Wees blij dat Puyol er niet meer bij is.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Lelijke ouwe kop heeft die vent
Geen flauw idee. Waarschijnlijk iets met dat kind van hem of hij schrijft weer die afleveringen voor ze . Serie is wel aardig achteruit gegaan sinds ze overgenomen zijn door Netflix zelf. Niet meer echt die genotshumor van de eerste seizoenen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja klopt
Trouwens die afleveringen met Snoop waren wel geweldig. Ben nu halverwege S12, daarna de films ff kijken. Weet jij waarom J-Roc niet meer mee doet in t 12e s?
S12 niet gezien maar zag dit laatst in aanbevolenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
J
[..]
Ja dat was ook top. Die Margret is ook geniaal
Ja, elf tegelijk dan meestal.quote:
Hadden ze eerder moeten doen ja.quote:
Niet geheel mee eens. Stekker lag er lang uit, dus het speelt ook mee dat ze jaren niet meer echt iets gedaan hebben ertussen. Ik heb het nu gebinged en heb het verschil niet echt gemerkt. Bijna elke serie die zo veel seizoenen duurt wordt op den duur minder.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Waarschijnlijk iets met dat kind van hem of hij schrijft weer die afleveringen voor ze . Serie is wel aardig achteruit gegaan sinds ze overgenomen zijn door Netflix zelf. Niet meer echt die genotshumor van de eerste seizoenen.
Dan kan het nog voor Marokko.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie ze nog wel kans maken tegen Portugal.
Ze moeten dan echt alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen...quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
De tegengoal over jezelf afroepen door achteruit te lopen (lol)quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen ja.
Als er zes geblesseerden zijn misschien.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef VeX- het volgende:
Wanneer komt er nou een meer obscure Spanjaard het veld op? Ik noem een Rodrigo, Niguez, azpilicueta.
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:43 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ze moeten dan echt alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen...
Scoren blijft lastig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Daar heb je gelijk in dat het minder wordt naarmate de tijd vordert . Weet ook niet of dat ze doorgaan nu Lahey dood is .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Stekker lag er lang uit, dus het speelt ook mee dat ze jaren niet meer echt iets gedaan hebben ertussen. Ik heb het nu gebinged en heb het verschil niet echt gemerkt. Bijna elke serie die zo veel seizoenen duurt wordt op den duur minder.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België is de best voetballende topland dat ik zag
Wij worden wereldkampioenhetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cadby heeft nog steeds last van de visatyfus. Dat wordt een gevalletje september op zijn vroegst.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic begint een beetje te ontbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |