Nee, nog geen keus gemaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben gewoon ongesteld geworden, drie dagen te vroeg zelfs. Ik verwachtte er toch al niet veel van deze keer.
Agnes vervelend dat het al zo lang duurt voor jullie. Heb je al een keus kunnen maken om pgd-traject in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vraag mezelf ook steeds meer af; is het niet een maatschappelijke verwachting/druk om een gezin te stichten? Ook binnen de familie, mijn schoonmoeder heeft nogal de focus op oma worden/zijn, stel wij krijgen geen kinderen, zal ze ons (met name mij, want het botert op dit moment niet zo) wel accepteren? Heb zo geen zin in dat gekat en toespelingen over krijgen van kinderen.
In mijn hoofd bedenk ik dan altijd pinnige opmerkingen terug, maar puntje bij paaltje durf ik weer niet🙈Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
+1 op alles wat jij zegtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:16 schreef Lemijn het volgende:
Als je al de druk van buitenaf voelt (of dat nou de maatschappij is of je schoonmoeder) dan zou ik dat echt zoveel mogelijk naast me neerleggen. Want jij bent degene die straks een kind heeft, of niet. Die er 24/7 verantwoordelijk voor is en 20 jaar voor mag zorgen. Of die de vrijheid en tegelijk misschien het gemis heeft als het kind er niet komt. Meningen zijn maar meningen. Het gaat om jouw leven. Het is zo essentieel dat ik er zelfs met overtuiging een paar keer naar een coach of psycholoog oid voor zou gaan om mijn beweegredenen te onderzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen week was mijn eisprong. Ik verwacht er wederom niet veel van. Mijn man was er soms niet, dat is toch wel essentieel. Een keer hebben we er ook maar van afgezien omdat ik gesloopt was. Maar wie weet.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Gets joh omo wit is zo rot als je al 'over tijd' bent!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:33 schreef Costilla het volgende:
Ik begrijp nu wat een Omo-witte test isMaar ook geen bloed op NOD. Meestal haal ik die dag niet eens. Wat is deze
![]()
Welkom DonnaRush! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?
Lastig AgnesGru. Staan jullie nog steeds op pauze? Heeft je vriend dezelfde twijfels?
Bij ons was het vak leeg. Ik denk dat iedereen bezig isquote:Op maandag 22 juli 2019 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet nog foliumzuur halen. Net stond ik voor een gesloten deur bij de Etos. Dus morgen maar even heen weer.
Uiteindelijk ook bij de Kruidvat gehaald hier was ook alles op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:33 schreef Flox_ het volgende:
[..]
Bij ons was het vak leeg. Ik denk dat iedereen bezig is![]()
Gefeliciteerd minilot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |