Zij heeft een enge obsessie met de slachtofferrol.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:06:18Dat gezegd hebbende, de kritiek is na zes jaar wel grotendeels weggeëbd. Er zijn er nog wel een paar over en die zijn vaak heel vocaal, maar heb gelukkig het idee dat het voor grote meerderheid niet meer uitmaakt dat ik vrouw ben en als commentator werk voor @Eurosport_NL reageer retweet
Dit is echt dom achterafgelul en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als iran nou gewoon vanaf de start was begonnen met voetballen ..
Met het busje parkeren krijg je uiteindelijk toch wel 1 om de oren tegen Spanje
Eens met jv.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
johannes_vermeer vindt dit een kutpost.
Heel vocaal. Is dit een toespeling naar een zekere hoogblonde schlagerzanger?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:06:18Dat gezegd hebbende, de kritiek is na zes jaar wel grotendeels weggeëbd. Er zijn er nog wel een paar over en die zijn vaak heel vocaal, maar heb gelukkig het idee dat het voor grote meerderheid niet meer uitmaakt dat ik vrouw ben en als commentator werk voor @Eurosport_NL reageer retweet
Ze doen natuurlijk wat de trainer ze opdraagt. En Queiroz is een soort uber Mourinho.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als iran nou gewoon vanaf de start was begonnen met voetballen ..
Met het busje parkeren krijg je uiteindelijk toch wel 1 om de oren tegen Spanje
Winnen is winnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef VeX- het volgende:
Spanje is ook niet echt op niveau aan het spelen nu.
Op zich geeft praktisch iedereen beter commentaar dan Frank Snoeks.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Op zich zou ik een vrouw bij het foebele niet erg vinden maar ze moet wel beter commentaar geven dan Frank Snoeks.
Hoe doe je dat dan met audio en/of videoartikelen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar ik lees meestal dagelijks wat artikelen op AS en Cope. Dan vertaal ik af en toe zin per zin, omdat het pas misgaat met meerdere zinnen achter elkaar.
Dat is niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Op zich zou ik een vrouw bij het foebele niet erg vinden maar ze moet wel beter commentaar geven dan Frank Snoeks.
LellebelGodinquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Hier schuimt hij van.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
johannes_vermeer vindt dit een kutpost.
Its not right to steal gas Corey and Trevor .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Corey and Trever what in the flying fuck are you doing?
Leo Driessen..quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op zich geeft praktisch iedereen beter commentaar dan Frank Snoeks.
gifje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |