Ik dacht meer aan de vettigheid, na verloop van tijd gaat je maag protesterenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat ging echt helemaal vanzelf. Absurd wat je dan aan calorieën wegwerkt
hoe was je vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Helaas zit mijn vakantie er weer op
De vetten verbranden en de eiwitten voor de spieropbouw.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon 100 km fietsen en daarna stevig gewichtheffen
Zou kunnen dat die dat niet meer trekt tegenwoordig bedenk ik me. Ben een stuk gevoeliger voor vet eten geworden.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de vettigheid, na verloop van tijd gaat je maag protesteren
Ow vandaar. Was je nog ergens heen gegaan met je vakantie ?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Helaas zit mijn vakantie er weer op
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow vandaar. Was je nog ergens heen gegaan met je vakantie ?
Toscanequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow leuk. Winkelen in Milaan![]()
Waar in Italië was je geweest?
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker Dr.Mikey. Moet je morgen werken ?
Yup en dan in de avond een soort event bij gameshop Twente.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker Dr.Mikey. Moet je morgen werken ?
Welke dagen werk je allemaal?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup en dan in de avond een soort event bij gameshop Twente.
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uitquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de toren van Pisa gezien dan
Hoe doe je dat? Per ongeluk in Pisa uitkomen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uit
Over tijdverspilling gesprokenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de toren van Pisa gezien dan
Eigenlijk reden we naar een dorpje om de trein te pakken, maar hadden per ongeluk verkeerd in de navigatie ingesteld. Toen waren we toch al in de buurt van Pisa, dus zijn er maar heen gegaan. Best een leuk stadje buiten de toren om ookquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Per ongeluk in Pisa uitkomen?
Is het niet enorm druk daar?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk reden we naar een dorpje om de trein te pakken, maar hadden per ongeluk verkeerd in de navigatie ingesteld. Toen waren we toch al in de buurt van Pisa, dus zijn er maar heen gegaan. Best een leuk stadje buiten de toren om ook
Is het wel wat apart om te zien ?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeket, was ik niet eens van plan maar kwam een soort van per ongeluk in Pisa uit
doe ik altijd als ik hele rookworst heb gegetenquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vetten verbranden en de eiwitten voor de spieropbouw.
Bij die toren wel. Daar is het ook niet zo boeiend. In het stadje zelf valt t mee en is t best leukquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik altijd als ik hele rookworst heb gegeten
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dagquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is het wel wat apart om te zien ?
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij die toren wel. Daar is het ook niet zo boeiend. In het stadje zelf valt t mee en is t best leuk
Ben ik ook geweest. Best mooi om te zien, maar druk. Niet normaal, eigenlijk niet leuk meerquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dag
Amsterdam-centrum druk, of meer Sint Pieter-druk?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest. Best mooi om te zien, maar druk. Niet normaal, eigenlijk niet leuk meer
Je wil zeggen dat je daar nog niet bent geweest? Man man manquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Pisa kan me gestolen worden, Florence zou ik wel willen zien.
In het centrum Sint Pieterdruk, de rest Amsterdamdrukquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam-centrum druk, of meer Sint Pieter-druk?
Iedereen tackelen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, behalve als je het spelletje speelt dat je elke mongool die een foto maakt alsof ze die toren rechtduwen om mag duwen, dan heb je best een leuke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |