SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht voor het eerst beetje op gelopen, vanmorgen ook (incl stok)quote:
Dat klinkt al iets beterquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vannacht voor het eerst beetje op gelopen, vanmorgen ook (incl stok)
De pijn is verschillend, heb 2 ibuprofen genomen, waardoor het wel redelijk te doen is. En die blijven we gewoon doorslikken deze week
Nu op het werk en af en toe beetje heen en weer strompelen om het wat soepel te houden.
De grote bult is wel redelijk weggetrokken door het koelen gister volgens mij.
Hoe lang sta je al stil dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:45 schreef Lot_1 het volgende:
Potjandikkie, ik val niet meer af
Ik had me voorgenomen om meer te gaan bewegen als het afvallen niet zou lukken maar ik heb er géén zin in.
Als dit alles is wat je eet én je geeft volledige borstvoeding dan gaat dat straks als een malle omlaag hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:52 schreef VitaBella het volgende:
Pics van SQ in doeljurk gaarne
Hier gaat t eten wel prima, gewicht nog niet echt omlaag en schommelt een beetje met dit weer. Vanavond weer sporten.
O: smoothie
L: 2 grof volkoren sneetjes met gebakken ei
T: crackers met filet american en wat cherrytomaatjes
D: salade met vegaballetjes
Mooie jurk! Prachtige vrouwquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als dit alles is wat je eet én je geeft volledige borstvoeding dan gaat dat straks als een malle omlaag hoor
Ik at toen 2300 kcal en verloor een kilo per week![]()
Pic:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #113 summer time
Ik heb nu hetzelfde gewicht als twee weken geleden. Ik eet vrij weinig maar wel teveel ongezonde dingen. Er was een logee, dus geluncht met anderhalve pannekoek (1 met spek en stroop) bijvoorbeeld. Handje chips, broodje hamburger als avondeten, dat soort dingen. Wel continu de rem erop, maar met voornamelijk vet/zoet eten lukt het afvallen dus niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al stil dan?
Het is ook aanzienlijk moeilijker om van, zegge, 60 kilo naar 55 te gaan dan van 95 naar 90Daar gaat vaak wel meer tijd overheen omdat je basisverbruik veel lager is.
Vet hard gaan sporten zou ik met dit weer iig niet gaan doen, daar word je niet blij van
Prachtigquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als dit alles is wat je eet én je geeft volledige borstvoeding dan gaat dat straks als een malle omlaag hoor
Pic:
Aw, thanks! Ik heb mijn bakkes vandaag ook wel redelijk volgeplamuurd hoor, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:59 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Prachtigwat heb jij een andere uitstraling nu je zoveel gewicht kwijt bent! Ik vond je altijd een mooie vrouw wiens figuur haar wel stond. Maar dat herzie ik nu, het slank-zijn staat je beter
Jeetje wat ben je slankquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pic:
Water koud zetten in de koelkast of ijsklontjes in de diepvries doen en in je water doenquote:
Ja, die heb ik vandaag gekochtquote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Water koud zetten in de koelkast of ijsklontjes in de diepvries doen en in je water doen
En natuurlijk de AH citroenpartjes
Mja. Ik vind het heel eng.quote:
Aldus het Nationaal Hitteplan van het RIVMquote:Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) roept mensen op om extra goed te zorgen voor kwetsbare mensen, zoals ouderen, chronisch zieken, mensen met overgewicht en mensen in verzorgingshuizen
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Stoppen is vrijheid, stoppen is
Stoppen is:
- Nooit meer hoeven roken
- Nooit meer hoeven nadenken of je ergens wel of niet mag roken
- Nooit meer "even snel je peuk leeghijsen" voor je naar binnen gaat
- Nooit meer stress omdat je peuken bijna op zijn
- Nooit meer stress omdat je je aansteker niet kunt vinden
- Nooit meer die ranzige asbakwalm om je heen hebben
- Beter slapen
- Beter sporten
- Je eten smaakt lekkerder
- Je krijgt meer energie
ik kan nog wel even doorgaan. Maar het is voor mij vooral VRIJHEID!
Je kunt het Lonaa. er is echt helemaal niets om bang voor te zijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Stoppen is vrijheid, stoppen is
Stoppen is:
- Nooit meer hoeven roken
- Nooit meer hoeven nadenken of je ergens wel of niet mag roken
- Nooit meer "even snel je peuk leeghijsen" voor je naar binnen gaat
- Nooit meer stress omdat je peuken bijna op zijn
- Nooit meer stress omdat je je aansteker niet kunt vinden
- Nooit meer die ranzige asbakwalm om je heen hebben
- Beter slapen
- Beter sporten
- Je eten smaakt lekkerder
- Je krijgt meer energie
ik kan nog wel even doorgaan. Maar het is voor mij vooral VRIJHEID!
Je kunt het Lonaa. er is echt helemaal niets om bang voor te zijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:37 schreef Missladybug het volgende:
Ik loop achter..
Welkom CotS!! Succes met de kilos!
Bleehhhh wat balen Cue. Ik hoop toch echt dat het dit weekend weer wat fijner voelt.
SQ, toffe jurk! En tof lijf ook!!
Hier gaat alles gewoon lekker. Ik zag vanmorgen een 82,8.
Oh jongons t lijkt er echt op dat ook ik een gewicht kan hebben dat met een 7 begint.![]()
![]()
Natuurlijk kan je dat! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:37 schreef Missladybug het volgende:
Ik loop achter..
Bleehhhh wat balen Cue. Ik hoop toch echt dat het dit weekend weer wat fijner voelt.
Oh jongons t lijkt er echt op dat ook ik een gewicht kan hebben dat met een 7 begint.![]()
![]()
Jij gaat dat kunnen. Voor mij is het echt de beste beslissing ooit geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het heel eng.
Heb er nog wel wat en als ze op zijn vind ik dat het klaar moet zijn. Maar eng. En lastig. En nooit meer roken.En dat is eigelijk precies wat ik wil, maar stoppen is kut. Volhouden ook, trouwens.
Yeah! Wat fijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:37 schreef Missladybug het volgende:
Ik loop achter..
![]()
Mijn sportschool heeft goede airco. Da's een feestjequote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:58 schreef Bleie het volgende:
Ik kan mezelf er echt niet meer toe zetten om naar de sportschool te gaan met dit weer...
ik had gister een heel pak kletsmajoorsquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil binnen airco.. Echt erg ik heb een heel pak kaneel koekjes open het weten hé.. Maar gewoon door vreten.. Ben echt net zo'n zwijn af en toe.
Ik had een eclair du chocolatquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil binnen airco.. Echt erg ik heb een heel pak kaneel koekjes open het weten hé.. Maar gewoon door vreten.. Ben echt net zo'n zwijn af en toe.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg een gratis grote reep stroopwafelmelkchocolade van de AH
Ik weet nóg niet hoe die smaakt want ik ben bang als ik 1 blokje wil pakken ik de rest ook wilquote:
Ik weet ook niet hoe hij smaakt maar het klinkt lekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nóg niet hoe die smaakt want ik ben bang als ik 1 blokje wil pakken ik de rest ook wil
Daar heb ik met mijn 72% puur repen nooit last van.
Die is zo lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Hij klinkt heerlijk! Maar ik moet dat soort dingen nooit gaan proberen want er is alleen maar gevaar dat ik hem lekker ga vinden!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Wauw das kut ! Wist niet eens dat dat kon...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
(hij is allergisch voor rauw fruit, anders had ik lekker zomerfruit in huis gehaald).
Seriously though, ik kan echt minder goed mijn hitte kwijt, houd meer vocht vast etc. Het is echt echt echt nog heel veel meer oncomfortabel dan toen ik veel lichter was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Wordt er wel goed voor iedereen hier gezorgd?
[..]
Aldus het Nationaal Hitteplan van het RIVM
Ik eet nooit vega, maar had afgelopen zaterdag courgettini met een gewone pastasaus met vegagehakt erin gegeten. Ik was altijd skeptisch maar zo ik het geheel was het erg lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen komt er een goede vriend langs. Wat voor iets lekkers, vega's kan ik hem voorschotelen waar je niet dik van wordt (hij is allergisch voor rauw fruit, anders had ik lekker zomerfruit in huis gehaald). Een humus met groentetype is hij niet
Holy fuckdoodles SQ!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pic:
Met warm weer en in de avond... niet handig neequote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan. Reminder to self: niet doen!
fijn dat je weer in de flow zit!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Seriously though, ik kan echt minder goed mijn hitte kwijt, houd meer vocht vast etc. Het is echt echt echt nog heel veel meer oncomfortabel dan toen ik veel lichter was.
Overigens ga ik superlekker. Heb de laatste week dat ik werkte een beetje een dip gehad (veel etentjes, veel stress, veel fuckit gedachten) maar ik val nu op vakantie dus braaf weer af, ben nu weer terug op de 6 kilo eraf die ik rond 8 juli ook eraf had. En going steady.
Voor mij ook een voordeel van vooral zelf koken in de vakantie (en ja, weegschaal mee)
Het regende vanochtend hier ook!! Ok... weliswaar maar een druppel of 10, en 500m verderop was ik alweer droog... maar ik heb door de regen gefietst! (rond half acht was het)quote:
Het is echt wel heel heet buiten, maar ik kan het beter handelen dan ooit tevoren ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Wordt er wel goed voor iedereen hier gezorgd?
[..]
Aldus het Nationaal Hitteplan van het RIVM
Het is ook lang zo benauwd niet, dat scheelt een plons.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is echt wel heel heet buiten, maar ik kan het beter handelen dan ooit tevoren ofzo.
Scheelt waarschijnlijk ook dat ik nu vaker buiten werk. Maar gisteren was het zelfs met helm en lange broek tot een graad of 27/28 wel aardig uit te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook lang zo benauwd niet, dat scheelt een plons.
Ik zweet wel minder volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:42 schreef Black_Baron het volgende:
Mensen die al heel wat kilo's kwijt zijn:
Merken jullie dat je wat beter tegen de warmte kunt nu je slanker bent?
Ben nog steeds dik en kan beter tegen de warmte.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:42 schreef Black_Baron het volgende:
Mensen die al heel wat kilo's kwijt zijn:
Merken jullie dat je wat beter tegen de warmte kunt nu je slanker bent?
quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben nog steeds dik en kan beter tegen de warmte.
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat dus! Ik durf nu jurkjes aan zonder mouw en blote benen zonder panty.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik lichter was, was ik wel actiever met warm weer en durfde ik me ernaar te kleden.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja, dat dus! Ik durf nu jurkjes aan zonder mouw en blote benen zonder panty.
Ik heb nog wel iets nodig tegen schuren dus ik draag er een afgeknipte legging onder
Dat vind ik altijd heel naar zitten bij mijn buik, veel te strak.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de Hema hebben ze bij het corrigerend ondergoed broekjes hangen. Van van dat rek spul. En dat is zo super fijn onder jurkjes.
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000002409.html hebben ze ook in huidskleur.
En verder smooval en vevina crème.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Corrigerend vind ik altijd eng ivm afdruk bij de buik. Zelfde met pantys, stomme dingen![]()
Vooral als je gaat zitten, ineens een vetlaag erbij
Ik weiger ze gewoon te dragen. Zit kut, voelt kut, ga er heel erg in zweten en dan gaat het stinken. Nee klotedingen zijn hetquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Panty's koop ik dus ook altijd tig maten te groot. puur daarvoor en dan knip ik ze bovenin ook nog eens in![]()
Vrouwenstruggles
Die zijn wel warm. Daar woon ik nu inquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de Hema hebben ze bij het corrigerend ondergoed broekjes hangen. Van van dat rek spul. En dat is zo super fijn onder jurkjes.
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000002409.html hebben ze ook in huidskleur.
En verder smooval en vevina crème.
Ik vind ze vooral zo fijn aanvoelen.. Zit er de hele tijd aan als ik op de bank zit ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die zijn wel warm. Daar woon ik nu in
Even met een deo roller over je benen, I kid you not. Goedkoper dan die speciale cremes, koeler dan een broekje. Spuitbus werkt ook, maar ik vind een roller fijner.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja, dat dus! Ik durf nu jurkjes aan zonder mouw en blote benen zonder panty.
Ik heb nog wel iets nodig tegen schuren dus ik draag er een afgeknipte legging onder
Het is de stand van mijn poten/heupen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb korte broek/legging/short/iets van de Decathlon, ideaal
En anders idd afgeknipte legging of panty of iets. Werkt perfect! Want schurende benen heb ik zeker. dus echt korte broekjes kan ik ook niet aan. En snap de vrouwen ook niet die dat wel kunnen zonder klachten
Geldt voor mij precies zo. Het is best te doen maar ik blijf ook gewoon lekker binnen zo veel mogelijkquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog net zoveel last van de warmte als vroeger, maar ik kon er als kind al slecht tegen, dus dat zal wel gewoon aan mij liggen.Maar nu dus niet zo achterlijk vochtig als normaal is in de Nederlandse zomer, dus ik functioneer nog.
Amen!quote:Op woensdag 25 juli 2018 12:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geldt voor mij precies zo. Het is best te doen maar ik blijf ook gewoon lekker binnen zo veel mogelijk
hier ook zo. Ik heb omgekeerde y-benenquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de stand van mijn poten/heupen.![]()
En nog net zoveel last van de warmte als vroeger, maar ik kon er als kind al slecht tegen, dus dat zal wel gewoon aan mij liggen.Maar nu dus niet zo achterlijk vochtig als normaal is in de Nederlandse zomer, dus ik functioneer nog.
Liefquote:Op woensdag 25 juli 2018 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je dus een bak avocado-tonijn-linzensalade maakt, helemaal voor jezelf omdat je peuter nooit linzen of avocado wil eten.
En dat ze dan wil proeven en uiteindelijk je halve bak leegvreet![]()
nou ik vond het best eikelig, normaal eet ze alleen snoep en chocopasta en worstquote:
Pehehehe.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik vond het best eikelig, normaal eet ze alleen snoep en chocopasta en worst
Maar wel fijn dat ze soms vrijwillig gezond voedsel waardeert, dat biedt hoop
Beetje crimineel is het wel inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2018 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik vond het best eikelig, normaal eet ze alleen snoep en chocopasta en worst
Maar wel fijn dat ze soms vrijwillig gezond voedsel waardeert, dat biedt hoop
Het idee is dat het uitdagend is, dus als je die machine graag wil gebruiken, dan zou ik je aanraden een gewicht te kiezen en dat 5 reps te doen, waarbij je rep 5 bijna niet haalt. En dat dan een keer of tienquote:Op woensdag 25 juli 2018 17:58 schreef Pinuts het volgende:
Zijn er hier mensen die trainen voor (of eventueel al masteren) de pull up? Ben vandaag begonnen omdat het goed kunnen uitvoeren voor mij echt de ultieme definitie is van een fit en sterk lichaam. Bij ons op de sportschool hebben ze zo'n assisted pull up apparaat dus ben daar op begonnen. Heb hem gewoon op de hoogste tegengewicht gezet zodat ik vooral de spieren goed kan voelen. Had hem eerst wat lichter staan, maar merkte dat ik toen vooral uit mijn armen trok ik plaats van mijn rug. Dus wil eigenlijk deze en volgende week sowieso nog op 50 kg tegengewicht trainen (ook al trek ik dan eigenlijk maar 25 kg) puur om de beweging goed te voelen.
Alleen ik vroeg me af hoe veel je er ongeveer moet kunnen om een gewicht omlaag te gaan. Want 10 lijkt me best veel ?
Heb je er veel op proberen te lopen? Waarschijnlijk is er niet nog meer bloed bij gekomen, maar is het wat meer verspreid en zie je het nu beter.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:29 schreef Cue_ het volgende:
Grumble. Gister was m'n enkel nog niet heel blauw. Nu best wel
Heb er wel op gelopen ja. Moest wel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je er veel op proberen te lopen? Waarschijnlijk is er niet nog meer bloed bij gekomen, maar is het wat meer verspreid en zie je het nu beter.
Hele dikke knuffel...naar gedoequote:Op woensdag 25 juli 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar ja.. Stom gedoe
Hier regent het nu heeeeel hard en dat nof wel zo'n 1.5 uur.
oh nou dat is een zeer mooie score na 2 weken vakantie toch?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Vaak wordt het pas later blauwer cue hopelijk gaat het nu elke dag wat beter. Maar bergwandelen lijkt mij niet geheel haalbaar.
Het is hier warmer dan op vakantie lijkt het.
Was nr 2 staat aan. En mijn man wil het zwembad nog opzetten![]()
Snel op de weegschaal gestaan 62.2
Die kan er wss ook weinig aan doen behalve te zeggen dat ik moet rusten enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hele dikke knuffel...naar gedoe
Moet er niet even een arts naar kijken?
Denk het wel redelijk stabiel gebleven volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nou dat is een zeer mooie score na 2 weken vakantie toch?
Dat is waar...quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kan er wss ook weinig aan doen behalve te zeggen dat ik moet rusten enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Iemand heeft vanmiddag een foto van mij van achteren gemaakt en op FB gezet. En ik dacht direct: waar is mijn kont![]()
(wie me obees kende, snapt wat ik bedoel
)
Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet er echt heel erg goed uit
Verstandig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doet jullie weegschaal ook zo debiel? Ik heb de batterijen aan een vriendin gegeven en krijg ze over een maand terug. Voordat het een obsessie wordt. Gewoon gezond eten en ik kijk wel over een maand. Stom vocht
Normaal schommel ik amper, die twee kilo heen en weer waar iedereen het over heeft, heb ik niet. Alleen vandaag wel...quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig.
En hier doet 'ie niet debieler dan anders, morgen zal 'ie waarschijnlijk wat hoger uitvallen (want vocht naar spieren na intensief sporten) om vrijdag waarschijnlijk weer even te zakken. Al kan het ook zijn dat de cyclusonzin voor wat extra gewicht gaat zorgen, maar dat zal dan wel.Voor mij geen reden tot frustratie in ieder geval.
![]()
Dat kan ik niet zeggen van d'n vent. Die gaat potdorie vlot, zo haal ik 'm nooit in.![]()
Voor pull-ups geldt helemaal dat ieder kilo minder vet aan je lijf het makkelijker maakt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 17:58 schreef Pinuts het volgende:
Zijn er hier mensen die trainen voor (of eventueel al masteren) de pull up? Ben vandaag begonnen omdat het goed kunnen uitvoeren voor mij echt de ultieme definitie is van een fit en sterk lichaam. Bij ons op de sportschool hebben ze zo'n assisted pull up apparaat dus ben daar op begonnen. Heb hem gewoon op de hoogste tegengewicht gezet zodat ik vooral de spieren goed kan voelen. Had hem eerst wat lichter staan, maar merkte dat ik toen vooral uit mijn armen trok ik plaats van mijn rug. Dus wil eigenlijk deze en volgende week sowieso nog op 50 kg tegengewicht trainen (ook al trek ik dan eigenlijk maar 25 kg) puur om de beweging goed te voelen.
Alleen ik vroeg me af hoe veel je er ongeveer moet kunnen om een gewicht omlaag te gaan. Want 10 lijkt me best veel ?
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, waar is je kont?? Slanke!
Gelukkig heb je nog wél kuiten
Herkenbaar, ik Squat op een bovenverdieping. Als ik dan voldaan en voelende als het beest wat je je voelt na zo'n training de trap af moet lopen sta je gelijk weer even met beide benen op de grond. Zo'n soort abseilen langs de trapleuningquote:Op donderdag 26 juli 2018 06:12 schreef Holyme het volgende:
. Grappig wel, na een les van het een of ander weet ik dat ik gaar ben, maar bij losse oefeningen is dat besef er veel minder, omdat je deel voor deel doet. Tot ik buiten op de fiets stapte en het gevoel had dat metalen gevaarte niet onder controle te kunnen houden![]()
Mijn vriendin heeft een gym met op de bovenverdieping de kleedkamers. Toen ik een dagje mee was dacht ik nog dat ik dat helemáál niet tof zou vinden om na mijn workout die trap op te moeten en er weer afquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:20 schreef Rauw. het volgende:
Herkenbaar, ik Squat op een bovenverdieping. Als ik dan voldaan en voelende als het beest wat je je voelt na zo'n training de trap af moet lopen sta je gelijk weer even met beide benen op de grond. Zo'n soort abseilen langs de trapleuning
Als ik je dat een paar jaar geleden had gezegd, was je doodgegaan van het lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Verder staat de weegschaal stil en ben ik vandaag met kleding, douchegel en een handdoek naar kantoor gekomen want ik ga morgen naar mijn werk rennen. RIP aan de nabestaanden en morituri te salutant
Tuurlijk geldt dat wel. Of vind jij ze normaal net zo makkelijk als wanneer je 20 kilo aan je hangt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:45 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Voor pull-ups geldt helemaal dat ieder kilo minder vet aan je lijf het makkelijker maakt.
Ik praat uit eigen ervaring.
lezenquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuurlijk geldt dat wel. Of vind jij ze normaal net zo makkelijk als wanneer je 20 kilo aan je hangt?
waddanquote:
Dat lijkt mij tof, zo dichtbij wonen dat je even wat beweging kan pakken voor 't werk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Verder staat de weegschaal stil en ben ik vandaag met kleding, douchegel en een handdoek naar kantoor gekomen want ik ga morgen naar mijn werk rennen. RIP aan de nabestaanden en morituri te salutant
zeker! Het is zo'n 6,5 kilometer, dus ik laat vanavond de fiets, laptop en kleren hier, ik wandel naar huis, en dan morgen rennenquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij tof, zo dichtbij wonen dat je even wat beweging kan pakken voor 't werk.
Het is alsof je een gewichtsvestje uittrekt, zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waddan
Hij lijkt geen antwoord te geven op iets wat ze vraagt. Ik zie die vraag iig niet
edit: ooooo d8 helemaal niet :0
Ik ben stuk, denk ik. Vriezer ligt vol (water)ijs, maar ik pak niks.quote:
Ik pretendeerde ook geen antwoord op een vraag te geven. Jij wel?quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Nog steeds is het geen antwoord op de vraag. Want daar heeft ze nu niets aan. Jah leuk dat elke kilo die eraf gaat helpt, maar als er nog maar max 5kilo af hoeft zal het niet super veel schelen. En gaat 't nog steeds om de methodiek.
Dat telt de mijne mee.quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
haha, ach, dat zijn de betere obsessies moet je maar denken!quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kook stoom vanavond zelfs bloemkool![]()
Lijstje gisteren:
W: 72,1
O: 2 wilde perziken, anderhalve boterham kipfilet (de andere helft werd gestolen door mijn zoon). 2 koffie suiker.
T: 250 gram kersen
L: 2/3 salade avocado/linzen/tomaatjes/tonijn ( het andere deel werd gestolen door mijn dochter)
T: boterham smeerkaas, dubbellikker ijsje, maiswafel
D: Wraps van ijsbergsla met kip, linzen, ananas, paprika, komkommer en guacamole
T: Mini magnum, rolletje zwartwit pastilles, 1 nectarine
Totaal zo'n 1800 kcal.
B: Fietsen naar en lopen over het kabouterpad. Potje voetbal met de kinderen.
Ik heb sinds een paar dagen de stappenteller op mijn telefoon in gebruik en wat ik niet wilde is toch gebeurd, ik krijg een stappenobsessieGisteren op mijn vrije dag dus rond de 10k uitgekomen (niet heel secuur want ik draag mijn telefoon niet 24/7 bij me) terwijl ik op mijn kantoordagen significant lager scoor. Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Als antwoord op de stomme stappenteller heb ik vanmorgen dus maar de trap genomen van de fietsenkelder naar de 10e en weer terug. En dat ga ik zo nog een keer doen.dat zal 'm leren.
Ja, daarom wil ik nu ook zo'n horloge, die zijn aardiger voor me. En die heb ik ook altijd om!quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat telt de mijne mee.
* IJsdraakje is serieus fan van het ding
Hahahaha de stappentellerobsessie ken ik. Ik heb een fitbit daarvoor. Maak jezelf er niet gek mee...quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kook stoom vanavond zelfs bloemkool![]()
Lijstje gisteren:
W: 72,1
O: 2 wilde perziken, anderhalve boterham kipfilet (de andere helft werd gestolen door mijn zoon). 2 koffie suiker.
T: 250 gram kersen
L: 2/3 salade avocado/linzen/tomaatjes/tonijn ( het andere deel werd gestolen door mijn dochter)
T: boterham smeerkaas, dubbellikker ijsje, maiswafel
D: Wraps van ijsbergsla met kip, linzen, ananas, paprika, komkommer en guacamole
T: Mini magnum, rolletje zwartwit pastilles, 1 nectarine
Totaal zo'n 1800 kcal.
B: Fietsen naar en lopen over het kabouterpad. Potje voetbal met de kinderen.
Ik heb sinds een paar dagen de stappenteller op mijn telefoon in gebruik en wat ik niet wilde is toch gebeurd, ik krijg een stappenobsessieGisteren op mijn vrije dag dus rond de 10k uitgekomen (niet heel secuur want ik draag mijn telefoon niet 24/7 bij me) terwijl ik op mijn kantoordagen significant lager scoor. Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Als antwoord op de stomme stappenteller heb ik vanmorgen dus maar de trap genomen van de fietsenkelder naar de 10e en weer terug. En dat ga ik zo nog een keer doen.dat zal 'm leren.
Zij zijn m'n biologische caloriebeperking. Naast cockblocken zijn ze ook goed in obesiblocken.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha de stappentellerobsessie ken ik. Ik heb een fitbit daarvoor. Maak jezelf er niet gek mee...
En al die jattende kinderenArme jij
Oké, ik ga kinderen krijgen bij dezequote:Op donderdag 26 juli 2018 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zij zijn m'n biologische caloriebeperking. Naast cockblocken zijn ze ook goed in obesiblocken.
Ik heb in jaren niet zo lang een horloge omgehad.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik nu ook zo'n horloge, die zijn aardiger voor me. En die heb ik ook altijd om!
ooh ik kan dat ook niet nee. Ik kan ook geen kip snijden met ringen om bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb in jaren niet zo lang een horloge omgehad.Enige nadeel aan deze is dat 'ie relatief vaak opgeladen moet, in ieder geval iedere 4 dagen. Maar dat kan ook gewoon 's nachts of als ik ga douchen ofzo. (Dat laatste kan 'ie hebben hoor, maar vind ik zelf irritant en onnodig.)
Hrrr, daar kan ik ook niet mee omgaan nee. Die ene ring die ik draag, gaat dan ook af.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh ik kan dat ook niet nee. Ik kan ook geen kip snijden met ringen om bijvoorbeeldhet MOET af.
Mooie mental image welquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik Squat op een bovenverdieping. Als ik dan voldaan en voelende als het beest wat je je voelt na zo'n training de trap af moet lopen sta je gelijk weer even met beide benen op de grond. Zo'n soort abseilen langs de trapleuning
Ja, hier ookquote:Op donderdag 26 juli 2018 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik merk wel hoe warmer het weer hoe erger de zin in ongezonde meuk. Vanavond maar een lekkere maaltijd salade halen
waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgenochtend naar de diëtist...Ik ben zo nerveus, ik heb er zelfs nachtmerries over gehad vannacht
Ik ben op zich niet bang, want ik weet dat ik goed eet. Het is meer ter bevestiging en wat tips. Alleen ik schaam me heel erg voor het feit dat ik zoveel ben aangekomen door mijn medicatie en toen kwam er nog een portie liefdesverdriet boven op... Ik wil niet erkennen dat ik een probleem heb met mijn gewicht. "Wat zal ze wel niet van me denken"quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:49 schreef DrSauvignon het volgende:
ik heb een nieuw sporthorloge gehad voor mijn verjaardag, speciaal voor hardlopen![]()
die telt stappen wat enthousiaster als mijn "oude". Dus nu zit ik op een werkdag op kantoor zo al aan de 5000. Dus nu heb ik mijn doel hoger gesteld![]()
Ik heb net heel veel blikjes cola gehaald voor de langskomende pakketbezorgers en koeriers. Ook light zodat ze een optie hebben, de koelkast volgestauwd met ijsjes en een perenijsje voor mezelf.
Waarschijnlijk denkt ze vooral "Ha, iemand die ik dankzij mijn beroep een dienst kan verlenen!"quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet bang, want ik weet dat ik goed eet. Het is meer ter bevestiging en wat tips. Alleen ik schaam me heel erg voor het feit dat ik zoveel ben aangekomen door mijn medicatie en toen kwam er nog een portie liefdesverdriet boven op... Ik wil niet erkennen dat ik een probleem heb met mijn gewicht. "Wat zal ze wel niet van me denken"
hahahah waarschijnlijk welquote:Op donderdag 26 juli 2018 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze vooral "Ha, iemand die ik dankzij mijn beroep een dienst kan verlenen!"
Tenminste, aangenomen dat het een goeie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon loslaten, morgen zie ik het wel.
Dan idd gewoon proberen het rustig af te wachten, wisselen kan altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt en ik heb geen reden om niet eerlijk te zijn, ik wil geholpen wordenIk heb haar aan de telefoon gehad en mailwisseling en het is stiekem volgens mij een lieve vrouw die veel begrip had voor de situatie
Heb je nog veel pijn? Ik snap dat je niet wil belastenquote:Op donderdag 26 juli 2018 14:38 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee wat ik ga eten, datgene wat ik nog in huis heb, want morgen op vakantie en geen zin om nieuw eten in huis te halen. Of nouja, geen zin om m'n enkel te belasten ermee eigenlijk
Zal vast een pasta worden denk ik zo.
Morgen gebakken ei op brood met kipfilet. En tussendoor komkommer of sinaasappel. En dan is m'n huis redelijk leeg
Niet veel, wel genoeg om gee lange stukken te kunnen lopenquote:Op donderdag 26 juli 2018 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je nog veel pijn? Ik snap dat je niet wil belasten
Niet veel is nog teveel... wat ongelooflijk klotequote:Op donderdag 26 juli 2018 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet veel, wel genoeg om gee lange stukken te kunnen lopen
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen cots!ik begrijp dat het spannend is!
Niet zo spannend, favoriet is:quote:Op donderdag 26 juli 2018 14:36 schreef Barreltje het volgende:
Vita, wat stop jij allemaal in die smoothie?
Alleen de instelling verdient al heel erg veel respect! Je bent echt een mens die heel veel respect verdient, vind ikquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Respecteer me maar als het me gelukt is
Daar gewoon van uit gaanquote:Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt en ik heb geen reden om niet eerlijk te zijn, ik wil geholpen wordenIk heb haar aan de telefoon gehad en mailwisseling en het is stiekem volgens mij een lieve vrouw die veel begrip had voor de situatie
Doe ik. Moet iemand je nog met spandoek aankomen moedigen?quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Respecteer me maar als het me gelukt is
dat zou wel hilarisch zijnquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Doe ik. Moet iemand je nog met spandoek aankomen moedigen?
Ik kan mijn man lief aankijken of hij morgen mee wil. Maar als je het volgende week op donderdag opnieuw doet komen ean, Sac en ik je aanmoedigen als je wilt. Ligt er wel aan hoe laat je vertrekt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou wel hilarisch zijn
6km/u wandelen met 36 graden is trouwens ook een leuke beproeving.
Ik heb nu net een half uur gefietst door de weilanden. Geen schaduw. Heb het gevoel alsof ik deelnam aan de Tour de France. Ben doorweekt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat zou wel hilarisch zijn
6km/u wandelen met 36 graden is trouwens ook een leuke beproeving.
Ik word wel steeds beter in terug komen op het juiste padquote:Op donderdag 26 juli 2018 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Yup herkenning!
En tja. Ik accepteer maar gewoon dat ik dergelijke periodes heb en dat ik daarna weer moet strugglen om het goed te krijgen.
Met de kans dat 't gewoon niet meer goed komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word wel steeds beter in terug komen op het juiste pad
Zolang je dat eerste hebt is 't niet heel erg om eens eraf te vallen. Zolang je er maar weer, relatief snel, terug 't pad op bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar een paar handgrepen voor hebt
Ja, ik heb periodes dat ik zónder enige moeite de hele dag geweldig lekker en gezond eet en keurig binnen mijn kcallimieten blijf. Zonder echt heel hard mijn best te doen of zo. Dan sla ik heerlijkheden af zonder er nog een seconde bij stil te staan.quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:36 schreef Holyme het volgende:
Soms heel herkenbaar! Gelukkig niet altijd meer. Vandaag dus ook o.a. friet, nergens last van op het moment. Dit weekend wordt echter eet-technisch niet heel verstandig (wel tof verder!) en ik vrees de week ernaAls ik eenmaal in de flow zit gaat dat overigens makkelijker, dagje minder goed en weer door. Maar de afgelopen maanden was een ketting van omgekeerde flow, zeg maar
All the time. Daarom blijf ik ook dik. Ik ben 2 weken heel fanatiek, dan denk ik ach, boeien. Kom weer aan. Dan voel ik me weer slecht en begin ik weer opnieuw...quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:24 schreef Isabeau het volgende:
veel en mijn hersens staan in "joechei, het maakt allemaal geen flikker uit!! Eat all the things!!" modus Wie herkent dat? En hoe pak ik dat aan, want nóóit meer een taartje, patatje oid vind ik ook maar een sneu idee Vandaag ook honger, honger, honger
hoe zou iemand die op jouw streefgewicht zit dat aanpakken?quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, de frase van 'Eén koekje/taartje/patatje/milkshake kan best!' dat is zo'n leugen hè. Als ik dat doe ben ik dágen lang ontregeld. Ik eet dan serieus minstens 5 dagen verkeerd en te veel en mijn hersens staan in "joechei, het maakt allemaal geen flikker uit!! Eat all the things!!" modusWie herkent dat? En hoe pak ik dat aan, want nóóit meer een taartje, patatje oid vind ik ook maar een sneu idee
Vandaag ook honger, honger, honger. Ik heb 3x ijs gehad
waarvan 1x magnum witte chocolade schepijsspul met advocaat en slagroom
Ik heb laatst 10 stukjes sushi op een bordje gelegd en alleen dat opgegeten.quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:33 schreef DrSauvignon het volgende:
jep. en ik overschat normale porties. Ik eet gerust een 4 persoons sushi schotel leeg dus dat bestel ik niet meer.
Ik heb het vooral met alcohol. 1 glaasje wijn word elke avond wijn/bier/cocktails. Vooral de port&tonic is favoriet met dit weer Dus ik koop het niet.
Ik neem het wel als ik ergens eet. net zoals een ijsje ofzo. Omdat ik het thuis niet op voorraad heb en dus minder snel van de band val. Maar na een vakantie ben ik weer weken bezig met op het juiste spoor te komen.
tsja, het is mijn manier van controle behouden. Ik kan het ook best loslaten bij bepaalde dingen hoor. Maar bij hoog-calorische dingen is het verschil tussen 150 gram en 300 gram toch best wezenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een stomme vraag, zeker geen kritiek!, wordt je niet helemaal nerveus/obsessief als je alles afweegtdaar zou ik echt niet tegen kunnen
quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, het is mijn manier van controle behouden. Ik kan het ook best loslaten bij bepaalde dingen hoor. Maar bij hoog-calorische dingen is het verschil tussen 150 gram en 300 gram toch best wezenlijk.
En nee, in een restaurant weeg ik het ook niet af, maar in mijn eigen huiselijke omgeving kan ik wél die controle behouden. Zo behoed ik mezelf voor zowel te veel als te weinig eten.
Het enige wat ik er lastig aan vind is de fuckitall eet alles modus die toeslaat als ik het niét kan wegen
Gelukkig maar! Want ik wist niet zo goed hoe ik het als een neutrale vraag moest verwoorden terwijl het voor mij als een neutrale vraag aanvoeldequote:Op donderdag 26 juli 2018 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me ook niet aangevallen hoor
Het geeft mij juist rustquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een stomme vraag, zeker geen kritiek!, wordt je niet helemaal nerveus/obsessief als je alles afweegtdaar zou ik echt niet tegen kunnen
Vervelend joh! Kun je geen schaaltje kwark nemen. Niet veel kcal, wel vullend... of fruit? Met honger naar bed is niks johquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en daar baal ik wel van met dit weer: ik zit de hele dag stil (anders overleef ik het niet) en heb toch de hele dag hongerZit vandaag al aan 2000kcal dus eigenlijk te veel gezien de geringe beweging. En nog trek verdorie!
Ik hoopte dat de warmte voor verminderde eetlust zou zorgen, maar helaas dus. Met honger naar bed straks dus
/klaagmodus
voor iemand met jouw verleden is afwegen ook inderdaad niet goed nee. Dus je bent hartstikke goed bezig hoor! En niet nodig om jezelf te verdedigenquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien is het mijn eetstoornisverleden. Zodra ik ga wegen durf ik niet meer normaal te eten, terwijl als ik het op gevoel doe, eet ik normaal. Het is er bij mij echt uitgerammeldIk eet koolhydraten via het eetmaatje (of 100~150gr. aardappelen), zo'n 400 gr groente en een vleesvervanger en dat is prima.
En eens per week fastfood en dan zonder zorgen! Gewoon genietenEn ik zeg niet dat jullie niet genieten, maar voor mij werkt afwegen niet. En ach, ik val af, volgens de eetmeter van het voedingscentrum eet ik niet veel. Dus het is wel oké
(waarom loop ik mezelf nou te verdedigen)
Ik lurk de hele dag aan mijn dopper in de hoop dat het dorst is iddquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook meer trek als het warm is maar ik denk dat ik de psychologie daar wel achter snap.
Door de warmte voel ik me futloos en moe. Als ik moe ben wil mijn lichaam energie. Eten dus.
Een ander ding is dorst. Dorst is makkelijk te verwarren met honger. Met deze temperaturen moet je zéker 1-2 liter meer drinken dan je gewend bent!
Nee. Mijn lijf moet gewoon niet zeuren, het heeft meer dan genoeg gehad. Zit ruim 300kcal over normaal heen potdikkie!quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelend joh! Kun je geen schaaltje kwark nemen. Niet veel kcal, wel vullend... of fruit? Met honger naar bed is niks joh
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor iemand met jouw verleden is afwegen ook inderdaad niet goed nee. Dus je bent hartstikke goed bezig hoor! En niet nodig om jezelf te verdedigen
quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Mijn lijf moet gewoon niet zeuren, het heeft meer dan genoeg gehad. Zit ruim 300kcal over normaal heen potdikkie!![]()
Niet doen! Klinkt of je goed en gezond bezig bentquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijkDank je wel
Het was even een vlaag van onnodige onzekerheid
ga slapen!quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Mijn lijf moet gewoon niet zeuren, het heeft meer dan genoeg gehad. Zit ruim 300kcal over normaal heen potdikkie!![]()
Neuh, ik lurk nog even een paar doppers leeg. Vind het wat te vroeg om in die warme slaapkamer te gaan liggenquote:
Verstandig en sterk!quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, ik lurk nog even een paar doppers leeg. Vind het wat te vroeg om in die warme slaapkamer te gaan liggenStandje negeren aan nu
Ja daar hoop ik vandaag steeds opquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook honger, dat je dan een paar slokken water neemt en dan ineens een enorme dorst hebben en geen honger meer?
Jaloers! Wij hebben een wappert staan, meestal meer dan afdoende maar er valt nu niet tegenaan te wapperen. Kamer op het zuiden zonder boom of zo er voor.. kansloosquote:
Ooooh het was niet onder de gordel bedoeld, zit alleen al de hele dag thee te lurkenquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik vandaag steeds op![]()
Maar: ja dusIk ben een slechte drinker van nature..
Hu? Hoezo zou het als onder de gordel opgevat kunnen worden dan?quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh het was niet onder de gordel bedoeld, zit alleen al de hele dag thee te lurken
Een fles is dan wel een goed idee
Naja... omdat je honger hebt en zoquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? Hoezo zou het als onder de gordel opgevat kunnen worden dan?Ik vond het gewoon grappig dat je het nu vroeg
quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... omdat je honger hebt en zoEn ja, volgens ik begon net met drinken omdat ik jou over lurken hoorde en ineens heb ik knetter dorst
Nop, van water drinken krijg ik enkel meer hongerquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook honger, dat je dan een paar slokken water neemt en dan ineens een enorme dorst hebben en geen honger meer?
Het was voor mij de sleutel tot succesvol afvallen. En nu weeg ik ook vaak nog, zodat ik voldoende eiwitten tot mij neem.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
dat legt ze 3 posts later uit...quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het was voor mij de sleutel tot succesvol afvallen. En nu weeg ik ook vaak nog, zodat ik voldoende eiwitten tot mij neem.
Hoe doe jij het dan?
Vroegah met de eetstoornis woog ik alles af en berekende ik.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het was voor mij de sleutel tot succesvol afvallen. En nu weeg ik ook vaak nog, zodat ik voldoende eiwitten tot mij neem.
Hoe doe jij het dan?
In feite is het niet heel anders eigenlijk.. meten = metenquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroegah met de eetstoornis woog ik alles af en berekende ik.
Nu gebruik ik of het eetmaatje van het voedingscentrum (geen flauw idee hoeveel gram het is en wil ik ook niet weten) en aardappelen doe ik op gevoel (en altijd teveel krijg ik nooit op). Groentes eet ik onbeperkt. Ik val juist af zonder de keukenweegschaal, heb nooit honger, dus blijkbaar doe ik wat goed
Oké, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In feite is het niet heel anders eigenlijk.. meten = meten
Hoe doe je het met ontbijt en lunch? Alles op gevoel verder??
Fijn dat je dat zo goed af gaatquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, je hebt gelijk.
Gewoon op gevoelSoms een handje of twee cornflakes met een scheut yoghurt en zoetstof of twee boterhammen met dun beleg
Ach ieder zo zijn ding tochquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zo goed af gaat![]()
![]()
Mijn 'gevoel' is echt kansloos slecht dus helaas zal ik álles moeten blijven wegen en meten
Dat dusquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn 'gevoel' is echt kansloos slecht dus helaas zal ik álles moeten blijven wegen en meten
Ik begreep dat ‘eetmaatje’ dus niet.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroegah met de eetstoornis woog ik alles af en berekende ik.
Nu gebruik ik of het eetmaatje van het voedingscentrum (geen flauw idee hoeveel gram het is en wil ik ook niet weten) en aardappelen doe ik op gevoel (en altijd teveel krijg ik nooit op en komt in totaal gegokt op 100~150gr neer). Groentes eet ik onbeperkt. Ik val juist af zonder de keukenweegschaal, heb nooit honger, dus blijkbaar doe ik wat goed
Dat legt ze een paar post later uit..quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik begreep dat ‘eetmaatje’ dus niet.![]()
Je beschrijft (imo) je avondmaaltijd. Hoe doe je dat met ontbijt en lunch dan?
Zie de Edit.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat legt ze een paar post later uit..
Ik heb er net een van ons bed naar d'r eigen bed laten tillen. Haar kamer op het zuiden was ook wel erg warmquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ben kind naar bed aan het brengen. Drama’s.
No kiddin, na de warmste nacht ooitquote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dat viel nog best tegen, naar kantoor rennen
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
De warmste ooit ja?
Nou ja, ik had vrij slecht geslapen en voelde me dus ook niet fit, daar had ik meer last van dan van de warmte.
Uiteindelijk 48 minuten gedaan over 7 km, heb regelmatig even gewandeld. Maar ik heb het wel gedaan! En op kantoor serveren ze in de ochtend spiegeleieren op brood en enorme bekers koffie
https://nos.nl/l/2243419quote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
De warmste ooit ja?
Nou ja, ik had vrij slecht geslapen en voelde me dus ook niet fit, daar had ik meer last van dan van de warmte.
Uiteindelijk 49 minuten gedaan over 7 km, heb regelmatig even gewandeld. Maar ik heb het wel gedaan! En op kantoor serveren ze in de ochtend spiegeleieren op brood en enorme bekers koffie
Denk dat de 'en terecht' ook redelijk op mij van toepassing is. Vind ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:18 schreef DrSauvignon het volgende:
en terecht!
Dat van SQ dan. Lonaa piepte er tussendoor![]()
komt wel weer! Eerst maar even goed genezen jijquote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil best weer sporten maar futloos.En ik ben bang dat mn bakkes dan weer meer pijn gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |