Edit: verkeerde topic 🙈quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?
We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Hahaha, wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?
We waren dus echt beide wel een beetje in shock, maar zo blij natuurlijk!
Welkom!quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:10 schreef Nolita het volgende:
*schuift aan op het wachtbankje*
Mijn NOD is 21 september, al een NOD in de buurt van een van de anderen hier?
Niet ongesteld dag. Oftewel de dag waarop je hoop positief te testenquote:
Wij hebben ook gekeken naar PGD maar uiteindelijk was het voor ons geen optie. Er moet dus al genetisch onderzoek gedaan zijn voor je doorgaat naar het PGD traject. Ik heb me direct laten doorverwijzen naar Maastricht voor PGD maar ik moest terug naar de huisarts die weer info ging halen bij een internist. Die heeft telefonisch met de klinisch geneticus in Nijmegen overlegd (ik heb ze zelf eerst gebeld) en toen bleek dat onze aandoening bij volwassenen al niet met zekerheid genetisch vast te stellen is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
Hier is het vooralsnog rustig, ook qua intimiteitde twijfel/ het niet weten of we eventueel een pgd traject in willen maakt het er even niet beter op.
Was wel laatst naar de huisarts geweest om over die twijfel te praten. Trof alleen een inval arts en die vond dat we eerst maar wat zaken moesten uitsluiten.
Ik moet nu elke ochtend temp opnemen en mijn vriend heeft verwijzing voor fertiliteitsonderzoek gekregen.
Hebben jullie ervaring met dat dagelijks tempen? Nu werk ik onregelmatig dus lukt niet altijd op hetzelfde tijdstip (probeer marge van een uur aan te houden). Alleen las ik op aantal forums dat je echt elke dag op zelfde tijdstip moet meten en dat je niet mag opstaan/even naar het toilet mag gaan
Nu heb ik laatste wel gedaan, ook keer gemeten voor en na opstaan op dezelfde ochtend, zat geen enkel verschil in trouwens.
Probeer deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken zodat ik weer naar de klinisch geneticus kan. De assistente wilde de verwijzing niet maken, maar ze hebben flink artsen te kort dus geen idee wanneer ik terecht kan.
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedequote:Op vrijdag 13 september 2019 11:26 schreef AgathaRaisin het volgende:
Hoi! Even kloontje aangemaakt.. ben geen bekende FOK!er maar paar mensen die me misschien kennen en niet alles hoeven te weten...
Wij zijn sinds een paar maanden aan het proberen.. ik ben wel stokoud (36). Dus ik probeer er niet teveel van te verwachten
Nu ben ik ook bezig met ovulatietesten. En het lijkt dat elke maand de luteale fase maar 10-11 dagen duurt. Dus vraag me af of het misschien wel onmogelijk is.. iemand die hier meer verstand van heeft?
Wil sowieso binnenkort naar mijn huisarts om te vragen
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedeVerstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh spannend PKM! Jij kunt nu gewoon nog even een paar dagen wachten om niet te testen?
Ach wat jammer! Hopelijk snel ongesteld zodat je weer door kunt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Niet dus. Helaas negatief dus ik ga weer wachten op mijn ongesteldheid.
Overigens wachtte ik bij de eerste tot een week na de NOD. Ik voelde toen heel duidelijk dat ik zwanger was en vond het ook wel fijn om het eerst te voelen voordat ik ging testen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bij mij was de LF ook max. 10 en vaker zelfs maar 11 dagen en ik ben toch geheel spontaan (en snel) zwanger geworden van mijn tweedeVerstand heb ik er niet van, maar dus wel een klein beetje ervaring ermee
Tnx dames. Stelt me weer een beetje gerustquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, ik had een cyclus van 22-24 dagen. Nog steeds trouwens. Twee keer binnen 4 maand zwanger geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is zijn ze bij de huisarts nu niet meer onder bezet en kan ik nu wel de verwijzing krijgen zodat ik weer terug kan naar de klinisch geneticus.
Ander stresspunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lang verhaal.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |