Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:37 schreef ETA het volgende:
Is de scheids nu al 6,5 uur niet naar de wc geweest?
Geen idee. Er was op enig moment een mix partij bezig maar die is al lang klaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:37 schreef Nober het volgende:
Waarom kon Djokovic-Nadal niet op een andere baan?
Al dat opstaan kost alleen maar kracht.quote:
Nee, die ligt eruit.quote:
Ivm kaartverkoop, werd net gezegdquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee. Er was op enig moment een mix partij bezig maar die is al lang klaar.
Gewoon laten lopen joh.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.
Oké.quote:
Broek uit?quote:
Ja, precies. Iedereen begrijpt dat.quote:
Al kunnen ze ook gewoon de kaarten voor CC laten gelden voor court 1 dan, maar CC zal wel groter zijn..quote:
Ik denk dat ze met een luier zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.
De overs?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
24-23.
Dit is matchfixing, om te zorgen dat degenen die op de overs wedden winnen.
Maar als je een speler bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een luier zit.
Ja, dan wed je op bijvoorbeeld meer dan 34,5 games. Dat betekent dat je wint als het minimaal 35 games worden.quote:
Kun je de mensen die een kaartje hebben voor center court niet ook toegang geven tot court 1 problem fixquote:
Ik geloof het pas als hij daarna zijn service houdt.quote:
Ik hoop dat ik dit verkeerd lees.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet eens een vuistje en dat na 1236 vuistjes.
Tiebreak is dus een verschil van twee gespeelde punten en nu moet het een verschil zijn van twee games.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een tie break en dit nu?
Tie break moet toch ook met twee punten verschil gewonnen worden, net zoals nu?
Kijk eigenlijk nooit tennis dus het is ongetwijfeld een domme vraag maar ik snap het niet
Dit zijn 2 games.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Kijk eigenlijk nooit tennis dus het is ongetwijfeld een domme vraag maar ik snap het niet
Ja maar je hebt geen 15/30/40 en eventueel deuce.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Heerlijke post.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef tja77 het volgende:
Als Anderson dit niet uitserveert, dan pis ik over mijn tv heen.
Owja klopt ookquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tiebreak is dus een verschil van twee gespeelde punten en nu moet het een verschil zijn van twee games.
Je kent het verschil tussen 2 punten en 2 games verschil?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Ja, ik ook. Het begint goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Te vaak een instant re-break gezien in deze game om de pot al gespeeld te zien.
Toch even quotenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef tja77 het volgende:
Als Anderson dit niet uitserveert, dan pis ik over mijn tv heen.
Ja klopt, snapte het even niet meer maar het is duidelijk jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen 2 punten en 2 games verschil?
Elke game moet trouwens met 2 punten verschil gewonnen worden.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja klopt, snapte het even niet meer maar het is duidelijk ja
Ik denk 2,5, want ik neem aan dat ze het da nu dichtdoen en dat duurt volgens mij 38 minuten.quote:
Jaa, klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:47 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk wist je na de 6-4 in de 4e set dat Anderson ging winnen
Oh ja, dat 1e kost ook nog tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het dak moet nog dicht en ze moeten nog inspelen, maak er 2,5 van.
Je zou in de omgeving van dat stadion maar één avond ergens last van hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ze gaan inderdaad het dak dichtdoen.
En laat ze gewoon lekker doorspelen als het daar 23.00 u. is.
Zeg dat ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Je zou in de omgeving van dat stadion maar één avond ergens last van hebben
dames finale is pas morgenquote:
Ja, en laten we hopen dat ze het kunnen afspelen. Vind het altijd zo'n anticlimax als ze de volgende dag moeten terugkomen.quote:
Daar heb je hem tuk.quote:
Idd en als je kijkt wat dit toernooi oplevert voor zo'n stadje. Anders komt daar geen enkele toerist waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Je zou in de omgeving van dat stadion maar één avond ergens last van hebben
Er komt geen enkele toerist naar Londen inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Idd en als je kijkt wat dit toernooi oplevert voor zo'n stadje. Anders komt daar geen enkele toerist waarschijnlijk.
Oh, is dat een stadsdeel? 😶quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er komt geen enkele toerist naar Londen inderdaad!
Zijn gewoon Londen regels helaas. Destijds gingen Springsteen en McCartney met 100000 man publiek ook 23u op zwart....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Idd en als je kijkt wat dit toernooi oplevert voor zo'n stadje. Anders komt daar geen enkele toerist waarschijnlijk.
Zuidwest London.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Oh, is dat een stadsdeel? 😶
Ik dacht dat de commentator het had over eem dorp of stad waar afspraken mee waren.
Ik heb nog net even de laatste game mee kunnen pakken.quote:
quote:
Ja, erg leuk inderdaad! Kwam oprecht over. Als je dat vergelijkt met Serena.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
Zo dat stukje uit het interview met Anderson wat ze lieten zien, wauw. Wat een geweldige vent
Hij voelde zich oprecht kut vanwege het feit dat Isner verloren heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
Zo dat stukje uit het interview met Anderson wat ze lieten zien, wauw. Wat een geweldige vent
De finale tussen Becker en Edberg in 1990 duurde 2.58.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Toch altijd wat minder als ze een eventueel epische match niet kunnen afmaken.
Anderson maakt geen schijn van kans in de finale.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:09 schreef EP3 het volgende:
Ik zie Nadal of Djoko die Anderson nog niet zomaar opzij zetten, eerlijk gezegd. Die gast is nauwelijks te breaken én kan zelf ook wel wat meer dan louter hard serveren. Zal mij benieuwen.
Na deze slopende wedstrijd zijn z’n kansen wel enorm geslonkenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:09 schreef EP3 het volgende:
Ik zie Nadal of Djoko die Anderson nog niet zomaar opzij zetten, eerlijk gezegd. Die gast is nauwelijks te breaken én kan zelf ook wel wat meer dan louter hard serveren. Zal mij benieuwen.
Precies.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:10 schreef tja77 het volgende:
Nu al beter tennis gezien dan in voorgaande partij.
Nu niet meer inderdaad...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:10 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Anderson maakt geen schijn van kans in de finale.
Anders had ik op de ipad moeten kijken of de tv op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies.
En ik ben vooral ook blij dat jouw tv het gered heeft.
Mocht het op TB's aankomen dan heeft ie sowieso kans.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:10 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Anderson maakt geen schijn van kans in de finale.
Wat heeft dat voor invloed?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Djokovic heeft voordeel omdat het dak dicht is. Mooi punt nu van Rafa,
Indoorwedstrijd op gras?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nadal nog nooit een indoorwedstrijd van Djokovic gewonnen.
Ik zou het niet weten. Kijk het vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Maar Djokovic nog nooit een halve finale GS van Nadal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Indoor is sneller.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kijk het vrijwel nooit.
Maar waarom is het indoor (heel) anders tennissen en waarom heeft Nadal daar nadeel van?
Omdat indoor zijn minst favoriete ondergrond heeft: hardcourt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar waarom is het indoor (heel) anders tennissen en waarom heeft Nadal daar nadeel van?
Zullen ook niet zo vaak tegen elkaar hebben gespeeld toch? Ze stond redelijk lang 1 en 2 en dan konden ze elkaar niet kunnen treffen voor de finale en als dat wel kon, zat Djoko enorm vaak in de helft van Federer, volgens mij. Alleen die geniale wedstrijd op RG kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Djokovic nog nooit een halve finale GS van Nadal.
Maar de ondergrond is nu toch niet veranderd?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Omdat indoor zijn minst favoriete ondergrond heeft: hardcourt.
4-0 Nadal in semi’s.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zullen ook niet zo vaak tegen elkaar hebben gespeeld toch? Ze zullen lange tijd 1 en 2 hebben gestaan en elkaar dus niet kunnen treffen voor de finale en als dat wel kon, zat Djoko enorm vaak in de helft van Federer, volgens mij. Alleen die geniale wedstrijd op RG kan ik me nog herinneren.
Klopt, wordt vaak vergeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar de ondergrond is nu toch niet veranderd?
Nadal speelt zijn forehand met extreem veel topspin en dat is in een hal minder effectief, omdat de bal minder hoog stuit. Djokovic speelt zeker zijn backhand vlakker dan Nadal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat maakt zeker wel verschil, dat was ook een voordeel voor Federer tov Murray bij de Wimbledon-finale, dak dicht maakt echt wel wat uit, ook al verandert de ondergrond niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.
Bron?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat maakt zeker wel verschil, dat was ook een voordeel voor Federer tov Murray bij de Wimbledon-finale, dak dicht maakt echt wel wat uit, ook al verandert de ondergrond niet.
Oh, dat is meer dan ik dacht. Al was ik sowieso verbaasd dat ze al zo enorm vaak tegen elkaar hadden gespeeld.quote:
Nee: ik was niet sarcastisch. Nadals spel is indoor veel minder goed. Gras is zelfs sneller dan hardcourt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.
Ja, ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie ook niet een beetje murw geslagen door Anderson-Isner? Ik ben er wel een beetje tennismoe van geworden (voor vandaag dan).
Het schijnt dat de mongoloïde forehandslag van Jack Sock nog meer spin genereert dan die van Nadal trouwens.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nadal speelt zijn forehand met extreem veel topspin en dat is in een hal minder effectief, omdat de bal minder hoog stuit. Djokovic speelt zeker zijn backhand vlakker dan Nadal.
Ik heb hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie ook niet een beetje murw geslagen door Anderson-Isner? Ik ben er wel een beetje tennismoe van geworden (voor vandaag dan).
Klopt, en de ballen ook niet, maar de atmosfeer is wel heel anders. Heeft zeker invloedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar de ondergrond is nu toch niet veranderd?
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Er is echt geen gras meer over achter de baselines inderdaad, maar dat is elk jaar zowat..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.
Gras heeft het ook zwaar. En dan komt morgen die olifant er ook nog overheen....
Kerber is geen olifant hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.
Gras heeft het ook zwaar. En dan komt morgen die olifant er ook nog overheen....
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Denk niet aan een Amerikaanse olifant.quote:
Basel? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:27 schreef KennyPowers het volgende:
Dat Basel weet ook weer waar het staat.
Die 'zwaardere bal' konden we in de vorige partij ironisch genoeg heel goed gebruiken,quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:23 schreef Stabiel het volgende:
Ok. Lijkt te kloppen dus:
https://www.telegraph.co.(...)ocket-scientist.html
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk tennis dit. Geweldig om die twee weer tegen elkaar te zien. Wat een helden.
Ja...en morgen kan ik niet kijken...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ben ik de enige die niet helemaal rustig zit te kijken omdat de partij vanavond misschien niet wordt afgespeeld?
Snel klaar in wiens voordeel?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop aan de ene kant dat dit snel vnv klaar is, maar aan de andere kant dat dot weer episch wordt...
Irritant.quote:
Wel BBC.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
Geen BBC, geen Ziggo, alleen nog maar Eurosport.
BBC1 wordt het uitgezonden hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
BBC 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
Nadal komt (bijna) alleen naar het net als het punt al bijna binnen is, tenzij de tegenstander een toverbal slaat natuurlijkquote:
Ook gewoon op NPO 3 hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
Ja, klopt, heel slim vind ik dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal komt (bijna alleen) naar het net als het punt al bijna binnen is, tenzij de tegenstander een toverbal slaat natuurlijk
Het drukt wel een beetje het plezier van de wedstrijd. Zeker omdat ik het morgen niet kan uitkijken. En sowieso is een wedstrijd over 2 dagen wat minder.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ben ik de enige die niet helemaal rustig zit te kijken omdat de partij vanavond misschien niet wordt afgespeeld?
Net even wezen douchen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Check Nadals kletsnatte shirt na 5 games.
Schakelen vaak over van BBC2 naar BBC1 als het laat wordt. Vraag me niet waarom.quote:
Oké, jij ook al niet. Onze vriend Norrage ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Het drukt wel een beetje het plezier van de wedstrijd. Zeker omdat ik het morgen niet kan uitkijken. En sowieso is een wedstrijd over 2 dagen wat minder.
Maar tot nu toe een goede pot
Ja en nee. Het was daarvoor de hele tijd op BBC 2.quote:
Je moet dan knikkeren niet onderschatten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:39 schreef Marcoss het volgende:
Aan de ogen van Djoko te zien, lijkt het alsof ze al 4 uur bezig zijn
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ne moet dan knikkeren niet onderschatten.
NPO3quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
Ja, geweldig allemaal.quote:
Ja, een fractie.quote:
quote:
Gelukkig wordt Federer toch nog genoemd in deze wedstrijd, mooi dat het van zijn grootste fan komt.quote:
Que?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zouden ze dan als het 00.00 u. NL tijd is en ze nog bezig zijn? Stoppen zou je zeggen, maar niet midden in een punt lijkt me en ook niet midden in een game. Die game maken ze dan af lijkt me. Maar ook een game kan een hele tijd duren.
2011 (ook laatste keer dat ze tegen elkaar speelden hier)quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:49 schreef tja77 het volgende:
Welk jaar won Nole de finale van Nadal zo oppermachtig? Dit lijkt er wel een beetje op zeg.
Denk dat ze dan game ervoor al stoppen. Al kun je dat ook niet altijd uitrekenen..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zouden ze dan als het 00.00 u. NL tijd is en ze nog bezig zijn? Stoppen zou je zeggen, maar niet midden in een punt lijkt me en ook niet midden in een game. Die game maken ze dan af lijkt me. Maar ook een game kan een hele tijd duren.
Toen speelde hij echt geniaal goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2011 (ook laatste keer dat ze tegen elkaar speelden hier)
Om 00.00 u. NL tijd (23.00 u. Engelse tijd) stoppen ze met spelen. Langer mag niet. Afspraken met South West London.quote:
Zullen het wel wat eerder afkappen om gedonder te voorkomenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
O. In dat geval; geen idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Om 00.00 u. NL tijd (23.00 u. Engelse tijd) stoppen ze met spelen. Langer mag niet. Afspraken met South West London.
Ze stoppen een kwartier eerder volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen het wel wat eerder afkappen om gedonder te voorkomen
Dat hele jaar was hij geniaal. Zonder dat jaar (7-0 tegen Nadal) was zijn H2H met Nadal een ander verhaal.quote:
Was sowieso enorm goed dat jaar, werd op de Grand Slams enkel geklopt door Federer met een geniale dag op RG (en Federer had op de US Open ook moeten winnen, maar ja.. )quote:
Ja, absoluut. Wat zonde.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Toch had ik Federer graag tegen de winnaar van deze match gezien.
Ja, zit wat in.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen het wel wat eerder afkappen om gedonder te voorkomen
Zit hij in het publiek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |