Oei, die tikt wel aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht waar de meeste regen is gevallen
Wel 10 hele millimeters.quote:
Waarschijnlijk blijft er uiteindelijk maar 4mm van over.quote:
Na morgen ziet die kaart er zo uit:quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht waar de meeste regen is gevallen
Mag ik erbij in Assen? Ten noordoosten van Assen, wijk Marsdijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:06 schreef kree het volgende:
laatste kaartje zo
https://drive.google.com/(...)otbSMT9S&usp=sharing
allemaal even checken, heb hem nu door, maar wellicht zitten er nog een paar foutjes in.
Jullie kunnen zelf toevoegen volgens mij met google account, alleen niet wijzigen.
Dus dan moet het ff via DM, geen probleem, pas ik het wel aan.
Maar check even of het allemaal klopt dan zo
Bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Na morgen ziet die kaart er zo uit:
[ afbeelding ]
Als ik thuis had gezeten had ik deze een fotosoep gegeven die keihard nodig isquote:
Genot jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:38 schreef Greys het volgende:
Tis hier nu 12.4 graad koeler dan dit tijdstip gisteren.
Niet de eerste keerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:47 schreef Greys het volgende:
Kree, zo te zien deed je per ongeluk een topicreport ipv een quote.Dus als je je post zoekt dan klopt het dat ie hier niet staat.
Lol oeps dat zou best kunnen gehehequote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:47 schreef Greys het volgende:
Kree, zo te zien deed je per ongeluk een topicreport ipv een quote.Dus als je je post zoekt dan klopt het dat ie hier niet staat.
Het valt hier mee hoor, luchtvochtigheid 57% hier aan de kustlquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Eén zo'n klotebui en de luchtvochtigheid gaat als een raket weer omhoog
#bringbackhoog
inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach er zijn rottere dingen voor een mod, toch.
Voor een WKN-mod? Neh.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach er zijn rottere dingen voor een mod, toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |