Hey!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef Nolita het volgende:
Ik kom hier ook aansluiten. Spannend weer hoor!
Vandaag ongesteld geworden dus over een paar dagen aan de slag.![]()
Over het algemeen een redelijk stabiele cyclus van 25 dagen. Soms een dag meer of minder.
Balen mini dat je nog minstens een extra ronde moet wachten, maar kan me voorstellen dat je alles optimaal wil hebben voor een poging.
Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Wat jammer MiNi, maar ik snap dat je zuinig bent op je pogingen. Hopelijk mag je volgende maand![]()
Ik zit weer te wachten. Ik probeer dat niet te nadrukkelijk te doen, maar makkelijker gezegd dan gedaan.
@:Seven, is het goed afgelopen met de track & trace? Jullie gaan nog even wachten las ik maar het is fijn als je bestelling op de goede plek beland is natuurlijk.
Ik ben de tel kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yes, een zekere Esther heeft getekend voor ontvangst en ik ga deze week alvast het contract doorsturen. Dan m'n nieuwe baan laten landen en december/januari proberen (is nu de planning maar wie weet wat er dan weer tussendoor komt zeilen).
Hoe lang ben je aan het proberen?
Het ging toen best vlot, de derde cyclus zwanger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:01 schreef Costilla het volgende:
Welkom Nolita! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Ja ik snap er ook nog steeds niks van. Het was ook het tweede wat m'n vriend zei; hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:10 schreef Nolita het volgende:
Jeej Donna, snel idd. Ik moest lachen om je laatste inhoudelijke post hierboven over geen verwachtingen haha. Zo zie je maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |