SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Sapstengel op 09-08-2018 22:34:55 ]
Hahaha nee zo erg is het niet. /r/conservative lees ik wel regelmatig.quote:
Of culture of critique.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:04 schreef fathank het volgende:
Of een goed boek lezen zoals de heinekenontvoering of Gijp
gereviseerde sl1200 voor baller statusquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:37 schreef Questular het volgende:
Vrienden van de Gym ik ben op zoek naar een platenspeler, omdat ik oud ben en nog een hoop platen heb. Nu hoeft het niks speciaals te zijn maar het moet wel goed functioneren.
Dingetje gaat op mn versterker aangesloten worden.
Is dit wat:
https://www.coolblue.nl/product/209777/marantz-tt5005.html
of
https://www.coolblue.nl/p(...)-lp60bkbt-zwart.html
zo nee wat dan wel?
Mk5 als je echt peppie wil doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:14 schreef seto het volgende:
[..]
gereviseerde sl1200 voor baller status
de schoonzoon van erdogan nee sorry ik bedoel de turkse minister van financiën presenteerde zijn plan om de economie te fixen maar tegelijkertijd tweet trump dat hij sancties op turks staal en aluminium verdubbelt ( ) en toen zakte de lira bijna 20% in waarde tegenover de dollarquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto doe hier ff tldr over het gebeuren typen. Kan ik rustig m'n filmpje kijken.
Ben er toch maar over rhaan lezen inderdaad, ongelooflijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:28 schreef seto het volgende:
[..]
de schoonzoon van erdogan nee sorry ik bedoel de turkse minister van financiën presenteerde zijn plan om de economie te fixen maar tegelijkertijd tweet trump dat hij sancties op turks staal en aluminium verdubbelt ( ) en toen zakte de lira bijna 20% in waarde tegenover de dollar
Maar we haten die smerige moslims en Erdogan al helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:39 schreef fathank het volgende:
Binnenkort wel weer de all inclusive resorts bomvol.
Hoezo nietquote:
Ligt eraan welke drugs. Pep wel, pillen wordt het ook lastig maar van G word je kneitergeilquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
krijg je van drugs ook een slappe piemel, net als bij drank?
Dat is van Dima voor z'n tijd denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie ook: de seksuele vraagbaak in de Break Out.
haha wie wil nou naar dat kutland man. Al kreeg ik geld toe deed ik het nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:58 schreef McNulty het volgende:
Wie heeft er al een goedkoop vakantiehuisje op de kop getikt in turkije?
Als het zo leuk is daar waarom komen ze dan allemaal naar hier??quote:
Om het woord des gods te spreiden, duh. We zijn allemaal gezegende kinderen van Erdo .quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het zo leuk is daar waarom komen ze dan allemaal naar hier??
Ja toch vriend.
Eerste docent voor de Erdo school gespot.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om het woord des gods te spreiden, duh. We zijn allemaal gezegende kinderen van Erdo .
Nah ik zit vuistdiep in kamp Gülen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerste docent voor de Erdo school gespot.
rot op homoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah ik zit vuistdiep in kamp Gülen.
turken zijn toch allemaal gehandicaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
tfw een fil.pje van grappig naar gehandicapte pesten gaat.
heb je kamagra voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
krijg je van drugs ook een slappe piemel, net als bij drank?
haha kijk deze homotjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had vroeger ook een ongefundeerde hekel aan CrossFit. Tot ik me eens ging verdiepen en een paar lesjes ging doen bij een goede gym.
Ja het is een beetje sad dat ze kipping gewoon pull-ups noemen, maar ik snap inmiddels de reden er wel achter. CrossFit combineert graag veel sportieve aspecten en juist gymnastiek is hier een groot onderdeel van. Zolang je het zelf niet als pull-up ervaart, is het toch prima dat je zwiept.
Helaas is de uitvoering van CrossFit vaak erg slecht en is het rete commercieel, maar verder doe ik graag die workouts ter afwisseling.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:18 schreef sert_guclu het volgende:
lekr chicks bij de gym vandaag toen ik daar ging
die wilde meteen met mij mee naar de fila toen die spieren zagen in mijn arm
hey dimaquote:
ik zou die eerste zo kaolo hard gevenquote:
welke, die blonde die ik had getimestampt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou die eerste zo kaolo hard geven
ja die jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke, die blonde die ik had getimestampt?
mwaquote:
lolquote:
Lol waarom koop je een bench van 80k, die honden van Zosk zitten in 1 van 50 euroquote:
Die van mij passen niet in een chihuahua benchquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lol waarom koop je een bench van 80k, die honden van Zosk zitten in 1 van 50 euro
Wat is je vaderquote:
Wij kennen dima heel andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:49 schreef Questular het volgende:
[..]
In ieder geval niet ook de broer van zn moeder zoals bij jou het geval is.
Anders dan het verzonnen onzekere kloontje van een of andere user?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wij kennen dima heel anders
Nope toch dezelfdequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Anders dan het verzonnen onzekere kloontje van een of andere user?
zou wel een keer lekker mee uit eten gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef McNulty het volgende:
wat is deze? waarom beveelt youtube mij dit aan?
Goed liedje.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou wel een keer lekker mee uit eten gaan
lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2018 19:50 schreef McNulty het volgende:
klikte op de meme bleef voor de bangers
Heyy!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
hey maatjes. ook allemaal heerlijk aan het genieten van de vakantie?????
Lingo spelen in Bangkok maatje?quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Over 2 weken halfjaar azie boisss
ayyy ik ben over 3 weken naar japanquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Hahaha dat geschreeuw op de achtergrond ookquote:Op zaterdag 15 september 2018 21:55 schreef McNulty het volgende:
hahahahaha sapstengel check dit
lol die gebaren van de presentator op het eind
http://www.mevid.co/2018/09/cnvb.mp4.html
quote:In 1960, scientists discovered that some of the monkey kidney cells used to make the polio vaccines were contaminated with simian virus 40. For monkeys, this virus is harmless, producing no symptoms. But in high doses, SV40 can cause cancer in rodents.
Starting in 1961, authorities required new lots of polio vaccines to be free of SV40. Still, many vaccines produced prior to this year weren’t recalled.
https://www.factcheck.org(...)accine-cause-cancer/
Daar ga ik ook nog langs. Waar ga je?quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:34 schreef seto het volgende:
[..]
ayyy ik ben over 3 weken naar japan
Hey ik ga over een maand 4 maanden naar Aziëquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
hele land doorquote:Op woensdag 19 september 2018 13:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog langs. Waar ga je?
kan ik geen pre-pattaya kuurtje halen danquote:Op woensdag 19 september 2018 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey ik ga over een maand 4 maanden naar Azië
En nee hoef je niet te zien dikke pad
gewoon in thailand ff langs de apotheekquote:Op donderdag 20 september 2018 10:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kan ik geen pre-pattaya kuurtje halen dan
Heb in Thailand een keer gelift telt dat ookquote:Op woensdag 19 september 2018 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Nog mensen die liften of zit iedereen hier op "visvakantie" in Thailand straks.
is toch heerlijk? gewoon lekker een luier om en beetje van je af schijten.quote:Op woensdag 19 september 2018 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
R&P / Vanavond ga ik het vertellen maar hoe
Jaja, je gaat gewoon jongetjes opduiken in een van die grotten daar.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik wil thaiboksen in thailand anders word ik dikke papzak. Wel terugkomen met alle tanden tho
Abi, heb je Maghrebi nou al een x geprikt?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jaja, je gaat gewoon jongetjes opduiken in een van die grotten daar.
Nee maar Noorwegen is fucking geweldig. Waar ga je heen? Hejje tijd om te sightsee-en?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:47 schreef seto het volgende:
hey jongens moet volgende maand voor werk naar noorwegen
weet iemand goede jas voor daarzo? canada goose??
was grapje volg je het nieuws niet :squote:Op woensdag 26 september 2018 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar Noorwegen is fucking geweldig. Waar ga je heen? Hejje tijd om te sightsee-en?
Wel lekker dat je weer werk hebt dan. Elke dag nu straight money blowen. 💶quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja werklozen leef is alweer tijd voorbij dus nauwelijks fok laatste maanden.
Slotjesroeper.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:47 schreef Mariocash het volgende:
Mods, trek de stekker er maar uit. Het is klaar hier.
Hoeveel bankdruk je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Slotjesroeper.
Ik ben sinds een weekje weer gaan sporten
Helemaal niks op het moment, want ik ga alleen en ik vind het alleen toch wel beetje kut, spotter erbij is toch wel beter.quote:
welke smaak wei pak jij altijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helemaal niks op het moment, want ik ga alleen en ik vind het alleen toch wel beetje kut, spotter erbij is toch wel beter.
op mijn "hoogtepunt" deed ik ook maar 20kg aan iedere kant Is dat niet iets van 60kg totaal dan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
welke smaak wei pak jij altijd?
60 voor een beginner is prima, vriend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helemaal niks op het moment, want ik ga alleen en ik vind het alleen toch wel beetje kut, spotter erbij is toch wel beter.
op mijn "hoogtepunt" deed ik ook maar 20kg aan iedere kant Is dat niet iets van 60kg totaal dan?
Hoeveel pak jij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
60 voor een beginner is prima, vriend.
Ja, 1 rep. Normaliter ga ik vaker op en neer. Ik hou wel van op en neer gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus 1x op en neer?
Die 60 van mij was voor 3x5.
Als het voor 1x is, geen idee dan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, 1 rep. Normaliter ga ik vaker op en neer. Ik hou wel van op en neer gaan.
Klopt. Krachttraining draait on consistentie. Maar niet getreurd. Rome is ook niet in één dag gebouwd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar als je een paar maanden niet gaat merk je dat echt Chest press machine voorheen op 45/52 kg, nu op 25
Dat kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. Krachttraining draait on consistentie. Maar niet getreurd. Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Wie de fuck ben jij danquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:47 schreef Mariocash het volgende:
Mods, trek de stekker er maar uit. Het is klaar hier.
Zoveel massa vergaard dat ze gewoonweg zijn geïmplodeerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gebrekk aan gains bedoel je? Of is het nu 24 7 pussy pullen?👍
heyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Al half jaar niet naar de gym geweest dus dan mag ik hier niet meer posten.
Dank u.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 05:10 schreef no1uknow het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurt met kwaliteitposters als verbosity, stereotomy en ome cor?
wat is er met je eleiko account gebeurdquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:28 schreef no1uknow het volgende:
lees een beetje door ouwe deeltjes heen, wat een nostalgie zeg
Geen idee. Deze vond ik terug.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat is er met je eleiko account gebeurd
heb je inmiddels al een lekkere brandweervrouw met biceps groter dan de jouwe aan de haak geslagen ouwe?quote:
Ey man leef je nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
niet meer zo levendig als vroeger hier
Gewoon helikoptertje allesquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:11 schreef Questular het volgende:
Penis uit de broek en draaien maar.
broer ik zal ff een progressie pic droppenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
trainen jullie niet meer ofso maatjes
wat een lege boel hier
picsquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:16 schreef beach2 het volgende:
hey bestaat dit kutforumpje ook nog joh
jaren terug ondertussen dat ik actief was hier
ik lift nog steeds en ben ondertussen bezig met mn tweede kuurtje
kkgroot worden toch
succes vriendjes
Shoutout naar Awesome_ onze gevallen broeder...quote:
Wie?quote:Op zondag 9 augustus 2020 03:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Shoutout naar Awesome_ onze gevallen broeder...
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:47 schreef Questular het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan Seto.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef seto het volgende:
brehs
topic die vroeger binnen 30 minuten vol zat nu al 3 jaar open, RIP
zelf al sinds vorig jaar februari denk ik niet meer in de gym geweest, skinnyfat as fuck nu. daarvoor ook al lange tijd niet gemotiveerd. september of oktober mss weer eens een poging wagen.
lobi naar alle voormalige posters
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal 1 grote bolus. 2 als ik direct na de koffie ga.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
Maatjes. Hoeveel drukken jullie inmiddels?????
hjbquote:
Niet alleen henk en sapstengel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 06:35 schreef no1uknow het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron dat henk en sapstengel nog steeds actief zijn op dit forum
Gerucht gaat dat ze dik thick isquote:
quote:
Ben beiden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ze dik thick is
MsMessyquote:Op zondag 12 november 2023 20:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Former glory hier.
Wie is er allemaal dood?
Oei gecondoleerd, zus toch? 😋quote:
Ewwwwquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oei gecondoleerd, zus toch? 😋
No noquote:
Snap nu pas wat je bedoeld, zij was echt de enige overeenkomst 😋quote:
Zo leer je nog eens wat over de first date user @Pisces29quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha nee zo erg is het niet. /r/conservative lees ik wel regelmatig.
Politieke subs wel minder actief nu omdat /r/the_donald een grote gay circlejerk is geworden. Amerikaans verder eigenlijk alleen /r/greatawakening op dit moment. Daarnaast wat andere subs als /r/milliondollarextreme en /r/debatefascism.
Was ook subbed op gendercritical omdat die best woke zijn, alleen het blijven feministen dus ze hebben me geband.
Toen was reddit nog iets. Tegenwoordig zijn al die subs gebanned en is het alleen maar bagger.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat over de first date user @:pisces29
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |