ik spam niet ik wil puntenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Heye, mark, spammen mag niet, ook niet in deze reeks
oh jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 4 posts achter elkaar doen slimmerik
mark denktquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 3 posts achter elkaar doen slimmerik
quote:
ja ik zie het in eens post wegquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Televisiekijker is topics uit 2015 aan het kicken
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"quote:
Afschuwelijk zulke gesprekken terwijl je nooit voor je afkomst moet verantwoorden (waarom zou je?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"
-"We leven idd in een erg welvarend en vrij land, daar mogen we blij mee zijn ja."
"Eh. Als blanke en als man bedoel ik, daar haal je heel veel voordeel uit."
-"Jij bent ook blank toch? En volgens mij kan je al vrouw in Nederland ook wel alles uit je carrière halen als je dat wilt toch?"
"Nou ja, ik heb dus als vróúw altijd een nadeel tov mannen!"
-"Je hebt een betere baan dan mij hoor... En dan hem, en dan hem, en dan hem."
"Ja, maar daar heb ik veel voor moeten doen!"
-"Ja, dat mag ik hopen..."
"Maar het voorrecht zit niet alleen in carrière hè. Wij vrouwen worden echt heel erg geobjectiveerd! De druk die ons opgelegd wordt door de media, al die sexy vrouwen in reclames en films!"
-"Ehhh, al die knappe mannen in reclames en films?"
"En kleine dingen! Ik kan niet zomaar in mijn eentje in het donker overal naar toe, ik kan wel verkracht worden!"
-"Ja, ik let ook goed op waar ik 's nachts in mijn eentje fiets hoor. Ik wil niet in elkaar getimmerd worden."
"Verkrachting is toch veel erger!"
-"Zou kunnen, alsnog moet ik gewoon ook opletten waar ik 's nachts in mijn eentje kom, in elkaar getimmerd worden is ook geen pretje."
En zo ging dat nog even door
Ik kan haar wel als gastspreker vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben de eerste inzending voor het White Male Privilege subforum dus binnen
En volgende week 2014, etc etcquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Televisiekijker is topics uit 2015 aan het kicken
Probeer daar maar eens onder uit tekomen. Desnoods volgt ze je naar de wc om door te kunnen "kletsen"quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, besef je je wel dat jij héél erg bevoorrecht bent?"
-"We leven idd in een erg welvarend en vrij land, daar mogen we blij mee zijn ja."
"Eh. Als blanke en als man bedoel ik, daar haal je heel veel voordeel uit."
-"Jij bent ook blank toch? En volgens mij kan je al vrouw in Nederland ook wel alles uit je carrière halen als je dat wilt toch?"
"Nou ja, ik heb dus als vróúw altijd een nadeel tov mannen!"
-"Je hebt een betere baan dan mij hoor... En dan hem, en dan hem, en dan hem."
"Ja, maar daar heb ik veel voor moeten doen!"
-"Ja, dat mag ik hopen..."
"Maar het voorrecht zit niet alleen in carrière hè. Wij vrouwen worden echt heel erg geobjectiveerd! De druk die ons opgelegd wordt door de media, al die sexy vrouwen in reclames en films!"
-"Ehhh, al die knappe mannen in reclames en films?"
"En kleine dingen! Ik kan niet zomaar in mijn eentje in het donker overal naar toe, ik kan wel verkracht worden!"
-"Ja, ik let ook goed op waar ik 's nachts in mijn eentje fiets hoor. Ik wil niet in elkaar getimmerd worden."
"Verkrachting is toch veel erger!"
-"Zou kunnen, alsnog moet ik gewoon ook opletten waar ik 's nachts in mijn eentje kom, in elkaar getimmerd worden is ook geen pretje."
En zo ging dat nog even door
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeidquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Afschuwelijk zulke gesprekken terwijl je nooit voor je afkomst moet verantwoorden (waarom zou je?)
Beetje doorgeslagen.
Zondequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeid
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteldquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als het nou nog allemaal valide punten waren had ik haar wel gelijk gegeven. Maar feit is dat we in Nederland anno 2018 echt niet meer zoveel white male privilege hebben. Maar ze voelde zich echt enorm achtergesteld. Met haar goede baan, knap koppie, killer body en goed milieu waarin ze was opgegroeid
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteld
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
En haar midden in het gesprek beginnen te zoenen zal ook niet op prijs worden gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |