Dat moet nog komen. De taal serieus leren zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met audio en/of videoartikelen?
AJLAJALALAJLALAJLAJALJLAquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
DE TOPSCORER VAN DE EREDIEWIESIE (© Sjom Egbers) ALLEN
dit doe je expresquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je als Iran zijnde een topscoorder uit een subtop Europese competitie op de bank plaatsen?
Sparen voor de KO fasequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je als Iran zijnde een topscoorder uit een subtop Europese competitie op de bank plaatsen?
Ik draag AZ een warm hart toe maar die gozer choked letterlijk elke wedstrijd tegen een Nederlandse topper en die hebben allemaal niks te zoeken in Spanje..quote:
Speelde PSV anders helemaal weg in eigen huis. Goal tegen Ajax. Etc.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik draag AZ een warm hart toe maar die gozer choked letterlijk elke wedstrijd tegen een Nederlandse topper en die hebben allemaal niks te zoeken in Spanje..
Propane , propane propanequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hornse. En: friends with the benedicts!
Ik ben niet zo van het screencappen, vrees dat je de wedstrijd moet terugkijken.quote:
waarom ben jij aan het gillen hier...quote:
Wel ernstig hequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zelf een Nederlands tintje
KLAASGOD.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ben jij aan het gillen hier...
gedraag je anders regel ik een ban
ik heb connecties hier
Met wie heb je die connecties ook alweerquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ben jij aan het gillen hier...
gedraag je anders regel ik een ban
ik heb connecties hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |