JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gekquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar Geert was Fokgod. Wie is je UI? Toch niet die van hide your wife hide your kids he?
Netto kent 'm niet denk ik.quote:
Dit is een interessant feitje.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Trouwens valt me op dat er bij Spanje helemaal geen negers mee doen, zo een beetje het laatste West Europese land..
Lennon is een alles-of-niets-speler. North heeft in 2018 geen fuck gepresteerd op een ET-halve finale na en mag samen met Klaasen een mongolengevecht om het laatste WMP-ticket houden. Verschrikkelijk.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
negers willen hebben bij europese nationale teams
Beetje representatief voor de bevolking toch.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gek
Samen met Zivko zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rijdt af en toe met een zilveren Lamborghini door Oostende.
quote:
notoracismquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef vigen98 het volgende:
Ja zegt me niet echt iets, volg dat niet zo. Maargoed Probleemwijken sowieso altijd beterquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JR Smith lol . moet je een beetje NBA voor volgen of zoeken op Youtube naar die gek
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ja of je licht het gewoon even toe stelletje ubermenschen
Neen, en hij staat ook niet op de vandaag gepubliceerde inschrijvingslijst voor het DK tijdrijden. Helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is er al meer bekend gemaakt door Sunweb over hoe het met Kämna gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |