Over 3 maanden dan maar even naar de dokter gaan als het nog pijn doetquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog heel gemangeld uit dus doe maar niet. Het stuk nieuwe nagel is ook nog niet bepaald een gezond uitziende nagel. Ik geloof dat ik toch behoorlijk wat trauma aan die teen had, wat wel zou verklaren waarom het zo lang pijn bleef doen
hou niet van bolkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil jij ook gecast worden voor "From Russia whitelof"? Da's de nieuwe actiethriller van Bolke&Bolke. Casting begint binnenkort.
Pijn is weg, maar mooi wordt het zo nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3 maanden dan maar even naar de dokter gaan als het nog pijn doet
Bolkuuuuuuhquote:
Je weet toch welke beelden er altijd in mijn hoofd komenquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
fijn dat beeld wat je erbij krijgt ...
jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je weet toch welke beelden er altijd in mijn hoofd komen
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?quote:
Het is maar een nagel die is afgevallen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
fijn dat beeld wat je erbij krijgt ...
interessante plottwistquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?
de grrr monologen vertellen ons niet alleen datquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar een nagel die is afgevallen hoor.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?
bolkeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de grrr monologen vertellen ons niet alleen dat
homijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is helemaal het verhaal niet, het gaat over de whitelof. Met Homijn en Homijnbot als evil villains die de wereldvoorraad whitelof willen beheersen voor hun eigen gewin.
Mark wil wel een kekke rol in "From Russia whitelof" toch?quote:
mooiquote:
zeker een heel sfeerverhogend verhaal?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Ooit eens op een feestje iemand moeten aanhoren hoe fantastisch de Vagina Monologen wel niet waren.
Hoop wel dat ie z'n agenda een beetje vrij kan maken en op tijd komt. Hij heeft wat sterallures.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mark wil wel een kekke rol in "From Russia whitelof" toch?
fake news, homijn eet alleen maar wortelburgers.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is helemaal het verhaal niet, het gaat over de whitelof. Met Homijn en Homijnbot als evil villains die de wereldvoorraad whitelof willen beheersen voor hun eigen gewin.
nee iemand met zijn status mag zo zijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop wel dat ie z'n agenda een beetje vrij kan maken en op tijd komt. Hij heeft wat sterallures.
Die zullen er voldoende zijn op de set.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
fake news, homijn eet alleen maar wortelburgers.
Het was niet bepaald een opwindende ervaringquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeker een heel sfeerverhogend verhaal?
quote:
ah wat jammerquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een opwindende ervaring
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Ooit eens op een feestje iemand moeten aanhoren hoe fantastisch de Vagina Monologen wel niet waren.
Ja, dat gevoelquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.
altijd gezelligquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.
ik spam niet ik wil puntenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Heye, mark, spammen mag niet, ook niet in deze reeks
oh jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 4 posts achter elkaar doen slimmerik
mark denktquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 3 posts achter elkaar doen slimmerik
quote:
ja ik zie het in eens post wegquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Televisiekijker is topics uit 2015 aan het kicken
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"quote:
Afschuwelijk zulke gesprekken terwijl je nooit voor je afkomst moet verantwoorden (waarom zou je?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"
-"We leven idd in een erg welvarend en vrij land, daar mogen we blij mee zijn ja."
"Eh. Als blanke en als man bedoel ik, daar haal je heel veel voordeel uit."
-"Jij bent ook blank toch? En volgens mij kan je al vrouw in Nederland ook wel alles uit je carrière halen als je dat wilt toch?"
"Nou ja, ik heb dus als vróúw altijd een nadeel tov mannen!"
-"Je hebt een betere baan dan mij hoor... En dan hem, en dan hem, en dan hem."
"Ja, maar daar heb ik veel voor moeten doen!"
-"Ja, dat mag ik hopen..."
"Maar het voorrecht zit niet alleen in carrière hè. Wij vrouwen worden echt heel erg geobjectiveerd! De druk die ons opgelegd wordt door de media, al die sexy vrouwen in reclames en films!"
-"Ehhh, al die knappe mannen in reclames en films?"
"En kleine dingen! Ik kan niet zomaar in mijn eentje in het donker overal naar toe, ik kan wel verkracht worden!"
-"Ja, ik let ook goed op waar ik 's nachts in mijn eentje fiets hoor. Ik wil niet in elkaar getimmerd worden."
"Verkrachting is toch veel erger!"
-"Zou kunnen, alsnog moet ik gewoon ook opletten waar ik 's nachts in mijn eentje kom, in elkaar getimmerd worden is ook geen pretje."
En zo ging dat nog even door
Ik kan haar wel als gastspreker vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben de eerste inzending voor het White Male Privilege subforum dus binnen
En volgende week 2014, etc etcquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Televisiekijker is topics uit 2015 aan het kicken
Probeer daar maar eens onder uit tekomen. Desnoods volgt ze je naar de wc om door te kunnen "kletsen"quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"
-"We leven idd in een erg welvarend en vrij land, daar mogen we blij mee zijn ja."
"Eh. Als blanke en als man bedoel ik, daar haal je heel veel voordeel uit."
-"Jij bent ook blank toch? En volgens mij kan je al vrouw in Nederland ook wel alles uit je carrière halen als je dat wilt toch?"
"Nou ja, ik heb dus als vróúw altijd een nadeel tov mannen!"
-"Je hebt een betere baan dan mij hoor... En dan hem, en dan hem, en dan hem."
"Ja, maar daar heb ik veel voor moeten doen!"
-"Ja, dat mag ik hopen..."
"Maar het voorrecht zit niet alleen in carrière hè. Wij vrouwen worden echt heel erg geobjectiveerd! De druk die ons opgelegd wordt door de media, al die sexy vrouwen in reclames en films!"
-"Ehhh, al die knappe mannen in reclames en films?"
"En kleine dingen! Ik kan niet zomaar in mijn eentje in het donker overal naar toe, ik kan wel verkracht worden!"
-"Ja, ik let ook goed op waar ik 's nachts in mijn eentje fiets hoor. Ik wil niet in elkaar getimmerd worden."
"Verkrachting is toch veel erger!"
-"Zou kunnen, alsnog moet ik gewoon ook opletten waar ik 's nachts in mijn eentje kom, in elkaar getimmerd worden is ook geen pretje."
En zo ging dat nog even door
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeidquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Afschuwelijk zulke gesprekken terwijl je nooit voor je afkomst moet verantwoorden (waarom zou je?)
Beetje doorgeslagen.
Zondequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeid
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteldquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeid
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteld
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteld
quote:
quote:
Ik ging met haar buurten omdat ik haar een lekker ding vond, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Sow!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Alleen benen zijn morgen wel helemaal naar de tering
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik ging met haar buurten omdat ik haar een lekker ding vond, eerlijk is eerlijkMaar ik was toch wel vrij snel afgeknapt.
Ze vertelden vandaag bij de Belg dat er in 1947 in de Tour een tijdrit van 137km was en in diezelfde tour was er een ontsnapping van 230km die slaagde...quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Alleen benen zijn morgen wel helemaal naar de tering
weinig gezien vandaag zou ze vriendin hem achter fok weg getrokken hebben?quote:
Ik heb niet in de nacht lopen posten, dus geen top10 voor mij dan...quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
valt tegen
[ afbeelding ] Top 100 van 12-07-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (20644)
01 1275 haags_kwartiertje 6.18%
02 0905 markdeajaxfan 4.38%
03 0439 aloa 2.13%
04 0359 I. 1.74%
05 0265 devzero 1.28%
06 0244 chufi 1.18%
07 0224 m87 1.09%
08 0219 Already_in_use 1.06%
09 0218 Chea49 1.06%
10 0210 mario390 1.02%
Uiterlijk was ze wel flink out of my league ook hoor. Maar even wat kletsen leek me geen kwaad te kunnen. Maat van me had het gevolgd.quote:
Een tijdrit van 137kmquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze vertelden vandaag bij de Belg dat er in 1947 in de Tour een tijdrit van 137km was en in diezelfde tour was er een ontsnapping van 230km die slaagde...
nog iets meer dan een uur om het als nog te halenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niet in de nacht lopen posten, dus geen top10 voor mij dan...
dat is dan wel echt een dealbreaker blijkbaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiterlijk was ze wel flink out of my league ook hoor. Maar even wat kletsen leek me geen kwaad te kunnen. Maat van me had het gevolgd.
"Zo, dat was gezellig he Grrrrrrrr?"
-"Echt hè? Vond jij haar ook zo sympathiek?"
"Wat een zeikwijf!"
Maar ik ga principieel niet MENnen om dat te bereikenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
nog iets meer dan een uur om het als nog te halen
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik ga principieel niet MENnen om dat te bereiken
slapen werk ???quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waar is Moentjuh in hemelsnaam?!?
Heel de dag niet gezien zo'n beetje.quote:
lekker heinekenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat mijn bier wel koud is ondertussen
OMG! Kleine Bolkes over 9 maanden!quote:
Bolke&Bolke.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey daar ben jeMisdaadverdelger
onze beschermer.
Ik vroeg me eerder vandaag af waar jij was.
Dat zal niet zo snel gebeuren. Misschien moest hij vandaag op zijn dochtertje passen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
weinig gezien vandaag zou ze vriendin hem achter fok weg getrokken hebben?
TT aan voor je teennagelquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke.
Bolke&Bolke drinken niet en promoten alleen healthy shitDat is zo bepaald toen ze bedacht werden.
Kan die chufi niet even heel snel 30 posts doenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
valt tegen
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (20644)
01 1275 haags_kwartiertje 6.18%
02 0905 markdeajaxfan 4.38%
03 0439 aloa 2.13%
04 0359 I. 1.74%
05 0265 devzero 1.28%
06 0244 chufi 1.18%
07 0224 m87 1.09%
08 0219 Already_in_use 1.06%
09 0218 Chea49 1.06%
10 0210 mario390 1.02%
Bolk girlsquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Ha Moentjuh! Wil je in onze film spelen?"
:"Ja! We zoeken Bolk-girls!"
:"Moooooo!"
:"TJILP!"
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolk girlsik ben wel de slechtste actrice ooit!! Ik ga lachen wanneer ik serieus moet zijn, en nog lachen wanneer ik moet lachen
Die is eraf gevallen maar de nieuwe nagel die eronder groeit ziet er ook nog heel gemangeld uitquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
TT aan voor je teennagelHoe is het daarmee
En trouwens:
:"TJILP hoi grrr TJILP!!"
Waar was jij? Ik heb je al een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Moentjuhquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey daar ben jeMisdaadverdelger
onze beschermer.
Dat komt wel goed. Gewoon 1000 takes.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolk girlsik ben wel de slechtste actrice ooit!! Ik ga lachen wanneer ik serieus moet zijn, en nog lachen wanneer ik moet lachen
Dat zou goed zijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren. Misschien moest hij vandaag op zijn dochtertje passen?
vanacht nog met haags gepost en vanmiddag voor het etenquote:
leukquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
vanacht nog met haags gepost en vanmiddag voor het eten
Ja was me opgevallen dat je er niet was. Tenminste ik heb je gisteren hier niet gezien hoor.quote:
Waarom? Maakt dat echt wat uit?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu de pohi van I. aan het bekijken om te ontdekken of ik daar iets uit kan halen qua originele account...
okee ik gok tong80quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu de pohi van I. aan het bekijken om te ontdekken of ik daar iets uit kan halen qua originele account...
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja was me opgevallen dat je er niet was. Tenminste ik heb je gisteren hier niet gezien hoor.
En in weekend zouden we in de OP een foto krijgen van je kookkunsten toch
Dikviesquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.
Gister en vandaag druk gehad. Dit weekend zal ik nog wel proberen een foto in de OP te gooienquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja was me opgevallen dat je er niet was. Tenminste ik heb je gisteren hier niet gezien hoor.
En in weekend zouden we in de OP een foto krijgen van je kookkunsten toch
Patateren op de WCquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
De frituurpan opwarmen om bitterballen te maken voor iedereen hier
friakandlllenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Ooooooooow, bitterballen! Jottem! TJILP!"
Zal dus wel nog even duren hequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is eraf gevallen maar de nieuwe nagel die eronder groeit ziet er ook nog heel gemangeld uit
Pizzaquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal dus wel nog even duren hemaar dan heb je wel splik splinter nieuwe nagel
Ik zou letterlijk een kilo weg kunnen vreten op een avondje bankhangenquote:
Ja als het het lukt. Anders een andere keer, ik blijf je er wel aan herinneren totdat je uit frustratie maar wat maakt en de foto plaatstquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister en vandaag druk gehad. Dit weekend zal ik nog wel proberen een foto in de OP te gooien
quote:
Welke pizza ? Straks kom ik langs krijg ik een pizza zonder kaasquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je langs, er zijn nog wel een paar stukje over
bij de aldiquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
hmm, ik kan er meestal wel van smullen, al hangt het ook wel af van waar je ze haalt.
Plaatst ie een foto van bolkenbrij.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als het het lukt. Anders een andere keer, ik blijf je er wel aan herinneren totdat je uit frustratie maar wat maakt en de foto plaatst
Ik gooi er wel wat cheddar op voor jequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke pizza ? Straks kom ik langs krijg ik een pizza zonder kaas
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaatst ie een foto van bolkenbrij.
Valt tegenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (21546)
001 1275 haags_kwartiertje 5.92%
002 0971 markdeajaxfan 4.51%
003 0439 aloa 2.04%
004 0392 I. 1.82%
005 0272 devzero 1.26%
006 0259 chufi 1.2%
007 0224 m87 1.04%
008 0219 Already_in_use 1.02%
Lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van die hartige pannenkoeken waar meer pizzashizzle opzit dan op een echte pizza. Ook erg lekker.
Kilo kaas of kaassoufflés?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk een kilo weg kunnen vreten op een avondje bankhangen
Doe ik met je mee en bak er ook een paarquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, ik ga van de week pannenkoeken maken. Al veel te lang niet meer op.
Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer wasquote:
Paar keer extra naar de balustrade.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Heb licht lactoseintolerantie dus dat lukt mij niet
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer was![]()
#superviesdikworden
kruidenkaas is wel lekker, maar 500 gram zou ik niet in een keer willen opeten. Kilo kaas is ook best veel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer was![]()
#superviesdikworden
Gewoon een scheut olijfoliequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smelt kaas door de stampot kan ik aanraden lekker smeuïg van.
Niet gezien, en hoiquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoorde dat Femke Halsema hier ook rondhangt ik vraag voor vriend
Hopelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In bed liggen, oogjes dicht en gaan met die banaan
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerktquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
kruidenkaas is wel lekker, maar 500 gram zou ik niet in een keer willen opeten. Kilo kaas is ook best veel hoor
R&P SC werd ze vandaag nog gespot geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoorde dat Femke Halsema hier ook rondhangt ik vraag voor vriend
gewoon 100 km fietsen en daarna stevig gewichtheffenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerkt
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noodgang ook al tijdje geleden dat jij hier was geloof ik![]()
Ik dacht meer aan de vettigheid, na verloop van tijd gaat je maag protesterenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerkt
hoe was je vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Helaas zit mijn vakantie er weer op
De vetten verbranden en de eiwitten voor de spieropbouw.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon 100 km fietsen en daarna stevig gewichtheffen
Zou kunnen dat die dat niet meer trekt tegenwoordig bedenk ik me. Ben een stuk gevoeliger voor vet eten geworden.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de vettigheid, na verloop van tijd gaat je maag protesteren
Ow vandaar. Was je nog ergens heen gegaan met je vakantie ?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Helaas zit mijn vakantie er weer op
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow vandaar. Was je nog ergens heen gegaan met je vakantie ?
Toscanequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow leuk. Winkelen in Milaan![]()
Waar in Italië was je geweest?
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker Dr.Mikey. Moet je morgen werken ?
Yup en dan in de avond een soort event bij gameshop Twente.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker Dr.Mikey. Moet je morgen werken ?
Welke dagen werk je allemaal?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup en dan in de avond een soort event bij gameshop Twente.
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uitquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de toren van Pisa gezien dan
Hoe doe je dat? Per ongeluk in Pisa uitkomen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uit
Over tijdverspilling gesprokenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de toren van Pisa gezien dan
Eigenlijk reden we naar een dorpje om de trein te pakken, maar hadden per ongeluk verkeerd in de navigatie ingesteld. Toen waren we toch al in de buurt van Pisa, dus zijn er maar heen gegaan. Best een leuk stadje buiten de toren om ookquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Per ongeluk in Pisa uitkomen?
Is het niet enorm druk daar?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk reden we naar een dorpje om de trein te pakken, maar hadden per ongeluk verkeerd in de navigatie ingesteld. Toen waren we toch al in de buurt van Pisa, dus zijn er maar heen gegaan. Best een leuk stadje buiten de toren om ook
Is het wel wat apart om te zien ?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uit
doe ik altijd als ik hele rookworst heb gegetenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vetten verbranden en de eiwitten voor de spieropbouw.
Bij die toren wel. Daar is het ook niet zo boeiend. In het stadje zelf valt t mee en is t best leukquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik altijd als ik hele rookworst heb gegeten
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dagquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is het wel wat apart om te zien ?
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij die toren wel. Daar is het ook niet zo boeiend. In het stadje zelf valt t mee en is t best leuk
Ben ik ook geweest. Best mooi om te zien, maar druk. Niet normaal, eigenlijk niet leuk meerquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dag
Amsterdam-centrum druk, of meer Sint Pieter-druk?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest. Best mooi om te zien, maar druk. Niet normaal, eigenlijk niet leuk meer
Je wil zeggen dat je daar nog niet bent geweest? Man man manquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.
In het centrum Sint Pieterdruk, de rest Amsterdamdrukquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam-centrum druk, of meer Sint Pieter-druk?
Iedereen tackelen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dag
In Venetie geweest, dat was drukquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest. Best mooi om te zien, maar druk. Niet normaal, eigenlijk niet leuk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |