Nah ik zit vuistdiep in kamp Gülen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerste docent voor de Erdo school gespot.
rot op homoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah ik zit vuistdiep in kamp Gülen.
turken zijn toch allemaal gehandicaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
tfw een fil.pje van grappig naar gehandicapte pesten gaat.
heb je kamagra voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
krijg je van drugs ook een slappe piemel, net als bij drank?
haha kijk deze homotjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had vroeger ook een ongefundeerde hekel aan CrossFit. Tot ik me eens ging verdiepen en een paar lesjes ging doen bij een goede gym.
Ja het is een beetje sad dat ze kipping gewoon pull-ups noemen, maar ik snap inmiddels de reden er wel achter. CrossFit combineert graag veel sportieve aspecten en juist gymnastiek is hier een groot onderdeel van. Zolang je het zelf niet als pull-up ervaart, is het toch prima dat je zwiept.
Helaas is de uitvoering van CrossFit vaak erg slecht en is het rete commercieel, maar verder doe ik graag die workouts ter afwisseling.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:18 schreef sert_guclu het volgende:
lekr chicks bij de gym vandaag toen ik daar ging
die wilde meteen met mij mee naar de fila toen die spieren zagen in mijn arm
hey dimaquote:
ik zou die eerste zo kaolo hard gevenquote:
welke, die blonde die ik had getimestampt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou die eerste zo kaolo hard geven
ja die jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke, die blonde die ik had getimestampt?
mwaquote:
lolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |