Alles onder de 20 is koud. Alles onder de 25 is te koudquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zolang het niet minstens -10 is en de straten met 2 meter sneeuw zijn bedolven kwalificeert het niet als "kou".
Toen heb jij ze eruit getrokken?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
De inbrekers vonden het afgelopen nacht kennelijk ook warm genoeg om op pad te gaan.Overal tandenstokers tussen de voordeuren en paar deuren verder hele slot eruit. Lekker idee weer. Lijers.
De meeste mensen merkten het zelf de volgende ochtend. Politie is nu in de straat mee bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen heb jij ze eruit getrokken?
Tsjah die weten dat er hier en daar een raampje open staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
De inbrekers vonden het afgelopen nacht kennelijk ook warm genoeg om op pad te gaan.Overal tandenstokers tussen de voordeuren en paar deuren verder hele slot eruit. Lekker idee weer. Lijers.
In in het Westland ook heel erg op het moment. Zijn meestal bendes van Roemenen en Bulgaren die dat soort kunstjes flikken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
Die prikkers doen ze regelmatig bij de voordeur kennelijk om te zien bij wie de prikker er na een dag of twee nog zit. Die zijn met vakantie. Degene met het slot eruit was idd met vakantie. Maar elke dag ging er iemand door de voordeur dus ze hebben toch alles door. Lekker gluren vanuit het park aan de overkant in het donker om te zien waar iets binnen beweegt 's avonds.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tsjah die weten dat er hier en daar een raampje open staat.
Al is dat in jullie straat wel meegevallen als ze via de voordeur moeten
Naaste buren hier ook. Gebruiken voordeur nooit maar checken nu toch elke dag de voordeur even op een prikker. Dus kijk af en toe even voor de zekerheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk doen ze dat bij ons niet. De voordeur gaat twee keer per jaar open of zo... alles komt hier achterom, inclusief pakketbezorgers.
Jij slaapt normaal ook weinig>?quote:
Tevreden over fitbit? Ik had eerst lifelog want Sony, maar nu heb ik een Huawei , dus geen lifelogquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vertelde me dat ik 2 uur en 59 minuten heb geslapen.![]()
Verrassend genoeg lijk ik nog prima te functioneren op het werkzzzzzzzzzz
zet je airco dan uitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het trouwens maar fris vandaag, dacht dat het 30 zou worden? Het is nog maar 25...
Alleen even doorluchten heeft inderdaad geen nut. De hele dag alle ramen en deuren open indien mogelijk, zodat de warmte weg kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:56 schreef Ener-G het volgende:
De warmte zit nog in de stenen/beton, dus als je nu alle ramen dichtgooit warmt de boel gewoon op binnen
Bahquote:
nou, nog maar 294 mm te gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht waar de meeste regen is gevallen
Die krijgen we morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nou, nog maar 294 mm te gaan
morgenavond volgt er meer, veel meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch een hele millimeter gevallen vannacht.
Oei, die tikt wel aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 10 hele millimeters.quote:
Waarschijnlijk blijft er uiteindelijk maar 4mm van over.quote:
Na morgen ziet die kaart er zo uit:quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik erbij in Assen? Ten noordoosten van Assen, wijk Marsdijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:06 schreef kree het volgende:
laatste kaartje zo
https://drive.google.com/(...)otbSMT9S&usp=sharing
allemaal even checken, heb hem nu door, maar wellicht zitten er nog een paar foutjes in.
Jullie kunnen zelf toevoegen volgens mij met google account, alleen niet wijzigen.
Dus dan moet het ff via DM, geen probleem, pas ik het wel aan.
Maar check even of het allemaal klopt dan zo
Bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Na morgen ziet die kaart er zo uit:
[ afbeelding ]
Als ik thuis had gezeten had ik deze een fotosoep gegeven die keihard nodig isquote:
Genot jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:38 schreef Greys het volgende:
Tis hier nu 12.4 graad koeler dan dit tijdstip gisteren.
Niet de eerste keerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:47 schreef Greys het volgende:
Kree, zo te zien deed je per ongeluk een topicreport ipv een quote.Dus als je je post zoekt dan klopt het dat ie hier niet staat.
Lol oeps dat zou best kunnen gehehequote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:47 schreef Greys het volgende:
Kree, zo te zien deed je per ongeluk een topicreport ipv een quote.Dus als je je post zoekt dan klopt het dat ie hier niet staat.
Het valt hier mee hoor, luchtvochtigheid 57% hier aan de kustlquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Eén zo'n klotebui en de luchtvochtigheid gaat als een raket weer omhoog
#bringbackhoog
inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach er zijn rottere dingen voor een mod, toch.
Voor een WKN-mod? Neh.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach er zijn rottere dingen voor een mod, toch.
Zeg je nu dat Frutsel het maar makkelijk heeftquote:
Alle inspanning gaat naar de jaarverslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Frutsel het maar makkelijk heeft
Frutsel is een betere mod dan jij ooit zult worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle inspanning gaat naar de jaarverslagen
Is er ook een abnormaal hardlopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eind van de middag weer eens normaal hardlopen.
Intervallen vanavond. Heerlijke temperatuur daarvoor nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Probeer maar met 30+quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er ook een abnormaal hardlopen?
Thanks! Jij ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Intervallen vanavond. Heerlijke temperatuur daarvoor nu.
Veel loopplezier
Dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:JZ_Lpz twitterde op woensdag 08-08-2018 om 15:33:17Im Vorfeld des MCS morgen Nachmittag sieht das aktuelle SuperHD mit stark zurückdrehendem Bodenwind erhöhte Gefahr für Superzellen z.B. in NRW, auch Tornados sind in 1 kleinen Sektor diesmal möglich. Details sind von der kommenden Nacht abhängig (outflow boundaries usw). #Wetter https://t.co/1jhdhLqOED reageer retweet
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Challenge accepted.
[ afbeelding ]
Dit is de echte uitdaging
Voor mij ook wel ff, maar heej... ik ben ook natuur natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja het is depri maar voor de natuur is het echt even nodig die regen en verkoeling.
Die krijgt dat morgen al.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja het is depri maar voor de natuur is het echt even nodig die regen en verkoeling.
natuurrampquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor mij ook wel ff, maar heej... ik ben ook natuur natuurlijk.
Dit is vrolijker. Maar niet voor jou helaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben spontaan depri van die voorspelling... Snel, iemand, post wat vrolijkers!
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Frutsel het volgende:
Kan in de Achterhoek en mogelijk Twente nog wel kan spoken dus?
Tof!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:07 schreef kree het volgende:
Met beetje hulp van de mods, kaartje in de OP met user locaties is nu wel live
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben spontaan depri van die voorspelling... Snel, iemand, post wat vrolijkers!
Ik zie dat mijn bestelling voor de laatste weken zwangerschap goed is aangekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Challenge accepted.
[ afbeelding ]
Dit is de echte uitdaging
'fantastisch'quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn bestelling voor de laatste weken zwangerschap goed is aangekomen![]()
Wat een fantastisch weer vandaag, ik knap er helemaal van op! Toen ik thuiskwam van werk gelijk alle ramen lekker open en het koelt nu echt lekker snel af in huis
Leuk met die bananenbomen op de achtergrond.quote:
Hadden we zomer dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 1 dag grijs+regen ben ik afgelopen zomer spontaan vergeten
Leuk joh, Nederlandse zomerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk verschrikkelijk nat.
[ afbeelding ]
Je zal er maar zitten....
In je tentje.
Ja, dat ik geen kaartje heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk joh, Nederlandse zomer
En dan zijn er mensen dolgelukkig nu.
Kut.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk vreselijk nat.
[ afbeelding ]
Je zal er maar zitten....
In je tentje.
Stijve tepelsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:43 schreef yvonne het volgende:
Doe de zon maar weer aan hoor jongens
Ik heb goddomme een vest aan
Kijk, weer iemand met verstand van zakenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:43 schreef yvonne het volgende:
Doe de zon maar weer aan hoor jongens
Ik heb goddomme een vest aan
Ach, is nog ver weg. Alles ken nog heppenequote:
Het is wel een beetje grauw nu. Al de hele dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een aanstellers hier, is het eindelijk normaal weer met 22 graden..
Het is, in elk geval hier, al zo'n beetje de hele bewolkt met een heerlijk fris en verkoelend windje. Echt puur goddelijk weer, de hele dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wel een beetje grauw nu. Al de hele dag
Die regen moet dan wel vallen he.. niet dat net niet gezeik.
Jij bent ook een interessant figuur...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is, in elk geval hier, al zo'n beetje de hele bewolkt met een heerlijk fris en verkoelend windje. Echt puur goddelijk weer, de hele dag
Genieten vandaag
Dat klopt, en heeft er verder ook weinig mee te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent ook een interessant figuur...
Het is nog bij lange na geen wintersportweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |