Bij vrieskat is alles onder de 24 "kou"quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zolang het niet minstens -10 is en de straten met 2 meter sneeuw zijn bedolven kwalificeert het niet als "kou".
Alles onder de 20 is koud. Alles onder de 25 is te koudquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zolang het niet minstens -10 is en de straten met 2 meter sneeuw zijn bedolven kwalificeert het niet als "kou".
Toen heb jij ze eruit getrokken?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
De inbrekers vonden het afgelopen nacht kennelijk ook warm genoeg om op pad te gaan.Overal tandenstokers tussen de voordeuren en paar deuren verder hele slot eruit. Lekker idee weer. Lijers.
De meeste mensen merkten het zelf de volgende ochtend. Politie is nu in de straat mee bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen heb jij ze eruit getrokken?
Tsjah die weten dat er hier en daar een raampje open staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
De inbrekers vonden het afgelopen nacht kennelijk ook warm genoeg om op pad te gaan.Overal tandenstokers tussen de voordeuren en paar deuren verder hele slot eruit. Lekker idee weer. Lijers.
In in het Westland ook heel erg op het moment. Zijn meestal bendes van Roemenen en Bulgaren die dat soort kunstjes flikken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:
Die prikkers doen ze regelmatig bij de voordeur kennelijk om te zien bij wie de prikker er na een dag of twee nog zit. Die zijn met vakantie. Degene met het slot eruit was idd met vakantie. Maar elke dag ging er iemand door de voordeur dus ze hebben toch alles door. Lekker gluren vanuit het park aan de overkant in het donker om te zien waar iets binnen beweegt 's avonds.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tsjah die weten dat er hier en daar een raampje open staat.
Al is dat in jullie straat wel meegevallen als ze via de voordeur moeten
Naaste buren hier ook. Gebruiken voordeur nooit maar checken nu toch elke dag de voordeur even op een prikker. Dus kijk af en toe even voor de zekerheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk doen ze dat bij ons niet. De voordeur gaat twee keer per jaar open of zo... alles komt hier achterom, inclusief pakketbezorgers.
Jij slaapt normaal ook weinig>?quote:
Tevreden over fitbit? Ik had eerst lifelog want Sony, maar nu heb ik een Huawei , dus geen lifelogquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vertelde me dat ik 2 uur en 59 minuten heb geslapen.![]()
Verrassend genoeg lijk ik nog prima te functioneren op het werkzzzzzzzzzz
zet je airco dan uitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het trouwens maar fris vandaag, dacht dat het 30 zou worden? Het is nog maar 25...
Alleen even doorluchten heeft inderdaad geen nut. De hele dag alle ramen en deuren open indien mogelijk, zodat de warmte weg kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:56 schreef Ener-G het volgende:
De warmte zit nog in de stenen/beton, dus als je nu alle ramen dichtgooit warmt de boel gewoon op binnen
Bahquote:
nou, nog maar 294 mm te gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht waar de meeste regen is gevallen
Die krijgen we morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nou, nog maar 294 mm te gaan
morgenavond volgt er meer, veel meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch een hele millimeter gevallen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |