SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Sapstengel op 09-08-2018 22:34:55 ]
Hahaha nee zo erg is het niet. /r/conservative lees ik wel regelmatig.quote:
Of culture of critique.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:04 schreef fathank het volgende:
Of een goed boek lezen zoals de heinekenontvoering of Gijp
gereviseerde sl1200 voor baller statusquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:37 schreef Questular het volgende:
Vrienden van de Gym ik ben op zoek naar een platenspeler, omdat ik oud ben en nog een hoop platen heb. Nu hoeft het niks speciaals te zijn maar het moet wel goed functioneren.
Dingetje gaat op mn versterker aangesloten worden.
Is dit wat:
https://www.coolblue.nl/product/209777/marantz-tt5005.html
of
https://www.coolblue.nl/p(...)-lp60bkbt-zwart.html
zo nee wat dan wel?
Mk5 als je echt peppie wil doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:14 schreef seto het volgende:
[..]
gereviseerde sl1200 voor baller status
de schoonzoon van erdogan nee sorry ik bedoel de turkse minister van financiën presenteerde zijn plan om de economie te fixen maar tegelijkertijd tweet trump dat hij sancties op turks staal en aluminium verdubbelt ( ) en toen zakte de lira bijna 20% in waarde tegenover de dollarquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto doe hier ff tldr over het gebeuren typen. Kan ik rustig m'n filmpje kijken.
Ben er toch maar over rhaan lezen inderdaad, ongelooflijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:28 schreef seto het volgende:
[..]
de schoonzoon van erdogan nee sorry ik bedoel de turkse minister van financiën presenteerde zijn plan om de economie te fixen maar tegelijkertijd tweet trump dat hij sancties op turks staal en aluminium verdubbelt ( ) en toen zakte de lira bijna 20% in waarde tegenover de dollar
Maar we haten die smerige moslims en Erdogan al helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:39 schreef fathank het volgende:
Binnenkort wel weer de all inclusive resorts bomvol.
Hoezo nietquote:
Ligt eraan welke drugs. Pep wel, pillen wordt het ook lastig maar van G word je kneitergeilquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
krijg je van drugs ook een slappe piemel, net als bij drank?
Dat is van Dima voor z'n tijd denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie ook: de seksuele vraagbaak in de Break Out.
haha wie wil nou naar dat kutland man. Al kreeg ik geld toe deed ik het nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:58 schreef McNulty het volgende:
Wie heeft er al een goedkoop vakantiehuisje op de kop getikt in turkije?
Als het zo leuk is daar waarom komen ze dan allemaal naar hier??quote:
Om het woord des gods te spreiden, duh. We zijn allemaal gezegende kinderen van Erdo .quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het zo leuk is daar waarom komen ze dan allemaal naar hier??
Ja toch vriend.
Eerste docent voor de Erdo school gespot.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om het woord des gods te spreiden, duh. We zijn allemaal gezegende kinderen van Erdo .
Nah ik zit vuistdiep in kamp Gülen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerste docent voor de Erdo school gespot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |