abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 augustus 2018 @ 14:53:14 #151
163650 Greys
pi_181031911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor een WKN-mod? Neh.
Sterkte en RIP aan de nabestaanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 14:53:21 #152
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_181031915
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor een WKN-mod? Neh.
Zeg je nu dat Frutsel het maar makkelijk heeft :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 14:56:27 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181032002
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zeg je nu dat Frutsel het maar makkelijk heeft :o
Alle inspanning gaat naar de jaarverslagen *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 14:56:59 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_181032019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Alle inspanning gaat naar de jaarverslagen *O*
Frutsel is een betere mod dan jij ooit zult worden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_181032373
Het heeft hier net gewoon 5 min. geregend :D
Do what you love, love what you do!
pi_181032448
Eind van de middag weer eens normaal hardlopen. *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:16:44 #157
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181032512
Straks bij thuiskomst gewoon alle lamellen open kunnen hebben overdag! Sensationeel! *O* *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 15:31:21 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181032931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eind van de middag weer eens normaal hardlopen. *O*
Is er ook een abnormaal hardlopen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_181032935
19 graden gewoon buiten, wat heerlijk na die ellendige hitte :D

Prima zo. nu mag het nog tot 25 gaan van mij en zonder regen. Maar dit zijn tenminste weer een soort van normale temperaturen :P
Do what you love, love what you do!
pi_181033010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eind van de middag weer eens normaal hardlopen. *O*
Intervallen vanavond. Heerlijke temperatuur daarvoor nu.
Veel loopplezier ^O^
pi_181033077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is er ook een abnormaal hardlopen?
Probeer maar met 30+ ;)
pi_181033089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:34 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Intervallen vanavond. Heerlijke temperatuur daarvoor nu.
Veel loopplezier ^O^
Thanks! Jij ook! ^O^
pi_181033104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eind van de middag weer eens normaal hardlopen. *O*
Dit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 15:42:02 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181033225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Probeer maar met 30+ ;)
Challenge accepted.


Dit is de echte uitdaging :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 15:42:42 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181033250
Ik ben spontaan depri van die voorspelling... Snel, iemand, post wat vrolijkers!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 15:42:54 #166
8781 crew  Frutsel
pi_181033258
Hoe vaak doen ze eigenlijk zo'n extended forecast bij Estofex? Ik zag dat ze nu al voor donderdag een level 1 lijken te geven voor oost nederland. Mogelijk een update naar level 2 vanavond?

Zag net ook dit voorbij komen:
JZ_Lpz twitterde op woensdag 08-08-2018 om 15:33:17 Im Vorfeld des MCS morgen Nachmittag sieht das aktuelle SuperHD mit stark zurückdrehendem Bodenwind erhöhte Gefahr für Superzellen z.B. in NRW, auch Tornados sind in 1 kleinen Sektor diesmal möglich. Details sind von der kommenden Nacht abhängig (outflow boundaries usw). #Wetter https://t.co/1jhdhLqOED reageer retweet



Kan in de Achterhoek en mogelijk Twente nog wel kan spoken dus?
pi_181033259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Challenge accepted.

[ afbeelding ]
Dit is de echte uitdaging :'(
:D

Wel ineens veel en lang regen. }:|

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 15:44:19 ]
pi_181033288
Ja het is depri maar voor de natuur is het echt even nodig die regen en verkoeling.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:44:52 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181033311
Tornado's? Gaaf :D Ik ga morgen denk even naar het oosten van het land :P Lijkt mij leuk om eens mee te maken :D
pi_181033314
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja het is depri maar voor de natuur is het echt even nodig die regen en verkoeling.
Voor mij ook wel ff, maar heej... ik ben ook natuur natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 15:45:36 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181033335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja het is depri maar voor de natuur is het echt even nodig die regen en verkoeling.
Die krijgt dat morgen al.

De introductieweken zijn ook volgende week :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_181033350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Voor mij ook wel ff, maar heej... ik ben ook natuur natuurlijk.
natuurramp :D
pi_181033510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben spontaan depri van die voorspelling... Snel, iemand, post wat vrolijkers!
Dit is vrolijker. Maar niet voor jou helaas.
https://www.weerplaza.nl/nederland/ospeldijk/6494031/
pi_181033935
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:46 schreef aloa het volgende:

[..]

natuurramp :D
}:|
pi_181034042
Met beetje hulp van de mods, kaartje in de OP met user locaties is nu wel live :)
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')