Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
Van die mensen die zich een hele Piet voelen als ze Belgie kijken voor voetbal en Sky voor F1. Van kijk mij eens een kenner zijn en dedain neerkijken op Nederlandse TV, flikker op en ga lekker dood. Zijn meestel ook mensen die Volkskrant lezen en zich heel onderlegd vinden![]()
![]()
We juichen voor Noppert, Cadby, Clemens, Schindler, Hopp en De Zwaan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We juichen toch voor die hele dikke Duitser die dit jaar een toerkaart heeft gewonnen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
Van die mensen die zich een hele Piet voelen als ze Belgie kijken voor voetbal en Sky voor F1. Van kijk mij eens een kenner zijn en dedain neerkijken op Nederlandse TV, flikker op en ga lekker dood. Zijn meestel ook mensen die Volkskrant lezen en zich heel onderlegd vinden![]()
![]()
Kijk, dat zijn teksten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op halve kracht professioneel uitspelen zie ik.
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Zal ik doen . Die acteurs kunnen ook geen andere rol meer spelen eigenlijk lol moeten voor altijd in die rol blijven .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja klopt dat was idd ook mijn eerste reactie! Te steriel. Maargoed, zij hebben altijd gezegd door te gaan totdat de fans het niet meer leuk vonden.
Wat ik zelf gaaf vind is dat zij buiten de opnames ook altijd in character blijven. Je moet eens op youtube opzoeken als zij in LA bij Snoop Dogg in zijn podcast op bezoek zijn (in character) dat is ook echt geniaal.
Maar buiten dat snap ik het wel als je sommige commentators hoort. En dat avondprogramma over dit WK is ook niet veel bij de NOS.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:45 schreef raptorix het volgende:
![]()
Juist volledig onder druk zetten als ze verwachten dat je inzaktquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje is achterin ook best zwak dus daar moet je juist de kansen benutten.
TDF kijk ik op TVE. Aanraken mag, tegen betaling.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?
Hoe zou het met Ons Aller tong80 zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zag een hele atoombom voorkomen.
Nederlands succes . Sport zelf boeit ze geen flikkerquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist volledig onder druk zetten als ze verwachten dat je inzakt
Is dat met Bertje?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TDF kijk ik op TVE. Aanraken mag, tegen betaling.
Goed spelertje bij Rubinquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef showtimer het volgende:
Azmoun heeft de bal geraakt, ongeloveloos.
Die ga ik over 6 afleveringen kijken allemaal hehe.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ik doen . Die acteurs kunnen ook geen andere rol meer spelen eigenlijk lol moeten voor altijd in die rol blijven .
Eerste film waarin ze kerst vieren is veruit de beste . Lahey als kerstman genot
Untermenschen zijn dat.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die formule 1 kijken neem ik sowieso niet serieus.
Ja maar TDF is een praatprogramma, waar het 4 uur praten is en 10 minuten actie, dan wil je goede praters, qua voetbal of F1 zal dat commentaar me echt ruk zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?
We moeten consequent blijven, sorry.quote:
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
We juichen voor Noppert, Cadby, Clemens, Schindler, Hopp en De Zwaan.
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzoquote:
Dan houd ik het wel bij Adriaantje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |