Over 3 maanden dan maar even naar de dokter gaan als het nog pijn doetquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog heel gemangeld uit dus doe maar niet. Het stuk nieuwe nagel is ook nog niet bepaald een gezond uitziende nagel. Ik geloof dat ik toch behoorlijk wat trauma aan die teen had, wat wel zou verklaren waarom het zo lang pijn bleef doen
hou niet van bolkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil jij ook gecast worden voor "From Russia whitelof"? Da's de nieuwe actiethriller van Bolke&Bolke. Casting begint binnenkort.
Pijn is weg, maar mooi wordt het zo nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3 maanden dan maar even naar de dokter gaan als het nog pijn doet
Bolkuuuuuuhquote:
Je weet toch welke beelden er altijd in mijn hoofd komenquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
fijn dat beeld wat je erbij krijgt ...
jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 21:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je weet toch welke beelden er altijd in mijn hoofd komen
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?quote:
Het is maar een nagel die is afgevallen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
fijn dat beeld wat je erbij krijgt ...
interessante plottwistquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?
de grrr monologen vertellen ons niet alleen datquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar een nagel die is afgevallen hoor.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan het einde van de film gaat bolke op de BBQ en wordt door de grote schurk die toch eigenlijk de held blijkt te zijn opgegeten. Niets voor jou?
bolkeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de grrr monologen vertellen ons niet alleen dat
homijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is helemaal het verhaal niet, het gaat over de whitelof. Met Homijn en Homijnbot als evil villains die de wereldvoorraad whitelof willen beheersen voor hun eigen gewin.
Mark wil wel een kekke rol in "From Russia whitelof" toch?quote:
mooiquote:
zeker een heel sfeerverhogend verhaal?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Ooit eens op een feestje iemand moeten aanhoren hoe fantastisch de Vagina Monologen wel niet waren.
Hoop wel dat ie z'n agenda een beetje vrij kan maken en op tijd komt. Hij heeft wat sterallures.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mark wil wel een kekke rol in "From Russia whitelof" toch?
fake news, homijn eet alleen maar wortelburgers.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is helemaal het verhaal niet, het gaat over de whitelof. Met Homijn en Homijnbot als evil villains die de wereldvoorraad whitelof willen beheersen voor hun eigen gewin.
nee iemand met zijn status mag zo zijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop wel dat ie z'n agenda een beetje vrij kan maken en op tijd komt. Hij heeft wat sterallures.
Die zullen er voldoende zijn op de set.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
fake news, homijn eet alleen maar wortelburgers.
Het was niet bepaald een opwindende ervaringquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeker een heel sfeerverhogend verhaal?
quote:
ah wat jammerquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een opwindende ervaring
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Ooit eens op een feestje iemand moeten aanhoren hoe fantastisch de Vagina Monologen wel niet waren.
Ja, dat gevoelquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.
altijd gezelligquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit met een vrouw te praten op een feest die me eventjes uit ging leggen hoe het zat met mijn white male privilege. Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |