Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.
Daarom heet het ook VI: Oranje blijft thuisquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Je hier druk om makenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Persoon die nu mijn UI is , is nog veel achterlijker dan Geertquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die ga ik over 6 afleveringen kijken allemaal hehe.
Moet overigens even wennen aan je nieuwe niet-Geert uit
Het programma heet "VI Oranje blijft thuis".quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze drinken Oranjebitter aan tafel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dit is een voetbaltopic tochquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het niet minstens drie keer raak is voor Spanje, ga ik met deuren gooien.
Ik bepaal mijn eigen regels binnen de policyquote:
wtftwitter:PhilKitro twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:43:49As it currently stands Spain are top of the group because they've had one yellow card fewer than Portugal. reageer retweet
Maar Geert was Fokgod. Wie is je UI? Toch niet die van hide your wife hide your kids he?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Persoon die nu mijn UI is , is nog veel achterlijker dan Geert
Is al gebeurd.quote:
RIP Sennagod.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Trouwens valt me op dat er bij Spanje helemaal geen negers mee doen, zo een beetje het laatste West Europese land..
dat is wel gayquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
wtftwitter:PhilKitro twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:43:49As it currently stands Spain are top of the group because they've had one yellow card fewer than Portugal. reageer retweet
Is er al meer bekend gemaakt door Sunweb over hoe het met Kämna gaat?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal eerlijk gezegd wel enorm dat dit geen gelijkspel wordt.
Lennon, North, Evans.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.
Geen zorgen, zijn er afgelopen week nog 700 binnen gekomen daar!quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
Trouwens valt me op dat er bij Spanje helemaal geen negers mee doen, zo een beetje het laatste West Europese land..
Inaki Williamsquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:50 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |