

Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188933900
Welkom agatha!

Agnes hier geen ervaring met tempen; lijkt me inderdaad best lastig om iedere ochtend hetzelfde moment te pakken. Ook zonder onregelmatig werk!

Balen pkm! Overtijd en dan toch negatief. Hopelijk snel de start van een nieuwe ronde!

Ik wachtte bij de eerste ook tot 5 dagen overtijd. Voornamelijk praktisch want wilde dat mijn vriend ook thuis was. Had op maandag nod; (cyclus ervoor was ook plots 2 dagen langer dus) pas op donderdag de testen besteld; die kwamen vrijdagmiddag binnen; zaterdagochtend getest.
Knalstrepen waren het; mijn UD is ook nog eens 4 dagen vooruit gezet destijds wat ik met mijn toch al korte cyclus opmerkelijk vond.
Als ik nu in de historie van mijn app kijk start mijn cyclus dan ook op dag 5 i.p.v. dag 1. :+
Ik voelde overigens helemaal niets toen.

Ik ben dus een weekend tester. :D

Ik heb de vorige keer ook maar 1 test gebruikt van de 3 en die zijn sinds afgelopen juli over de tht heen. Iemand ervaring daarmee? Ze zullen hoogstens negatief blijven als ze positief zouden moeten worden, maar dan kan ik alsnog nieuwe bestellen als menstruatie uitblijft natuurlijk. Ik ga ze gewoon (hopelijk) gebruiken tzt.
pi_188934603
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.

Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen. :)
Ach wat jammer! Hopelijk snel ongesteld zodat je weer door kunt.

Ah ja op die manier kan ik het begrijpen. Fijn dat je het dan ook echt kunt voelen!
pi_188937219
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens :( . Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
Tnx dames. Stelt me weer een beetje gerust :) ik ga het zien.
pi_188937221
-

[ Bericht 100% gewijzigd door AgathaRaisin op 14-09-2019 01:49:06 ]
pi_188937229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:39 schreef Nolita het volgende:
Welkom agatha!
Dankje :*
pi_188938184
Niet te veel achter moordenaars aanhobbelen :P stress helpt niet mee :+

Goed dat je alles al bijhoud en in de smiezen hebt, dat geeft je een voorsprong:*
Schudden voor gebruik
pi_188943117
Haha heel stressvol is dat ja
pi_188972888
Hier weer beetje spannende periode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.

Ander stresspunt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry lang verhaal.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')