okee ik gok tong80quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu de pohi van I. aan het bekijken om te ontdekken of ik daar iets uit kan halen qua originele account...
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja was me opgevallen dat je er niet was. Tenminste ik heb je gisteren hier niet gezien hoor.
En in weekend zouden we in de OP een foto krijgen van je kookkunsten toch
Dikviesquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.
Gister en vandaag druk gehad. Dit weekend zal ik nog wel proberen een foto in de OP te gooienquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja was me opgevallen dat je er niet was. Tenminste ik heb je gisteren hier niet gezien hoor.
En in weekend zouden we in de OP een foto krijgen van je kookkunsten toch
Patateren op de WCquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
De frituurpan opwarmen om bitterballen te maken voor iedereen hier
friakandlllenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Ooooooooow, bitterballen! Jottem! TJILP!"
Zal dus wel nog even duren hequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is eraf gevallen maar de nieuwe nagel die eronder groeit ziet er ook nog heel gemangeld uit
Pizzaquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem kan ik helemaal niet koken, maar bestel iedere dag pizza.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal dus wel nog even duren hemaar dan heb je wel splik splinter nieuwe nagel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |