Ja maar TDF is een praatprogramma, waar het 4 uur praten is en 10 minuten actie, dan wil je goede praters, qua voetbal of F1 zal dat commentaar me echt ruk zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je dit over een paar weken ook in TDF posten?
We moeten consequent blijven, sorry.quote:
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
We juichen voor Noppert, Cadby, Clemens, Schindler, Hopp en De Zwaan.
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzoquote:
Dan houd ik het wel bij Adriaantje.quote:
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als Dolan en White af en toe wat presteren is dat ook wel leuk. Whitlock mag wel opdonderen. Je lijstje is wel leuk verder.
Daarom heet het ook VI: Oranje blijft thuisquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Je hier druk om makenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom noemt VI oranje, zo? Oranje doet toch niet mee? noem het dan VI wereldbeker ofzo
Persoon die nu mijn UI is , is nog veel achterlijker dan Geertquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die ga ik over 6 afleveringen kijken allemaal hehe.
Moet overigens even wennen aan je nieuwe niet-Geert uit
Het programma heet "VI Oranje blijft thuis".quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze drinken Oranjebitter aan tafel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dit is een voetbaltopic tochquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de unseeded spelers op. De seeds weet je onderhand wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |