Ewwwwquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oei gecondoleerd, zus toch? 😋
Snap nu pas wat je bedoeld, zij was echt de enige overeenkomst 😋quote:
Zo leer je nog eens wat over de first date user @Pisces29quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha nee zo erg is het niet. /r/conservative lees ik wel regelmatig.
Politieke subs wel minder actief nu omdat /r/the_donald een grote gay circlejerk is geworden. Amerikaans verder eigenlijk alleen /r/greatawakening op dit moment. Daarnaast wat andere subs als /r/milliondollarextreme en /r/debatefascism.
Was ook subbed op gendercritical omdat die best woke zijn, alleen het blijven feministen dus ze hebben me geband.
Toen was reddit nog iets. Tegenwoordig zijn al die subs gebanned en is het alleen maar bagger.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat over de first date user @:pisces29
Dit is alweer 3.5 jaar geleden man, dit deeltje geopend in 2018. Erg benieuwd hoe het met de harde kern gaat inmiddels.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef seto het volgende:
brehs
topic die vroeger binnen 30 minuten vol zat nu al 3 jaar open, RIP
zelf al sinds vorig jaar februari denk ik niet meer in de gym geweest, skinnyfat as fuck nu. daarvoor ook al lange tijd niet gemotiveerd. september of oktober mss weer eens een poging wagen.
lobi naar alle voormalige posters
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker! Goed je te zien hier.quote:
Ik takel langzaam af. Vergelijkbaar met Ronnie Coleman, al heb ik nog geen looprek nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit is alweer 3.5 jaar geleden man, dit deeltje geopend in 2018. Erg benieuwd hoe het met de harde kern gaat inmiddels.
Seto, VMS, ossum, Henk, Etha, Cor, Ray, GRS, en vast een hoop anderen die ik vergeet
Paar botbreuken verder, heup die af en toe hapert, kinderen die zwaarder deadliften dan ik inmiddels… tis hier ook al gestaag richting de uitgang jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jazeker! Goed je te zien hier.
[..]
Ik takel langzaam af. Vergelijkbaar met Ronnie Coleman, al heb ik nog geen looprek nodig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar botbreuken verder, heup die af en toe hapert, kinderen die zwaarder deadliften dan ik inmiddels… tis hier ook al gestaag richting de uitgang ja
Misschien kunnen we ergens een gym-bejaarden-meet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ben sinds ergens rond covid niet meer naar de gym geweest. Had nog wel tijdje een gym die geen QR controleerde. Maar toen ook andere baan begonnen en eigenlijk niet meer terug gegaan. Kijk nog wel steeds naar shemales.
En ik loop nu vooral veel met mijn hond, dus ben ook niet echt dik geworden gelukkig. Wel wat gains verloren, maar ben lang niet meer zo'n ecto als voordat ik begon met de gym.
Misschien binnenkort weer ff rustig wat doen, kijken hoe goed muscle memory is.
nee dankjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we ergens een gym-bejaarden-meet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |