Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer wasquote:
Paar keer extra naar de balustrade.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Heb licht lactoseintolerantie dus dat lukt mij niet
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer was![]()
#superviesdikworden
kruidenkaas is wel lekker, maar 500 gram zou ik niet in een keer willen opeten. Kilo kaas is ook best veel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kilostuk kaas. Dat zou ik echt wel weg krijgen. Vroeger regelmatig een 400-500 gram kruidenkaas naar binnen gewerkt al film kijkend. In no time, en dan balen dat er niet meer was![]()
#superviesdikworden
Gewoon een scheut olijfoliequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smelt kaas door de stampot kan ik aanraden lekker smeuïg van.
Niet gezien, en hoiquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoorde dat Femke Halsema hier ook rondhangt ik vraag voor vriend
Hopelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In bed liggen, oogjes dicht en gaan met die banaan
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerktquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
kruidenkaas is wel lekker, maar 500 gram zou ik niet in een keer willen opeten. Kilo kaas is ook best veel hoor
R&P SC werd ze vandaag nog gespot geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoorde dat Femke Halsema hier ook rondhangt ik vraag voor vriend
gewoon 100 km fietsen en daarna stevig gewichtheffenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerkt
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noodgang ook al tijdje geleden dat jij hier was geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |