Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:37 schreef ETA het volgende:
Is de scheids nu al 6,5 uur niet naar de wc geweest?
Geen idee. Er was op enig moment een mix partij bezig maar die is al lang klaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:37 schreef Nober het volgende:
Waarom kon Djokovic-Nadal niet op een andere baan?
Al dat opstaan kost alleen maar kracht.quote:
Nee, die ligt eruit.quote:
Ivm kaartverkoop, werd net gezegdquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee. Er was op enig moment een mix partij bezig maar die is al lang klaar.
Gewoon laten lopen joh.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.
Oké.quote:
Broek uit?quote:
Ja, precies. Iedereen begrijpt dat.quote:
Al kunnen ze ook gewoon de kaarten voor CC laten gelden voor court 1 dan, maar CC zal wel groter zijn..quote:
Ik denk dat ze met een luier zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel kut dat je ineens nodig moet schijten halverwege zo'n wedstrijd.
De overs?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
24-23.
Dit is matchfixing, om te zorgen dat degenen die op de overs wedden winnen.
Maar als je een speler bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een luier zit.
Ja, dan wed je op bijvoorbeeld meer dan 34,5 games. Dat betekent dat je wint als het minimaal 35 games worden.quote:
Kun je de mensen die een kaartje hebben voor center court niet ook toegang geven tot court 1 problem fixquote:
Ik geloof het pas als hij daarna zijn service houdt.quote:
Ik hoop dat ik dit verkeerd lees.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet eens een vuistje en dat na 1236 vuistjes.
Tiebreak is dus een verschil van twee gespeelde punten en nu moet het een verschil zijn van twee games.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een tie break en dit nu?
Tie break moet toch ook met twee punten verschil gewonnen worden, net zoals nu?
Kijk eigenlijk nooit tennis dus het is ongetwijfeld een domme vraag maar ik snap het niet
Dit zijn 2 games.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een tie break en dit nu?
Tie break moet toch ook met twee punten verschil gewonnen worden, net zoals nu?
Kijk eigenlijk nooit tennis dus het is ongetwijfeld een domme vraag maar ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |