quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ben jij aan het gillen hier...
gedraag je anders regel ik een ban
ik heb connecties hier
Doodsverwensing.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga eens dood met je halve Nederlander
TR gezetquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga eens dood met je halve Nederlander
Nou inderdaad. Lelijke ouwe kop heeft die ventquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En dan komt Iniësta in beeld en schrik je je wezenloos....
Oja kloptquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen Lahey Barbara's trailer wilde opblazen met Ricky erin . Daarna gingen ze dat wietveld oogsten.
Over welke serie gaat dit geouwehoer?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja klopt
Trouwens die afleveringen met Snoop waren wel geweldig. Ben nu halverwege S12, daarna de films ff kijken. Weet jij waarom J-Roc niet meer mee doet in t 12e s?
Ik heb hier laatst met tranen om gelachenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja klopt
Trouwens die afleveringen met Snoop waren wel geweldig. Ben nu halverwege S12, daarna de films ff kijken. Weet jij waarom J-Roc niet meer mee doet in t 12e s?
IJslandquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest IJsland - Iran zijn wie zou het spel maken?
Ja dat was ook top. Die Margret is ook geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst met tranen om gelachen
Wees blij dat Puyol er niet meer bij is.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Lelijke ouwe kop heeft die vent
Geen flauw idee. Waarschijnlijk iets met dat kind van hem of hij schrijft weer die afleveringen voor ze . Serie is wel aardig achteruit gegaan sinds ze overgenomen zijn door Netflix zelf. Niet meer echt die genotshumor van de eerste seizoenen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja klopt
S12 niet gezien maar zag dit laatst in aanbevolenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
J
[..]
Ja dat was ook top. Die Margret is ook geniaal
Ja, elf tegelijk dan meestal.quote:
Hadden ze eerder moeten doen ja.quote:
Niet geheel mee eens. Stekker lag er lang uit, dus het speelt ook mee dat ze jaren niet meer echt iets gedaan hebben ertussen. Ik heb het nu gebinged en heb het verschil niet echt gemerkt. Bijna elke serie die zo veel seizoenen duurt wordt op den duur minder.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Waarschijnlijk iets met dat kind van hem of hij schrijft weer die afleveringen voor ze . Serie is wel aardig achteruit gegaan sinds ze overgenomen zijn door Netflix zelf. Niet meer echt die genotshumor van de eerste seizoenen.
Dan kan het nog voor Marokko.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie ze nog wel kans maken tegen Portugal.
Ze moeten dan echt alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen...quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
De tegengoal over jezelf afroepen door achteruit te lopen (lol)quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen ja.
Als er zes geblesseerden zijn misschien.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef VeX- het volgende:
Wanneer komt er nou een meer obscure Spanjaard het veld op? Ik noem een Rodrigo, Niguez, azpilicueta.
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:43 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ze moeten dan echt alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen...
Scoren blijft lastig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Daar heb je gelijk in dat het minder wordt naarmate de tijd vordert . Weet ook niet of dat ze doorgaan nu Lahey dood is .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Stekker lag er lang uit, dus het speelt ook mee dat ze jaren niet meer echt iets gedaan hebben ertussen. Ik heb het nu gebinged en heb het verschil niet echt gemerkt. Bijna elke serie die zo veel seizoenen duurt wordt op den duur minder.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België is de best voetballende topland dat ik zag
Wij worden wereldkampioenhetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cadby heeft nog steeds last van de visatyfus. Dat wordt een gevalletje september op zijn vroegst.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic begint een beetje te ontbranden.
RIP.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in dat het minder wordt naarmate de tijd vordert . Weet ook niet of dat ze doorgaan nu Lahey dood is .
Het ziet er ook veel mooier en professioneler uit en dat haalt ook wel een beetje de charme weg .
Bedankt, hé.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
Laat deze stand jullie niet afleiden van het feit dat het gezoem nog steeds bezig is.
Ja klopt dat was idd ook mijn eerste reactie! Te steriel. Maargoed, zij hebben altijd gezegd door te gaan totdat de fans het niet meer leuk vonden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk dat het minder is . Weet ook niet of dat ze doorgaan nu Lahey dood is .
Het ziet er ook veel mooier en professioneler uit en dat haalt ook wel een beetje de charme weg .
We juichen toch voor die hele dikke Duitser die dit jaar een toerkaart heeft gewonnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cadby heeft nog steeds last van de visatyfus. Dat wordt een gevalletje september op zijn vroegst.
Dat is erg matig. Zal wel te maken hebben met zijn strafblad.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cadby heeft nog steeds last van de visatyfus. Dat wordt een gevalletje september op zijn vroegst.
Spanje is achterin ook best zwak dus daar moet je juist de kansen benutten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegengoal over jezelf afroepen door achteruit te lopen (lol)
De verdediging begint voorin
Op halve kracht professioneel uitspelen zie ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef Stabiel het volgende:
Spanje komt er echt niet uit. Zelfs met meer ruimte nu. Iran lekker vel en compact nog.
Een pluim.![]()
Zoooow koekoekquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
Van die mensen die zich een hele Piet voelen als ze Belgie kijken voor voetbal en Sky voor F1. Van kijk mij eens een kenner zijn en dedain neerkijken op Nederlandse TV, flikker op en ga lekker dood. Zijn meestel ook mensen die Volkskrant lezen en zich heel onderlegd vinden![]()
![]()
Iedere darter heeft toch een strafblad?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is erg matig. Zal wel te maken hebben met zijn strafblad.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
Van die mensen die zich een hele Piet voelen als ze Belgie kijken voor voetbal en Sky voor F1. Van kijk mij eens een kenner zijn en dedain neerkijken op Nederlandse TV, flikker op en ga lekker dood. Zijn meestel ook mensen die Volkskrant lezen en zich heel onderlegd vinden![]()
![]()
Ik vond vandaag een Telegraaf in de bus ipv de Volkskrant.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Deze man spreekt louter waarhedenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
We juichen voor Noppert, Cadby, Clemens, Schindler, Hopp en De Zwaan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We juichen toch voor die hele dikke Duitser die dit jaar een toerkaart heeft gewonnen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Kijk, dat zijn teksten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op halve kracht professioneel uitspelen zie ik.
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Zal ik doen . Die acteurs kunnen ook geen andere rol meer spelen eigenlijk lol moeten voor altijd in die rol blijven .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja klopt dat was idd ook mijn eerste reactie! Te steriel. Maargoed, zij hebben altijd gezegd door te gaan totdat de fans het niet meer leuk vonden.
Wat ik zelf gaaf vind is dat zij buiten de opnames ook altijd in character blijven. Je moet eens op youtube opzoeken als zij in LA bij Snoop Dogg in zijn podcast op bezoek zijn (in character) dat is ook echt geniaal.
Maar buiten dat snap ik het wel als je sommige commentators hoort. En dat avondprogramma over dit WK is ook niet veel bij de NOS.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Juist volledig onder druk zetten als ze verwachten dat je inzaktquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje is achterin ook best zwak dus daar moet je juist de kansen benutten.
TDF kijk ik op TVE. Aanraken mag, tegen betaling.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?
Hoe zou het met Ons Aller tong80 zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zag een hele atoombom voorkomen.
Nederlands succes . Sport zelf boeit ze geen flikkerquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist volledig onder druk zetten als ze verwachten dat je inzakt
Is dat met Bertje?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TDF kijk ik op TVE. Aanraken mag, tegen betaling.
Goed spelertje bij Rubinquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef showtimer het volgende:
Azmoun heeft de bal geraakt, ongeloveloos.
Die ga ik over 6 afleveringen kijken allemaal hehe.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ik doen . Die acteurs kunnen ook geen andere rol meer spelen eigenlijk lol moeten voor altijd in die rol blijven .
Eerste film waarin ze kerst vieren is veruit de beste . Lahey als kerstman genot
Untermenschen zijn dat.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.
Ja maar TDF is een praatprogramma, waar het 4 uur praten is en 10 minuten actie, dan wil je goede praters, qua voetbal of F1 zal dat commentaar me echt ruk zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?
We moeten consequent blijven, sorry.quote:
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
We juichen voor Noppert, Cadby, Clemens, Schindler, Hopp en De Zwaan.
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzoquote:
Dan houd ik het wel bij Adriaantje.quote:
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.
Daarom heet het ook VI: Oranje blijft thuisquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Je hier druk om makenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Persoon die nu mijn UI is , is nog veel achterlijker dan Geertquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die ga ik over 6 afleveringen kijken allemaal hehe.
Moet overigens even wennen aan je nieuwe niet-Geert uit
Het programma heet "VI Oranje blijft thuis".quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze drinken Oranjebitter aan tafel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dit is een voetbaltopic tochquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het niet minstens drie keer raak is voor Spanje, ga ik met deuren gooien.
Ik bepaal mijn eigen regels binnen de policyquote:
wtftwitter:PhilKitro twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:43:49As it currently stands Spain are top of the group because they've had one yellow card fewer than Portugal. reageer retweet
Maar Geert was Fokgod. Wie is je UI? Toch niet die van hide your wife hide your kids he?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Persoon die nu mijn UI is , is nog veel achterlijker dan Geert
Is al gebeurd.quote:
RIP Sennagod.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Trouwens valt me op dat er bij Spanje helemaal geen negers mee doen, zo een beetje het laatste West Europese land..
dat is wel gayquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
wtftwitter:PhilKitro twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:43:49As it currently stands Spain are top of the group because they've had one yellow card fewer than Portugal. reageer retweet
Is er al meer bekend gemaakt door Sunweb over hoe het met Kämna gaat?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal eerlijk gezegd wel enorm dat dit geen gelijkspel wordt.
Lennon, North, Evans.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.
Geen zorgen, zijn er afgelopen week nog 700 binnen gekomen daar!quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Trouwens valt me op dat er bij Spanje helemaal geen negers mee doen, zo een beetje het laatste West Europese land..
Inaki Williamsquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gekquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar Geert was Fokgod. Wie is je UI? Toch niet die van hide your wife hide your kids he?
Netto kent 'm niet denk ik.quote:
Dit is een interessant feitje.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Lennon is een alles-of-niets-speler. North heeft in 2018 geen fuck gepresteerd op een ET-halve finale na en mag samen met Klaasen een mongolengevecht om het laatste WMP-ticket houden. Verschrikkelijk.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
negers willen hebben bij europese nationale teams
Beetje representatief voor de bevolking toch.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gek
Samen met Zivko zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rijdt af en toe met een zilveren Lamborghini door Oostende.
quote:
notoracismquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
Ja zegt me niet echt iets, volg dat niet zo. Maargoed Probleemwijken sowieso altijd beterquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gek
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ja of je licht het gewoon even toe stelletje ubermenschen
Neen, en hij staat ook niet op de vandaag gepubliceerde inschrijvingslijst voor het DK tijdrijden. Helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is er al meer bekend gemaakt door Sunweb over hoe het met Kämna gaat?
Probleemwijken , Flodder en Trailerparkgodenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zegt me niet echt iets, volg dat niet zo. Maargoed Probleemwijken sowieso altijd beter
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, en hij staat ook niet op de vandaag gepubliceerde inschrijvingslijst voor het DK tijdrijden. Helemaal klaar mee.
quote:
Sow koekoekquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:54 schreef Bugno het volgende:
Die inworp...rechtstreeks naar een concentratiekamp met die gozer.
En New Kids heb ik ook heel vaak smakelijk om gelachen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probleemwijken , Flodder en Trailerparkgoden
Ja, kom op zeg. Totale imbeciel. Mafketel. Dorpsdwaas.quote:
Succes mij.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:54 schreef KingRoland het volgende:
nog belangrijker: morgen heb ik een tentamen
dus wens mij succes
Rustig aan, makker. Je moet niet per ongeluk tegen een ban aan willen lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Totale imbeciel. Mafketel. Dorpsdwaas.
het kan nogggquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:54 schreef Stabiel het volgende:
Trots op Iran.
Gestreden, gevochten, en ook nog eens goed gevoetbald toen ze het wilden.
John van den Brom is niets meer dan een onzekere mongool die veel mazzel heeft met Arne THE GOAT Slot.quote:
Ik heb nog een aantal weekjes speling tot TDF.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rustig aan, makker. Je moet niet per ongeluk tegen een ban aan willen lopen.
Zal ik doen laterquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En New Kids heb ik ook heel vaak smakelijk om gelachen.
Als je van die droge kut humor houdt moet je Grimsby Brothers kijken, met die Borat acteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |